Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2008 19:11 - Тайната на доброто настроение: първо четем новините, а после вицовете.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7943 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 24.12.2008 19:49


И така приятели,  на всяка свиня й идва коледата...:))))))))))))))))))

Ето ви поредната порция смях за добро настроение през празничните дни, с пожелание за весела Коледа и щастлива Нова година! Бъдете живи и здрави!

*
*
*

"На Коледа стават чудеса!" -каза Дядо Коледа, надявайки се на тринадесета заплата.:)))







Скъпи дядо Коледа,
вече три години ти искам едно пожарникарско камионче.Моля те тази година,донеси ми едно пожарникарско камионче.

Скъпо дете,
упоритостта ти ме дразни,тази нова година докато спиш,щи запаля къщата така, че ще получиш не един,а всички пожарникарски камиони от твоя и близките градове.

Скъпи дядо Коледа,
оставих ти бисквитки и чаша прясно мляко под елхата...и моркови за еленчетата...с много обич...

Скъпо дете,
всяка година след като ти пия от млякото не мога да изляза по два часа от тоалетната,а морковите ти правят така, че елените да ми пърдят в лицето, докато летят.Ако си си намислила да ми се подмазваш,остави една бутилка от виното на дядо ти,една пура и накарай мама да си сложи гащичките, които шефът й подари миналата година.










- Ало! Шефе! Никой не купува стоката ни! Какво да правим?
- Качете цената с още десет процента и сложете огромен плакат: "Супер Коледно намаление - 40 процента!!!". Народът обожава тези думи.









Дошла зимата.
Мечо Пух, като истински мечок заспал зимен сън.
Прасчо, като истинска свиня - го опънал отзад.







Създал бог Адам. Минало време и господ решил да го дари с другарка в живота.Създал Ева и я показал на Адам.Последният много се зарадвал.
-Е, Адаме, харесваш ли я - попитал го създателят
-Господи, колко е красива -възкликнал Адам.
-Така е, за да можеш да я обичаш - отвърнал бог.
Но само след първите няколко думи изречени от устата на Ева, Адам прехапал устни....
-А бе господи, че тя е много глупава бе...
Усмихнал се господ и рекъл
-Е, Адаме, няма как, така е, за да може и тя да те обича...









Засукана блондинка влиза в църква и започва горещо да се моли пред иконата на Света Богородица:
- Пресвета Божия майко, ти, която зачена без да съгрешиш, моля те, научи ме как да съгреша, без да зачена!







По време на изпит по кормуване:
- Достатъчно, госпожо, вие не издържахте изпита!
- Но аз още не съм започнала?! Даже не съм хванала волана!
- Да,  седнахте на задната седалка…











На първа среща между бъдещи съпрузи, на мъжът му се доходило до тоалетна, но как да го каже :
-Отивам да се ръкувам с един приятел!После ще те запозная с него...











Осемгодишно момче вижда на прозореца две мухи в сексуално положение..
- Мамо, има ли мухи от мъжки род?
- Разбира се, че да! - отговорила майката. Тогава детето пак пита:
- Мамо, а има ли мухи от женски род?
Майката разбира, че детето ще я пита нещо мръсно и отговаря:
- Няма мойто момче!
Тогава момчето удря с палката и започва да вика:
- Педераси такива, СМЪЪЪРТ н
за вас!!!












Блондинки си говорят:
-Ти с вибратор пробвала ли си?
-Не, не съм, но ми се е искало.
-Не си го и помисляй! Аз вече два зъба си избих.











Обява в сайт за запознанства:
„Младо момиче на 25 години, от интелигентно семейство, с две висши образования, търси да се запознае с младеж, обичащ изкуството, разбиращ Кант и Ницше, несъгласен с дарвиновата теория, намерил грешки в теорията на относителността на Айнщайн.
P. S. Моля, пишете ми по-бързо, че ми се чука, та две не виждам! ! ! ”











Престаряла баба отива да си подава документите за кандидатстване в университета. Приемат й ги, но в администрацията на учебното заведение са крайно удивени:

-Извинете, това си е ваша работа, но все пак защо искате да следвате на тази възраст?

-Ох, старият ми мръсник вкъщи, много обича да спи със студентки...












За свободна секретарска позиция кандидатстват три момичета. Задават им един и същ въпрос:
-Вие девствена ли сте?
Първата отговаря:
-Да!
-Свободна сте.
Втората, след кратък размисъл:
-Не.
-Свободна сте.
Третата:
-Е, когато ме вземете на работа, сами ще проверите.

Как мислите, взели ли са третото момиче на работа?
:)))




Тагове:   настроение,   НОВИНИТЕ,


Гласувай:
0



1. cefulesteven - Весели празници! Хубаво ме разсмя, ...
24.12.2008 20:15
Весели празници! Хубаво ме разсмя, пак!
цитирай
2. furiika - Весели празници, Стеф! :)))
25.12.2008 09:03
И нека винаги те съпътства усмивката!
:))
цитирай
3. anastasiia - Весела Коледа:)))
25.12.2008 12:16
Засипваш с настроение и усмивки...:)))
Продължавай, дарявай веселие...
И аз с мнооооого усмивки...:)))
цитирай
4. furiika - Асяяя, благодаря, мила!:)))
25.12.2008 14:38
Весело и усмихнато да ти е винаги!
:)))
цитирай
5. furiika - vetrogon, страхотни пожелания,
25.12.2008 14:41
страхотно написани, трогна ме, мила!Благодаря ти от сърце!
Бъди благословена и ти!
:))))))))
цитирай
6. анонимен - timon
25.12.2008 15:00
Честита Коледа!
(хубаво е, когато се посмее човек)
цитирай
7. furiika - нали, timon :)))))))))
25.12.2008 16:31
Честита да е и на теб!
Усмивкиии!
:))
цитирай
8. missing - hahhaha
25.12.2008 21:46
разсмя ме и даде крайният весел завършек на коледния ден :) Целувки и весели празници и на теб!! Продължавай в същия дух и за напред :)
цитирай
9. furiika - много усмивки , мила:)))))
26.12.2008 00:06
само напред:)))
цитирай
10. eien - Весели празници и още настроение!
26.12.2008 10:21
Здраве и остроумие, усмивки и радост през 2009!
цитирай
11. furiika - Благодаря ти, eien :)))
26.12.2008 10:23
Усмивчици ще има, за всички от сърце...
:)))))
цитирай
12. viovioi - Честита Коледа Нели!
26.12.2008 10:28
Бъди щастлива през новата година и винаги изпълнена с този положителен емоционален заряд!!! Поздрави и усмивки от Монтана! Виолета
цитирай
13. furiika - Вилииии! :)))
26.12.2008 10:31
Честита Коледа и от мен, мила!
Нека бъдем живи, здрави и много щастливи!
Поздрави и прегръдки!
:)))
цитирай
14. elineli - Честити празници,Веселушке Нели :))))
26.12.2008 17:43
Много топлина и севтлина нека има около теб:)Благодаря за всички усмивки,които си ми подарила.Прегръдка,разтопено снежна :))))))
цитирай
15. furiika - ех, че хубавоооо!:)))
26.12.2008 19:05
Благодаря ти от сърце, Нел!
Много настроение и усмивки през празничните дни ти желая и аз.
Прегръдкиии!
:)
цитирай
16. krassko - Тайната на доброто настроение:
27.12.2008 09:57
Рзаходка до furiika :)))
цитирай
17. furiika - Ахахахахахааааааааааааааа!
27.12.2008 10:03
krassko:)))Мерсииии!
Но за всеки случай първо новините:))))))
Поздравии!
:)
цитирай
18. kassandra - Весели празници!!!!!:)))
27.12.2008 10:36
Весели празници!!!!!:)))
цитирай
19. furiika - Весели празници и на теб, мила приятелко!
27.12.2008 10:42
И много настроение!
:)))
цитирай
20. zorro998 - никой не каза НАЗДРАВЕ
27.12.2008 21:24
ДА ВИ Е СЛАДКО ВИНЦЕТО И ЛЮТА РАКИЙКАТА НА ВСИЧКИ ДРУГАРЧЕТА, И НАЙ-МНОГО НА ШЕФА НА КУПОНА - ФУРИ!!!
цитирай
21. furiika - Наздравееее, Зоро! :)))
28.12.2008 10:08
От здраве да не се отървеш!:)))
Да ни е сладко питието на всички, а купона безспирен!
:))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969805
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930