Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2012 07:59 - Любовта е за двама, но все ще се намери някоя курва, която не може да брои.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 16516 Коментари: 42 Гласове:
102


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)

Прибира се мъж в къщи, на врата му червило ... жената го пита: - А, какво е това?! Той се притеснил и докато се чуди какво да отговори, жената казва: - Сигурно онази нисичката колежка е имала рожден ден, ти си се навел да я целунеш и тя те е мацнала по врата вместо по бузата .... - Точно така стана ... отговорил мъжа ...След време се прибира с червило по панталона - точно под пъпа ... жената пита: - А, какво е това?! Той се притеснил и докато се чуди какво да отговори, жената казва: - Сигурно шефката тръгнала към теб нещо да ти каже, спънала се и докато е падала те е мацнала точно там .... - Точно така стана ... отговорил мъжа След време се прибира, събличат се да си лягат ... съблича се мъжа и вместо със слипове - с бикини ... - А, какво е това?! - пита жена му. Мъжа отговорил: - Абе, ти си умна жена - измисли нещо!





Англичанка, французойка и българка са на конкурс за красота. И им задават въпрос: - Представете си, че сте попаднали на необитаем остров с 20 мъже. Вашите действия? Англичанката: - Ще се моля на БОГ да ме спаси! французойката: - Ще избера най-силния, и той ще ме защитава! Българката: - Разбрах въпроса, но какъв е проблема?





Айшето отишла на лекар с болки в корема. Прегледал я човекът и поставил диагноза: - Гастрит на нервна почва. Прибрала се тя у дома и Манго от вратата я пита: - Какво ти е ма, Айше? - Какво ми е, какво ми е... Аз като ти викам: Недей на камъниту, ти - на камъниту. И сега - ГЪЗ ТРИТ НА НЕРАВНА ПОЧВА.





- Знаеш ли как са товарат мъдя у ремарке?  - Как?  - Ловиш за уйовете и фъргаш.





- Представи си само! Всеки ден скандали с жената. Ту леглото не съм оправил, ту кучето не съм разходил, ту боклука не съм изхвърлил, ту малко пари печеля!  - Ааа, хубава работа! Ами шамари няма ли?  - Не! Слава Богу, не ме бие...





Зимна вечер.  Млад левент взел от татко си колата, натоварил поредната вързала му разпоретина и газ към гората. Отбил недалеч от пътя, пуснал тихичко музичка по радиото и лееекинко си плъзнал ръката между краката на момичето. А тя уж се възмутила и му рекла: - К"во прайш бре? - Не бой се ма, грея си ръката, че ми е измръзнала... По едно време тя му рекла: - А щеш ли да си сгрееш и ушите?





Студент с ужасен махмурлук не си спомня нищо, професорът с всички сили го мъчи за "три":  - Добре, последен въпрос. Колко цици има кравата?  Студентът:  - Не помня точно, но доячката има две...





Съвет към дамите:  Най- доброто средство за приключване на семеен спор е да започнете да точите ножовете- помага едновременно да ангажирате вниманието си с друго, да въведете ред в кухнята, а и мъжът ви започва плахо да ви се усмихва...      
  Усмихвайте се и вие, приятели! :):):) 



Гласувай:
103



1. comfy - :)
26.11.2012 08:57
Хубава седмица, Нели! ;)))

к.к.
цитирай
2. furiika - подобно и на теб, приятелче! ;)
26.11.2012 09:34
comfy написа:
Хубава седмица, Нели! ;)))

к.к.



:)))
цитирай
3. hristo27 - Ако се обърне към теб красиво мом...
26.11.2012 09:49
Ако се обърне към теб красиво момиче, и каже, че ще ти изпълни две желания, какво ще бъде второто ти желание?
цитирай
4. furiika - интересно, какво ли ще е?
26.11.2012 10:34
:)))
цитирай
5. lion1234 - Като стана дума за гъз трита,
26.11.2012 10:37
знаеш ли как се лекува? Много просто: който страда от гъз трит, трябва да яде кур мид.
Да ти е усмихнато!
цитирай
6. brym4ence87 - Повечето не бях чувал ;-))
26.11.2012 10:45
Весела седмица, Нели! И много усмивки! ;-)))
цитирай
7. monaliza121 - Цяла седмица без проблеми!:)))...
26.11.2012 12:04
Цяла седмица без проблеми!:)))
Поздрав!:)
цитирай
8. анонимен - Успешна и свежарска седмица, Нели! ;)
26.11.2012 12:06
Добре, че аз точа ножовете у дома... ;)
цитирай
9. ronya - е днес...
26.11.2012 12:06
направо идвай да ме вадиш изпод бюрото, че изпопадах от смях :)))
Весела, ама мнооооооооого весела да е седмицата :)
цитирай
10. furiika - хахах:))))))
26.11.2012 12:25
lion1234 написа:
знаеш ли как се лекува? Много просто: който страда от гъз трит, трябва да яде кур мид.
Да ти е усмихнато!


добре че е "мит", щото ако е "немит" ще докара още по-големи проблеми:))))
Весело да ти е и на теб! ;)
:)))
цитирай
11. furiika - много усмивки и на теб! :)
26.11.2012 12:26
brym4ence87 написа:
Весела седмица, Нели! И много усмивки! ;-)))

цитирай
12. furiika - :))))
26.11.2012 12:53
monaliza121 написа:
Цяла седмица без проблеми!:)))
Поздрав!:)


без проблеми и усмихнато! ;)
цитирай
13. furiika - :))))
26.11.2012 12:55

gogi6666 написа:
Добре, че аз точа ножовете у дома... ;)


точи ги, че знаеш ли...:)))))))))
цитирай
14. furiika - на хиляди километри съм от теб, затова
26.11.2012 12:56
ronya написа:
направо идвай да ме вадиш изпод бюрото, че изпопадах от смях :)))
Весела, ама мнооооооооого весела да е седмицата :)



бързо да излизаш изпод бюрото:))))))))))
Много весело настроение и на теб! Поздрави!
:)))
цитирай
15. makont - Ето, винаги съм казвала, че усмивката е важно нещо.
26.11.2012 13:54
Целта оправдава средствата, важното е мъжете да са усмихнати. Поздрави, Фури!
цитирай
16. furiika - хихи:)))
26.11.2012 14:04
makont написа:
Целта оправдава средствата, важното е мъжете да са усмихнати. Поздрави, Фури!


да, усмихнати, макар и плахо:)))
Поздрави, приятеко! ;)
:)))
цитирай
17. nefertiti20 - )))))
26.11.2012 17:22
е това последното ...най ми хареса..за ножовете))))) а посмей да каже още нещо....ще го разфасовам:):):):)...
Хубава седмица.....и наближава Коледа....усмихвайте се....стават чудеса))))
цитирай
18. boris66 - boris66-furijka
26.11.2012 18:33
Професор изпитва една студентка и и казва-"ако знаех колежке, че сте девствена щях да ви пиша 6 и да не ви карам да идвате на тавана ми".А тя му отвръща"-Ако пък аз знаех ,господин Професоре ,че можете да вдигате самолета, щях да си сваля чорапогащите....!
цитирай
19. furiika - стават да, може да ни се размине свършека на света ;)))))
26.11.2012 18:44
nefertiti20 написа:
е това последното ...най ми хареса..за ножовете))))) а посмей да каже още нещо....ще го разфасовам:):):):)...
Хубава седмица.....и наближава Коледа....усмихвайте се....стават чудеса))))

цитирай
20. furiika - хахах:))))))
26.11.2012 18:47
boris66 написа:
Професор изпитва една студентка и и казва-"ако знаех колежке, че сте девствена щях да ви пиша 6 и да не ви карам да идвате на тавана ми".А тя му отвръща"-Ако пък аз знаех ,господин Професоре ,че можете да вдигате самолета, щях да си сваля чорапогащите....!

цитирай
21. kamosutrov - Без мене, а? Виж ги тез!
26.11.2012 19:46
Мъж отива на работа, ама целия в лепенки.
К`во е станало, колега? Къде пострада така?
Абе, мани, удери ме летяща чиния...
Ее, ти изби рибата, бе! Що не каза, катастрофирах, подхлъзнах се, биха ме! А ти, ударила ме летяща чиния! И къде стана това бе, лъжецо!
У нас бе, кретени! В кухнята!
цитирай
22. kasnaprolet9999 - След като българката разкрила. че ...
26.11.2012 20:39
След като българката разкрила. че съпруга й носи нейните бикини отишла на самотен остров, но взела със себе си англичанката, която целунала съпруга й по врата и французойката, която го целунала по панталона, за да им покаже как се справя с 20 мъже, които не са й проблем, защото не действа на неравно и ни хваща гъзтрит, понеже товари мъжете на ремарке, като ги лови за х...те, без да им дига скандали и да ги шамари, защото те са си сгрели ущите на едно нейно топло място, без да ги е грижа колко броя са й гърдите и за да няма семеен спор е започнала да точи ножовете:)))
цитирай
23. aidasv - Малка подробност за ремаркето
26.11.2012 20:47
Канатите трябва да са добре закопчани, в противен случай ще трябва да се повтаря товарянето, а и не се знае какво може да стане ако се отвори някоя каната, и толкова товар се изсипе :):):)
Фурийке, Фурийке :):):) нормална и усмихната седмица :):):):):)
цитирай
24. shaffi - забавно!
26.11.2012 21:11
забавно!!!
цитирай
25. furiika - :)))))))
26.11.2012 21:54
kamosutrov написа:
Мъж отива на работа, ама целия в лепенки.
К`во е станало, колега? Къде пострада така?
Абе, мани, удери ме летяща чиния...
Ее, ти изби рибата, бе! Що не каза, катастрофирах, подхлъзнах се, биха ме! А ти, ударила ме летяща чиния! И къде стана това бе, лъжецо!
У нас бе, кретени! В кухнята!



тя пак като не е започнала да точи ножовете:))))))))))
цитирай
26. furiika - ахахахахахаааа:))))))))
26.11.2012 21:57
kasnaprolet9999 написа:
След като българката разкрила. че съпруга й носи нейните бикини отишла на самотен остров, но взела със себе си англичанката, която целунала съпруга й по врата и французойката, която го целунала по панталона, за да им покаже как се справя с 20 мъже, които не са й проблем, защото не действа на неравно и ни хваща гъзтрит, понеже товари мъжете на ремарке, като ги лови за х...те, без да им дига скандали и да ги шамари, защото те са си сгрели ущите на едно нейно топло място, без да ги е грижа колко броя са й гърдите и за да няма семеен спор е започнала да точи ножовете:)))



Малкият принц в последно време не може да се включва в анализите, но ти се справяш страхотнооо:))))
Благодаря ти, приятелко! ;)
:)))
цитирай
27. furiika - мАни, мАни:))))))
26.11.2012 21:58
aidasv написа:
Канатите трябва да са добре закопчани, в противен случай ще трябва да се повтаря товарянето, а и не се знае какво може да стане ако се отвори някоя каната, и толкова товар се изсипе :):):)
Фурийке, Фурийке :):):) нормална и усмихната седмица :):):):):)


ако се изсипе, не ми се мисли за товара:)))))
цитирай
28. furiika - ;)
26.11.2012 22:35
shaffi написа:
забавно!!!


:)))
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Ами видях, че ги няма неговите за...
26.11.2012 22:44
Ами видях, че ги няма неговите заключителни акорди и реших да го заместя. Може да боледува и да не му е до червила или в това грипно време профилактично да си грее ушите на топло, знам ли?:)))) Надявам се да ми се реваншира и да напише един билков постинг, че нещо съм го закъсала с времето. Не бях сигурна, че съм се справила, но щом го казваш....:)))
цитирай
30. antivlaks - Мъже споделят любимите си пози ...
26.11.2012 23:23
Мъже споделят любимите си пози
Англичанина:
- Искам да съм над нея !
Да мога да гледам страстта в очите й !
Французина:
- Искам да ме възседнала !
Да мога да се наслаждавам на гърдите й!
Българина :
- Искам да е на четри и аз отзаде й !
И гледам... ....квот ми харесва ! Новини,футбол,филми......
цитирай
31. furiika - хихи:))) не се съмнявай, че си се справила страхотно, а той може да почерпи по един билков чай.:)))))
27.11.2012 00:07
kasnaprolet9999 написа:
Ами видях, че ги няма неговите заключителни акорди и реших да го заместя. Може да боледува и да не му е до червила или в това грипно време профилактично да си грее ушите на топло, знам ли?:)))) Надявам се да ми се реваншира и да напише един билков постинг, че нещо съм го закъсала с времето. Не бях сигурна, че съм се справила, но щом го казваш....:)))



а, не беше ли ти по билковите постинги? ;)
цитирай
32. furiika - хахах:)))))) боже, какви мъже имало...
27.11.2012 00:08
antivlaks написа:
Мъже споделят любимите си пози
Англичанина:
- Искам да съм над нея !
Да мога да гледам страстта в очите й !
Французина:
- Искам да ме възседнала !
Да мога да се наслаждавам на гърдите й!
Българина :
- Искам да е на четри и аз отзаде й !
И гледам... ....квот ми харесва ! Новини,футбол,филми......



:)))
цитирай
33. bojo12345 - Професор пита студентите си бъдещи медици:
27.11.2012 02:56
- Колети , Вие като бъдещи гинеколози , колко пози знаете при които
жената може да забременее?
Всички един по един стават и изброяват по няколко най различни , а професорът ги брои и слага на черната дъска чертички.Когато стават 62, той пита една колежка ,стояща на първия ред,защо така стои и не е взела участие до сега.Тя се надигнала срамежливо и казала:
- г-н професор,неудобно мие защото казаха по пози,кои по десет ,кой по двайсетина, кой по повече от тридесет, а аз ми е неудобно защото знам само една.
- Нея имали я описана на черната дъска?
- Не г-н професор , те е жената отдолу мъжът отгоре...
- Цялата зала наскачали викнали 63 ,63 ураааа:)))))))))))))))))

цитирай
34. novitejivotni - Накратичко...
27.11.2012 05:52
Мъж се прибира в къщи след посещение при любовницата си.
По пътя се усетил, че мирише още на парфюм и се отбил в магазина, купил си шише гроздова, понапръскал около врата, бузите и яката, за да потуши миризмата.
Прибира се, а жена му го почнала още от вратата:
- Ти к'во си мислиш бе... Че си много хитър ли ? Мислиш, че като си сложиш малко парфюм и няма да усетя, че си пил ли, поразнико ?
цитирай
35. tanyaivanova - То и аз не разбрах какъв е проблема.
27.11.2012 07:34
То и аз не разбрах какъв е проблема.
цитирай
36. furiika - хахаха:))))))))))) Урааааа!:)))
27.11.2012 09:51
bojo12345 написа:
- Колети , Вие като бъдещи гинеколози , колко пози знаете при които
жената може да забременее?
Всички един по един стават и изброяват по няколко най различни , а професорът ги брои и слага на черната дъска чертички.Когато стават 62, той пита една колежка ,стояща на първия ред,защо така стои и не е взела участие до сега.Тя се надигнала срамежливо и казала:
- г-н професор,неудобно мие защото казаха по пози,кои по десет ,кой по двайсетина, кой по повече от тридесет, а аз ми е неудобно защото знам само една.
- Нея имали я описана на черната дъска?
- Не г-н професор , те е жената отдолу мъжът отгоре...
- Цялата зала наскачали викнали 63 ,63 ураааа:)))))))))))))))))


цитирай
37. furiika - :)))
27.11.2012 10:14
novitejivotni написа:
Мъж се прибира в къщи след посещение при любовницата си.
По пътя се усетил, че мирише още на парфюм и се отбил в магазина, купил си шише гроздова, понапръскал около врата, бузите и яката, за да потуши миризмата.
Прибира се, а жена му го почнала още от вратата:
- Ти к'во си мислиш бе... Че си много хитър ли ? Мислиш, че като си сложиш малко парфюм и няма да усетя, че си пил ли, поразнико ?


този виц iима и един друг завършек:

Прибира се, а жена му го почнала още от вратата:
-Къде ходиш бе?
-По курви.
-Не можеш ме излъга. Мислиш, че като си сложиш малко парфюм и няма да усетя, че пак си пил.

:)))
цитирай
38. furiika - е, за някои не е проблем:))))))))))
27.11.2012 10:15
tanyaivanova написа:
То и аз не разбрах какъв е проблема.

цитирай
39. belchev2 - Ху...е
07.12.2012 04:42
Това,с мадурите, ме утрепа. ))))))))
цитирай
40. furiika - :))))
07.12.2012 11:21
нали? ;)
:)))
цитирай
41. djani - Чуядесен подбор,
08.12.2012 10:56
На балкански хумор. Защо "балкански"? Касае тялото от кръста надолу. Докато английския е "чикия" за мозъка. Бомба със закъснетел. Може да прихнеш и след половин час. Стига да разбереш, за какво става въпрос...
цитирай
42. furiika - абсолютно си прав :))))))))))
08.12.2012 16:04
djani написа:
На балкански хумор. Защо "балкански"? Касае тялото от кръста надолу. Докато английския е "чикия" за мозъка. Бомба със закъснетел. Може да прихнеш и след половин час. Стига да разбереш, за какво става въпрос...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969707
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930