Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2014 13:55 - Малко вицове за адвокати
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1199 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Един адвокат починал. Понеже бил твърдо убеден, че е живял праведно, той се запътил директно към рая. Минал през адската кръчма да пийне две питиета, та затова се позабавил, но все пак към 2.30 през нощта пристигнал пред райските порти. Започнал да тропа здраво по вратата. Св. Петър отворил и запитал адвоката какво иска. - Как какво?! Влизам, бе. Мръдни се! - рекъл адвокатът. - Но вие не сте за тук - отговорил Св. Петър. - Бе ти ли ще ми кажеш за къде съм, бе дядка? Кой си ти?! Мръдни се да мина. - Аз съм Свети Петър и аз съм този, който пуска праведниците в Рая. - Какво, какво? Ти пускаш? Нещо сертификат имаш ли? Лицензия? Концесия? Я се легитимирай, бе? К"Ъв си ти? Св. Петър трябвало да признае, че няма как да се легитимира. Отишъл при Исус и му казал: - Исусе, тука един адвокат...Иска ми лицензия. Исус решил да се справи сам с проблема и на крака отишъл до райската порта. - Какво обичате? - обърнал се той към адвоката. - Боба, леба и тия три неща обичам. Ти кой си? - Исус съм аз. Назначен съм тука да управлявам от Господа-Бог, който владее всичко. - Така ли? Я си дай пълномощното! - озъбил му се адвоката. Исус трябвало да признае, че няма как да докаже правата си, затова със Св. Петър решили да отидат при Господ и да решат кардинално проблема. Речено - сторено. Но когато стигнали при Господа, последният твърдо им рекъл: - Пускайте го! - Ама как?! Той е пиян! Трябва да му обясни, че не може. - Пускайте го тоя, че аз докато му обяснявам, той ще ми иска Удостоверение раждане и за граждански брак.    ***

Как прекара коледните празници?
- Чудесно. На Коледа ни гостуваха един адвокат, зет ми, един политик и един банкер. А на обяд мама сервира още един пуяк.

***

Някакъв мъж се тътри на патерици. Среща приятел. 
- Какво е станало
, бе!? - пита приятелят, бръчейки чело
- Автомобилна катастрофа
, бра’че
- Егати! И к
’во? Са не моеш да ходиш без кокилите ли? 
- Не знам
, брат. Докторът казва, че мога. Ама  адвокатът казва - не! 

***

Съобщение: Терористи са отвлекли самолет, в който са пътували две дузини адвокати за международна конференция. Терористите поискали откуп 20 милиона евра и заплашили, че ако не получат това, което искат,ще започнат да освобождават по 1 (един) адвокат на всеки кръгъл час…" 

***

Кое е най-голямото изпитание за човек? 
- Да слуша 
как фъфлещ адвокат разпитва заекващ свидетел пред недочуващ съдия.

***

 Какво се случва с адвокат, който скача без парашут от 10 000 метра височина?
Кой го е грижа?

*** 

Какво е общото между ябълката и адвоката?
И двете изглеждат добре, 
висящи на дърво.

***

Колко вица за адвокати съществуват?
Само 
два, всичко останало е истина.

***

Къде е разликата между адвоката и лъжеца?
В произношението.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 219611
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031