Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2013 09:00 - Жената е като живия плет - ако не я поддържаш редовно, ще стигне до съседа.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 9981 Коментари: 21 Гласове:
60


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

Един моряк се върнал от плаване, влязъл в къщи и що да види – бебе. - А бе, жена, к"во е т"ва бебе? Мен ме няма 12 месеца, пък ти – бебе! - Ти к"ъв си бе? – рекла жена му. - Ми, к"ъв – моряк! – рекъл оня. - Ми, кът си моряк, ко са прайш на математик, а!?!


Мъж и жена се карат. -Друг като мен, няма да намериш никъде! - ядосано казал мъжът. -Слава Богу! - отговорила жената.



В бар седят протестант, католик и мормон. Пият и лафят на спортни теми. Накрая решили да приключат със спорта и да поприказват за семействата си. Протестантът: - Аз имам 4 деца, още едно и ще имам баскетболен отбор. Католикът: - Аз имам 10 деца, още едно и ще имам футболен отбор. Мормонът: - Аз имам 17 жени, още една и ще си имам игрище за голф…


На щанда за килими:  - Имате ли нещо за пода на детска стая, ама да е здраво и по-трайно?  - Колко деца имате?  - 7.  - По-добре асфалтирайте.



Един човек си търси секретарка. Интервю... и хоп - перфектната с точното образование.  Първи работен ден.  Пристига секретарката. Влиза в офиса на шефа и отваря прозорците да влезе свеж въздух. След малко пристига той и започва да крещи.  - Кой отвори прозореца?  - Аз - отговаря секретарката.  - Ти луда ли си ма, аз съм осмак (недоносен, роден в осмия месец). Не трябва да ми е студено, ще се разболея...  Цял ден е сърдит и не й говори.  Втори работен ден.  Влиза секретарката в офиса му, без да отваря прозореца, оставя ваза с цветя на бюрото му и излиза.  Идва той, отваря вратата и започва отново да вика.  - Кой сложи тези цветя тук?  - Аз - отговорила тихо тя.  - Ти луда ли си ма, аз съм осмак, какви са тези цветя, имам алергии...  Трети работен ден.  Пристига шефа влиза в кабинета си и гледа секретарката гола върху бюрото му с разтворени крака.  - Какво правиш?  - Влизай да те износя още един месец, че направо ми писна от теб.


Мъж изпраща SMS на любовницата си: "Скъпа, идвай у нас, жена ми я няма!"  След малко мъжът получава SMS: "Жена ми я няма, аз съм мъжът й! Ей сега идвам! И докато дойда, вземи си намажи гъза с олио!"


- Госпожице, искате ли малко вино? - Не, не! Имам проблеми с краката, като пия вино. - Подуват ли се? - Не, отварят се!




:):):):):)
 



Гласувай:
70



1. monaliza121 - Здравей, Фурийка!:)
11.11.2013 10:24
Ей, затова не обичам математиката:))))
Още по-малко математиците:))))))))
А най-малко, тези, които се мислят за такива:))))))))))
Лежерна седмица ти желая!:)
цитирай
2. hristo27 - Момиче пита момче: - Мислиш ли, че ...
11.11.2013 12:31
Момиче пита момче:
- Мислиш ли, че можеш да ме любиш?
- Мисля, че да.
- Тогава, какво чакаш?
цитирай
3. furiika - привет, приятелко! :)))
11.11.2013 12:50
monaliza121 написа:
Ей, затова не обичам математиката:))))
Още по-малко математиците:))))))))
А най-малко, тези, които се мислят за такива:))))))))))
Лежерна седмица ти желая!:)


И аз не си падам по математиката, по математиците също, както и по недоносените:)))))))))))
Усмихната седмица и на теб! ;)
цитирай
4. furiika - да, само с мислене не стават нещата, иска се и действие :)))
11.11.2013 13:55
hristo27 написа:
Момиче пита момче:
- Мислиш ли, че можеш да ме любиш?
- Мисля, че да.
- Тогава, какво чакаш?

цитирай
5. antivlaks - Ипохондрик матиматик
11.11.2013 14:45
- Докторе,жена ми ми изневерява !
- И защо се обръщате към мен ? Нужен ви е адвокат !
- Докторе ,вече 6 месецаа ми изневерява и още не са ми поникнали рога ! Да неби да имам липса на Калций ?
цитирай
6. net - :)))
11.11.2013 14:45
Аман от осмаци!!!!!
цитирай
7. joysii - Ехаааа. . . отварят се. . . това е п...
11.11.2013 17:32
Ехаааа...отварят се...това е проблем, наистина.
Вино - само когато си струва отварянето! :):):):):):):)
Поздрави, Фури, хубава седмица!
цитирай
8. furiika - :)))))
11.11.2013 18:00
antivlaks написа:
- Докторе,жена ми ми изневерява !
- И защо се обръщате към мен ? Нужен ви е адвокат !
- Докторе ,вече 6 месецаа ми изневерява и още не са ми поникнали рога ! Да неби да имам липса на Калций ?



да, калцият е много важен за човешкия(мъжкия) организъм :))))))))))))
цитирай
9. furiika - хахаха:))) права си!:)))
11.11.2013 18:01
net написа:
Аман от осмаци!!!!!


Аман!
:)))
цитирай
10. furiika - така е, Джойси :))))
11.11.2013 18:02
joysii написа:
Ехаааа...отварят се...това е проблем, наистина.
Вино - само когато си струва отварянето! :):):):):):):)
Поздрави, Фури, хубава седмица!


вино - само според обекта на предлагане:)))))

Поздрави и усмивки и на теб, приятелко! ;)
цитирай
11. martito - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
11.11.2013 18:23
Хубава седмица, Фирийче:)))
цитирай
12. scarlety - Пфуу,
11.11.2013 18:57
че капризни осмаци! То по-добре да преносваш редовни :))))
Поздрави, Фурийка!
цитирай
13. furiika - Мартиии:)))
11.11.2013 19:50
martito написа:
Хубава седмица, Фирийче:)))


Хубава да е и за теб, приятелко!
:)))
цитирай
14. furiika - :))) май преносените са по-малкото зло :)))
11.11.2013 19:52
scarlety написа:
че капризни осмаци! То по-добре да преносваш редовни :))))
Поздрави, Фурийка!


Поздрави и от мен, мила! ;)
цитирай
15. mt46 - http://vicove24.bg/vicove/yaponski_imena_Yamigoturi_Yakoshiba
11.11.2013 21:43
Ямиготури

Якошиба Цицибара

Сигутура Накура

Нагазима Надовара

Якошиба Угазаки

Курошава Угазаки

Цун Кай Хуй

Целденебал



Миусука Мадете

Насакото Яката

Лиза Мишпека

Тицуни Микуро

Тушиба Тунишиба

Тушира Михура,

Пути Катояма,

Газаки Kатояма

Хури Катогредо,

Шишиба,

Нешиба...

цитирай
16. furiika - ахахахаа:)))
11.11.2013 23:06
mt46 написа:
Ямиготури

Якошиба Цицибара

Сигутура Накура

Нагазима Надовара

Якошиба Угазаки

Курошава Угазаки

Цун Кай Хуй

Целденебал



Миусука Мадете

Насакото Яката

Лиза Мишпека

Тицуни Микуро

Тушиба Тунишиба

Тушира Михура,

Пути Катояма,

Газаки Kатояма

Хури Катогредо,

Шишиба,

Нешиба...




и от мен едно:

Напутака Мусесака
:))))))))))
цитирай
17. stamenmihalevski - Баси извратените японци. . . :)))
11.11.2013 23:17
Баси извратените японци... :)))
цитирай
18. novitejivotni - Абе, не е много по "темата",
12.11.2013 03:44
ама дано да ви хареса :-)))

Екскурзия в Египет. Екскурзоводът развежда туристите около пирамидите и идва момент в който влизат вътре,
Завежда ги той в първата погребална камера и започва да обяснява. През това време от групата се отцепват двама българи, свиват в някакъв страничен коридор и започват да вървят нанякъде. Тунелът става все по-тесен, все по-тъмен и въздухът все по-застоял. Нашенците не се отказват и продължават напред.
Тунелът се стеснил толкова, че едва ходели на четири крака, имали само една запалка, за да си светят и едва дишали.
Въпреки всичко продължили, запотени, кашлящи и блъскащи се в мрака.
В един момент спрели и единият изтощено казал:
- Айде стига толкова, а ? Да пишем КУР и да се връщаме...
цитирай
19. furiika - да, бе и даже не го осъзнават:)))))))))))
12.11.2013 10:23
stamenmihalevski написа:
Баси извратените японци... :)))

цитирай
20. furiika - хахаха:))) българска работа:))) заради единия кур...:)))
12.11.2013 10:24
novitejivotni написа:
ама дано да ви хареса :-)))

Екскурзия в Египет. Екскурзоводът развежда туристите около пирамидите и идва момент в който влизат вътре,
Завежда ги той в първата погребална камера и започва да обяснява. През това време от групата се отцепват двама българи, свиват в някакъв страничен коридор и започват да вървят нанякъде. Тунелът става все по-тесен, все по-тъмен и въздухът все по-застоял. Нашенците не се отказват и продължават напред.
Тунелът се стеснил толкова, че едва ходели на четири крака, имали само една запалка, за да си светят и едва дишали.
Въпреки всичко продължили, запотени, кашлящи и блъскащи се в мрака.
В един момент спрели и единият изтощено казал:
- Айде стига толкова, а ? Да пишем КУР и да се връщаме...

цитирай
21. jeremy231 - От идната седмица ще участвам пак.
14.11.2013 16:57
Ама Кушлето си спИчелИ приказка от мене.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971606
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930