Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2007 05:38 - Дневникът на един... *18
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7853 Коментари: 14 Гласове:
1



*
*
*



Дневникът на един клитор

27 февруари.
Бяхме на гинеколог - нула внимание! Почвам тихичко да завиждам на съседката - защо, дявол да го вземе, й обръщат толкова внимание, като удоволствието от мен е сто пъти по-голямо!

28 февруари.
Все още съм ядосан и не говоря със съседката, а на Нея не й давам да свършва.

1 март.
Еех, пролет… Настроението ми е толкова романтично, че - докато Тя спеше - свърших просто ей тъй, от някакъв екзистенциален възторг! Тя си мисли, че това е от съня с Брат Пит. Глупачка! Та аз харесвам Шон Пен!

3 март.
Сутринта си поговорихме с далечния съсед. И неговата не е лесна! Като цяло - животът му е пълно лайно!

8 март.
На корпоративната вечеря началникът Я притисна в ъгъла на тоалетната, дълго ме търка с пръсти, но без ефект. Може би съм фригиден?! Тя се направи, че свършва, но аз не мога да лицемернича!

9 март.
У съседката отдолу пак е потоп. Това почва да ме дразни. Нима ще продължава цял живот? Напсувах я, а тя ме нарече мързеливец, на което нямаше какво да възразя. Затворих се в себе си.

10 март.
Заради потопа у съседката, Тя се съгласи да пусне началника само у далечния комшия. Ако знаете само как се възмущаваше! Не обича той такива работи. Ама Тя никога не го пита, шибана егоистка!!! А началникът е пълен гъз - изобщо не ми обърна внимание!

13 март.
Тя цял ден рева заради скъсването с началника. А аз съм доволен. Вечерта се утешавахме с вибратора. Олекна ни.

25 март.
Тя май се влюби. Усещам го. Още само се целуват, но всичко отвътре ми примира! Толкова е приятно!

30 март.
Случи се! Той е внимателен и готин, прави всичко както трябва, а аз се изчервих от удоволствие! Казах на съседката, че при такава скорост трябва да прекръстят кунилингуса на клиторингус. Завижда ми. Явно с вагиналния оргазъм нещата никакви ги няма.

17 април.
Прогресът е очевиден. Никога не забравят за мен, съседката също е доволна - разправя, че Тя успяла да открие в нея някаква странна точка. Вече гледа оптимистично на перспективите за вагинален оргазъм. Аз също - кой знае защо - съм настроен позитивно. Изглежда, когато Тя е щастлива, и на мен ми е добре.

30 май.
Мило дневниче, извинявай, че дълго не съм писал. След месец Те ще се женят. Не знам на мен каква ще ми е ползата, но всички се радваме - и съседката отдолу и далечния комшия. Чух слух, че почнало някакво вътрешно разширяване. Съседката мрънка, че на нея щяло да й е най-тежко. Но всички заедно се надяваме на хубави дни. Пък и какво друго ни остава..


ВИЦОВЕ


Улегнал мъж отива при доктор.
- Докторе, трябва да ми помогнете. Не мога да спра да правя секс.
- По колко пъти го правите с жена си?
- Два пъти на ден.
- Но това не е много.
- Да но го правя и два пъти на ден  със секретарката си.
- Е, това вече е малко крайно.
- Нищо не е. След това го правя и два пъти с проститутка.
- Това е определено много. Трябва да се вземете в ръце.
- Ооо, правя го - два пъти на ден.





Седемте най-важни мъже в женския живот:

- Доктора, който и казва: Съблечете си дрехите.

- Зъболекарят, който и казва: Отворете широко (устата)

- Млекарят, който и казва: Къде го искате? Отпред или отзад.

- Фризьора, който и казва: Да я загладя или да я издухам.

- Интериор - Дизайнера, който и казва: Веднъж да го (ги) вкараме и ще ти хареса (мебелите).

- Банкера, който настоява: Ако го изкараме (влога) ще загубиш интерес (на англ. лихва)

- Ловеца, който винаги навлиза дълбоко в храстите, винаги стреля два пъти, винаги пази това, което е застрелял, и винаги й казва (на жената) - Бъди тиха и продължавай да лъжеш.




- Каква е най-нечувствителната част на пениса?
- Мъжa!



- Най-умната клетка в тялото на блондинка?
- Сперматозоид...



И жените и торнадото започват с духане, а после
ти отнасят къщата ...




НА ВСИЧКИ ЖЕЛАЯ ЛЕКА И СПОРНА РАБОТНА СЕДМИЦА! И... МНОГО УСМИВКИ :))






Гласувай:
1



1. furiika - И аз милааааааа!!!
24.09.2007 06:21
Айде пак до... ти знаеш! :))
цитирай
2. valiordanov - Невероятна си. . . Поздравявам те и ...
24.09.2007 07:16
Невероятна си...Поздравявам те и искренно се радвам , че открих блога ти.Даваш ми много...
цитирай
3. viovioi - опасно посрещане ни правиш в понеделик! :)))
24.09.2007 09:19
Направо влизнае в"клинч" със умопомрачителен смях. Мерси много ! :))
цитирай
4. ugeen - :)))
24.09.2007 09:52
Много се смях !)
цитирай
5. jesusbg - ха
24.09.2007 20:10
хаха. Ти ще ме умориш скоро :-D
цитирай
6. posh - Невероятни са!
24.09.2007 21:04
Някой ден ще умра от смях и ти ще си виновна:)))
цитирай
7. mmmmmmmmm - Неизчерпаема си!:)))
24.09.2007 23:30
Смях до сълзи!!!!
цитирай
8. newgirl - Откъде ги намираш такива :)
25.09.2007 19:19
Определено имах нужда от нещо разтоварващо :)
Благодаря :)
цитирай
9. feminaslim2007 - Разцепи ме!
25.09.2007 19:52
:)))))))))))))))))))))) Хаххххххххаааааааахахахаааааааа...
Надявам се, няма да се сърдиш много, ако малко та поокрада ;) ?
Аз се сетих пък един друг лаф от една стара касетка със смешки. Там се казваше така: тя жената първо е капка, после стане гьол, после язовир, след туй море, на края - удави те - теб те няма /туй е за съпруга/ , а на нея нищо й няма!!!
Прегръдки и усмивки! :))))))))))))) Много си те обичкам! :* :* :* :* :*
цитирай
10. majkata - Хахахахахахахахаха
26.09.2007 15:54
До сега се въздържах да коментирам, но с тоя пост не мога да се удържа!

Мерси за смеха:-))
цитирай
11. анонимен - Евалата мацко:)))) мноо яко!
26.09.2007 16:39
Евалата мацко:)))) мноо яко!
цитирай
12. furiika - Благораря на всички,
27.09.2007 19:07
които се включиха с коментар. :))
Освен, че се зареждам със смях, много се радвам, когато ви правя и вас съпричастни към това. Вицовете са моята слабост, жалко, че не мога да ви ги кажа на живо, защото смехът ви(без да се хваля) ще бъде наистина поне с октава по-висок!
Правя всичко за вас! Обичам ви!
Ваша фурийка! :):):)
цитирай
13. feminaslim2007 - Можеш
27.09.2007 19:42
да си на 100% сигурна, че и ние те обичаме!!! МНОГО!
Поздрави, прегръдки и целувки! :))))))))))))
цитирай
14. furiika - Прегръдки и целувки
27.09.2007 20:20
на всички приятели!
:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969734
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930