Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2013 09:00 - От импотентност никой не е умрял, но и никой не се е родил.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 8561 Коментари: 20 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)


(поздрав, послучай студентския празник)
Студент отива на изпит, на който се случила млада и симпатична преподавателка. Изтеглил билет, но нищо не можал да каже по въпросите.  Преподавателката:  -Ясно, двойка! Студентът:  -Чакайте , не ми пишете двойка, мога да Ви покажа как ще мина през стената. И преминал.  Преподавателката: -Добре, тройка. Студентът:  -Чакайте, не ми пишете тройка, мога да застана на тавана с главата надолу. И наистина го направил. Преподавателката:  -Добре, четворка ще Ви пиша.  Студентът:  -Чакайте, не ми пишете четворка. Мога да докажа, че когато правя секс с момичета, наоколо започва да ухае на теменужки.  Преподавателката:  -Наистина ли?  Студентът:  -Искате ли да се убедите? Преподавателката:  -Да. Започнали двамата да правят секс, но след половин час преподавателката казала:  -Странно, не мирише наоколо на теменужки! Студентът:  -Добре де, съгласен съм и на четворка!





Африканец, американец и българин отишли на състезание кой ще стои по-дълго в пещера. Влезнал африканецът и отвътре се чуло:  - Аз съм Джо синьото око! - африкаецът се изплашил и избягал.  Влезнал американецът и пак отвътре се чуло:  - Аз съм Джо синьото око! - побягнал и той.  Влезнал българинът и тъкмо се подготвил да спи и се чуло:  - Аз съм Джо синьото око!  А българина казал:  - Абе, я млъквай, че да не ти насиня и другото!




Какво вика кондукторката на мъжа си, като правят секс?  - Влез навътреее, има още мястооо...




Бременна жена пазарува в плод зеленчука. Продавачът: - От кого сте бременна?  Бременната: - Я, си гледай работата, бе! Аз, като си избирам ябълки, питам ли те от кое дърво са! 



Баба се прибира вкъщи и заварва дядото с хапче виагра в ръката, нарязано на четири части.  - Какво правиш? Трябва цялото да се изпие!  - Може да искам просто да те целуна!




Младоженци летят в самолета след медения си месец.  Той: - Искам да го направим.  Тя: - Как така, пред толкова хора? Той: - Ще седнеш в мен, после ще се изправиш, а аз ще питам: "Вие, за къде пътувате?" Ти ще седнеш и ще отговориш: "За Кишинев" .  Тя седнала, после станала, той попитал :"За къде пътувате?" и тя отговорила "За Кишинев". Така жената няколко пъти сядала и ставала, като постоянно отговаряла, че пътува за Кишинев. По едно време толкова й харесало, увеличила темпото и започнала да пее: "Много ми е кеф, че пътуваме за Кишинев!"



Отишъл шопа на лекар: -Докторе, подуя ми са коленете. -Под уя са, естествено, ти къде искаш да бъдат?

    :))))))))))))))



Гласувай:
74



1. hristo27 - Две проститyтки стоят под душа. ...
02.12.2013 09:42
Две проститyтки стоят под душа. Едната казва на другата:
- Имаш пъпки на задника.
Втората отговаря:
- Това не са пъпки. Това е моята цена - написана е на Брайловата азбука!

цитирай
2. furiika - :)))))
02.12.2013 11:02
hristo27 написа:
Две проститyтки стоят под душа. Едната казва на другата:
- Имаш пъпки на задника.
Втората отговаря:
- Това не са пъпки. Това е моята цена - написана е на Брайловата азбука!



Поздрави и усмивки, Ице!
:)))
цитирай
3. pevetsa - Уаууууууу
02.12.2013 11:42
Утепа ме от смех, безжалостна си :)))))))))))))))))))(
цитирай
4. furiika - хихи:))) днес не съм толкова:)))
02.12.2013 12:36
pevetsa написа:
Утепа ме от смех, безжалостна си :)))))))))))))))))))(



Поздрави, приятелче! Радвам се, че намина при мен. ;)
цитирай
5. makont - Ох, Фури, сега се сетих,
02.12.2013 13:24
ще кажа на милото довечера да вземе две дози виагра, за да ме тупне и по дупето, че само целувка... Усмивки и слънчево настроение, въпреки зимата!
цитирай
6. hinki - :)
02.12.2013 13:35
Две баби си вървят по шосето, връщат се от сенокос. По едно време покрай тях профучава мотоциклет.
– Ха, виде ли го тoя, ма… май беше без глава! Кино ли снимат, що ли?
– Я ти по-добре премести косата на другото рамо …
цитирай
7. lion1234 - Кондукторката вика...
02.12.2013 13:37
влез навътрее, а учителката мъдро напомня, че повторението е майка на знанието.
Младоженката се разтопила, че пътува за Кишинев. Чудя се обаче каква ли би била еуфорията й, ако пътуваше за Ташкент или пък за Куйбишев, напр.
Успешна седмица!
цитирай
8. joysii - Хахахаха. . . къде са му коленете...
02.12.2013 14:12
Хахахаха...къде са му коленете!
Фурииии, да ти е захилено през цялата седмица!
цитирай
9. furiika - :))))) викаш, друго си е и ръка да пусне :))))
02.12.2013 14:16
makont написа:
ще кажа на милото довечера да вземе две дози виагра, за да ме тупне и по дупето, че само целувка... Усмивки и слънчево настроение, въпреки зимата!


Въпреки, напреки, много слънчево да ти е и на теб, приятелко!
:)))
цитирай
10. furiika - ахахахаааааааааааааааа:))) направооооо, дъх не мога си поема от смях. Мерсииии:)))))))
02.12.2013 14:17
hinki написа:
Две баби си вървят по шосето, връщат се от сенокос. По едно време покрай тях профучава мотоциклет.
– Ха, виде ли го тoя, ма… май беше без глава! Кино ли снимат, що ли?
– Я ти по-добре премести косата на другото рамо …

цитирай
11. furiika - Джош, каквото и да е името на дестинацията, ще му намери и римата, и ритъма, само да има кеф:))))
02.12.2013 14:21
lion1234 написа:
влез навътрее, а учителката мъдро напомня, че повторението е майка на знанието.
Младоженката се разтопила, че пътува за Кишинев. Чудя се обаче каква ли би била еуфорията й, ако пътуваше за Ташкент или пък за Куйбишев, напр.
Успешна седмица!



Успешна седмица и на теб, приятелче!
цитирай
12. furiika - ами под нещо си там...:)))) ама до къде точно, не знам:)))))))
02.12.2013 14:45
joysii написа:
Хахахаха...къде са му коленете!
Фурииии, да ти е захилено през цялата седмица!



Джойси и на теб да ти е много усмихнато!
:)))
цитирай
13. monna1 - Привет!:)
02.12.2013 15:29
Млад баща играе с малката си дъщеря. Изведнъж детето спряло и казало:
- Достатъчно, заболя ме главата!
Бащата озадачен, погледнал майката:
- И на това ли успя да научиш детето?!
Хубави празници, с усмивки!:)))
цитирай
14. furiika - неизбежно е! Трябва да има приемственост. :))))))
02.12.2013 17:43
monna1 написа:
Млад баща играе с малката си дъщеря. Изведнъж детето спряло и казало:
- Достатъчно, заболя ме главата!
Бащата озадачен, погледнал майката:
- И на това ли успя да научиш детето?!
Хубави празници, с усмивки!:)))


Хубави празници и на теб!
цитирай
15. mt46 - Мда,
02.12.2013 19:28
без пот и потентност не става... :)
Хубава вечер и седмица!...
цитирай
16. antivlaks - От сега й честитя ! :D
02.12.2013 21:57


Пищна студентка влиза на изпит. Облечена е с тениска с надпис "Искам тройка".

Професорът и асистентът се усмихнали...
цитирай
17. furiika - хаха:))) така си е:)))
02.12.2013 22:52
mt46 написа:
без пот и потентност не става... :)
Хубава вечер и седмица!...


Хубава седмица и на теб!
цитирай
18. furiika - мераклии, бе :))))))))))))
03.12.2013 00:07
antivlaks написа:


Пищна студентка влиза на изпит. Облечена е с тениска с надпис "Искам тройка".

Професорът и асистентът се усмихнали...

цитирай
19. monna1 - Никулден!~~~~
05.12.2013 23:45
http://www.youtube.com/watch?v=iJWRTMbObEo
цитирай
20. furiika - mona1, честит празник! :)
06.12.2013 01:46
Благодаря за поздрава! Сякаш си знаела, че имам именничка днес, даже са две. :)))
Да са ми живи и здрави!
Честит празник и на всички именници!

Сърдечен поздрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6960202
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031