Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2008 23:25 - Другите 10 заповеди
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 5429 Коментари: 3 Гласове:
0



*
*
*
Другите 10 заповеди
1. Човек се ражда уморен и живее, за да си отпочине
2. Обичай кревата си като самия себе си
3. Денем почивай, за да можеш нощем да се наспиш
4. Не работи - работата убива
5. Ако видиш някой да си почива - помогни му
6. Работи по-малко, отколкото можеш, а онова, което можеш, отстъпи другиму!
7. Спасението е в хладната сянка - от почивка никой не е умрял
8. Работата носи болести - недей да умираш млад!
9. Когато случайно ти се прииска да поработиш, седни, почакай и ще видиш, че ще ти мине!
10. Когато видиш някъде да ядат и пият - приближи се, ако видиш, че работят - тръгни си да не пречиш.





Отива жена при гинеколога:
- Докторе, имам полова слабост.
- Как така жена ще има полова слабост?
- Не мога да откажа на нито един мъж.




Разговорни техники
-Една жена има последната дума във всеки спор.
-Всичко, което един мъж каже, веднага след това дава началото на нов спор.


Как да накарате хората да престанат да ви тормозят с разговори за женитба
Възрастните лелки идваха при мен на всяка сватба, ръгаха ме в ребрата и
кикотейки се, ми казваха, "Ти си следващия.". Този кошмар престана след
като започнах да правя същото с тях на всяко погребение.




Младеж се опитва да се справи с автомат за продажба на цигари във фоаето на един хотел. Докато го блъскал, без да иска ръгнал един лакът в гърдите на минаваща случайно от там девойка.
- Приемете моите дълбоки извиненя, - казва той, - но ако вашето сърце е толкова меко, колкото вашите гърди, то надявам се да ми простите.
- Разбира се, че ви прощавам, - отвръща девойката с усмивка, - а пък ако всичко останало ви е толкова твърдо, колкото лакътя, то аз съм в стая 613...


Късогледа баба гледа телевизия. По едно време вика на дядото:
- Гледай ги бе, какви мръсотии показват! По наше време нямаше такива безобразия!
Дядото погледнал:
- Какви мръсотии ма! Фидел Кастро яде банан!


Едно дете си щракало химикала и питало баща си:
- Тате, като щракна химикала става момче, а като го изключа момиче, защо тогава не стават бебета?
Бащата набил детето. То излязло на улицата и започнало да плаче. Там го срещнал един човек и го попитал защо плаче. Детето му обяснило.
- Сега ще ти кажа чичовото.
Човекът взел химикала, разглобил го,взел пружинката и казал:
- Я, тука имало спирала!


Изпраща майката Иванчо за сирене, като му дава 5 лева. Среща го Марийка и му вика:
- Ако познаеш къде ми е путката, ще ме наебеш, ако не - ще ми дадеш всичките пари дето имаш.
Иванчо, врял и кипял, вика:
- Ами къде е, отпред е, къде?!
Марийка си свалила гащите, надупила се, и путката й щръкнала отзад. Иванчо нямало къде да мърда, дал й парите. Пибира се у тях и като го попитала майка му, къде е сиренето, той казал, че загубил парите по пътя. Дала му още 5лв. и пак го пратила да вземе сирене. Обаче Марийка пак стои на пътя и го чака и му вика:
- Ако познаеш къде ми е путката, ще ме наебеш, ако не - ще ми дадеш всичките пари дето имаш.
Иванчо, вече научен от видяното, вика:
- Хааа, Марийке, не можеш да ме излъжеш, отзад е!
Марийка обаче се събула и путката и цъфнала отпред. И пак му взела петте лева. Прибира се Иванчо тъжен...
Майка му го пита:
- А бе Иванчо, два пъти се прибираш без сирене, какво става бе?
- Докато не се научите къде да си държите путките, ни сирене, ни пари ще видите!




Самотна клиентка:
- Един чай с Ром!
Студент сервитьор:
- Мога да ви предложа с Българин.



- Кажи Иванчо съставна дума с "ЧЕСТ"!
- Марийка.
- Къде в Марийка има "ЧЕСТ"?
- ЧЕСТо я чукам.


- Докторе, помогнете! Преди няколко седмици преспах с жената на най-добрия ми приятел, и от тогава не мога да си намеря място, няма покой за мен...
- Аз какво мога да ви помогна, на църква трябва да отидете...
- Докторе, в църквата ще ми излекуват ли трипера?



Гласувай:
0



1. tera - Ето един готин виц
04.02.2008 13:14
Двама депутати разговарят в тоалетната на Народното събрание.
- Абе това - казва единият - срането, физическа работа ли е, или умствена?
Другият отговаря:
- Абе, трябва да е умствена, защото ако беше физическа някой щеше да я свърши вместо нас.

:)))
цитирай
2. tera - Здравей,
06.02.2008 12:02
прочете ли обясненията под снимките в поста за Корфу, в твоя чест ги писах, белким го оцениш :)))
цитирай
3. furiika - Тера, много съм ти задължена, мила!
07.02.2008 23:02
Прегръдки!
:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972427
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930