Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2008 09:14 - Хубаво не е просто там, където нас ни няма, а където нас никога не ни е имало!:)))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4509 Коментари: 7 Гласове:
0



*
*
*



- Отче, преди сватбата правехме с жената по 15 пъти секс на ден, това грях      ли   е?
- Да, синко! Лъжата е голям грях!






Възрастни съпрузи се разхождат в парка.Жената казва:
-Пешо, помниш ли как ме чакаше преди 38 години ей там, на онази пейка?
-Помня...Виж, там пак седи някакъв идиот...






Двама старци си седят в градската градина, хранят птичките с трошички и си приказват.
-Абе, наборе, тия птици много приличат на нашите политици - казва единия. -Докато са на земята се задоволяват с трохи, пък като излетят на високо, ти се изсират на главата.






На изпит, професор пита неподготвен студент:
-Какво е това изпит?
-Това е беседа между двама души - отговорил студентът.
-А ако единият от тях е идиот?
-То тогава вторият няма да получи стипендия.





 Пена усетила, че Вуте кръшка нещо,  причекала го една вечер и му казала:
- Вуте, пустиняк ниеден, внимавай с коя курва спиш,  що че ми докараш некоя срамна болест и че пламне целото село!







-Дядо, защо пиеш ракията със затворени очи?
-Защото обещах на баба ти повече да не поглеждам алкохол.






-Какъв е проблемът с жена ви?- пита психиатър.
-Нямате представа, колко ми е трудно с нея. Тя ми задава въпрос, отговаря си на него сама, а после половин час ми обяснява защо съм й отговорил неправилно.







Блондинка се обръща към приятелка:
-Това лято бях на море и толкова почернях, че родих негърче.






Минчо е седнал пред кръчмата, заглежда комшийката си, която минава покрай него и й подхвъля:
-Донке, ма, много убава италия имаш!
-Их, бе Минчо, не ми хвърляй такива континенти...






Мъж пита жена си:
-Какво ти каза лекарят?
-Че трябва да правя секс по-често.
-И колко по-често?
-Ами, 20-тина пъти месечно.
-Добре, от тях 2 пъти можеш да разчиташ на мен...







Кенгуру влиза в бар и си поръчва джин с тоник.Барманът е изумен и се опитва да завърже разговор:
-Тук не ни се случва често да идват кенгура...
-Ами как ще ви се случва, като един джин с тоник е 15 долара!







 Три блондинки беседват в службата.
Първата казва:
- Снощи хванах мъжа си за топките, а те студени.
Втората:
- Ама и на моят са му студени.
Третата:
- А аз, да си призная честно, въобще не обръщам внимание на тези неща.
На другия ден третата пристига на работа с огромна синина под дясното око.
Другите две питат:
- Какво ти има?
- Ами, влезе ми в главата вчерашният ни разговор. Лягам си снощи с мъжа ми в леглото, реших да проверя. А той ми вика - "Кво правиш ма?". Аз отговарям - "Топките ти са горещи". Той вика - "И кво от това?" А аз му отвръщам - "Странно, а на другите са студени"







Международна компания си говорят за жени.
- Жена ми - казва американецът - е красива и стройна като газела.
- Моята - продължава французинът - е красива и стройна като сърничка.
  Българинът не остава по-назад:
- И моята е един добитък...






Попитали радио Ереван, какво е това дисциплина. Радиото отговаря:
-Това е изкуството да бъдеш винаги по-глупав от началника си.







Седи си на пътя котенце.Минава една крава и му казва:
-Я, какво си малко, пък вече с мустаци!
Котенцето отговорило:
-А  ти каква си голяма, пък си без сутиен...









Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



1. buboleche - хахаха,
25.05.2008 10:33
супер са. особено тоя за Пена и Вуте.:)))))
цитирай
2. furiika - аз много се смях на международната компания!
26.05.2008 06:44
Поздрави, мила! :))))))))))))))
цитирай
3. milamoia - Хубава седмица ;)))!
26.05.2008 08:15
Дни с много смях и добро настроение!
Поздрави!
цитирай
4. viovioi - всичките са готини!
27.05.2008 09:06
Обаче този за старците и пилците е особено актуален:)))
цитирай
5. nese - Благодаря!
28.05.2008 15:05
Благодаря и за тази порция смях!:)
цитирай
6. tera - По предпоследния виц -
28.05.2008 15:37
хем трябва да си "по-глупав" от началника си - хем пък да му свършиш всичката работа.
И става като в оня виц за "идеалната жена" - такова животно нема ... :)))))))
цитирай
7. furiika - Здравейте, милички!
29.05.2008 21:25
Пускам новите майтапиииии!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6960209
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031