Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2013 08:48 - Ако горещината кара нещата да се разширяват, то значи аз не съм дебела, а съм се разгорещила.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 13955 Коментари: 26 Гласове:
84


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)

Лекция в Медицинска академия. Професорът чете лекция:  - По време на половия акт температурата на човешкото тяло се покачва с един градус, а при птиците - с два... - вижда, че един студент спи. - Иванов, повторете!  Иванов подскача и се оглежда... показват му с жестове "кладенец" и показалеца вътре-вън после показалеца под мишницата и след това нагоре.  Иванов:  - Амиии, по време на половия акт температурата на човешкото тяло се покачва с един градус...  Професорът:  - По-нататък?...  Колегите жестикулират на Иванов: "кладенец" и показалеца вътре-вън, с две длани изобразяват размах на крила, после показалеца под мишницата и след това два пръста нагоре.  Иванов:  - Амиииии, за да се повиши температурата на тялото с два градуса трябва да се ебе, докато се разхвърчи перушина!




Една възрастна мома повикала нотариуса, за да състави завещанието си.  Нотариусът:  - Какво искате да завещаете?  - Имам 40000$ на сметка!  - И как бихте искали да ги разпределите?  - Разбирате ли, цял живот съм живяла сама, почти не съм излизала от вкъщи, и затова бих искала, погребението ми да се помни дълго от всички. Искам да завещая 35 хиляди за погребението си.  - За 35 хиляди може да се организира доста сносно погребение! А какво ще правите с останалите пет хиляди?  - Разбирате ли, никога не съм имала мъж... Затова искам за пет хиляди да намеря някой мъж, който да ми даде малко любов!  Нотариусът оформил цялата документация и казал, че ще се опита да намери такъв плейбой. Като се върнал у дома, разказал всичко на жена си. Тя му казала, че за 5 бона сама ще го закара до тази жена и няма да счита това за измяна. На сутринта тя закарала мъжа си до дома на възрастната госпожица и останала да го чака в колата. Минал час, два, но мъжът й не се появявал.  Тогава жената на нотариуса започнала да свири с клаксона.  Отгоре се отворил прозореца, показал се нотариуса и казал:  - Скъпа, вземи ме утре сутринта. Тя реши да бъде погребана за сметка на  общината...!





- Докторе, страдам от полово  безсилие!  - В какво се изразява госпожице?  - Не мога да откажа на нито един  мъж!




В аптеката:  - Имате ли "АнтиДебелин"?  - Не!  - А "ЦелулитоИзчезан"?  - Не!  - А "СамоСебеТеглоПропадин"?  - Госпожице, нужни са ви "МалкоТрябваДаЯдин", "ДостаВънкаРазходин" и "КъмХладилникаНеПриближин"...





-Каква е приликата между френската любов и шкембе чорбата?  -Навсякъде ги правят различно. 





Как жените от различните народи се борят с мъжката изневяра.  Французойката:  - Ако мъжът ми изневери веднъж, аз му изневерявам два пъти!  Българката:  - Ако мъжът ми изневери веднъж, аз му изневерявам цял живот!  Hегърката:  - При нас всичко е по-просто. Ако мъжът изневери веднъж, му отрязват 15 сантиметра, още веднъж - още 15 сантиметра. А когато му останат само 15 сантиметра, никой не го иска!





Съпружеска двойка седи в хола и  гледа фигурно пързаляне. На леда се  пързаля перфектна фигуристка.  Мъжът /замечтано/:  - Ех, ако ми падне, каква волна  програма ще изпълня с нея...  Жената /мрачно/:  - Първо да видим, как ще се справиш  със задължителната...





Жена към приятелка: -Видях обява в Интернет:"Мъж, 40 години търси секс". Сега седя и мисля - този човек има проблем с пунктуацията, или това е някаква пълна трагедия?





Весела седмица! :)))

 



Гласувай:
86



1. comfy - Весела седмица, Нели!
04.02.2013 09:34
:))) ***

к.к.
цитирай
2. brym4ence87 - Весела и успешна седмица, Нели! ;-)
04.02.2013 09:48
Офис на фирма. Работният ден е приключил, навън е вече тъмно. В офиса са останали само двама човека - красивата секретарка и един счетоводител. По едно време счетоводителят казва:
- Иванова, я загаси лампата.
- Стига, бе, Петров, как може да ми правиш такива предложения?
- Моля те, бе, Иванова, моля те, загаси я!
- Петров, ти си полудял. Как не те е срам?
Счетоводителят става и гаси лампата.
Секретарката:
- Помощ! Охрана!
- Стига вика, ма! Я погледни какъв часовник имам! Свети в тъмното!

======================

Поздрави за настроението. ;-)
цитирай
3. kamosutrov - Хай и от мене!
04.02.2013 09:59
Мъж се прибира на сутринта, със всички видими следи от як купон. Жена му съска ехидно:
- И какво ще кажеш този път?
Мъжът отговаря уморено:
- От край време твърдиш, че си по умната. Измисли нещо, а аз ще се съглася.
цитирай
4. furiika - весела да е :)
04.02.2013 10:24
comfy написа:
:))) ***

к.к.

цитирай
5. furiika - :)))
04.02.2013 10:27
brym4ence87 написа:
Офис на фирма. Работният ден е приключил, навън е вече тъмно. В офиса са останали само двама човека - красивата секретарка и един счетоводител. По едно време счетоводителят казва:
- Иванова, я загаси лампата.
- Стига, бе, Петров, как може да ми правиш такива предложения?
- Моля те, бе, Иванова, моля те, загаси я!
- Петров, ти си полудял. Как не те е срам?
Счетоводителят става и гаси лампата.
Секретарката:
- Помощ! Охрана!
- Стига вика, ма! Я погледни какъв часовник имам! Свети в тъмното!

======================

Поздрави за настроението. ;-)



то бива мръсно подсъзнание, ама нейното е прекалено :)))
Весело, настроение, бръмче! ;)
цитирай
6. furiika - хай, приятелю:))
04.02.2013 10:28
kamosutrov написа:
Мъж се прибира на сутринта, със всички видими следи от як купон. Жена му съска ехидно:
- И какво ще кажеш този път?
Мъжът отговаря уморено:
- От край време твърдиш, че си по умната. Измисли нещо, а аз ще се съглася.


умното си е умно :))
цитирай
7. анонимен - Забавна седмица и на теб, Нели ;)
04.02.2013 10:40
Щом сте започнали, да добавя нещо и аз:

Жена се съблича пред огледалото в спалнята, оглежда се и казва на мъжа си:
- Чувствам се ужасно, мисля, че съм напълняла..Кажи ми поне нешо, за да ми се оправи настроението!
Мъжа:
- Скъпа, днес много ми харесва мнението ти.
-------------------

Да уважаваме мнението на другите! Усмивки! ;))
цитирай
8. viovioi - Да, днес определено си се разгорещила" скъпа:)))
04.02.2013 10:52
И да не обръщаме внимание на обявите в Интернет! Голяма пародия са.
цитирай
9. kass - хахахаха...
04.02.2013 11:21
пожелавам ти, най-малко с 2 повишени градуса тази седмица Фури... топли дни, горещи нощи и приповдигнато настроение...
цитирай
10. pgross - What a week!:)))).............и от мен един:
04.02.2013 11:46
Общинско училище...В час учителката Иванова преподава....изведнъж се чува момчешки глас:
-На г-жа Иванова и мирише п....та!
Г-жата замръзва, отива до чина, откъдето се е чуло, и бясна казва на момчето:
-Я повтори!!!
-На г-жа Иванова и мирише п....та!- повтаря то.
Учителката почервенява, побеснява съвсем и се втурва към кабинета на директора.След като той я изслушва, двамата се връщат в класната стая.Директора пита ученика какво е казал, и той пак го пак го повтаря:
-На г-жа Иванова и мирише п....та!
Директора побеснява също, приближава се до ученика, хваща го за врата, и от упор го пита:
-Ти кой си бе, че ще говориш такива неща,ааа?!!!
Момчето отвръща:
- Ами, аз съм сина на новия кмет...
...директорът замръзва, полага нежно ръка на вратлето на ученика, поглежда го благо и казва:
- Седни си моето момче на чина.Всичко е наред, ти си добро момче.
Обръща се през рамо към учителката, и през зъби и казва:
-Иванова, ами мийте ги малко тия п..ки бе!
цитирай
11. yotovava - Лошо е да не знаеш пунктуацията :)))))))))))))
04.02.2013 11:49
цитирай
12. furiika - :)))
04.02.2013 12:02
gogi6666 написа:
Щом сте започнали, да добавя нещо и аз:

Жена се съблича пред огледалото в спалнята, оглежда се и казва на мъжа си:
- Чувствам се ужасно, мисля, че съм напълняла..Кажи ми поне нешо, за да ми се оправи настроението!
Мъжа:
- Скъпа, днес много ми харесва мнението ти.
-------------------

Да уважаваме мнението на другите! Усмивки! ;))


Усмивки и от мен, Гоги! :)))
цитирай
13. furiika - Вилиии:))) Как няма да се разгорещя, като е толкова топло:)))
04.02.2013 12:05
viovioi написа:
И да не обръщаме внимание на обявите в Интернет! Голяма пародия са.


съгласна съм за обявите - пълна скръб са :)))
цитирай
14. furiika - хахаха:))))
04.02.2013 12:07
kass написа:
пожелавам ти, най-малко с 2 повишени градуса тази седмица Фури... топли дни, горещи нощи и приповдигнато настроение...


то хубаво с тия градуси, ама... много се разгорещявам:)))
Весела седмица, приятелко! ;)
цитирай
15. furiika - ахахахааа:))))))) Актуално! :)))
04.02.2013 12:08
pgross написа:
Общинско училище...В час учителката Иванова преподава....изведнъж се чува момчешки глас:
-На г-жа Иванова и мирише п....та!
Г-жата замръзва, отива до чина, откъдето се е чуло, и бясна казва на момчето:
-Я повтори!!!
-На г-жа Иванова и мирише п....та!- повтаря то.
Учителката почервенява, побеснява съвсем и се втурва към кабинета на директора.След като той я изслушва, двамата се връщат в класната стая.Директора пита ученика какво е казал, и той пак го пак го повтаря:
-На г-жа Иванова и мирише п....та!
Директора побеснява също, приближава се до ученика, хваща го за врата, и от упор го пита:
-Ти кой си бе, че ще говориш такива неща,ааа?!!!
Момчето отвръща:
- Ами, аз съм сина на новия кмет...
...директорът замръзва, полага нежно ръка на вратлето на ученика, поглежда го благо и казва:
- Седни си моето момче на чина.Всичко е наред, ти си добро момче.
Обръща се през рамо към учителката, и през зъби и казва:
-Иванова, ами мийте ги малко тия п..ки бе!

цитирай
16. furiika - лошо е,
04.02.2013 12:09
Лошо е да не знаеш пунктуацията :)))))))))))))
yotovava написа:


да се чуди човек трагедия ли е, или какво...
:)))
цитирай
17. hristo27 - Двама си говорят: "Знаеш ...
04.02.2013 13:28
Двама си говорят:

"Знаеш ли, какво е това секс?", пита първият.
"Секс - това е любимо хоби на всеки човек.", отговорил вторият.
"Цял живот съм събирал марки, но не знаех, че това означавало секс.", казал първият!
цитирай
18. monaliza121 - Привет, Фурийка!:)
04.02.2013 14:59
Е, тази негърка не е в ред, хахаха:)))
цитирай
19. furiika - хахаха:))))
04.02.2013 19:18
hristo27 написа:
Двама си говорят:

"Знаеш ли, какво е това секс?", пита първият.
"Секс - това е любимо хоби на всеки човек.", отговорил вторият.
"Цял живот съм събирал марки, но не знаех, че това означавало секс.", казал първият!



и аз не знаех :)))
Усмивки! ;)
цитирай
20. furiika - хахаха:))))
04.02.2013 19:19
monaliza121 написа:
Е, тази негърка не е в ред, хахаха:)))


кой знае... ;)
поздрави, приятелко :)))
цитирай
21. dinkov - Динков
04.02.2013 22:46
"Ако горещината кара нещата да се разширяват, то значи аз не съм дебела, а съм се разгорещила." - Душице не се притеснявай. Просто си станала по-апетитна :)))
Ицко
цитирай
22. furiika - хахаха:))))
04.02.2013 23:30
dinkov написа:
"Ако горещината кара нещата да се разширяват, то значи аз не съм дебела, а съм се разгорещила." - Душице не се притеснявай. Просто си станала по-апетитна :)))
Ицко



че коя разгорещена жена не е апетитна :)))))))
цитирай
23. tsanynka - Хахаха
05.02.2013 17:55
Затъжих се,приятелко :) за твоите писания!
цитирай
24. lion1234 - Ах, тези ,,волни програми''!
06.02.2013 08:18
Все към ,,волунтаризма'' ни гледат очичките, ха-ха!
Поздрави и Успешен ден!
цитирай
25. furiika - Цаниии!:))))
06.02.2013 11:07
tsanynka написа:
Затъжих се,приятелко :) за твоите писания!


и аз се затъжих за теб :*
цитирай
26. furiika - поздрав, приятелче! :)))
06.02.2013 11:07
lion1234 написа:
Все към ,,волунтаризма'' ни гледат очичките, ха-ха!
Поздрави и Успешен ден!


Успешен ден и на теб! ;)
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961699
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031