Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2008 05:25 - Ако се ожениш за някоя миска от конкурс, е като да си купиш Мерцедес S-класа. Имаш сигурността, че продуктът е минал специална проверка от най-малко пет специал
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4930 Коментари: 8 Гласове:
0



*
*
*
Един младеж бил много отнесен - не помислял за секс и за жени - летял си из облаците, занимавал се с глупости и нехаел за женски ласки.
Добре, ама станал на 35 години и майка му насила го оженила за една хубава девойка.
По време на първата брачна нощ той не направил нищо - нали бил отнесен.
Това се повторило и на втората нощ, и на третата и така почти цял месец той не обръщал никакво внимание на жена си вечер.
На нея и писнало и решила да го съблазни.
Дошла поредната нощ и тя легнала по нощница и почнала да я повдига, да си показва бедрата, да охка и да пъшка.
Нашият човек я попитал:
- Какво има, зле ли ти е? Защо пъшкаш?
- Не ми е зле, но ми е много студено.
- Ами завий се, щом ти е студено - какво си се разгологъзила тука?
- Ама аз не съм свикнала така, мъжо - свикнала съм когато ми стане студено, мама да дойде при мен, да легне, да ме погали между бедрата и така да ме пипа и топли докато заспя.
А нашето момче рекло:
- Е, хубава работа! Сега остава в два часа през нощта да тръгна да търся майка ти!







Питат радио Ереван:
- Каква е идеалната жена?
- Идеалната жена е млада и красива девственица с богат сексуален опит.
- Но тези условия са неизпълними!
- Уви, така е - идеални жени няма!






Прибира се мъжът посреднощ на пръсти.
-Не те е срам! Пияница! Мръсник!
-Не бе жена, задрямал съм навън в хамака.
-Къв хамак бе??? Аз го прибрах още оня ден!
-Еее... аз се придържам към мойта версия.






- Здравейте, имате ли нещо за хемороиди?
- Да, оребрени презервативи.
- А нещо друго?
- Надуваеми жени, вибратори...
- Вие подигравате ли ми се?
- Не, вие се подигравате - опитвате се да купите нещо срещу хемероиди в секс-шопа! Аптеката е отсреща!







Предизборни дебати по телевизията. Обаждане от зрител:
- Господин ..., аз от политика не се интересувам, но жена ми често ходи на митингите ви в София. Последната година поне десет пъти, а какво се промени? - Нищо! Затова и ви нямам доверие.
- По-добре помислете за доверието към жена си! От доста време не сме имали никакви митинги!







Двама приятели се срещат и се разпитват за семействата:
- Какво прави дъщеря ти?
- Дъщеря ми работи наистина много, издигна се в работата, стана зам.-директор, купи си две коли, апартамент, вила на морето. Твоята какво прави?
- Абе и моята курва стана, обаче аз не мога да го разкажа така хубаво като тебе.








До сексолога идва мъж с оплакване за проблем с ерекцията.
Докторът му казва да се съблече, оглежда му органа, а после вади от шкафа йод, боядисва му единия ташак, пише му нещо в картона и го инструктира да отиде в друг кабинет накрая на коридора.
Човекът отива в другия кабинет, дава си картона, другия доктор чете, казва му да се съблече, вади от шкафа някакво лекарство(фуксин) и му боядисва другия ташак виолетов, записва нещо в картона и го праща обратно при първия доктор.
По пътя обратно човекът не се сдържа и прочита в картона от първия доктор:
"Христос Возкресе!" - доктор Иванов
А от другия доктор:
"Во истина возкресе!" - доктор Петров







- Както почне сутринта по телевизията аеробиката, моя мъж скача от леглото.
- Толкова е увлечен по аеробика на тези години?
- Не, той даже не прави никакви упражнения, а гледа през прозореца, как прави упражненията полуголата млада съседка.



Гласувай:
0



1. hristam - Хаха!
18.05.2008 09:06
Ето това се казва добро събуждане!
Много усмивки и за теб! :)))
цитирай
2. brumbrumm - ахахах, абе винаги винаги
18.05.2008 11:04
ме разсмиваш, затова те обичам!

Весел ден ти желая!
цитирай
3. milamoia - Ех,че хубава неделя!!!
18.05.2008 14:03
...Друго си е като се развеселим! Поздрави!
цитирай
4. elineli - EL :)))
18.05.2008 14:37
Чудесна порция добро настроение:)))))))
цитирай
5. svetlan - хихи
19.05.2008 09:47
хихи
цитирай
6. tera - Ето ти малко подкрепление, че нали каза свършвал се материалът :)))
21.05.2008 15:37
Вървели Петка и Чапай през нощта и стигнали до една река с мост.
- Чапай, - казал Петка - ще знаеш, че сто на сто белите пазят моста. Дай да минем през реката.
- Петка-а-а, Петка, на теб само бели ти се привиждат. Прави каквото искаш, аз минавам по моста.
Минал Чапай по моста и белите естествено го хванали.
- Пол? - попитал командира им Чапай.
- Женски. - отвърнал Чапай.
- Как женски бе, виж какъв голям мъж си. Пол?
- Женски.
- Абе как така женски бе, виж какви големи мустаци имаш!
- Путка съм аз, путка-а-а-а, хубаво ми викаше Петка да минем под моста...

---------

Пациент при психиатъра:
- Лекарят в службата ме посъветва да се обърна към вас, макар, че не мога да разбера защо. Имам прекрасен брак, сигурна работа, много приятели, никакви грижи...
- Хм... И от колко време сте в това състояние?

---------
Ваканция:

Период от годината, когато някой харчи пари, които няма, за неща, които не са му нужни, да се показва такъв, какъвто не е, пред хора, които не познава........

------------

Червената Шапчица, Джеймс Хадли Чейс



... Червената Шапчица вървеше по пътечката. Пред нея се изпречи големият страшен Вълк, оплези език и прохъхри:

- Накъде така, Червена Шапчице?

Червената Шапчица не отговори. Само повдигна леко покривалото на кошничката, измъкна оттам своя стар "Хеклер и Кох" с полуавтоматичен затвор и дебалансирани куршуми, и с четири отсечени изстрела от упор отнесе във вихър от кървави пръски черепа на Вълка...
цитирай
7. supersko - haaaaaaaaahaa :D:D:D iaz moga da ti ...
21.05.2008 21:57
haaaaaaaaahaa :D:D:D iaz moga da ti pratq i ako iskash podkreplenie samo kaji. ;)
цитирай
8. furiika - Eхо, привет, приятели! :))
22.05.2008 16:24
Ето ме и мен! Радвам се, че сте ми били на гости :)))
Всеки който иска, може да внесе своя дан в името на доброто настроение и забавата. Щастлива съм, че го правите!
Много усмивки и прегръдки от фурийка!
:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6970344
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930