Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2008 07:18 - При пътуване из София се вижда, че за шофьорите и пешеходците сигналите на светофара имат чисто препоръчителен характер.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 2984 Коментари: 6 Гласове:
0



*
*
*

В "Бърза помощ". Влиза докторът и започва преглед - вижда, че е пълно с мъже с травми по главата. Докторът пита първия:
- От какво ви е?
- Точилка...
- А вие?- пита втория.
- Също точилка...
- А вие? - пита трети.
- И при мен е от точилка...
- Какво става? Това епидемия ли е?
- Не, докторе...Виждате ли онзи мъж в кома? Е, той е бягал от жена си и се е опитал да се скрие в тълпата...







 Вървят си наркоман и блондинка. Наркомана,  надрусан казва:
- Глей ма, летят крокодили...
Блондинката:
- Ми нормално, есен е, отлитат на юг...







Стоичков разглежда Лувъра и в една от залите пита разпоредителя:
- Абе пич, това картината "Селянин люпи семки" ли е?
- Не, господине, това е кристално огледало от XV век.






Моята жена е прелестна! Господи, благодаря ти за нея.
Тя е небесно създание, тя е добра, нежна, красива.
Ако опитам да кажа нещо друго - тя...ще ми откъсне главата!






Две блондинки (от Русе) си говорят:
-Моя ми купи SЕAT IBISA!
-Ти са еби, пък моя ми купи Мерцедес!






В публичния дом:
- Момичета, до колко работите?
- До 20 мъже!






Баща и син.Бащата:
-Сине ти по цял ден не се прибираш само навън скиташ и само по купони там пиете,пушите, правите секс...
Синът го прекъсва:
-Чакай малко сега. Ти завиждаш ли?






- Вчера на купона се запознах с една жена. И веднага минахме на ти.
- Веднага?
- Да. Тя направо ми каза:"Скрий се..."






- Ало! Вие току-що ми пратихме снимка от вашия телефон...
- О, извинете, вероятно случайно съм натиснал копчетата.
- Трябва да го заключвате. Или поне не го слагайте в гащите.






Лъвът събрал цялата гора и издал заповед:
- От днес нерегламентираните полови контакти да са максимум веднъж седмично... Писна ми всеки да ебе всеки. Трябва и някакъв ред да има все пак тука...
В това време лисицата се ухилила на заека:
- Ееее, Зайо, Вълчо няма да те такова по 3 пъти на ден вече.. ще си поотдъхнеш...
На следващия ден си върви Зайо...насреща му Вълкът.Изпращял той заека и му казал:
- Зайо, запиши си, че за тази седмица съм те ебал...
На следващия ден си върви заека и вълка пак изкочил зад един ъгъл.Изпращял го отново и рекъл:
- Зайо, тази седмица съм те ебал вече, та си запиши, че това ти е за следващата седмица...
На следващия ден пак така. Вълкът се почесъл зад ухото и казал:
- Абе зайо ... нещо объркахме отчетноста, я дай тефтера да погледна ... аха.. тази съм .. следващата съм .. е, значи запиши си, че това ти е за по-следващата седмица..
И върви си заека с клепнали уши по горската пътечка, среща го лисицата:
- Е, зайо, по-добре ли е така с новата наредба?
- Абе заеби.. същата работа, само в една допълнителна бумащина затънахме...






Тагове:   характер,


Гласувай:
0



1. svetlan - Отвори пак Фурийка пълната със ...
10.05.2008 08:29
Отвори пак Фурийка
пълната със смях кутийка!
Баси, още от зарана
ще мре от смях Светлана!

Ща спукам от целувки! :)))
цитирай
2. krotalka - Весело започване на деня!
10.05.2008 09:06
Много смях и настроение да те съпътстват през целият ден!

цитирай
3. avangardi - Дори и под заплаха не би го казал. Де да бях чуждо - да.
10.05.2008 10:09
Моята жена е прелестна! Господи, благодаря ти за нея.
Тя е небесно създание, тя е добра, нежна, красива.
Ако опитам да кажа нещо друго - тя...ще ми откъсне главата!

Поздрави, весел и усмихнат ден!
цитирай
4. feminaslim2007 - Хаххххххааааааааха...... Мдаааааа........
10.05.2008 20:15
Сега вече знам и защо не обичам навалиците. . .
Обичам кристалните огледала. А бащата със сигурност завижда, защото с него, вероятно, веднага минават на ТИ, а за бумащината - наистина си е излишна работа!
Както винаги - при теб е веселба!
Поздрави и лека! И :)))))))))))))))))
цитирай
5. vmitkov - Вярно е за светофарите,
13.05.2008 12:35
ама само за онези, които ги видят... :-)))
цитирай
6. furiika - Здравейте, милички!
15.05.2008 19:05
Нямаше ме известно време, затова не отговорих на коментарите ви :))
Светлан и аз ще те спукам, само да ми паднеш! :))))))

Кроталка, прегръдки!:)))

Авангарди, Поздрави, мила! :)))

Феминка, къде се губиш? Много усмивки! :))

Митков, и да ги виждат и да не ги виждат, всичко е препоръчително :))) Поздрави и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6973140
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930