Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2014 09:00 - Според статистиката на всеки мъж над 85 години се падали по седем жени. Хубаво. Но късно...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6165 Коментари: 14 Гласове:
58


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)



Мъж споделя на приятел: -Проверих жената с детектор на лъжата. След резултата й казах,че няма да получи подарък за 8-ми март.
-А тя?
-Тя пък ми каза, 
че аз ще получа рога...





Една жена умряла и се качила при Свети Петър. Започнала да се оглежда наляво-надясно. - Добър ден, дъще. Търсиш ли нещо? - Търся мъжа си. Почина преди 5 години. Как да го намеря? - Как се казва? - Киро. - Много Кировци има тук. Нещо по-конкретно за него? - Ами преди да умре ми каза, че колкото пъти му изневеря, толкова пъти ще се преобърне в гроба. - А така кажи, де! - зарадвал се Свети Петър - Знам го. Киро Пумпала му викат...




Един украинец много харесвал кумата си, но тя се дърпала, не било редно.Най-накрая склонила, но в силното си желание, се оказало, че на мераклията не му става.Сетил се, че има парче салам и с него спасил положението. По едно време си върнал възможностите и подменил салама с каквото трябва. Тогава се обадила кумата: -Ой ти кумец, не шуткуй!Въйми палец, встрьоми хуй!




Мъж се разболял и на смъртния си одър помолил доктора: -Ще ти платя, но на смъртния ми акт искам да напишеш, че съм умрял от СПИН. Докторът: -Но защо??? -Първо - ти няма да имаш грижи - СПИН не се лекува, второ - след смъртта ми никой няма да барне и с пръст жена ми, а трето -  онова копеле, което от пет години спи с нея, ще се обеси.





Грузинско момиче се приготвя за първа среща. Много се вълнува и не знае какво да прави. Майката на девойката забелязала това и дава следния съвет: - Ще правиш така - прегръдки, целувки, но когато работата опре "между краката", ще кажеш - там не може, защото е горещо като в печка!  Отишло момичето на срещата и се върнало на сутринта, усмихвайки се и с много добро настроение. Майка и попитала как е преминало всичко.  - Ами, говорихме си, целувахме се, после поиска да легне между крата ми. Аз му отговорих, че там не може, защото е горещо като в печка. А той ми каза - хайде тогава да опечем шашлика. И така, пекохме го цяла вечер, на сутринта поисках да го опитам с устата, но той се оказа напълно суров! 





- Знаеш ли какво е еротика? - Не, имам девет деца и нямам време да се занимавам с наука.





Циганка пита друга циганка: -Ти девствена ли си? -Не, ама мога да стана...





Жена взима на мъжа си самобръсначката и влиза в банята. След малко се провиква оттам: -Скъпи, какво правиш като се бръснеш около устните? -Ами подпирам ги с език отвътре. -Тогава ела, ще ми трябваш за малко!      

 
И вие ми трябвате, за да се посмеем заедно. :):):) Весела седмица!


 
И един подарък за мъжете(идея за по-ефективно самообслужване):):):

 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=303222823124395&set=a.265883120191699.58996.265686863544658&type=1&theater 
 

 



Гласувай:
66



1. hristo27 - Майка и дъщеря седят на последния ...
10.03.2014 09:59
Майка и дъщеря седят на последния ред в киносалона. По едно време дъщерята прошепнала на ухото на майка си:
"Този, който е седнал в ляво от мен, ми бърка под полата."
"Така ли? Хайде да си сменим местата", казала майката.
След няколко минути майката се навела към съседа си в ляво от нея и прошепнала на ухото му:
"Така. Сега, след смяната на местата, ще се цупим ли?"
цитирай
2. furiika - хахаха:))) Сърдит Петко - празна му торбичката.
10.03.2014 10:32
Поздрави, Ице!
:)))
цитирай
3. jeremy231 - След едно дълго отсъствие, малка компенсация
10.03.2014 12:39
Наканил се един да коли овен за празника, избрал си голям нож, но не знаел как да се справи, за това отишъл в джамията за да потърси помощник сред мюсюлманите. Влязъл в джамията:
- Има ли мюсюлмани? - в отговор - тишина и сред цялото паство се намерил един смелчага.
- Аз съм мюсюлманин.
- Да тръгваме!
Отиват в къщата му, мъжът обяснил за какво става въпрос и започнали да колят овена. Кръв плиска навсякъде, а животното още и живо. Тогава мюсюлманинът предложил:
- Аз ще го държа за краката, а ти бягай в джамията и извикай още мюсюлмани!
Изтичал мъжът пак в джамията, целият в кръв, с нож в ръцете и се развикал от прага:
- Има ли още мюсюлмани?
Цялото паство е в шок, моллата се изправил пред него:
- Кълна се, последният излезе с теб!
цитирай
4. jeremy231 - още компенсация
10.03.2014 12:40
-Огледалце, огледалце, коя е най-красивата на света?
-Аз съм таблет, ма руса патко! Таблет! ТАААБЛЕТ!
цитирай
5. jeremy231 - и третата компенсация
10.03.2014 12:40
Гражданин звъни в МВР: "Алооооооо, МВР ли е? Може ли да проверите в СРС-то колко кила домати ми каза жена ми да взема..." Пет минути по - късно МВР връща обаждането: "Ало, жена ви е казала 2 килограма домати и че ви обича...А ако искате да чуете всички телефонни разговори на жена си, платете за услугата по банкова сметка или във всяко поделение на ДОТИ в страната."
цитирай
6. furiika - jeremy231, добре дошъл :))))
10.03.2014 13:42
Считай се за напълно компенсиран :)))
цитирай
7. joysii - Хахаха. . . Киро Пумпала. . . Засмяна ...
10.03.2014 19:20
Хахаха...Киро Пумпала...
Засмяна седмица, Фури!
цитирай
8. furiika - :)))))
10.03.2014 20:08
Засмяна да е, Джойс! :)))
цитирай
9. injir - Или подарък, или -... :)
10.03.2014 20:28
Или подарък, или -... :)
цитирай
10. mileidi - :))
10.03.2014 21:50
Щом ти трябвам ... Ето меееее тук съм , Фури и разбира се с голяма усмивка..... Прегръдка !!!
цитирай
11. furiika - рога:))))))
10.03.2014 22:35
injir написа:
Или подарък, или -... :)


Прегръдка и от мен!:)
цитирай
12. furiika - :)))тоя със самобръсначката ме разби и току-викам на мъжа си, че ми трябва в банята:))))
10.03.2014 22:40
mileidi написа:
Щом ти трябвам ... Ето меееее тук съм , Фури и разбира се с голяма усмивка..... Прегръдка !!!


Усмивки и прегръдки и от мен, Милейди:) Щом сме двама-страшно няма:)))
цитирай
13. antivlaks - В подобна ситуация, но с германка, ...
11.03.2014 09:19
В подобна ситуация,но с германка , изпаднал и един българин.
- Цвайн ? се учудила тя
-Трай ма !
- Трааааайн !? .......и си затворила устата !
цитирай
14. furiika - ахахахахахааа:)))))
11.03.2014 11:09
трай, ма! :))))))))))))
Поздрави и усмивки, антивлакс:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959897
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031