Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2009 20:56 - Сексът е като снега- никога не знаеш колко сантиметра ще бъде, нито колко дълго ще продължи.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7327 Коментари: 20 Гласове:
0



:)
:)
:)

Тези дни идва ред  да влезе 100 000-ния посетител в блога ми. Който и да е той, нека е жив и здрав!
Послучай случая, черпя с поредната порция смях. Благодаря Ви, приятели!
:)))






Жена се жалва на приятелка:
-Децата ми си приличат като две капки вода със съпруга ми. С мен нямат абсолютно никаква прилика...направо не се чувствам като жена, а като ксерокс...









Учител в грузинско училище пита децата:
-Деца, кое на джигита му е под пояса?
-Ха-ха-ха - засмели се децата.
-Не, деца, под пояса на джигита е кинжалът му, а ха-ха-ха-то му е под колената.









-Сестра ти защо реши да стане зъболекарка?
-Каза, че обича мъжете да я гледат със зяпнала уста и облещени очи.










Плували Бай Ганьо,американеца и французина в един язовир и се появил водния дух и им казал:
-Сега, всеки от вас ще ми задава въпроси и ако отговоря на всичките, ще го изям.
Пръв бил американеца - задавал, задавал, духа все отгатвал - изял го.
Дошъл ред на французина - отново задавал, задавал, но и той бил изяден.
Дошъл реда на нашия човек - стои, чуди се какво да прави, мислил, мислил, накрая видял една мрежа.Взел той мрежата сложил си я на гъза и се изрязал. После питал духа:
-От коя дупка излезе ?
Духът започнал да изрежда - тази, тази...
Бай Ганьо се нагъзил и му казал:
-Не, не отгатна! Ей от тая дупка беше.











Влиза Ален Делон в едно заведение да пие кафе.Всички жени-млади, стари, се обръщат към него и го зяпат.Само една мадама стои на бара и си пие питието.Така в продължение на известно време всички си шушукат  - това е Ален Делон. Но мацката хич не ебава.Много странно му станало на Делон извикал сервитьорката и и казал:
-Може ли да предадете тази бележка на онази госпожица?
Предала сервитьорката бележката, в която пишело: "Г-це, може ли да си вдигнете малко полата?"
Г-цата прочита бележката, вдига си малко полата и продалжава да не го отразява.
Ален Делон не можал да издържи и отново накарал сервитьорката да занесе подобна бележка.Г-цата отново си  вдига  полата и пак остава непукист.
Делон отново написал същата бележка с послепис: Ваш -  Ален Делон.
Занася бележката сервитьорката, г-цата чете, взема 1 химикал, пише нещо в нея и отново я  връща.
Ален Делон чете: "Ако си вдигна още малко полата, ще ми се видят ташаците! Твой -  Луи дьо Финес.











Три приятелки си говорят:
-Пък да знаете...аз моя вчера го бутнах от 12-тия етаж.
-И-и ? - попитали другите две.
-Ами чу се само: "Да ти еба майкатаааа....ТУП!"
-Аз пък моя го бутнах от 8-мия етаж.
-И-и-и?
-Ами чу се само: "Да ти е-е...ТУП!"
-А, аз моя вчера го бутнах от третия... Чу се само: "ТУП! Ей ся ти ебах майката!"











Младоженка пише писмо до рубриката "Съвети" в местния вестник:
"Моля, помогнете ми със съвет. Мъжът ми е сексуален маниак и постоянно ме кара да правя секс с него - когато чистя, когато готвя, дори като пера и подреждам масата. Кажете ми какво да правя?
P.S. Извинете за накъсания почерк."









-Как е другото име на дупето на жената?
-Другото име е бонус!











Иванчо се прибрал от училище и казал на майка си:
-Мамо, пък днес научих една думичка с три букви само!
Майка му го скъсала от бой. Иванчо се разплакал. Сестра му го попитала защо плаче и той й казал същото, а тя го пребила. Връща се бащата в къщи и го пита що плаче. Иванчо мълчал.
Бащата:
-Кажи, за да не те пребия.
Той обяснил случая и баща му го попитал:
-Е,коя е тая думичка?
Иванчо през сълзи:
-Ами думичката МИР...
Бащата вбесен:
-Мама им женска, само за хуй си мислят!












Англичанка, французойка и българка са на конкурс за красота.  Задават въпрос:
- Представете си, че сте попаднали на необитаем остров с 20 мъже. Вашите действия?
Англичанката:
- Ще се моля на Бог да ме спаси!
Французойката:
- Ще избера най-силния, и той ще ме защитава!
Българката:
- Разбрах въпроса, но какъв е проблемът?







Размерът на мъжкия член:"Не е важно да е до коленете, а да е до пъпа."








Е, това беше. Лека седмицааа!
:):):)



Гласувай:
0



1. анонимен - :)))
25.01.2009 21:02
kakto vinagi......svejarsko:))
leka sedmica i na teb!!
цитирай
2. bizcocho - ? и какъв е проблема?. . . ех, мисли, ...
25.01.2009 21:35
? и какъв е проблема?...ех,мИсли,мИслиииии......
хихихихихи:))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. furiika - Благодаря ти, Вихре!
25.01.2009 21:55
Лека и на теб! И много усмивки.
:)))))))))))
цитирай
4. furiika - :)))))))))
25.01.2009 21:56
bizcocho, ами какво ще кажеш за бонуса?
:))))))))))
цитирай
5. compassion - не до коленете, а до пъпа
26.01.2009 00:14
е, така творчески никога не бях се замисляла, но сега като го прочетох мноооого дълбоко се замислих и реших, че посоката в случая е точно толкова решаваща, както при енергиите (+) или (-).
цитирай
6. furiika - Да, compassion
26.01.2009 05:20
в случая плюса си е плюс:))))))))))))
Ами така де, що ни е увиснал, като може да е щръкнал.
:)))))))))
цитирай
7. tera - Тю, язък че не станах зъболекарка :)
26.01.2009 08:54
Не че и сега не ме гледат мъжете със зяпнала уста и облещени очи, но все пак ми липсва дълбокостаения ужас в очите при всяко посягане към бормашината и пълното и безпрекословно подчинение:))
цитирай
8. sisibest - ей това е важното!
26.01.2009 10:37
"Размерът на мъжкия член:"Не е важно да е до коленете, а да е до пъпа." "

поздравчета :)
цитирай
9. furiika - Тера :)))))
26.01.2009 11:16
И аз пропуснах този шанс...ама, не се оплаквам, де:)))
цитирай
10. furiika - sisibest, важно е да гледаме на нещата
26.01.2009 11:17
положително!:)))))))))
Поздравчета и от мен!
цитирай
11. zorro998 - чета ден след ден...
26.01.2009 17:56
чета ден след ден и в момента се питам дали знаеш наизуст дори 1/10 от всички вицове, които си публикувала, Фури...
цитирай
12. furiika - :)))
26.01.2009 18:39
Зоро, много вицове знам и помня, за съотношението не съм сигурна, но "шедьоврите" са в паметта ми.
:)))))))
цитирай
13. kardamom - :)))
27.01.2009 08:12
усмивкииииииии.....
много!
цитирай
14. furiika - kardamom и на теееееб:)))))))
27.01.2009 08:15
Много настроение!
Изпуснах 100 000 посетител, ама...
:)))
цитирай
15. zorro998 - ти трябва да изнасяш беседи, тогава
27.01.2009 09:31
ти трябва да изнасяш беседи, тогава.

"шоуто на Фури"

вместо парламентарен контрол всеки петък да им сипваш вицове, кой какъвто е заслужил.
цитирай
16. kosara2008 - :)
27.01.2009 09:49
свежарче, много незабравимопрелесни мигове и блясъчно в очите!!!тенкс за релакса!!!

и приятелска цулуфка!
цитирай
17. furiika - Зоро,това е страхотна идея! :))) Ако знаеш и колко
27.01.2009 10:23
артистично ги поднасям...
:))))))
цитирай
18. furiika - Косарка, мерси :)))))
27.01.2009 10:24
Приятелско целуфанче и за теб!
:)))
цитирай
19. avangardi - Фури, това на Ален Делон
29.01.2009 11:46
да не се обърне внимание си е цяла обида:-))
Та нали всички жени сме влюбени в него, но завършека с Луи дьо Финес под прикритие...
Тук ме довърши:-)))))
Поздрави, мила Фури!
И винаги ни дарявай с порция смях - нуждаем се от нея:-)))
цитирай
20. furiika - Благодаря ти, мила!
29.01.2009 12:55
Знам и се старая:)))
А, Ален Делон май вече си е изпята песен...като мен... :)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969016
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930