Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2009 08:48 - От всичката печатна продукция с най-голямо търсене са парите.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6533 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 07.01.2009 10:13


*
*
*

Вървял си слона през гората и изведнъж пропаднал в огромна яма. Случайно минал зайо и видял случилото се. Слона изнемощял помолил зайчето:
-Моля ти се Зайо, помогни ми да излязя!
-Готово бе слонче-казал заека, запалил BMWто си, хвърлил едно въже и го изтеглил.
Нещеш ли, на другия ден същата участ споходила и зайчето. Минал слона и то му се помолило:
- Слонче, моля те спаси ме!
 Готово бе зайче! Ти ме спаси и затова сега ще ти се отблагодаря!
Надървил си слона хуя и зайчето се покатерило по него.

Извод: Като имаш голям хуй, не ти трябва BMW!











Урок по естествознание. Учителката:
    - Ние виждаме, че сме обкръжени от вещи и предмети - чинове, дъска, прозорци, в прозорците виждаме дървета, облаци, а най-отгоре небето, а на небето няма никой. Значи, деца, БОГ няма! Разбрахте ли?
    Иванчо ти разбра ли?
    - Да, госпожо!
    - Я повтори!
    - Ние виждаме, че сме обкръжени от веши и предмети, чинове, ученици, дъска, учителка, а най-отгоре - главата на учителката, а мозък не виждаме...Значи...мозък няма!











Бог изпратил един ангел на мисия по света да види как се множат и любят хорицата по света. Ангела приключил задачата си, решил да докладва на един уважаван и високопоставен свещеник. Почукал на вратата на храма и отчето отворило. Ангела докладвал:
- Видях тя и той. Добре. Видях тя и тя - лошо! Видях той и той - много лошо! Видях дори тя и той и той! Ужас! Не вървят добре нещата!
И обърнал гръб. Като отминал ангелът, отчето промърморило:
- Добре, че не дойде минутка по рано, че щеше да види  "аз и аз".












Разговор между любовници в леглото. Тя, запалвайки цигара:
-Знаеш ли, скъпи, моят мъж направо ще откачи, ако ме види в този момент. Той си мисли, че отдавна съм отказала цигарите...













Възрастен професор влиза при сексолога:
-Докторе, имам проблем. Жена ми не може да забременее.
-Е, на Вашата възраст...
-А, можете ли да ми помогнете?
-Мога да Ви посъветвам да си вземете млад секретар...
След няколко месеца двамата се срещат на улицата и лекарят пита:
-Здравейте, как е жена Ви?
-О, благодаря Ви, забременя.
-А секретарят?
-Тук положението е по-сложно. И тя забременя...















Французина, американеца и българина спорят на един стадион кой ще наебе повече момичета. Французина казал- Аз ще наеба 10.
Оправил ги.
Американеца казал - аз ще наеба 15.
А българина казал наредете ми 100 в една редичка. Наредили ги те и той почнал да ги бодва по един път. Французина по едно време се обадил:
- Ти на това ебане ли му викаш с едно бодване?
А българина отговорил:
- Надупи се ти, да те бодна един път, пък после ходи разправяй, че не съм те ебал...











   Събуждат се сутринта седемте джуджета. Първото тича в кухнята и започва да вика:
    - Кой ми е ял от чинията...
    След него тича второто:
    - Кой ми е ял от чинията...
    ..........
    Изреждат се всички, а от спалнята се чува раздразнения глас на Снежанка:
    - Уф, как сте ми омръзнали всички! Абе не съм готвила още.....












Над Лос Анджалис прелетяло НЛО и пуснало гигантска сфера. Американците се стаписали и се мъчили по всякакъв начин да отворят сферата - идвали учени от НАСА с мощни лазери, триони, резачки - пробвали по всякакъв начин, но все не успявали. Изредили се учени от всички държави и нации по земното кълбо. Последен дошъл българина - инж. Ганьо Ганев. Отишъл той до кълбото и за по малко от 5 минути успял да го отвори. Американците онемяли. На следващия ден топ новина на всички първи страници по вестниците и списанията била:
"Стана чудо! Гигантската сфера, която падна преди близо месец в САЩ, бе отворена от българина инж. Ганев, с помощта на вълшебния инструмент "тесла" и кодовото изречение "Мама ти да еба мръсна"."












Каква е разликата между борец и картина?
Разликата е, че едното е откачено, а другото закачено.











Рано сутринта разтревожена мутра звъни на шефа си по мобилния и пита:
-Шефе! Нощеска сънувах, че съм картоф. Кво значи това?
Шефът:
-Лоша работа, Тиква!Или ще те закопаят наесен, или ще те приберат напролет...





:) :) :)


Тагове:   най,


Гласувай:
0



1. nikita6864 - имам сведения, че
07.01.2009 10:00
заради заглавието на последният ти постинг, модераторите се канят да ти изтрият блога :))))
цитирай
2. анонимен - В допълнение на заглавието:)))
07.01.2009 10:02
А какво е чекия? Сърдечен масаж на умрял хуй.:)))
цитирай
3. viovioi - еха:)) ето една компилация:)
07.01.2009 10:03
мъжът без BMW но с големия хуй направо откачи, и понеже е без мозък си хванал тъпа любовница да му пуши в леглото и да му дрънка врели-некипели, взе че я направи секретарка и я забремени. От тук нанатък всички фантазии му били свързани със Снежанка и НЛО. Накрая съвсем откачил и станал мутра, но за беля шефа му не дава добри прогнози:))
цитирай
4. furiika - Ники, ами...
07.01.2009 10:08
ако решат, да трият. Заглавието е виц, взет от други писания. Дали ще е като заглавие, или не, все тая.
:)))
цитирай
5. furiika - анонимен, и това е вариант!
07.01.2009 10:09
:)))))
цитирай
6. furiika - Ахахахахаааааааааа!Вилииии!
07.01.2009 10:10
Страхотна компилация! Мерси!
:))))))))))))))))
цитирай
7. furiika - И, за да не ми отиде зян блога с толкова голям архив от вицове,
07.01.2009 10:14
промених заглавието на постинга.
А, иначе свирката е изкуствено дишане на умрял хуй.
:))))))
цитирай
8. nikita6864 - всички видяха умрелия хуй в заглавието :)))
07.01.2009 10:20
сега се свиква съвещание на модератори и админи, ще решават дали да трият блога ти. аз ще се включа с конферентна връзка и ще се застъпя за теб, защото ще бъде небивало зло, изтриването на твоя блог :*
цитирай
9. furiika - :)))
07.01.2009 10:24
Да живее свободата на словото!
:)))
Ники, благодаря ти, мила!
цитирай
10. zorro998 - да живее свободата на словото и печата.
08.01.2009 10:56
да живее свободата на словото и печата.

да живеят модераторите, за да не влизат на всички в устата, че ще излязат думи небивали на земята.

трябва да ти архивирам блога, скъпа Фури, и на още няколко хора. Стеф от Асеновград е единият, също.
цитирай
11. furiika - Благодаря ти Зоро за разбирането. :))
08.01.2009 11:22
Поясни ми как да си го архивирам и аз, че знае ли се кога ще ми хлопнат кепенците, заради единия умрял хуй.:))))))))))))))))))))))
Поздрави, приятелю!
цитирай
12. nikita6864 - фури, всичко е наред, уредих нещата-няма да те трият :))
08.01.2009 11:43
цитирай
13. krotalka - Сакън!
08.01.2009 11:49
За къде сме без твойте вицове!

Това е един от любимите ми блогове!!!!!
цитирай
14. furiika - О, Никииии! :))
08.01.2009 12:04
Хиляди благодарности, скъпа!:))
То, черен гологан не се губи, ама...
Поздрави!
:)))
цитирай
15. furiika - Споко Кротиии! :)))
08.01.2009 12:05
Всичко е путконтрол!
:))))))))))))))))
цитирай
16. vmitkov - Гладна кокошка
09.01.2009 01:54
БМВ сънува!... Или за каквото е гладна...
цитирай
17. furiika - :)))
09.01.2009 09:35
:)
цитирай
18. tera - Едно BMW
09.01.2009 11:34
никога не е излишно, независимо от обстоятелствата :)
цитирай
19. furiika - Йеееес! :)))
09.01.2009 11:44
Тераааа! :) Каза му го!
На мен не ми се занимаваше, че съм още под "карантина".
:)))))))))))))))))
цитирай
20. svetlan - Какъв ти голям хуй, какво БМВ, си...
09.01.2009 12:17
Какъв ти голям хуй, какво БМВ, сиромах човек и на малко се радва! :)
цитирай
21. furiika - :))))))
09.01.2009 13:51
Така си е, Светлан, ама пусто ненаситно око човешко,
все на по-голямото налита.
:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969265
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930