Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2008 10:32 - Ако не можеш да помогнеш, пречИ, важното е да участваш.:)))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 5111 Коментари: 16 Гласове:
0



*
*
*


Учителят изпитва ученик:
- Кажи, Иванчо, какво внасяме от Индия?
- Не знам, господине.
- А, откъде вземаме черния пипер?
- От съседката...







Учител дава на Иванчо за наказание да напише у дома 100 пъти:
"Повече никога няма да говоря на "ти" с учителя си!"
На другия ден учителят отваря тетрадката на Иванчо и гледа, че е написал изречението не 100, а 200 пъти:
- Казах ти 100!?! Защо си го написал 200 пъти?
А Иванчо:
- За да ти е по-приятно!








След посещение на музей, учителката пита учениците:
- Кой ще каже какво най-много му е харесало в музея?
Иванчо вдига ръка.
- Кажи, Иванчо.
- Ами, най-много ми хареса, как Марийка се изтъркули по стълбите.








- Иванчо, къде загива цар Симеон Велики?
- На 65 страница, в учебника, горе вдясно!








В гимназията:.
Нa урока по мaтемaтика влиза учителката с ужасен махмурлук...
- Деца... , какво взехме миналия урок?
- Геометрична прогресия, г-жо Ивaновa.
- Хайде, кажи ни Марийке, какво е геометричната прогресия?
- Геометричната прогресия - това е ... когато всеки следващ член е двойно по-голям от предхождащия го!
- Ос-тa-ви тези момичешки фантазии ...Маррийкеее...!!!









- Докторе, жена ми хърка!
- Защо се притеснявате, много хора хъркат! Правете с нея по-често секс, по-малко ще спи - по-малко ще хърка!
- Ама тя по време на секс хърка...









Мениджър на голяма компания отишъл в гората за гъби. Стигнал до гората с колата си, отбил встрани на пътя и влязъл в гората. Ходил доста дълго, няколко часа, по някое време установил, че се е заблудил и не може да намери пътя обратно към колата си. Стигнал до брега на една река, а там седнал на един пън до един висок бор да си отдъхне малко. Както си седял се появил друг гъбар. Заблудилият се мениджър попитал:
- Извинете ме, може ли да ми кажете къде съм?
Другия внимателно го огледал и казал:
- Вие се намирате в гората, до брега на една рекичка, на един пън под висок бор.
- Уау! Вие трябва да сте бизнес консултант! - казал заблуденият.
- Аха! Как разбрахте това?
- Вашият отговор технически е правилен, но е абсолютно безполезен, и на практика аз и сега не знам как да стигна до колата си.
- А-а-а, вие трябва да сте мениджър на голяма компания - усмихнал се консултантът.
- Да! Как познахте?
- Следете мисълта ми - вие прекрасно виждате къде се намирате, и все пак не знаете къде сте, и не знаете накъде да вървите. Реално се намирате в същото положение, както и преди нашата среща, но сега вашия проблем го превърнахте в моя грешка.









Съвременен вариант на приказката за Червената шапчица:

- Бабо, а защо са ти толкова големи циците?
- Силикон, бабе, силикон!









В семейство на обратни.
- Мамо,какво е травестит?
- Питай леля си Иван!








Софийски лектор чете лекция за вегетариантството в едно селско читалище:
- Хора, вие цял живот ядете месо и не знаете, колко е вредно. В кръвта ви се повишава нивото на холестерол и..
От последния ред подвиква един 90 годишен дядо:
- И краката мръзнат!
Лекторът учуден го поглежда и продължава:
- Стесняват се артериите, сърдечният клапан изпитва двойно по-голямо натоварване и...
Дядото пак се обажда:
- И краката мръзнат!
Лекторът го поглежда и заключва:
- Всичко това води до ранно състаряване на организма и ...
- И краката мръзнат!!!- обажда се дядото отново.
Лекторът накрая не издържал:
- Дядо, кажете какво общо имат краката?
Дядото:
- Имат...Аз съм вече на 90, а преди лягане, като се набамкам с месо, така ми става хуя, че се издърпва одеалото и краката ми мръзнат!!!




Стискайте ми палци, днес съм на изпит! И...разбира се усмивкииии! :):):)


Тагове:   Можеш,


Гласувай:
0



1. anubhis - :)))))
28.07.2008 10:38
стискааааааааамммммм:))))))
цитирай
2. furiika - Благодаря ти, мила! :)))
28.07.2008 10:46
Довечера ще ви кажа резултата!
Поздрави!
:))
цитирай
3. viovioi - Успех на изпита:)
28.07.2008 10:47
На какъв изпит ще ходиш?
цитирай
4. furiika - Благодаря ти, Вили! :))
28.07.2008 10:55
Абе, решила съм и аз на дърти години шофьор да ставам.Виж на снимката как ми ходи кола!(шегичка) :))))))))))))))))))
Днес е теорията(листовките). В 14 часа ще бъде часът на истината! Хахахааа!
цитирай
5. tera - Успех на изпита, Furi! :)
28.07.2008 10:58
Като гледам си на вълна Иванчо и ето ти още Иванчо:

Малката Марийка се прибира от училище и казва:
- Мамо, днес Иванчо в междучасието ме целуна по устата!
Майката възмутена, но и учудена, пита:
- И как стана това?
- Не беше лесно, но три съученички ми помогнаха да го държим.

Малкият Иванчо пита учителката:
- Госпожо, децата могат ли да имат деца?
Учителката отговаря:
- Иванчо, това е невъзможно!
Иванчо се обърнал към Марийка:
- И от какво те е страх, ма глупачко...


В клас:
- Деца, измислете изречение, обединяващо биология и математика.
Марийка:
- През лятото около нас летят хиляди насекоми.
Иванчо:
- Както зная таблицата за умножение, така зная и всички пози за размножение!


Иванчо получил забележка в училище за лошо поведение. Майка му го поучава:
- Дръж се прилично! Взимай пример от баща си!
- Но той е в затвора!!!
- Да, но го пускат за добро поведение...


Иванчо към учителката си:
- Ама как така грешен отговор, госпожо! Вие, с "Гугъл" ли ще спорите?

:)
цитирай
6. furiika - Тера, мерси, мила! :)))
28.07.2008 11:03
Браво за вицовете!:) Този за таблицата за умножение не бях го срещала!:)))))))
Поздравииии!
:))
цитирай
7. cecka1504 - Успех, Нели! Стискаме палци!
28.07.2008 11:11
Успех, Нели! Стискаме палци!
цитирай
8. furiika - Мерси Цеко! :)))
28.07.2008 11:23
Прегръдки! :))))))))))))
цитирай
9. sensation - И аз стискам палци,
28.07.2008 12:55
успех!!!
цитирай
10. darkanion - :)
28.07.2008 13:29
искрено ти пожелавам да се справиш ^^
цитирай
11. svetlan - Успех!
28.07.2008 15:17
Успех!
цитирай
12. furiika - Ура, прители! Победих! :))))))))))))))))))))))))))))))))))
28.07.2008 17:42
0 грешкииииииииииии!Йеееееееееее!Първенец!
Ахахахахааааааааааааа, умирам си от кеф!
Поставила си го бях за цел!
Ммммммммм! Сега ще купонясвам, че утре ще трябва и да покормувам малко.:)))
От сърце ви благодаря за подкрепата!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
13. анонимен - ПОЗДРАВЛЕНИЯ
28.07.2008 18:08
и успешен шофьорски старт!!!!
цитирай
14. furiika - до анонимен: Ооооо, има време за старта,
28.07.2008 18:39
тепърва предстои изпитанието с практиката :)))
Мерси за пожеланието!
Поздрави! :))
цитирай
15. julllinkata - Мале мале.....
29.07.2008 12:15
Не се съмнявам в теб!:)А това за краката ме разби хаха:)
цитирай
16. furiika - jullinkata, дааааа, бива си го,
29.07.2008 13:20
ама този за мениджъра е много ценен.
:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6962269
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031