Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2008 09:52 - Какво е "факт" и какво е "парадокс"?
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 10614 Коментари: 10 Гласове:
0



*
*
*

Учителката попитала в час :
- Ученици, може ли да ми кажете, какво е факт и какво е парадокс?
Иванчо вдигнал ръка :
- Факт е гопожо, че хуя като се надърви, става като кокал, а парадокс е, че вътре кокал няма ...
- Марш навън, друго освен глупости не можеш да ръсиш ! - показала му вратата даскалицата.
Иванчо излязъл в коридора, където се сблъскал с директора.
- Иване, какво пак си се провинил ? - попитал бащински директора.
- Ами Г-н Директор, учителката попита какво е факт и какво е парадокс, аз и отговорих, а тя ме изгони ...
- Сигурно не си знаел момчето ми, я ми кажи на мене, какво е факт, какво е парадокс?
- Ами факт е,  Г-н Директор, че путката е винаги мокра, а парадокса  е,  че никога не мухлясва.
Засмял се директора и понеже отдавна имал мераци да изчука въпросната учителка, решил да пофлиртува с нея.
- Иване, ти си прав, хайде да влезем вътре и да кажеш пред мен на учителката си, какво е факта и какво е парадокса.
Влезнали вътре, а директора се обърнал към сексапилната учителка :
- Госпожо Дамянова, Иван много добре знае отговора на въпроса Ви, питайте го и ще се уверите.
- Добре ! - отвърнала тя - Но, без глупости, искам да ми дадеш хубав пример!
- Ами факта госпожо е, че Земята е кръгла ! - подел Иванчо.
- Браво, Иване ! - зарадвала се даскалицата - Виждаш ли, че можеш, а какъв е парадокса на кръглата земя?
- Ами парадокса е, че хората винаги ще намерят едно ъгълче да се наебат.





Моряк танцува с мадама в дискотека и й разправя :
- Искаш ли да те заведа у нас да ти покажа каква татуировка имам на корема? Цяла подводница!
Мадамата :
- Знам, вече усещам перископа.





Един мъж вървял през една тъмна гора. В тъмното видял светлинка.
Отишъл там и видял един женски манастир. Почукал на вратата и излезнала една млада монахиня :
- Добър ден, ще можете ли да ме приютите за тази нощ?
- Ами аз не мога да решавам такива работи, ще извикам игуменката.
- Добър ден, ще можете ли да ме приютите за тази нощ?
- Да, но само за тази нощ.
Влиза вътре, настанява се и чува стъпки пред вратата на стаята си.
Той се прави на набожен и застава на колене пред леглото :
- Господи, ти ме приюти, ако ме нахраниш ще ти бъда много благодарен.
Подават му една паничка с храна.
- Господи, ти ме приюти, ти ме нахрани, ако ме напоиш ще ти бъда много благодарен.
Подават му едно шише ракия ...
- Господи, ти ме приюти, ти ме нахрани, ти ме напои, ако ми бутнеш игуменката за една нощ ще ти бъда много благодарен.
В този момент игуменката отваря вратата и казва :
- Господи, не ме бутай, аз сама ще влезна ...





След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози .
След няколко години случайно го откриват и го спасяват . Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си ? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.





Един човек отишъл на лекар. Влезнал вътре и доктора както си пишел нещо, го попитал:
    - ИПФ?
    Човека не разбрал и си мълчал. Доктора пак го попитал:
    - ИПФ?
    Човека пак си мълчал. Доктора го изгонил. Отишъл тогава човекът при сестрата и я попитал:
    - Сестра, какво означава ИПФ?
    - Име, Презиме, Фамилия!
    Човека отново влезнал при лекаря и той пак:
    - ИПФ?
    Човека му отговорил:
    - ХУЙ!
    - Аааа?! - учудил се лекаря.
    - Христо Узунов Йорданов!







Един мъж, чакайки влака си на гара Враца, видял премръзнало птиченце и го прибрал в пазвата си на топло . Влакът му дошъл, той се качил и седнал в купе срещу възрастна дама . Когато влакът потеглил, от топлината, шума и клатушкането птиченцето се събудило, а човекът заспал . Птиченцето се опитвало да излезе през пазвата, но не могло и затова се зашмугвало надолу . Накрая то успяло да се подаде през разкопчания му цип на панталона . Възрастната жена възкликнала, не вярвайки на очите си :
- Господине, едното Ви яйце се е излюпило !







Офис аритметика
Умен началник + умен служител = печалба
Умен началник + тъп служител = производство
Тъп началник + умен служител = повишение
Тъп началник + тъп служител = работа в извънработно време














Тагове:   Какво,   парадокс,


Гласувай:
0



1. avangardi - ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК!!!
03.03.2008 09:55
Усвивката е част от него.
Благодаря ти!
цитирай
2. furiika - Благодаря ти, Авангарди!
03.03.2008 10:05
Честит национален празник на всички!
Весел и спокоен ден!
:))
цитирай
3. buratino - Вицовете бяха особено "по...
03.03.2008 11:51
Вицовете бяха особено "подходящи" за празника! Браво!
цитирай
4. furiika - Честит празник, Буратино!
03.03.2008 12:08
А, вицовете са си вицове, не съм им определяла тематимката, но все пак, благодаря за "браво-то"
:)
цитирай
5. vmitkov - Това за офиса
03.03.2008 18:43
виц ли е?

Щото аз го възприех като ръководство за бизнеса. Толкова е вярно, че е самата истина!
цитирай
6. furiika - Така е, vmitkov :))
04.03.2008 08:40
Във всеки виц има доза истина, а тук тя е на 100% :)
цитирай
7. tera - На мен пък ми хареса най-много за яцето.
04.03.2008 09:02
Както се казва няма нищо невъзможно :)))
цитирай
8. eien - Ама това за ъгълчето е игра на думи...
04.03.2008 09:06
и все пак колко вярно!
цитирай
9. svetlan - Да съм ти казвал скоро, че си голям ...
04.03.2008 14:53
Да съм ти казвал скоро, че си голям сладур!
цитирай
10. furiika - Здравейте, приятели!
06.03.2008 19:15
Тера, това за яйцето си е истински бисер, мила! :)):))))))))))))

Еиен, а за ъгълчето...помисли само колко място е нужно за... :)))))))))))))

Светлан, скоро не си ми го казвал, взех да си мисля, че си ме забравил. :)))))

Поздрави на всички!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959790
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031