Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2013 08:47 - Направено е проучване сред 500 жени, чия целувка е по-сладка:на мъжа, или на любовника. Триста са отговорили, че на мъжа, а двеста - на любовника. Нито една не
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 14847 Коментари: 32 Гласове:
67

Последна промяна: 14.05.2013 12:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нито една не е отговорила "не знам".  
:)
:)
:)

Иванчо отишъл на гости на баба си. -Какво, пак ли се карат родителите ти? -  попитала баба му. -Да, майка ми донесе от курорта трипер. На татко даде, на чичо Сергей даде и на съседа от апартамента отсреща също даде. Сега всички постоянно се карат. А аз не разбирам едно: дали малко е донесла, или не го е разделила по равно? -  отговорил Иванчо.




Момче към приятелката си: -Дължиш ми пари. Може и в натура. На сутринта след бурна нощ, момичето се обръща към приятеля си и му казва: -Пешо, дължиш ми оргазъм. Може и в пари.




Семейство празнува годишнина от сватбата си. Леко подпийнал съпругът споделя: -Скъпа, всъщност нашият брак е плод на нелепа грешка. -Как така? -Ами, когато се запознахме, аз свирнах за такси, а дойде ти за свирка...




Женска стая в студентско общежитие.С размах в стаята влетява студентка и вика: -Момичета, бързо сваляйте бикините, че ни идват трима колеги на гости! Чува се кратко шумолене. -Не тез бикини! Онези от простора свалете!




- Хубаво ми е, Ленче! - Не съм Ленче, а Петър! - Нищо де, пак си ми е хубаво...




Веднъж Иванчо се прибрал от училище плачейки:  - Всички момчета си мерихме пишките и моята е най-малка!  Събрала се цялата рода да измисли какво да направят и решили всички мъже да се лишат от своята гордост в полза на Иванчо. Така всички дали своите пишки за присаждане на Иванчо…  Обаче след известно време Иванчо пак се връща от училище и плаче:  - Пак си ги мерихме… На дядо сбръчканата пишка се паднала по средата и сега ми викат Иванчо Икаруса...





- Скъпа, обичаш ли ме?  - Да!  - Колко?  - Колкото дадеш!





Една жена избира мъж с голямо бъдеще, а един мъж избира жена с малко минало.
     
А какво избрахме ние вчера? Пак от трите най-дългото. "Избирането за коя партия да гласуваш на изборите е, като да избираш, кое лайно мирише по-добре."  ...мАни, мАни... Въпреки това, хубава седмица на всички!Животът продължава! :)))  



Гласувай:
71


Вълнообразно


1. hristo27 - Това за "Икарус"-а не ...
13.05.2013 11:03
Това за "Икарус"-а не бях го чувал. Страхотен е!

Весела и успешна седмица, Фури!
цитирай
2. furiika - :))) Сега вече го знаеш:)))
13.05.2013 11:57
Хубава седмица и на теб, Ице!
цитирай
3. brym4ence87 - И аз не знаех за Икаруса! ;-)))
13.05.2013 12:26
Голям смях падна! Поздрави, Нели!
цитирай
4. furiika - :)))Поздрави, бръмче!
13.05.2013 12:35
И още много усмивки! ;)
:)))
цитирай
5. zorro998 - Здрасти госпожа Фури, не бях влизал от една година тук, а ти вършееш, ли вършееш :D
13.05.2013 12:40
това за изборите най-хард звучи,

хахаха

но в студентското общежитие са най-интересни нещата :)
цитирай
6. tutankhamon661 - furiika
13.05.2013 12:45

В студентските общежития никога не е скучно ...

цитирай
7. furiika - хаха:))) Зоро и аз не бях те засичала от доста време:))) Ми, вършеем си, докат' може:)))
13.05.2013 12:46
И да, прав си! :))) При студентите винаги е интересно:)))
цитирай
8. furiika - :))) така си е, Тутанкамоне:)))
13.05.2013 12:50
Там знаят как да се разнообразяват и винаги има елемент на изненада:)))
цитирай
9. jeremy231 - Без мене, а? Ник`ви такива
13.05.2013 13:21
Студент и войник си говорят. Студента се оплаква: Баси и живота, глад, глад, глад.. Ти муха ял ли си?
Войника отговаря: Абе муха не съм ял, ама ти муха ебал ли си?
цитирай
10. makont - О, Фури, страхотни, както винаги.
13.05.2013 13:39
Направих си извода, че е важно да се свири в една тоналност, за да върви оркестъра!
цитирай
11. furiika - ник'ви такива, без теб сме за никъде:)))
13.05.2013 13:45
Поздрави и усмивки, приятелче! ;)
цитирай
12. furiika - :))))))))Маконт, мила
13.05.2013 13:46
и ти както винаги си много точна в "музикалния" анализ:))))))
Усмивки, приятелко! ;)
цитирай
13. monaliza121 - Привет, Фурийка!:)
13.05.2013 14:47
Да ти е хуаво през седмицата, имената са подробност:))))
цитирай
14. furiika - да, приятелко:)))
13.05.2013 15:06
важното да ни е хубаво:)))
Усмивки и на теб!
цитирай
15. lion1234 - Ха-ха-ха!
13.05.2013 15:41
Къде по-добре е да избираш жена вместо партия! В края на краищата много по-приемливо е да преглътнеш малко повече ,,история'', отколкото други нечистотии!
Добре, че не всичко е...политика!
Приятна седмица! И да ти ухае пролетно - на люляци и зюмбюли!
цитирай
16. aidasv - По здрави за вицовете Нели :):):)
13.05.2013 15:46
А какво избрахме ние вчера? Пак от трите най-дългото.
А какво избрахме ние вчера? Пак от трите най-дългия :)
Става въпрос за най-дългия ден на всеки четири години, в който ти надуват главата, че твоят глас е важен, но за кого след тези четири години става ясно!
Тя стана една - музиката напред и баса отзад!
Усмихната и нормална седмица Нели :)
цитирай
17. furiika - хихи:))) Джош,
13.05.2013 16:04
много по-приятно е да ухае на люляци и зюмбюли отколкото на л...а :)))
Поздрави и приятна седмица и на теб! ;)
цитирай
18. furiika - благодаря, aidasv :)))
13.05.2013 16:08
сами си го нахулваме най-дългия и колко дълъг и дебел е, ще усетим след има-няма 4 години, а по-вероятно 3-4 месеца.
Поздрави и усмихната седмица и на теб!
:)))
цитирай
19. compassion - след тези избори
13.05.2013 16:10
политиците дължат на народа справедливост. Може и в пари.
цитирай
20. ronya - айде тоя път един и от мен ;)
13.05.2013 17:16
Една жена в кома. Сестрите в стаята я мият с влажна гъба. Една от тях докосва "интимната й част" и забелязва, че докато я докосва, върху монитора се появява сигнал, индикация за реакция.
Сестрата отива при съпругът й, обяснява му какво се е случило и му казва:
- може да ви прозвучи налудничево, но малко орален секс ще й помогне да излезе от комата.
Съпругът скептичен, но сестрата го уверява, че ще дръпне завесата за да му осигури уединение. А освен това си заслужава да опита.
Съпругът най-после се съгласява и влиза в стаята на жена си.
След няколко минути на екрана се появяват две прави линии… никакъв пулс… никаква сърдечна дейност.
Сестрата се втурва в стаята. Съпругът стои там, вдига си панталоните и заявява:
-Мисля, че се задави.

Ухилена да е седмицата до ушите :)))))
цитирай
21. furiika - ахахахаа:)))) Румииии:)))
13.05.2013 17:48
даже най-добре в пари:)))))
Усмивки, приятелко!
;)
цитирай
22. gogi6666 - Усмихната седмица, Нели!
13.05.2013 19:45
Поздрави! ;)
цитирай
23. furiika - благодаря ти :)))
13.05.2013 20:09
Хубава и усмихната седмица и на теб, Гоги!
:)))
цитирай
24. furiika - ахахахаа:)))) Якоооо! :))))
13.05.2013 20:11
ronya написа:
Една жена в кома. Сестрите в стаята я мият с влажна гъба. Една от тях докосва "интимната й част" и забелязва, че докато я докосва, върху монитора се появява сигнал, индикация за реакция.
Сестрата отива при съпругът й, обяснява му какво се е случило и му казва:
- може да ви прозвучи налудничево, но малко орален секс ще й помогне да излезе от комата.
Съпругът скептичен, но сестрата го уверява, че ще дръпне завесата за да му осигури уединение. А освен това си заслужава да опита.
Съпругът най-после се съгласява и влиза в стаята на жена си.
След няколко минути на екрана се появяват две прави линии… никакъв пулс… никаква сърдечна дейност.
Сестрата се втурва в стаята. Съпругът стои там, вдига си панталоните и заявява:
-Мисля, че се задави.

Ухилена да е седмицата до ушите :)))))




Горката жвница, отиде си зян:))))))))

Ухилена седмица и на теб:)))) Поздравиии!
цитирай
25. joysii - "Нищо, де, пак си ми е хубав...
13.05.2013 21:13
"Нищо,де, пак си ми е хубаво!"
........................................................
Мани тия избори,Фури, гледай да ти е готино.
Хубава седмица!
цитирай
26. furiika - хубава да е седмицата и за теб, joysii :)))
13.05.2013 21:34
и на мен ми е хубаво, защото не съм в мизерията, но ме е яд за хорицата... А в изборния ден лично аз бях на тенис. :)))

Поздрави и усмивки! :)
цитирай
27. dinkov - Динков
14.05.2013 00:19
Аз гласувам за furiika, а бе голяма фурийка е :))). Хубава седмица и благодаря за порцията настроение :)))
Ицко
цитирай
28. furiika - хаха:))) благодаря за доверието ;)
14.05.2013 01:19
Работа и пари не мога да обещая, но вицовете, всеки понеделник ги имате от мен. ;)

Весела седмица и на теб, Ицко!
цитирай
29. compassion - Абе, Нели
14.05.2013 11:36
нещо заглавието не ми изглежда завършено. Любопитна съм какво "нито една не" - пита Мара подробната :)
цитирай
30. hristo27 - нещо заглавието не ми изглежда з...
15.05.2013 15:21
compassion написа:
нещо заглавието не ми изглежда завършено. Любопитна съм какво "нито една не" - пита Мара подробната :)

..................................................................................

Искала е да каже, че всички са пробвали и на мъжа, и на любовника! :)
цитирай
31. joysii - и на мен ми е хубаво, защото не съм в ...
18.05.2013 14:26
furiika написа:
и на мен ми е хубаво, защото не съм в мизерията, но ме е яд за хорицата... А в изборния ден лично аз бях на тенис. :)))

Поздрави и усмивки! :)

.......................
Фури,и от при теб ми е изчезнал коментар.
Блогбегето не само изтъпя ами и се скапа откъм техника.
Бях ти писала,че аз като не бях на тенис, ами гласувах,че ...накрая какво.... един пенис се получи...като във вица за глухата жаба.
Хайде пак поздрави.
цитирай
32. furiika - joysii , дойде такъв коментар, но беше анонимен, а аз анонимни коментари не одобрявам :)))
20.05.2013 08:53
в мен е грешката. :))) Извинявай!
Но ето, сега вече всичко е наред.
Пускам следващия постинг. ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972129
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930