Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2009 09:58 - Не е вярно твърдението, че от 1-ви януари в България всичко е поскъпнало. Ето елхите, например, са поевтинели много...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6138 Коментари: 0 Гласове:
0



:)
:)
:)


Блондинка се чуди защо е толкова популярна. Решила да се допита до своя приятелка:
    - Може би това е заради моята прекрасна коса?
    - Мисля, че не...
    - Или пък заради стройната ми фигура...?
    - Мисля, че и заради това не е...
    - Може би, тогава заради характера ми..?
    - И това не е..
    - Ох, предавам се..
    - Ето, ето, това е причината...












Млад борец отишъл при Нешка Робева, да се запише на художествена гимнастика.
Тя учудено попитала:
-На какво мога аз да ви науча?
-На съчетание с бухалки.










    На един щраус много му се доправило любов, но нямало с кого. По едно време съзрял щрауска в далечината. Тръгнал да я гони, но тя го видяла и хукнала да бяга.
    След няколко километра женската се изморила, спряла и си заровила главата в пясъка. Той стигнал до нея, огледал се и рекъл:
    - Абе, къде изчезна тая, бе?!











Семейство празнува златната си сватба, но съпругът е умислен...
-Гложди ме нещо за децата - казва той. Прави ми впечатление, че Бен не прилича на другите ни 7 деца. Знам, че е ужасно да ти задам този въпрос, но да не би да има друг баща?
Съпругата свежда очи:
-Вярно е - признава тя.
-Трябва да ми кажеш кой е бащата на Бен.
Тя тъжно го поглежда и казва:
- Ти...











Ние с  жена ми имаме уговорка - единия ден ходя до магазина аз, а на другия тя пазарува.
- И, какво, доволен ли си?
- Ами...да - единия ден пием, на другия замезваме...











Жена се връща със синчето си от море.Разправя на мъжа си:
-Там се запознах с много хора, единият беше герой от войната...
Синчето я прекъсва:
- Герой, герой, пък се страхува да спи сам и все при теб се гушка...











Умрели три монахини и чакат пред райската врата. Идва св. Петър с голяма книга под ръка.
-Ти чадо мое-пита светията първата монахиня-била ли си някога с мъж.?
Тя плахо отговаря:
-Да. Веднъж го пипнах с пръстче.
-Нищо, изплакни си ръката със светена вода и влизай. В това време втората плахо пита:
-Отче, мога ли да си изплакна устата, щото колежката след мен, ще си мие гъза...













Минава един пич покрай музикален магазин и вижда,че продавачката е много хубава.Направо-страхотна.Застава до духовите инструменти и започва да оглежда.
-Добър ден.Какво ще обичате?-го попитала тя.
-Емии,търся ташаци от бик за гайда.Случайно да имате?
-Съжалявам,нямаме.Но имаме путка от крава за устна хармоничка,ако искате...




СПОРНА СЕДМИЦА!   :)


Тагове:   България,   Много,   например,


Гласувай:
0



1. krotalka - Не се предаваш!
12.01.2009 10:04
Значи не си блондинка!

Първия постинг който отворих днес е твоя, значи цяла седмица ще ми върви на смях...

Весела седмица!!!!
цитирай
2. furiika - На смях да ти е Кроти! :)))
12.01.2009 10:06
Цялата седмица, че и повече.
:)))
цитирай
3. nikita6864 - хм, аз съм блондинка, а бай-омразното ми е да се предвам, за това и не го правя :)))
12.01.2009 10:14
както винаги с мнг яки вицове!

Топла седмица от мен ;)
цитирай
4. furiika - Ники, нали знаеш, за всяко нещо си има изключения.:)))
12.01.2009 10:15
Не се и съмнявам, че ти си едно от тях. :))
Топла и на теб!
:)
цитирай
5. martito - Ще ме умориш от смях, момиче :)))...
12.01.2009 12:12
Ще ме умориш от смях, момиче :))))))))))))))
Усмихната седмица!
цитирай
6. анонимен - :)))))
12.01.2009 12:27
i az sam blondinka,no hi4 ne se predavam:)))a vicovete za blondinki sa mi lubimi:))vesela sedmica!!!:)
цитирай
7. furiika - От смях не се умира, Марти, ноооо...
12.01.2009 12:43
в случая не давам гаранция. :)))))))))))))
Усмихната седмица и на теб!
:)
цитирай
8. furiika - Вихре, така и трябва да е, мила! :)))
12.01.2009 12:45
Надявам се да не се обиждате с вицовете за блондинки, но и на мен са ми любими.
Усмивкии!
:)))
цитирай
9. анонимен - Аз опитах друго,
12.01.2009 19:47
червена се направих!
Не помага, ама хич...:)))
Добра седмица и за теб:)))
цитирай
10. furiika - :))))))))vishnichka, караай!
12.01.2009 21:54
Здраве и смях да е!
:)))
цитирай
11. esen - Усмихнато започва седмицата с теб!
13.01.2009 00:29
Топличко и усмихнато да ти е отвътре винаги!:)))
цитирай
12. furiika - Мерси, Злате! :)))
13.01.2009 08:42
Така топличко ми го казваш, че няма как да не се чувствам така!
Прегръдки, приятелко!
:)
цитирай
13. tera - Това за пиенето и замезването най ме изкефи :)
13.01.2009 11:28
Казва му се разделно хранене :)))

А нещо четох преди няколко поста, че умували уж админите да не те позабършат заради нецензурност. Кво - майтап ли беше? Ако не е - ми к'ъв е тоз последният виц? Белята ли си търсиш... ????? :))
цитирай
14. sisithebest - :DDDDD
13.01.2009 11:41
последното е убиец :)))))
поздравчета :)))
цитирай
15. furiika - Тера!:)))
13.01.2009 12:50
Ами бях сложила заглавие на поста какво е свирка - изкуствено дишане на умрял хуй, та затова щеха да ме резнат,смених заглавието, малко застъпничество от приятели за блога ми, та за сега се размина, ама какво да правя, това са вицове, а както знаем по-пиперлийските са от категорията мръсни. :))))

Аз с тези вицове май винаги ще си търся белята. :))) Важното е да е весело, пък до кога...
цитирай
16. furiika - sisithebest :))))
13.01.2009 12:50
И аз доста се хилих на него. :))))
Поздравчета и за теб!
:)
цитирай
17. cocolina - хехехеее
14.01.2009 11:49
винаги ти чета вицовете и се смея на глас!
цитирай
18. furiika - :)))) cocolina, радвам се,
14.01.2009 15:44
нали това е целта на занятието!
:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961836
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031