Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2008 09:05 - Алкохолът е като солта. Може, разбира се, без него, но не е вкусно...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4779 Коментари: 10 Гласове:
0



*
*
*


Питат един ерген:
- Колко време ще си без семейство? Не е ли време да се жениш?
- За какво ми е? Живея с две сестри, които се грижат за мен и ми дават абсолютно всичко, което ми трябва...
- Но тези сестри никога не могат да ти заменят една хубава жена, а да правиш секс с тях е голям грях!
- Защо? Та те на са ми родни сестри!






- Можеш ли да си представиш какво нахалство? Цели пет месеца й пращам всеки ден любовни писма...
- И какво стана после?
- И тя да вземе после да се омъжи за пощальона.






Един пич навива приятелката си за анален секс. Тя:
- Не, няма да стане. Не можеш да ме възбудиш толкова силно, че да поискам там...Преди имах един любовник, който можеше да ме възбуди така!
- Какво правеше той?
- Купи ми златна гривна...






В детската градина:
- А сега, Иванчо ще ни разкаже историята "Случка в гората", която сам си е измислил.
- Нищо не съм измислял. Те наистина бяха голи!






Седят три малки момиченца на пясъчника, играят си, а наблизо стои едно червено Ферари. Едното казва:
- Като се изуча за адвокат, ще си отворя моя собствена агенция, ще изкарам много пари и ще си купя такава кола.
Второто:
- А аз ще уча за доктор, ще открия моя собствена клиника, ще спечеля много пари и ще си купя такава кола.
Третото момиченце:
- А аз, като порасна, ще помоля моята по-голяма кака да ме научи да правя хубави свирки - това е нейната кола.








На един много расов кон, спечелил 1000 конкурса му намерили една още по-расова кобила. Ама кобилата била даже още по-здрава, хубава и расова от коня. Чифтосали ги и им се родило конче. То пък взело само най-доброто от родителите си. Расово, та расово! Красиво. Силно. Като поотрасло ги завели на курорт в планианата през зимата. Радват се конете, тичат из снега, пълно щастие. Абсолютна идилия, докато в един момент кончето се засилило, но се подхлъзнало и не успяло да спре преди пропастта. Хоп! Паднало зад ръба. Майка му запрепускала да му помогне, но и тя се подхлъзнала и паднала в пропастта. Тогава конят се приближил бавно, за да не се подхлъзне и той, после погледнал надолу. Гледал втренчено в потрес известно време и когато осъзнал какво се е случило, решил, че няма смисъл да живее повече и след няколко минути размисъл сам се хвърлил в пропастта. Тогава някъде от отдолу се чул раздразнен, провлачен, пиянски глас:
- Ай стиа сте съ замергъли с тиа коние вйе, бе, деейба ваш"та мама ненормална!






В самолет летят инженер и програмист. Инженерът спи, а програмистът се чуди, какво да прави. Накрая сръгва с лакът инженера и казва:
- Искаш ли да играем на въпроси и отговори. Ще си задаваме въпроси и който не може да отговори, ще дава по пет лева на другия.
Инженерът отворил очи, прозял се и му теглил една дълга, след което продължил да спи.
- Добре бе, тогава, ако ти не можеш да отговориш, ще ми дадеш пет лева, а ако аз не мога - ще ти дам петдесет лева.
Инженерът се съгласил с неохота. Програмистът пита:
- Какво е разстоянието от земята до луната?
Инженерът мълчаливо подава пет лева.
- Твой ред е.
Инженерът пита:
- Кой се изкачва в планината на три крака, а слиза на четири?
Програмистът е в шок, отваря лаптопа, търси отговора в Интернет, звъни по мобифона, праща електронна поща на приятели, но отговор не намира. Накрая вади петдесет лева и ги подава на инженера с думите:
- ОК, плащам. Кажи сега какъв е отговора?
Инженерът мълчаливо му подава пет лева и продължава да спи.




На едно дете му дали 1 левче.На другия ден то го загубило и започнало да плаче.
Случаен минавач минавал оттам и попитал детето:
- Защо плачеш!
- Защото си загубих левчето...
- Не плачи,аз ще ти дам.
Дал човека едно левче,а детето започнало още повече да плаче.
- Еее, а сега що плачеш!
- Ми, щото ако не бях загубил първото левче, сега щях да имам двеее...


Тагове:   може,   Него,


Гласувай:
0



1. krotalka - Хахахаха!
01.05.2008 09:23
Весели почивни дни!

Да се появиш по-скоро, че ми липсва смях!
цитирай
2. hristam - Весел празник и от мен!
01.05.2008 13:43
Приятно е някой така да усмихне денят ти! :)))
цитирай
3. furiika - Кроталка, тук съм, мила! :))
01.05.2008 13:52
През два дни ви пускам смехорийки :))
Весели празници!
цитирай
4. furiika - Хриси, удоволствието е изцяло мое,
01.05.2008 13:53
както да ви забавлявам, така и да не пропускам нито един от разказите ти!
Весело настроение през празничните дни!
:)))
цитирай
5. vmitkov - Друго си е да си инженер!
03.05.2008 13:23
Особено, ако можеш така бързо и лесно да изкараш 40 лева...
цитирай
6. vmitkov - Нелито,
03.05.2008 13:24
Ти каква кола караш?...
цитирай
7. furiika - Друго си е, да
04.05.2008 18:58
Митков! :))
Аз обаче не съм от тях. :)))
цитирай
8. furiika - И за съжаление
04.05.2008 18:59
не съм шофьор...
:)
цитирай
9. tera - Здравей :)
07.05.2008 12:35
Този за инженера ми напомни друг виц-
Жени се една двойка, момата нещо не я бива, грозноватичка такава и младоженецът пита попа колко да му плати за службата. Попът дипломатично отговаря - "Колкото желаете, чадо мое. Според големината на постигналото ви щастие." Зачудил се женихът колко да даде, погледнал булката и му дал 5 лева. Попът и той погледнал зачудено 5-те лева, после булката и му върнал 2 лв. :))))))))))
цитирай
10. furiika - ухахааааааа,
08.05.2008 17:24
важното е, че новобрачното семейство са на далавера с 2-та лева :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972704
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930