Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2008 17:00 - Мъжете щяха да лъжат по-малко, ако жените задаваха по-малко въпроси.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6412 Коментари: 25 Гласове:
0



*
*
*



За какво фантазират жените?






Секс с цветнокож


Колкото и да не ви се вярва, 83 процента от българските жени мечтаят да отдадат тялото си на човек от друга раса.
Причина за това е разпространеното схващане, че чернокожите са много надарени. Дали това е така, не знам, пък и не искам да знам, но съм сигурен, че партньорката ви ще ви бъде благодарна до края на живота си, ако й подарите един горещ африкански "шаказулу-секс"

Как да го осъществите в домашни условия?

Всичко е въпрос на грим. Трябват ви големи количества кафява боя, която се нанася равномерно върху цялото тяло. (По-добър ефект се постига, ако преди това се намажете с фин грунд от три части синтетичен безир и две части кафяв байц). Добре е да говорите с меко "л" и да поставяте всички глаголи в трето лице единствено число. Така съвсем ще заприличате на кенийски студент, дошъл в братска България да учи лесоинженерство.
(Ако партньорката ви мечтае за секс с латино-тъпкач, упражнението е същото, само че преди акта трябва да го размахате с ръка и да се развикате "Кура либре!" )






Секс сред природата


58 процента от българките споделят, че искат да бъдат обладани под открито небе.Има много привърженички на кърския секс, които са готови да пътуват с часове, за да открият подходяща царевична нива, или пък да се търкалят по мравуняците в градската градина за радост на патрулиращите полицаи...

Как да го осъществите в домашни условия?

Не забравяйте, че звезди има и над балкона ви. Половин кофа оборски тор за аромат и два-три щуреца за звуков фон са всичко, което ви е необходимо, за да се почувства тя така, сякаш я любят в цъфналата ръж на Робърт Бърнс.









Артсекс

Хората на изкуството присъстват в сексфантазиите на около 24 процента от българките. Виновни за това са самите хора на изкуството. Най-вече Рубенс, който обезсмърти в платната си целулита и Пикасо, който доказа, че дори жена с вид на съветски булдозер е достойна да позира за портрет.
Ако кажете на партньорката си, че сте художник и правите инсталации, със сигурност ще блеснете на фона на предишното й гадже, известно като"оня мухльо, дето един бушон не може да поправи..." А ако й изтананикате на ушенце нещо от Шостакович, ви уверявам, че тя сама ще ви предложи да я изшостаковате веднага.

Как да го осъществите в домашни условия?

Арт-атмосфера се създава лесно. Всеки разхвърлян ергенски таван може да мине за ателие. Трябва ви само блок номер 4 и палитра с водни боички, които да бъдат небрежно захвърлени между празните бирени бутилки и търкалящите се чорапи. Предложете й да ви позира за актова инсталация. Ако тя ви попита какво е това, кажете й нежно: "Ами ти ще се съблечеш, а пък аз ще ти инсталирам едно нещо"...








Секс с извънземно

8 процента от българките признават, че са сънували как отдават тялото си на представител на чужда цивилизация. Някои дори твърдят, че това не било сън, а са го направили наистина. Трудно е да си представим, че някой марсианец ще закъса дотолкова, та да се юрне да бие толкова път само за да свали някоя землянка (под "землянка" разбирай жена от Земята, а не партизанско убежище). Но така или иначе тази фантазия върши работа. За да разберете дали партньорката ви си пада по НЛО-секса, гледайте заедно "Междузвездни войни". Ако забележите, че тя се възбужда повече от Р2Д2, отколкото от Хан Соло, действайте!

Как да го осъществите в домашни условия?

Вземете кръгъл аквариум, и го нахлупете на главата си като скафандър. Облечете неопренов водолазен костюм и увийте около него лампичките от коледната елха. Скрийте във вътрешния си джоб малък транзистор, включен на къси вълни, за да постигнете характерната звукова среда.
Важно! Когато стигнете до секс, не забравяйте да изключите лампичките, тъй като влагата предизвиква късо съединение!










Групов секс

Навлизаме в най-рискованата област на женските фантазии. Доказано е, че всяка трета жена мечтае за групов секс. Но никоя няма да ви го каже в прав текст, защото мъжете обикновено реагират твърде болезнено на подобни признания. Затова няма смисъл да я разпитвате, с кого, как и къде би го направила, а вземете инициативата и направо действайте!

Как да го осъществите, без да пострада достойнството ви?

За това изпълнение се изисква актьорски талант. Номерът е да убедите партньорката си, че самият вие сте поне трима души.
Завържете очите й, след което разиграйте следния разговор:
Вие (с вашия глас): - Айде, Жоре, ти застани отпред, а аз отзад!
Вие (с по-дебел глас): - Добре, ама после ще се сменим!
Вие (носово): - А аз къде да застана?
Вие (с вашия глас): - Ти, Пеше, давай странично!
Вие (с по-дебел глас): - Ама гледай да не се сецнеш като миналия път!
(Следва смях на три гласа – трудно се постига, но не е невъзможно)
След като пристъпите към самия секс, трябва много чевръсто да сменяте позите, така че наистина да създадете у партньорката си усещането за множественост. Добре е диалогът да не спира, като най-важното е да не забравяте кой с какъв глас говори.
След като всичко свърши, кажете: "Айде, момчета, тръгвайте си вече!", затръшнете външната врата и чак тогава развържете очите на партньорката ви. Ако в този миг тя ви погледне с любов и ви каже "Най-хубаво ми беше с Жоро!", значи експериментът ви е успял.

 




:):):)  МНОГО  УСМИВКИ  ОТ  ФУРИЙКА


Тагове:   малко,   мъжете,


Гласувай:
0



1. kardamom - хахахахахаа...
02.10.2008 17:28
това последното.. направо ме уби...
трябва да се пробва...
може би някой уйкенд...
целувки и прегръдки, приятелко....
цитирай
2. vmitkov - Нелито,
02.10.2008 17:41
А, бе, много са практични съветите ти. От къде ги научи тия неща, а?
цитирай
3. tera - Това за груповия секс е върхът!
02.10.2008 17:49
Не знам тя кого е предпочела, но аз си заплюх Пешето, заради сладкото именце :)))
цитирай
4. furiika - kardamom :)))))))))))
02.10.2008 17:51
Аз пък си умирам да ми "инсталират" нещо по-така...нали съм си човек на изкуството...:))))))
Прегръдки и от мен!
:))
цитирай
5. furiika - Ооооо, Митков!:)))
02.10.2008 17:52
Къде се изгуби?:))
От къде съм научила тези неща, питаш? Ми, как от къде, от личен опит разбира се! :)))))))))))))))))
цитирай
6. furiika - tera, мила!
02.10.2008 17:55
Наистина си заслужава да се опита такова групово занятие, нали? Ще взема някой хубав уйкенд, както казва kardamom, да пробвам!
:))))))))))))))
цитирай
7. kardamom - дааааааааа...
02.10.2008 19:13
ще се пробва..
задължително....
някой хубав уйкенд.....
цитирай
8. hristam - Мдаааа...
02.10.2008 19:45
това последното със сигурност много ме вчепатли! :))) Ще опитам обаче аз да се разтроя, защото принципно жената и без това рядко върши по-малко от две неща едновременно, та все пак повече опит имам...
Много усмивки и забавления! :)))
цитирай
9. vmitkov - Нелито,
02.10.2008 20:15
Не смеех дори да го предположа твоя отговор.

Респектира ме със сериозната си практика!

Доказателство е и отговорът ти с № 6, в който препоръчваш да се опита групово занятие.

Свалям шапка на хора с практически умения!

Бъди здрава и продължавай с усъвършенстването си!
цитирай
10. vmitkov - Брей!
02.10.2008 20:19
Тук само опитни са се събрали! (furiika, hristam, kardamom, tera)

Ами къде се бутам и аз? Ще вземе някой опитен да се опита и върху мене, че да видиш чудо тогаз...
цитирай
11. furiika - Хрис!:)))
03.10.2008 08:37
И аз си мислех за женско разтрояване, защото освен, че имаме опит в правенето на повече от едно нещо едновременно, сме и по-артистични!:)))
Много усмивки и за теб!
:)))
цитирай
12. furiika - Митков!:))
03.10.2008 08:39
Никога не е късно човек да научи нещо ново. Ако си готов за експерименти, виждаш колко много специалистки сме насреща!
:)))))))))))))))))
цитирай
13. furiika - Току що научих от Авангарди, че днес
03.10.2008 08:47
3 октомври е Международен ден на усмивката. "Направи добро дело - накарай някого да се усмихне".
Усмихвайте се, приятели!
:)))
цитирай
14. kardamom - усмихвам се...
03.10.2008 09:15
благодаря ти, че допринасяш за това..
хубав ден от мен!
цитирай
15. furiika - kardamom, благодаря и аз, приятелко!
03.10.2008 10:07
От усмивки да не се отървеш!
:)))
цитирай
16. анонимен - да, интересно пише Иво Сиромахов;)
03.10.2008 11:02
Чудесни текстове в този и предния постинг, но са писани от Иво Сиромахов - сценарист на Слави:) Има ги в отделна секция в сайта на шоуто:
http://www.slavishow.com/index.php?cat=1&mid=26&id=3214
И блогът му тук беше много готин:)
Милена
цитирай
17. furiika - Миленче, аз не съм писателка, мила! :))
03.10.2008 11:07
Просто си публикувам неща, които са ми интересни и забавни.А, това, което е написал Иво Сиромахов е едно от тях.
На теб желая да се усмихваш повече!
:)
цитирай
18. анонимен - Знам, мила, аз отдавна те чета и те ...
03.10.2008 12:36
Знам, мила, аз отдавна те чета и те харесвам:) Просто мислех, че е редно да се спомене източника - авторски права и т.н.;)
Благодаря за пожеланията, аз и без това се смея често, това ме доведе в твоя блог!
Милена
цитирай
19. furiika - Разбира се, че е редно,
03.10.2008 13:47
но никога не съм попадала на материал, в който се посочва някакъв източник :)), а и никога не съм посочвала мои авторски неща, просто се забавлявам.
Хубав ден и винаги добре дошла!
:)
цитирай
20. kosara2008 - хей...освен че ме караш
03.10.2008 17:45
да се захласвам от смях...пък и многооооооооооооо те харесвам...лелелеле ле

винаги се грижиш за нашия тонус...е!!!! как да не те и обикне човек...приятелка съм ти дъ знайш все прескок прескок...интереснъ вечер Кралице!
цитирай
21. arashi - ...
03.10.2008 18:57
Голям смях,нямаш равна,поздрави !!!
цитирай
22. furiika - kosara2008,
04.10.2008 00:01
и аз ви харесвам и обичам всички ви, мила!
Днес наистина е празник за мен, празнувам го с вас и с най-широката си усмивка!
Прегръдки, приятелко!
:))))))))))
цитирай
23. furiika - arashi, благодаря ти, скъпа!
04.10.2008 00:03
Поздрав и топла приятелска прегръдка от мен!
:))))
цитирай
24. nikita6864 - брей, добре, че беше анонимната Милена да ни отвори очите :))))
04.10.2008 12:45
Фурийке, мое мнение си е, че няма, ама абсолютно никакво значение от къде ги взимаш вицовете.
Аз лично, не коментирам това, което постваш, но редовно ги разпращам по скайп :)))
цитирай
25. furiika - ахахааааааааааааааааааа, Ники!
05.10.2008 08:13
Разбира се, мила, че ще ги разпращаш! Нали за това са вицовете, да стигат до по-голям брой хора!
Повече вицове, повече смях и настроение!
Поздрави сърдечни!
:))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969713
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930