Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2013 08:49 - По-добре да ме споменават цял час на майка, отколкото с едноминутно мълчание.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 16515 Коментари: 40 Гласове:
81


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)


Какво си мисли проститутката, когато се събуди, за да ходи на работа?  - И за чий хуй трябва да ставам сега?





Карам си Поршето аз и ме спира някакъв и пита:  - К"ва ти е заплатата, а? Кажи к"ва ти е заплатата?  - Е, па 150лв. - му казах аз.  - Е как 150лв, бе?!? Виж - Порше караш!  - И к"во от това? - му отвърнах - Аз като бях в казармата, ми даваха по 10лв, а карах танк!





Разяpена жена вpъхлита при гинеколога и го почва от вратата:  - Доктоpе, защо сте написали в справката: "Здpава"?!  - А какво трябваше да напиша според вас? - възмущава се доктоpът.  - Ами, напpимеp : "Тясна" или "Като всички останали"...





- Кажи ми синоним на думата "проститутка".  - Идват ми наум само имена...




Съпружеска двойка се разхожда в парка. Той:  - Да, скъпа.  Тя:  - Ако още веднъж, когато гракне врана кажеш "Да, скъпа", си тръгвам!





-Ей, все не мога да си намеря жена, дето да се оженя за нея! -Защо? -Майка ми все не ги харесва. -А защо не намериш някоя, която да прилича на майка ти? -Намерих, ама нея пък баща ми не я хареса...





Марийка се жалва на приятелка: -Вчера ме изгониха от урока по математика. Очевидно, правилният отговор на въпроса "Какво идва след 69?" не е миене на устата...





Жена споделя на приятелка: -Влезнах в кухнята и усетих, че съм забравила защо. Докато си спомня, отворих хладилника, хапнах парченце салам, после сиренце, после пак салам, след това бонбонче и полях всичко с портокалов сок. После си спомних, че съм на диета, и защо влезнах в кухнята!  -??? -Да полея цветята...        

И аз си спомних, че днес е понеделник и е време да ви пожелая спокойна седмица и много усмивки! :):):)    



Гласувай:
86



1. brym4ence87 - Спокойна и усмихната седмица и на теб, Нели! ;-)
18.03.2013 10:02
Голяма ФУРИЯ си в понеделник сутрин. Поразведрих се и компенсирам със смях, многото недостиг на сън. Поздрави! ;-)
цитирай
2. monaliza121 - Привет, Фурийка!
18.03.2013 10:07
Правилно съм постъпила, като махнах цветята от кухнята.:)))
Диетите вредят на здравето, особено ако хладилника е пълен... :)))
цитирай
3. kamosutrov - Айде, че без мене нещата не са в комплект
18.03.2013 10:08
Писнало му на св. Петър от праведници и решил да вкара в Рая и малко грешници.
Изчакал да се съберат повече мъже и изревал:
СТРООООЙ СЕ!
Строила се една дълга редица от мъже.
ВСЕКИ, КОЙТО Е КРЪШКАЛ НА ЖЕНА СИ, КРАЧКААА НАПРЕД!
Чула се стегната войнишка стъпка и цялата редица се придвижиле с крачка напред.
Ама св. Петър не ги гледа, гледа някъде зад редицата. А там останал един мъж и се пули кротко. Един от мъжете се пообърнал, погледнал самотния мъж, погледнал св. Петър и казал.
Св. Петре, този го познавам, съседи сме. Викни по-силно, че недочува, човека!
цитирай
4. viovioi - Този последния безпаметния си е майката еб*ало....
18.03.2013 10:16
Като човек го застигне склерозата, най-добре е да се скрие някъде от света! Лек ден Нели!
цитирай
5. furiika - :)))
18.03.2013 10:19
brym4ence87 написа:
Голяма ФУРИЯ си в понеделник сутрин. Поразведрих се и компенсирам със смях, многото недостиг на сън. Поздрави! ;-)


Спокойна да е , бръмче! Поздрав и от мен! ;)
:)))
цитирай
6. suny84 - :-)
18.03.2013 10:34
Весела и усмихната седмица и на теб.
цитирай
7. furiika - привет, приятелко:)))
18.03.2013 10:40
monaliza121 написа:
Правилно съм постъпила, като махнах цветята от кухнята.:)))
Диетите вредят на здравето, особено ако хладилника е пълен... :)))


има и такива хладилници, ето обявата:

Пуснат е в продажба нов хладилник за отслабване.
След 18 часа вратата се заключва отвътре и се отваря чак на другия ден в 7 сутринта.

Много усмивки, мила!
:)))
цитирай
8. furiika - хаха:)): комплекта е пълен вече:))))) Кой чул-чул, кой разбрал-разбрал:)))
18.03.2013 10:43
kamosutrov написа:
Писнало му на св. Петър от праведници и решил да вкара в Рая и малко грешници.
Изчакал да се съберат повече мъже и изревал:
СТРООООЙ СЕ!
Строила се една дълга редица от мъже.
ВСЕКИ, КОЙТО Е КРЪШКАЛ НА ЖЕНА СИ, КРАЧКААА НАПРЕД!
Чула се стегната войнишка стъпка и цялата редица се придвижиле с крачка напред.
Ама св. Петър не ги гледа, гледа някъде зад редицата. А там останал един мъж и се пули кротко. Един от мъжете се пообърнал, погледнал самотния мъж, погледнал св. Петър и казал.
Св. Петре, този го познавам, съседи сме. Викни по-силно, че недочува, човека!

цитирай
9. furiika - лек ден и на теб, Вили :)
18.03.2013 10:45
viovioi написа:
Като човек го застигне склерозата, най-добре е да се скрие някъде от света! Лек ден Нели!

цитирай
10. furiika - весела и усмихната да е, suny84 :)))
18.03.2013 10:45
suny84 написа:
Весела и усмихната седмица и на теб.

цитирай
11. makont - Ехо, Фури,
18.03.2013 12:02
винаги съм знаела, че математиците нищо не разбират от хигиена. Усмихната седмица и на теб!
цитирай
12. furiika - ахахахаа:))))makont
18.03.2013 12:18
верно нямат никаква представа от хигиена, приятелко:))))

Хубава да е седмицата и за теб
цитирай
13. miaa - Щастлива седмица, Furika!
18.03.2013 14:18
Бъди весела!
цитирай
14. furiika - весела, весела, колкото -толкова:)))
18.03.2013 14:21
miaa написа:
Бъди весела!


Хубава седмица и за теб, Миа!
цитирай
15. анонимен - Весела и успешна седмица, Нели! ;)
18.03.2013 14:58
Направи понеделника поносим. Усмивки! ;))))))
цитирай
16. hristo27 - Велосипедист пресича пешеходна ...
18.03.2013 15:23
Велосипедист пресича пешеходна пътека и блъска пешеходец. Оня пада, а велосипедистът го успокоява:
- Провървя ти, приятел.
- Как да ми е провървяло, всичко ме боли от удара, отговорил удареният.
- Казвам ти, наистина ти провървя. Наскоро ми взеха книжката, а до тогава карах КАМАЗ!
цитирай
17. lion1234 - Горката Марийка!
18.03.2013 15:54
Докато се научи, има да й го набиват, набиват...акъла, де!
Усмихнат ден!
цитирай
18. furiika - Усмивки и от мен, Гоги! :)))
18.03.2013 17:18
gogi6666 написа:
Направи понеделника поносим. Усмивки! ;))))))

цитирай
19. furiika - хаха:))) Късметлията си е късметлия:)))
18.03.2013 17:19
hristo27 написа:
Велосипедист пресича пешеходна пътека и блъска пешеходец. Оня пада, а велосипедистът го успокоява:
- Провървя ти, приятел.
- Как да ми е провървяло, всичко ме боли от удара, отговорил удареният.
- Казвам ти, наистина ти провървя. Наскоро ми взеха книжката, а до тогава карах КАМАЗ!

цитирай
20. furiika - хихи:)))
18.03.2013 17:20
lion1234 написа:
Докато се научи, има да й го набиват, набиват...акъла, де!
Усмихнат ден!



и не само акъла:))))
Усмивки и от мен!
цитирай
21. tutankhamon661 - furiika
18.03.2013 17:23

Много усмивки и на теб!

цитирай
22. jim101 - Тъй кото захванахме темата за тези които недочуват един виц от мен
18.03.2013 17:44
Един отива при ушен лекар. Вади си хуя и го показва на доктора, а парчето му в окаяно състояние - подут и целия в синини. Докторът възмутен:
-Господине, аз съм ушен лекар! Вас трябва да Ви види уролог!
Докторе, чакай малко..! Трябва да ти обясня! Значи, събираме се все една и съща компания и си пием у Гошо...
-Ама не ми обяснявайте за пиене! Алкохолизмът не ми е специалност!
-Ама чакай докторе! Значи, като се напием, играем една игра! Всички си вадим хуьовете... !
-Абе спрете господине! Това, което ми говорите е за психиатър!
-Не, не! Ей сега свършвам! Значи, вадим си хуьовете и ги пльоскаме на една маса! Гошо, домакинът държи в ръцете вдигнат един тиган и като каже "хоп", всеки трябва да си дръпне хуя, щото оня веднага го цели по парчето! Ей тук е проблемът! Явно не съм добре със слуха, щото не мога да чуя това "хоп"... !
цитирай
23. kass - :)))...
18.03.2013 18:19
някой неща е добре да си ги спомниш по-късно... за да не ти се разваля апетита де :)...
Поздрави Фури и весела седмица!
цитирай
24. furiika - :))) благодаря, подобно!
18.03.2013 18:23
tutankhamon661 написа:

Много усмивки и на теб!


цитирай
25. furiika - ахахахаа:))))
18.03.2013 18:24
jim101 написа:
Един отива при ушен лекар. Вади си хуя и го показва на доктора, а парчето му в окаяно състояние - подут и целия в синини. Докторът възмутен:
-Господине, аз съм ушен лекар! Вас трябва да Ви види уролог!
Докторе, чакай малко..! Трябва да ти обясня! Значи, събираме се все една и съща компания и си пием у Гошо...
-Ама не ми обяснявайте за пиене! Алкохолизмът не ми е специалност!
-Ама чакай докторе! Значи, като се напием, играем една игра! Всички си вадим хуьовете... !
-Абе спрете господине! Това, което ми говорите е за психиатър!
-Не, не! Ей сега свършвам! Значи, вадим си хуьовете и ги пльоскаме на една маса! Гошо, домакинът държи в ръцете вдигнат един тиган и като каже "хоп", всеки трябва да си дръпне хуя, щото оня веднага го цели по парчето! Ей тук е проблемът! Явно не съм добре със слуха, щото не мога да чуя това "хоп"... !

цитирай
26. dinkov - Динков
18.03.2013 18:32
Тази фурийка една,
искрено ме разсмя...му, ха,ха,ха :)))))))))).
Хубава седмица.
Ицко
цитирай
27. swetla - Един отива при ушен лекар. Вади си ...
18.03.2013 18:55
jim101 написа:
Един отива при ушен лекар. Вади си хуя и го показва на доктора, а парчето му в окаяно състояние - подут и целия в синини. Докторът възмутен:
-Господине, аз съм ушен лекар! Вас трябва да Ви види уролог!
Докторе, чакай малко..! Трябва да ти обясня! Значи, събираме се все една и съща компания и си пием у Гошо...
-Ама не ми обяснявайте за пиене! Алкохолизмът не ми е специалност!
-Ама чакай докторе! Значи, като се напием, играем една игра! Всички си вадим хуьовете... !
-Абе спрете господине! Това, което ми говорите е за психиатър!
-Не, не! Ей сега свършвам! Значи, вадим си хуьовете и ги пльоскаме на една маса! Гошо, домакинът държи в ръцете вдигнат един тиган и като каже "хоп", всеки трябва да си дръпне хуя, щото оня веднага го цели по парчето! Ей тук е проблемът! Явно не съм добре със слуха, щото не мога да чуя това "хоп"... !

цитирай
28. kapitanfred - хахахаахха
18.03.2013 19:12
За пореден път ме разсмя, :* ::)))))))
цитирай
29. furiika - :))) kass,пак като си е спомнила, а не е наобиколила отново хладилника:)))
18.03.2013 20:21
kass написа:
някой неща е добре да си ги спомниш по-късно... за да не ти се разваля апетита де :)...
Поздрави Фури и весела седмица!


Поздрави и усмивки и на теб, приятелко!
:)))
цитирай
30. tsanynka - Усмихната нова седмица!
18.03.2013 20:59
Много съм се затъжила...Кога ще пием кафе?
:)))))
цитирай
31. troia - Ха ха ха
18.03.2013 21:41
тези диети най-много ги обичам. Надумкай се хубаво, а от "утре" си на диета и това утре никога не идва.:))
цитирай
32. razkazvachka - кухнята викаш... хладилник... торбата с ябълките е на бюфета, бирата е до бюфета...
18.03.2013 22:37
компот с лимон - на бюфета... за какво трябваше да отварям хладилника - а, там има някакви кренвирши, ама тях утре момчетата ще ги варят за закуска... ябълка, значи... и една бира - е, чао до утре...
цитирай
33. furiika - :))) радвам се
18.03.2013 22:42
kapitanfred написа:
За пореден път ме разсмя, :* ::)))))))

цитирай
34. furiika - Цаниии:)))
18.03.2013 22:43
tsanynka написа:
Много съм се затъжила...Кога ще пием кафе?
:)))))


И аз съм се затъжила, приятелко, трябва да пием кафе в най-скоро време :* :)
цитирай
35. furiika - хихи:))) Хладилника е виновен:)))
18.03.2013 22:46
troia написа:
тези диети най-много ги обичам. Надумкай се хубаво, а от "утре" си на диета и това утре никога не идва.:))

цитирай
36. furiika - Ихааа:))))Много поетичен коментар, мерсиии:)))
18.03.2013 22:47
dinkov написа:
Тази фурийка една,
искрено ме разсмя...му, ха,ха,ха :)))))))))).
Хубава седмица.
Ицко


Хубава седмица и на теб, Ицко! ;)
цитирай
37. furiika - ябълка и бира - супееер:)))))
18.03.2013 22:48
razkazvachka написа:
компот с лимон - на бюфета... за какво трябваше да отварям хладилника - а, там има някакви кренвирши, ама тях утре момчетата ще ги варят за закуска... ябълка, значи... и една бира - е, чао до утре...

цитирай
38. helios - Привет, Фури,:))
19.03.2013 14:12
"Проспала" съм много свежи постинги и сега наваксвам.:)
Поздрави и усмивки, Веселушке!:)
цитирай
39. furiika - оооо, helios, благодаря ти, приятелко! :)))
19.03.2013 22:27
Поздрави и усмивки! ;)
:)))
цитирай
40. shtaparov - Перефразирано
23.03.2013 10:25
"По-добре да изпия цял чай от лайка,отколкото една студена вода!" :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6968048
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930