Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2013 09:00 - Не съм се готвила за 8-ми март! За Нова година се готвих, готвих се и я посрещнах готова...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 11314 Коментари: 21 Гласове:
74


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)
Момче и момиче правят любов. Неочаквано влизат родителите му.  Кой какво си мисли:  Момчето:  “Всички се спекоха, казвах й - хайде следващия път!”  Момичето:  “М-да, сега ще се ожени за мен.”  Бащата:  “Какво пък, расте момчето, трябва да му купим мотор.”  Майката:  “Божичко, как е легнала , на момчето ми му е неудобно.”





Жена си заклещила дупето в тоалетната чиния. Мъжът й не успял да я извади и извикал спасители от ВиК. А за да прикрие жена си поне малко, взел едно сомбреро и й го сложил на коленете.  Спасителите влизат в тоалетната, виждат картинката... Чешат се по вратовете и казват:  - Абе, да допуснем, че някак си ще успеем за извадим жена ти, ама мексиканеца май няма да можем!





Пациент:  - Докторе! Не се чувствам добре!  Докторът:  - Ето Ви бурканчето - дайте урина!  След малко пациента върнал бурканчето пълно.  Докторът взел бурканчето и започнал да го държи към светлината за да види цвета, почнал и да мирише, а след някоя секунда отпил една глътка и се изплюл в лицето на пациента.  - Кво правиш бе ненормалник?!- изкрещял пациента.  Докторът:  - Урината Ви е отлична, но с нервите не сте добре, трябва да се лекувате!





Девойка се къпе в басейна. Както си плува, й пада банския. Тя хваща първата попаднала й табела, прикрива с нея своите прелести и бяга към хотела. Всички наоколо започват да се смеят.  - Нищо смешно няма! - казва девойката, но се поглежда в едно огледало и вижда надписа:  "Само за възрастни. Дълбочина от 2 до 5 метра."






Мъж към приятеля си: -Днес с жената имахме разговор по същество.  -? -Оказа се, че аз съм това същество...





Две блондинки си говорят в кафене: -Муцка, абе ти получаваш ли оргазъм? -Абе, не знам, той моят се занимава с абонаментите вкъщи...






- Ми, не може да си хем хубава, хем умна!  - Що да не може?! Ти как си хем тъп, хем грозен?!    



   
Може, може, всичко може! Весело настроение!:):):)  



Гласувай:
82



1. анонимен - Хубаво е щом мъжът се занимава с абонаментите у дома. ;)
11.03.2013 09:14
Весела и успешна седмица, Нели!
цитирай
2. furiika - :))) нали?
11.03.2013 09:16
Весела и на теб, Гоги! ;)
цитирай
3. ddiaries - пак започнахме понеделника с ус...
11.03.2013 09:22
пак започнахме понеделника с усмивка:)
цитирай
4. furiika - не ни е много весело напоследък,
11.03.2013 09:37
но една усмивка никога не е излишна. :)
Хубава седмица!
цитирай
5. brym4ence87 - Тези мексиканци не си ли поддържат мустаците? ;-)))
11.03.2013 12:29
Усмихната седмица, Фурийке! ;-)
цитирай
6. furiika - хахаха:)))))))))
11.03.2013 13:10
че те бая мустачки си имат:)))

Усмивки, бръмче! ;)
:)))
цитирай
7. kamosutrov - Без мене май нещата не са съвсем завършени. Пиши ми участие
11.03.2013 14:08
Той и Тя си лежат в спалнята. Четат.Тя го поглежда, той я поглежда
Тя казва, Трябва да се промени нещо...
Той: Какво?
Ами..да сменим нещо, да променим.
Да сменим позите...
Той се замисля дълбоко и казва И? Че аз навсякъде съм те...
Тя пък се замисля
Той се плясва по челото и извиква: Сетих се!!!!!!!!! В Ушите не съм...
Тя казва с мил глас Ще оглушея бе, скъпи...
Той..Да,да..ще оглушееш.За 20 години дали онемя?
цитирай
8. inel379 - Всичко може!:)
11.03.2013 15:02
Ако положим усилия!
В името на така желаната
телесна и духовна хармония!
Пролетно настроение ни напада!
Въпреки всичко!
Много усмивки за теб!:)))
цитирай
9. hristo27 - Весела седмица, Фури!. . . . . . . . . . . ...
11.03.2013 15:10
Весела седмица, Фури!

..................................



- Как изкара 8-ми март?
- Като в приказките. Срещнах прекрасния принц. Цял ден ме носеше на ръце, обсипваше ме с подаръци, говореше ми нежни думи!...
- Оооо, колко романтично. А после?
- Какво после? В полунощ се превърна в собствения ми мъж...
цитирай
10. furiika - пиша, пиша! :)))
11.03.2013 15:48
kamosutrov написа:
Той и Тя си лежат в спалнята. Четат.Тя го поглежда, той я поглежда
Тя казва, Трябва да се промени нещо...
Той: Какво?
Ами..да сменим нещо, да променим.
Да сменим позите...
Той се замисля дълбоко и казва И? Че аз навсякъде съм те...
Тя пък се замисля
Той се плясва по челото и извиква: Сетих се!!!!!!!!! В Ушите не съм...
Тя казва с мил глас Ще оглушея бе, скъпи...
Той..Да,да..ще оглушееш.За 20 години дали онемя?



взеха да се запълват нещата ;) :))
цитирай
11. furiika - така е, приятелко:)))
11.03.2013 15:51
inel379 написа:
Ако положим усилия!
В името на така желаната
телесна и духовна хармония!
Пролетно настроение ни напада!
Въпреки всичко!
Много усмивки за теб!:)))



и за теб много усмивки:)))
цитирай
12. furiika - хаха, какъв ужас:)))))))
11.03.2013 15:51
hristo27 написа:
Весела седмица, Фури!

..................................



- Как изкара 8-ми март?
- Като в приказките. Срещнах прекрасния принц. Цял ден ме носеше на ръце, обсипваше ме с подаръци, говореше ми нежни думи!...
- Оооо, колко романтично. А после?
- Какво после? В полунощ се превърна в собствения ми мъж...



Поздрави! ;)
цитирай
13. mmmmmmmmm - :))
11.03.2013 17:12
:):):):):)
цитирай
14. furiika - Мимееее:)))))))
11.03.2013 18:16
:)))))))))))
цитирай
15. shtaparov - А аз, наместо да готвя себе си, сг...
11.03.2013 21:17
А аз,наместо да готвя себе си,сготвих гъбена чорбица с картофки. Няма майтап!... :))
цитирай
16. monaliza121 - Нееее
11.03.2013 23:28
Няма нужда от много готвене...
Който иска да си готви:)))
цитирай
17. hopfen - Девойката от басейна със сигурност
11.03.2013 23:30
Девойката от басейна със сигурност не е била блондинка, в противен случай не би прочела надписа:)))
Наздраве!
цитирай
18. radosslav - Напоследък
12.03.2013 00:19
Напоследък широко се използва една друга универсална обида, от хора които трябва да си лекуват нервите и кръвното

Кво правиш бе комунист?! изкрещял пациентът
цитирай
19. furiika - :)))
12.03.2013 00:42
monaliza121 написа:
Няма нужда от много готвене...
Който иска да си готви:)))


то, моето беше друго приготвяне:)))
Усмивки, приятелко!
цитирай
20. furiika - и то, пред огледало:))))
12.03.2013 00:43
hopfen написа:
Девойката от басейна със сигурност не е била блондинка, в противен случай не би прочела надписа:)))
Наздраве!

цитирай
21. compassion - хахахаха, помогна ми да направя истинско откритие, Нели:
13.03.2013 13:29
Мъжете обикновено се женят за хубави и умни жени,
а след това
се развеждат с тъпите си и грозни съпруги :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6970001
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930