Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2008 08:42 - И ето, така се получи, че с нея се оказахме от различните страни на един презерватив...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 3326 Коментари: 8 Гласове:
2



:)
:)
:)


Две монахини се качват на стоп при една засукана мацка. Стигнали до манастира и на слизане питат мацката:
-Кажи ни чадо, от къде имаш такава хубава и бърза кола?
-Ами, аз съм професионална проститутка.Чукам се за пари!
Едната монахиня се обръща към другата:
-Видя ли ма, сестро, за какво се чукат другите жени, не като нас - за бог да прости!











След полунощ. Миньор се прибира след тежка смяна у дома. Уморен е като куче, краката едва го държат, влачи се със сетни сили. Едва успява да си съблече палтото в антрето и на път за кухнята минава покрай спалнята. Вратата й е отворена, а в леглото жена му се търкаля с някакъв мъж.
    Миньорът, с учудване:
    - Их бре, отде тая енергия имате...












Мъж, не много наред с акъла, отива при доктора:
- Докторе, много искам да забременея!
- Съжалявам, не е моята специалност - звъни на негов колега и го изпраща там.
След няколко дни същият пристига при доктора и му благодари:
- Докторе, Вашият колега свърши прекрасна работа. Аз съм бременен, вие ми се свят, гади ми се, коремът вече ми се поду чуствително!
Докторът звъни на колегата и го пита:
-Абе, колега, кво си направил на това кукуриго?
- Ми кво, заших му гъза...









 На урок по руски език учителката пита Иванчо:
    - Я кажи, как успя да научиш падежите в руския език?
    - Госпожо, научих ги по татковата методика.
    - И каква е тя?
    - Ами такава:
    - денят беше ИМЕНИТЕЛЕН.
    - вечерта беше ТВОРИТЕЛЕН
    - аз бях ПРЕДЛОЖЕН
    - тя беше ДАТЕЛЕН
    - сега не съм ВИНИТЕЛЕН
    - защото тя е РОДИТЕЛЕН









 Действието се развива в казармата.Обаждат се на лейтената и му съобщават, че майката на един от войниците е починала. Той трябва да му съобщи много и внимателно и спокойно.
    На същият ден лейтенанта събира всички войници на плаца, строява ги и казва:
-Който мисли, че има майка да излезе  една крачка напред!
Всички се изнасят с една крачка напред. Лейтенанта посочва войника на когото майка му е починала и казва:
-Ти да не си мислиш, че имаш майка?








Пристига мъж от задгранична командировка. Жена му го посрещнала, направила обяд, той го изял и казал:
- Там, като ядох в ресторанта на същата такава чинийка, имаше златно звънче. Дреболийка, но ти е приятно!
После отива да си измие ръцете:
- А, при тях на всички пешкири има бродирана по една гола жена. Дреболийка, но ти е приятно!
Жената:
- А, пък на съседа достойнството му е с един сантиметър по-голямо от твоето. Дреболийка, но е приятно!







ЛЕК И СПОКОЕН ДЕН!
:)))



Гласувай:
2



1. anubhis - :))
24.09.2008 09:11
благодаря,и на теб:)))
цитирай
2. kardamom - ...хей..
24.09.2008 10:17
какви дреболийки...
но пък приятни...
усмивки, приятелко...
и много.........!
цитирай
3. tera - Добро утро, Furi :)
25.09.2008 08:56
Сетих се за един виц:

Жена ходила на лекар и после обяснява на съпруга си:
- Лекарят ми каза, че имам кожа на 20- годишна!
Мъжът подигравателно:
- А какво каза за 50-годишния ти задник?
- Но, скъпи, не сме говорили за тебе.

:) Ако случайно тук съм го чела, сори :)))
цитирай
4. furiika - anubhis,:))
25.09.2008 16:05
:)))
цитирай
5. furiika - kardamom :)))))))))))
25.09.2008 16:06
мерси за многото........
:))))))))))
цитирай
6. furiika - tera :)
25.09.2008 16:07
Извинена си, приятелко!
:))))))))))))))
цитирай
7. ronya - хехехеееееей...
26.10.2010 17:26
Тия твойте вицове... дреболийки, но е приятно :))))
Ухилено да е :)))
цитирай
8. furiika - хихи:)))))
27.10.2010 12:04
ronya написа:
Тия твойте вицове... дреболийки, но е приятно :))))
Ухилено да е :)))



нали?:)))
И на теб весело настроение!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971746
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930