Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2012 07:46 - Малко е да сте мъж и жена, трябва още да станете приятели и любовници, за да не ги търсите после поотделно...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 17840 Коментари: 51 Гласове:
78


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

Вчера нямах възможност за традиционния постинг, но днес реших да не ви оставям без вицове за тази седмица. :)))


 

- Къде решихте да прекарате почивката си през отпуската?  - С жената си сметнахме бюджета и решихме, че не сме изморени!





Мъж - бизнесмен, изпраща факс на жена си : 

"Скъпа, вярвам, че ще разбереш, сега когато ти си вече на 54 години, имам известни нужди, които ти не можеш повече да задоволяваш. Аз съм много щастлив с теб, смятам, че си прекрасна съпруга и искрено се надявам, че няма да реагираш болно като разбереш, че когато получиш този факс, ще съм в хо...тел "Confort Inn" с Ванеса, 25 годишната ми секретарка. Но не се безпокой, ще си бъда в къщи преди полунощ."  Когато мъжът се прибира в къщи, намира бележка върху масата : 
"Скъпи, получих факса ти и много ти благодаря за проявената загриженост. Възползвам се от случая да ти напомня, че ти също си на 54 години. И да те осведомя, че когато четеш тази бележка, ще съм в хотел "Fiesta" с Мишел, моя треньор по тенис, който както и секретарката ти, е също на 25 години.  Понеже, освен, че си преуспял бизнесмен, си завършил още и математика, ще можеш лесно да разбереш, че си приличаме при тези обстоятелства, но ... с една малка разлика :  "25 влиза повече пъти в 54, отколкото 54 в 25 ..."  Следователно, не ме очаквай по-рано от утре!"






-Защо Бог е създал мъжа преди жената? -За да му даде възможност да каже няколко думи.




-Кой е истинкият секс? -Този, след който дори съседите запалват по цигара.





- В секса спринтьор ли си, или бегач на дълги разстояния?  - Космонавт.  - В смисъл?  - Засега само мечтая.




Каква е разликата между любовницата и собствената жена?  - 20 кг. Каква е разликата между любовника и собствения мъж? - 20 мин.





Отива баба при гинеколога и казва:  - Докторе, на много години съм, а още съм девица. Може ли да ми направите дефлорация, 100 долара давам.  На доктора не му се занимавало с бабата и я прехвърлил на стажанта. Стажантът взел ключовете от съседния кабинет и завел там бабата.  Накрая на смяната докторът се сетил за бабата и стажанта, влиза в съседния кабинет и вижда следната картина - бабата я няма, а студентът завит с един чаршаф на кушетката пуши цигара.  - Къде е бабата?  - Отиде за седмата стотачка  - спокойно отговаря студентът.





Големи цици:  (  .  )(  .  )  Нормални цици:( . )  ( . )  Малки цици:   (.)    (.)  Олимпийски цици: .  .




Усмивки и настроение! :)))

 



Гласувай:
78



1. antivlaks - :))))
21.08.2012 08:07
Днес компенсира вчерашната ни уплаха !
Главоблъсканица :
С Олимпийски цици ......дали ще запалят цигара комшиите !?
цитирай
2. furiika - хахаха:)))
21.08.2012 08:09
antivlaks написа:
Днес компенсира вчерашната ни уплаха !
Главоблъсканица :
С Олимпийски цици ......дали ще запалят цигара комшиите !?



кой знае...ако е олимпийско изпълнението, може и да запалят:)))))))))))
цитирай
3. анонимен - "25 влиза повече пъти в 54, отколкото 54 в 25 ..."
21.08.2012 08:59
ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Не е зле някои хорица(50+ от Бургас) демонстриращи сексуалните си намерения в САЙТОВЕ, да се замислят:)))))
цитирай
4. furiika - :)))
21.08.2012 09:05
alllyalllyallly написа:
ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Не е зле някои хорица(50+ от Бургас) демонстриращи сексуалните си намерения в САЙТОВЕ, да се замислят:)))))



права си! :)))
цитирай
5. анонимен - В повечето вицове винаги има няк...
21.08.2012 09:10
В повечето вицове винаги има някаква поука :))))))
цитирай
6. furiika - да:)))
21.08.2012 09:29
alllyalllyallly написа:
В повечето вицове винаги има някаква поука :))))))



несъмнено! ;)
цитирай
7. joysii - Супер настроение ми създаваш! ...
21.08.2012 09:50
Супер настроение ми създаваш!
Поздрави,миличка.
Бизнесменът праща факс...любимият ми виц.:):):)
Комшиите и цигарата...хахахаха!
цитирай
8. furiika - радвам се:)))
21.08.2012 10:20
joysii написа:
Супер настроение ми създаваш!
Поздрави,миличка.
Бизнесменът праща факс...любимият ми виц.:):):)
Комшиите и цигарата...хахахаха!



какво друго им остава, освен да запалят по цигара и да помечтаят... ;))))
цитирай
9. dorichela - Фури,
21.08.2012 10:32
за миг си помислих, че ще ни оставиш без смях :):):)
цитирай
10. hristo27 - Този за бабата е СУПЕР! :)))
21.08.2012 11:18
Този за бабата е СУПЕР! :)))
цитирай
11. furiika - в никакъв случай! :)))))
21.08.2012 11:31
dorichela написа:
за миг си помислих, че ще ни оставиш без смях :):):)



не мога да си позволя такова нещо:)))
цитирай
12. furiika - хахаха:)))
21.08.2012 11:31
hristo27 написа:
Този за бабата е СУПЕР! :)))


Ице, нали? ;)
:)))
цитирай
13. brym4ence87 - Олимпийските цици и превтасалата девственица ме разсмяха до сълзи ;-))
21.08.2012 11:32
Мъж се прибира от командировка. Отваря вратата, а към него се хвърля жена му полугола и крещи:
- Да бягаме оттук бързо! Току-що съобщиха, че някъде вкъщи е заложено взривно устройство!
- Само секунда, скъпа! Само да проверя да не е в гардероба..

Весела седмица и много настроение, Фурийке ;-))
цитирай
14. antivlaks - :)))))
21.08.2012 11:38
Не е важно колко ,а как ! 54 в 25 .....трудно ,а 25 в 54 ........ доста лабаво !!!
цитирай
15. antivlaks - :))))
21.08.2012 11:58
Обикновена нощ. Мъж и жена в леглото, не могат да заспят - от съседния апартамент се чува бебешки плач.
Тя:
- Все още ли искаш да имаме дете?
Той:
- Да, трябва някак да отмъстим!..


Внимавайте какво поднасяте на аудиторията !
цитирай
16. furiika - хахаха:))) И аз много се хилих, като ги открих. :)))
21.08.2012 12:20
brym4ence87 написа:
Мъж се прибира от командировка. Отваря вратата, а към него се хвърля жена му полугола и крещи:
- Да бягаме оттук бързо! Току-що съобщиха, че някъде вкъщи е заложено взривно устройство!
- Само секунда, скъпа! Само да проверя да не е в гардероба..

Весела седмица и много настроение, Фурийке ;-))



Гардеробите са най-рисковите места за проверка.:)))
Хубава седмица и на теб! ;)
цитирай
17. furiika - да, да :)))
21.08.2012 12:22
antivlaks написа:
Не е важно колко ,а как ! 54 в 25 .....трудно ,а 25 в 54 ........ доста лабаво !!!


...то там не се знае:)))))) Нали знаеш за оня, с големите шепи и малката пишка, така че... ;) :)))
цитирай
18. furiika - :)))
21.08.2012 12:28
antivlaks написа:
Обикновена нощ. Мъж и жена в леглото, не могат да заспят - от съседния апартамент се чува бебешки плач.
Тя:
- Все още ли искаш да имаме дете?
Той:
- Да, трябва някак да отмъстим!..


Внимавайте какво поднасяте на аудиторията !



така е, по-добре да пушат по цигара:)))
цитирай
19. анонимен - Чаках още вчера, Фурийке ;))
21.08.2012 12:33
И аз не съм много изморен, но съпругата ми е...Неприятно е, че съм по-близо до 54 отколкото до 25... Много смешно, ха,ха ;))))) Весела седмица и много забавление през седмицата и от мен ;))
цитирай
20. furiika - :)))
21.08.2012 12:40
gogi6666 написа:
И аз не съм много изморен, но съпругата ми е...Неприятно е, че съм по-близо до 54 отколкото до 25... Много смешно, ха,ха ;))))) Весела седмица и много забавление през седмицата и от мен ;))



Някои хора около 54- годишна въраст, смятат секса за вятрър работа. То, вятър, вятър, ама друго си е да та полъхне...:)))))))
Много усмивки и настроение и на теб!
:)))
цитирай
21. tsanynka - :)))
21.08.2012 12:59
Вчера ми липсваше,мила:)))
Весела седмица!!!
цитирай
22. furiika - хихи:)))
21.08.2012 13:04
tsanynka написа:
Вчера ми липсваше,мила:)))
Весела седмица!!!



ама днес ви изнендАх:))))))

Веселкооо! ;)
:)))
цитирай
23. bojo12345 - Срещат се двама приятели
21.08.2012 13:12
Здравей , какво правиш?
Работя
А ЖЕНАТИ КАКВО ПРАВИ?
Ааа , тя спи
А ти защо не спиш?
АЗ СЪМ СПАЛ КОГОТО СЪМ СЕ ЖЕНИЛ:(((((((
цитирай
24. анонимен - Давай още:)))
21.08.2012 13:37
Давай още:)))
цитирай
25. brym4ence87 - Местоработата също предлага спасение -
21.08.2012 13:52
furiika написа:
brym4ence87 написа:
Мъж се прибира от командировка. Отваря вратата, а към него се хвърля жена му полугола и крещи:
- Да бягаме оттук бързо! Току-що съобщиха, че някъде вкъщи е заложено взривно устройство!
- Само секунда, скъпа! Само да проверя да не е в гардероба..

Весела седмица и много настроение, Фурийке ;-))



Гардеробите са най-рисковите места за проверка.:)))
Хубава седмица и на теб! ;)

------------------------------------------------------

Двама приятели говорят:
- Ти какво правиш след секс?
- Заспивам, а ти?
- Обличам се и бързо изчезвам, докато не си се върнал от работа.

;-)))))
цитирай
26. furiika - хихи:)))
21.08.2012 14:07
bojo12345 написа:
Здравей , какво правиш?
Работя
А ЖЕНАТИ КАКВО ПРАВИ?
Ааа , тя спи
А ти защо не спиш?
АЗ СЪМ СПАЛ КОГОТО СЪМ СЕ ЖЕНИЛ:(((((((



кой спал - спал:)))))))) от сън спомени няма, както и обратното(особено в млада възраст):)))
цитирай
27. furiika - даваме, даваме:)))
21.08.2012 14:08
alllyalllyallly написа:
Давай още:)))


виж как се пълни колекцията с вицове от приятелите:)))
цитирай
28. furiika - :)))
21.08.2012 14:09
brym4ence87 :---------------------------------------------

Двама приятели говорят:
- Ти какво правиш след секс?
- Заспивам, а ти?
- Обличам се и бързо изчезвам, докато не си се върнал от работа.

;-)))))

това е истински приятел:)))
цитирай
29. makont - О, Фури,
21.08.2012 15:07
етапа с цигарите отдавна го минахме. Сега комшийте ни се питат: "Къде е епицентъра???". Усмивки, че чакам факс!
цитирай
30. furiika - хахаха:)))
21.08.2012 15:26
makont написа:
етапа с цигарите отдавна го минахме. Сега комшийте ни се питат: "Къде е епицентъра???". Усмивки, че чакам факс!


вместо да се питат, да вземат да я открият най-сетне G точката на земята:)))))
Айде, усмивки, че ще пиша бележка ;)
:)))
цитирай
31. анонимен - ФУРИЙКА ти си ВИНОВНА!!! Цял ден ...
21.08.2012 16:04
ФУРИЙКА ти си ВИНОВНА!!!
Цял ден са ми вицове в главата и се хиля като идиот:))))
цитирай
32. анонимен - - Тате, какво става ако презерва...
21.08.2012 16:05
- Тате, какво става ако презерватива се скъса?
- Погледни в огледалото.
***
Две приятелки си говорят:
- Твоят много ли пие?
- Да. Пие докато започне да вижда малки зелени човечета.
- Моят и с тях продължава да пие.
цитирай
33. furiika - хахаха:)))
21.08.2012 16:24
alllyalllyallly написа:
- Тате, какво става ако презерватива се скъса?
- Погледни в огледалото.
***
Две приятелки си говорят:
- Твоят много ли пие?
- Да. Пие докато започне да вижда малки зелени човечета.
- Моят и с тях продължава да пие.



с компания даже е по-гот да се пие:))))))))))



Мъжду приятели:
-Защо така често се напиваш?
-Просто обожавам, когато светът се върти около мен.
цитирай
34. kass - хихих
21.08.2012 16:53
големи, малки, олимпийски... не знам... ама не съм чувала на мъжете да им пречи размера... :)))
Поздрави и весела седмица Фури...
цитирай
35. furiika - :))) на мъжете - да, ама
21.08.2012 17:10
kass написа:
големи, малки, олимпийски... не знам... ама не съм чувала на мъжете да им пречи размера... :)))
Поздрави и весела седмица Фури...


за жените не е без значение размера(мъжкия) :)))))
цитирай
36. furiika - хахаха:)))
21.08.2012 17:17
Касс, не мога да си представя, какъв ли ще е олимпийския размер при мъжете:))))))))))))))
цитирай
37. monaliza121 - ...да каже няколко думи.
21.08.2012 17:32
И имат наглостта да се оплакват...хаха!:))))

Привет, Фурийка!
цитирай
38. furiika - хахаха:))), да:)))
21.08.2012 18:11
monaliza121 написа:
И имат наглостта да се оплакват...хаха!:))))

Привет, Фурийка!


Привет, мила! Усмивкии!
:)))
цитирай
39. rego - Като изляза на терасата като све...
22.08.2012 00:23
Като изляза на терасата като светулки на оргия са. :;)
цитирай
40. furiika - :)))
22.08.2012 00:26
rego написа:
Като изляза на терасата като светулки на оргия са. :;)



кой? съседите ли :)
цитирай
41. inel379 - И аз не съм изморена!:)
22.08.2012 00:47
Починах си след ремонтите у дома
и се чувствам добре!
То ангажиментите никога не свършват,
но наваксвам с хобитата!:)
Е, да помълчим от толерантност...и от обич, разбира се!:)
А то добре е, че и бабите могат да мечтаят!
Животът продължава!
Прохладен летен нощен поздрав!:)
цитирай
42. rego - Като изляза на терасата като све...
22.08.2012 01:40
furiika написа:
rego написа:
Като изляза на терасата като светулки на оргия са. :;)



кой? съседите ли :)


... и съседките :)
цитирай
43. malkiatprintz - Жената и мъжът трябва периодически ...
22.08.2012 01:49
Жената и мъжът трябва периодически да имат възможност да се изморяват, Фури, защото иначе, ако карат неуморно поради кофти бюджет, даже и да са били приятели и любовници, въпросът кой и защо е бил създаден първи става излишен, двамата започват да си мерят минутите и килограмите, да си разменят факсове, а най-вероятно направо стават космонавти с надеждата някой ден да съберат по някоя стотачка, докато междувременно съседите не откажат цигарите. Само че тогава размерите съвсем няма да имат значение, защото знакът за достойнството при мъжете ще бъде ? , а за жените - ! !
:):):)
цитирай
44. furiika - хахаха:))) клин-клин избива, нали знаеш?:)))
22.08.2012 06:04
inel379 написа:
Починах си след ремонтите у дома
и се чувствам добре!
То ангажиментите никога не свършват,
но наваксвам с хобитата!:)
Е, да помълчим от толерантност...и от обич, разбира се!:)
А то добре е, че и бабите могат да мечтаят!
Животът продължава!
Прохладен летен нощен поздрав!:)


Благодаря, поздрав и на теб, и много олимпийски приключения! ;)
:)))
цитирай
45. furiika - хихи:)))
22.08.2012 06:06
rego:
... и съседките :)

най-вече те:)))))
цитирай
46. furiika - хахаха:))) Принце, разминахме се тази седмица, но другата - на линия, нали? ;)
22.08.2012 06:11
malkiatprintz написа:
Жената и мъжът трябва периодически да имат възможност да се изморяват, Фури, защото иначе, ако карат неуморно поради кофти бюджет, даже и да са били приятели и любовници, въпросът кой и защо е бил създаден първи става излишен, двамата започват да си мерят минутите и килограмите, да си разменят факсове, а най-вероятно направо стават космонавти с надеждата някой ден да съберат по някоя стотачка, докато междувременно съседите не откажат цигарите. Само че тогава размерите съвсем няма да имат значение, защото знакът за достойнството при мъжете ще бъде ? , а за жените - ! !
:):):)


!
за жените: ! :)))))))))))
!
цитирай
47. gosho568 - Всичките вицове са уникални,
22.08.2012 15:48
а най много ми хареса - Защо Бог е създал мъжа преди жената?
-За да му даде възможност да каже няколко думи. :D Поздрави! :)))
цитирай
48. hristo27 - Младеж пита приятелката си: - ...
24.08.2012 10:34
Младеж пита приятелката си:
- Притесняваш ли се?
- Да.
- Защото ти е за първи път?
- Не, аз съм си притеснителна по рождение....
цитирай
49. furiika - хахаха:)))
25.08.2012 07:38
hristo27 написа:
Младеж пита приятелката си:
- Притесняваш ли се?
- Да.
- Защото ти е за първи път?
- Не, аз съм си притеснителна по рождение....



и аз съм така по рождение, много притеснителна, даже се изчервявам...:)))))
Поздрави, Ице!
:))))
цитирай
50. razkazvachka - Страхотен виц - отивам да го пусна на моя студент, дето ще се явява на
27.08.2012 14:45
държавен изпит по гинекология - да научи въпроса как се дефлорира икономически рентабилно...
цитирай
51. razkazvachka - Абсолютно!
27.08.2012 14:46
анонимен написа:
ФУРИЙКА ти си ВИНОВНА!!!
Цял ден са ми вицове в главата и се хиля като идиот:))))

цитирай
52. furiika - razkazvachka, приятелко:))))
27.08.2012 14:49
това е положението:)))))

Поздрави и усмивки! ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6973422
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930