Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2008 00:18 - Ако сте се събудили сутринта с непознато момиче в леглото и то не си тръгва, то това е вашата жена.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4459 Коментари: 15 Гласове:
1



*
*
*
Днес ми предстои последния и решаващ изпит за шофьор - кормуването. Ще се справя ли? Надявам се да го взема(или да ми го дадат :)) и с вашата подкрепа. :)))Стискайте палци!








Двама борци се подготвили за лов. Купили всичко необходимо и тръгнали към гората. Обаче било страшна буря и неможело да се ловува. Качили се в джипа и се набрали с 50км/ч. След малко на прозореца чука някакъв дядо.
- Момчета цигара да имате?
- Имаме дядо.
Подал му единия цигара и се набрали с 150км/ч. На прозореца пак се почукало.
- Момчета ами запалка да имате.
- Имаме дядо.
Дали му запалка и се засвяткали с 300км/ч. Но на прозореца пак се почукало. Бореца отвътре уплашено гледа пак същия дядо. Отваря, а дядото казва:
- А бе момчета, да взема да ви бутна малко, че май яко сте закъсали в тая кал.








Младеж чака гаджето си на среща. Стои, чака - мадамата я няма.
Младежът си мърмори:
- Да-а-а, стърчим тука като двама глупаци...









Изпит по електротехника. Доцентът пита студент:
- Какво е това променлив ток?
- Ами то е един такъв ток... ъ-ъ-ъ... абе няма го, няма го, и после изведнъж като те тресне!








Студентско парти.
В една от стаите се усамотява една двойка. След доста време отвътре се чува истеричен кикот. Останалите отварят вратата и виждат момичето, което не може дъх да си поеме от смях, а момчето се е скрило под одеялото.
Момичето обяснява:
- Аз го питам кога ще свърши, а той ми отговаря, че е втори курс.









Една обикновена сутрин:
- Иване, ставай, че закъсняваш за училище!
- Е, не ми се става бе мамо...
- Трябва да станеш.
- Мога да ти кажа две причини, за да не ходя на училище. Учителите ме мразят и учениците ме мразят. Ако ми кажеш ти две причини, за да отида на училище, ще стана.
- Първо, си на 54 години и второ, си директор.









Един студент се оплаква на управителя:
- Абе човеко в стаята ми има плъхове и мишки!
- Е не е възможно! Стаята се чисти всеки ден!
- Ела да проверим тогава.
Отиват те двамата и влизат в стаята. В единия ъгъл имало 2 плъха в другия 2 мишки, а в средата на стаята се мятал един шаран. Управителя:
- Добре де. За мишките и плъховете си прав. Обаче тоя шаран какво прави тука?
- Ааа, за влагата още нищо не съм казал!












Учителка се опитва да научи децата на фантазия и оригинално мислене.
- Деца, какво е това: сиво на пътя?
Децата:
- Бетонна стена.
- Правилно! Обаче може да бъде и магаре. Какво е това: Голямо кафяво в полето?
Децата:
- Крава.
- Правилно! Но може да бъде и купа старо сено.
Иванчо /от последния чин/:
- Или купчина тор!
Учителката:
- Иванчо, ти само глупости говориш!
Иванчо:
- Госпожо, а може ли аз да задам един въпрос?
- Може!
- Какво е това: като влиза е сухо, кораво и право, а когато излиза е меко, мокро и увиснало?
Учителката, разгневена се приближава до Иванчо и му издърпва ухото.
Иванчо /разтривайки ухото/:
- Правилно! Но може да бъде и дъвка....





Тагове:   момиче,   непознато,


Гласувай:
1



1. sonicfeelings - хихи :)
15.08.2008 04:59
Поредната доза свеж хумор! Прегръдки!
цитирай
2. cucu - :)))))
15.08.2008 07:18
:)))))
Пък изпита ще си го вземеш!
цитирай
3. ady - Успех
15.08.2008 08:57
:)))
цитирай
4. tera - Пожелавам ти да вземеш книжка !
15.08.2008 09:21

А ти така ли почна курса:

Първи урок по кормуване. Инструкторът казва на младата курсистка:
- Добре, добре, за начало не е зле... Но все пак лостът за скоростите е малко по-наляво.

:)))

Успех! :)
цитирай
5. buboleche - :)))
15.08.2008 09:49
успех! просто не се притеснявай, а си карай така сякаш го правиш всеки ден.:)
п.п.е спазвай знаците де, поне само за изпита.;)
цитирай
6. furiika - sonicfeelings, мерси!
15.08.2008 12:08
Прегръдки и на теб! :)))
цитирай
7. furiika - cucu, tera, ady, buboleche,
15.08.2008 12:13
взех гооооооооооооооооооооооооооо!
Може и да са ми го дали, но мне всьо равно, вече съм шофьоооооор!
Ахахахахаааааа, умирам си от щастие!
Черпя всички ви с по уиски, макар и виртуално, пък и по никое време! Нооо, вие сте ми най-силната агитка!Благодаря ви от сърце!
Много прегръдки и целувки! Обичам вииииииии!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
8. elineli - Честито!:)))
15.08.2008 18:08
И много, много благодарни усмивки за веселото настроение.Прегръдка,морска :)))))
цитирай
9. furiika - EL, благодаря ти, миличка! :))
15.08.2008 18:15
ех, моретооооо, в понеделник ще ида да го надникна, заслужила съм си го!
Прегръдки и от мен!
:)))
цитирай
10. cucu - С
15.08.2008 21:05
колата ли ще ходиш? :)))))
цитирай
11. furiika - с колата, но няма да мога да я карам още:))
16.08.2008 09:03
книжката ще стане готова след около 2 седмици
цитирай
12. stefanov - Успех и от мен!
16.08.2008 12:43
И безаварийно каране после.
цитирай
13. kosara2008 - ооо вече си я взела нали!!!!
16.08.2008 16:38
...тъкмо...с още по - галям кеф...ще ни кефиш.........

честитОООООООООООО!

и няма да минаваш през локвите с газ...все ме цапат,
цитирай
14. furiika - stefanov , благодаря ти!:)))
16.08.2008 17:24
Надявам се от мен да излезе добър шофьор, безопасен и за себе си, и за другите!
:)))))))))))
цитирай
15. furiika - kosara2008, минах всички изпити, мила! :))
16.08.2008 17:26
Книжката до седмица две ще бъде готова.
Благодаря ти!:)
Ще внимавам много за локвите, обещавам!
:)))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961756
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031