Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2009 17:02 - Към мъжете : Няма грозни жени - има жени с рядка красота.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 13857 Коментари: 38 Гласове:
0



:)
:)
:)




Синчето на една мутра станал тийнейджър, но не знаел как да си хване гадже. Нали затова пък майка му била по - отракана, хванала го и му вика:
- Слушай сега. Отиваш в някои бар, сядаш на бара, оглеждаш се и като си харесаш някоя ми се обаждаш на GSM-а. Разбра ли ме?
- Да бе, майко.
Отишло момчето в бар, седнал на бара, поръчал си марково уиски и се заоглеждал. Харесал си нашият една супер яка мадама. Вдигнал телефона и се обадил на майка си.
- Сега кво да прая?
- Ами....отиваш при нея, заговаряш я, черпиш я нещо. След това я изкарваш на ресторант, отивате на дискотека и щом тя поиска да си ходите, ти веднага я откарваш до тях. Щом стигнете пред тях, я питаш дали можеш да се качиш  да пиеш едно кафе. Щом тя отиде да прави кафето ми се обаждаш.
Хванало се нашето момче и направило всичко, което казала майка му. Щом се качил в тях и момичето отишло да прави кафето, той веднага набрал майка си.
- Сега какво да правя?
-Ами хващаш най-твардата част от тялото си и я завираш там от където пишка.
Не минали и 5 минути и телефонът на майката отново звъннал.
- Нали ти казах какво да правиш бе, идйот с......
- Извинете, вие ли сте майката на Киро?
- Да?!
- Добре, сега елате да изкарате крака на сина си от тоалетната ми чиния.













На първия етаж на един блок живеели пенсионери.
    Над тях живеело младо семейство.
    Старата баба от първия етаж среща младата от втория:
    - Какъв е тоз твоя мъж ма. Всяка вечер се любите, ще ни съборите полюлея.
    - Ми, бабо Мито, аз си имам номер. Вечерта преди да си легна, си слагам бельото под възглавницата и на мъжа ми като му замирише - веднага е готов.
    Баба Мита вечерта си слага бельото под възглавницата и бай Киро като си ляга, души, души и вика:
    - Мито, дай пушката, в къщата има пор!











Влиза маскиран мъж с голяма пушка в ръка в банка за сперма.
- Всички на земята с ръце на тила! Това е обир!
- Но господине това е банка за сперма, не е истинска банка!
- Не ме интересува! Веднага да дойде главната лаборантка с всичкия материал! Идва главната лаборантка и носи поискания материал.
- Пий !
- Ама господине ...
- КАЗАХ ПИЙ !
Насилила се тя и изпила колкото поискал мъжа. Тогава той свалил маската и казал:
- Видя ли бе, Гинче! Няма нищо страшно! А пък в къщи не искаш!










Пешо и Клаудия Шифър катастрофирали със самолет и останали на самотен остров. Минало се седмица, две, три - бре доебало им се и на двамата и какво да правят - опънали се. Ама на другия ден Пешо нещо все не го свъртало на едно място. След няколко дни Клаудия го попитала:
-Пешо, какво става, бе човек, откакто се наебахме все не те свърта на едно място, какво става?
А Пешо:
-Слушай сега, вземи ей тая сламена шапка и си я сложи на главата. А така. Сега тури тая слама - все едно са мустаци. А такаааа. Сядай сега тука!
Седнала тя, седнал Пешо срещу нея, ударил по масата и почнал:
-А сега, Иване, да ти разправям, какъв секс правих с Клаудия Шифър ...












Сър Джон играе покер всяка петък вечер в близкото до имението му градче. /Близко, близко - има- няма 15 мили/. Понеже, като всеки джентълмен се увлича в играта и играе до късно си пази едни 50 паунда за такси до имението.
Една петък вечер, обаче сър Джон толкова се увлича в играта /ей сега ше си избия загубите - мамка им и киртаци/ и пропилява и скътаните пари за такси. Излиза на пиацата,леко подпийнал, вънка духа вятър, припръсква - аха-аха да рукне дъжд. Слава богу, има едно такси на стоянката - сър Джон отива. Сяда и почва любезно да обяснява:
- Виж кво, значи приятелю! Аз съм лорда на областа, имението тука 15 мили на запад е мое. Обаче, да му се не види профуках в кънтриклуба и последния паунд на покер. Дали е възможно да ме закараш - ще ти платя двойно.
- Абсолютно изключено, сър - невъзмутим е шофьора. Разпоредбите на гилдията са непоклатими.Не мога да ги нарушавам. Трябва да сте платежоспособен...
Пуска сър Джон в ход цялата си убедителност, обещава двойни, тройни премии. Шофьора - невъзмутим. Накрая сър Джон опитва и последен ход.
- Виж кво приятел, това е ролекса на Джордж Буш. Личен подарък ми е от Хашим Тачи, докато бяхме заедно на едно сафари в Африка. Струва повече от шибаното ти такси.
Шофьорът леден:
- Вижте сър, наистина ме трогвате, но...Не мога. И то не заради мен. Заради колегите. Какво ще кажат колегите, ако наруша принципите!
Излиза от колата сър Джон и поема по шосето към имението. За да е пълно щастието му след 15 мин руква проливен дъжд.
Няколко седмици по-късно.
Сценката се повтаря. Сър Джон играе покер в кънтриклуба, профуква всичко, нооо...си пази ония 50 паунда.
Излиза на стоянката, тоя път пълно с таксита. Нашият човек - "Какво ще кажат колегите"е на края на редицата. Влиза сър Джон в първото такси - сяда, подава банкнотата и казва:
- Приятел, айде за тия пари да ме закараш до имението, а на края ше ми направиш и свирка.
Шофьорът бесен, почва да псува, изгонва сър Джон. Той се качва на второто такси и там сценката се повтаря. Трето, четвърто. Накрая сър Джон се качва при познайника от миналия път и казва:
- Карайте, ако обичате на запад към имението.
И малко след като са потеглили с мазна усмивка добавя:
- Айде сега да видим - какво ще си помислят колегите!










Буквален превод на обявите за работа

"Мотивиращо възнаграждение" - Ми 300 ти стигат
"Готовност за работа" - Ща сгърчим
"Плаващо работно време" - Има да плаваш от 08:00 до 22:00
"Работа в млад екип" - Разни суяци ще ти прехвърлят работата
"Приятна работна атмосфера" - Проветряваме от време на време, предимно като пръдне някой
"Заплащане според постигнатите резултати"  - Аааа, щи намерим кусур.









- Татко, какво значи "любовник"?
- Мъж като всички останали, но не го карат да тупа килими или да мие чинии...













Весела 4 дневна ваканция! :) :) :)




Тагове:   красота,   мъжете,


Гласувай:
0



1. анонимен - :)))))))))))))))
26.02.2009 17:10
veseli po4ivni dni i na teb!!!!:)))
цитирай
2. helios - Чудесна порция смях!:))))
26.02.2009 17:19
Благодаря ти!
цитирай
3. krotalka - Фуриииииии,
26.02.2009 17:24
Всички са готини, но тоя за Клавдия Шифър е супер. За какво им е на мъжете да е..т, ако няма на кого да се похвалят.
Отивам да пера, че да не вземе мъжът ми пушката...
Весели празници и да не ти пука, какво ще кажат колегите.
цитирай
4. avangardi - Весела и на теб смехуранке:-)))))))
26.02.2009 18:30
Желая ти приятна и ползотворна почивка!:-)
цитирай
5. furiika - Мерси, Вихре!:))
27.02.2009 07:41
Тази година май е година на почивките.
:)))))
цитирай
6. furiika - helios, благодря и аз! :)))
27.02.2009 07:43
Весели дни!
:)
цитирай
7. furiika - Кротиии:)))))
27.02.2009 07:46
Точно така е, мила!:)))Правилно си разбрала посланието ми!:)))
Пък на мен кво да ми пука, да му мисли таксиджията, щото колегите му в такъв филм ще го вкарат, че...
:)))))
цитирай
8. furiika - avangardi, само приятноси, никакви ползи, мила!
27.02.2009 07:48
:))))))))))
Поздравиии!
:)
цитирай
9. ady - Весели и на теб
27.02.2009 09:11
:))
цитирай
10. furiika - Благодаря ти, Ади!:)))
27.02.2009 09:14
Подготовката ми за хубавите дни от четвъртък започна.:)))))))))))))))
цитирай
11. krassko - Благодаря за "дрогата" :)
27.02.2009 09:15
Така ме "зареди", че мога цяла седмица де се смея :)
цитирай
12. furiika - Краско, тъкмо
27.02.2009 09:40
настроение за празниците!
:))))))
цитирай
13. vmitkov - Нелито,
27.02.2009 10:24
Каква ваканция, каква почивка?

Я да продължаваш с вицовете!

Че ако не си ти...
цитирай
14. анонимен - Весело да е и на теб...
27.02.2009 10:29
Благодаря!:)))
цитирай
15. compassion - Харесаха ми всичките
27.02.2009 11:22
така е, ама "Аааа, щи намерим кусур. "
цитирай
16. furiika - Ооооо, Митков!
27.02.2009 12:02
Асан не е ли 'ора(хора)!:)))))))))))
И аз искам ваканцийка!:))))))
Весели дни, обещавам, че няма да ви забравя!
:)))
цитирай
17. furiika - Вишничка, разбира се, че ще е весело,
27.02.2009 12:03
още повече, че и времето е с нас!
:)))))))))
цитирай
18. furiika - compassion, сакън!:)))
27.02.2009 12:04
Ни мой с лошо дееее!
Поздрави!
:)))))
цитирай
19. tera - Furi,
27.02.2009 12:17
по повод първия виц - нали ми чете поста, по-добре съм си възпитала момчето :)))
А на втория виц съm се смяла със сълзи :)))))))

Няма грозни жени - няколко чашки успешно крегират зрението :))
цитирай
20. kosara2008 - уаууууууууу, как само...
27.02.2009 13:03
настройваш, а виж го КРасско как се нахъсва малиииий...

:))))))))))))

и съвсем тихинко...и съфсем ситничко, де....тука некоя да каза :"я, по един ...мъж" :) ))) чи зема да фърла топъ некой си път от твоийтье фицове дъ знайш и ме фаща идна лигня и държи ей, нъ пуща:)))))))))))
цитирай
21. kuracpalac - И на Теб моме !
27.02.2009 13:07
;-)))
цитирай
22. sisithebest - mnogо добри, както винаги
27.02.2009 13:49
весела почивка и на теб!
цитирай
23. compassion - Ама аз само така против уроки, де...
27.02.2009 13:49
Пу, пу, да не те урочасат с тия хвалби и да си счупиш някой нокът :)) Айде чао и весели празници, мила!
цитирай
24. furiika - Тера, аз него виц щях да ти просна в темата, ама
27.02.2009 14:45
да'н съ повтарям...:)))
иначе за зрението си права, коригира се винаги 100% успешно.
:)))
цитирай
25. furiika - kosara2008 , мила,
27.02.2009 14:47
дет' ни пуща, чи й заразно!
:)))))))))))))))))
цитирай
26. furiika - kuracpalac, благодаря ти,
27.02.2009 14:48
млади момко! :))))
цитирай
27. furiika - sisithebest :)))))))
27.02.2009 14:49
Ще издържим до следващата ваканцийка - май месец.
:)))))))))))))))))
цитирай
28. furiika - compassion, миличка
27.02.2009 14:51
и аз са наплюх, че ми се обели лака, да не е да се усложнят нещата, баш преди 8-ми март.:))))))
Наздравееее!
:)))
цитирай
29. rummi - аз знам, че си страхотна, furiika,
27.02.2009 19:17
ти си знаеш, че си страхотна, но не вредИ да кажа още веднъж: "Страхотна си!"
цитирай
30. furiika - Румииии :))))))))))
27.02.2009 19:49
Като мехлем предпразнично ми идват думите ти.
Мерси, мила!
Весели днииии!
:)))
цитирай
31. izvorche - !
27.02.2009 20:35
много ми хареса това за заплатите:))) както и последният анекдот!
цитирай
32. furiika - Изворче, ами не е ли така за заплатите?:)))))))
28.02.2009 08:10
Пък за любовника нямам думи.:)))
Поздрави, мила!
:)
цитирай
33. elineli - Нели :)))))))
28.02.2009 11:12
Ама си веселост.Нека ти е червено и бяло.Здраво :))))))))
цитирай
34. furiika - Бяла, румена и засмяна да си и ти, Нел!:)))
28.02.2009 15:01
Благодаря ти, мила!
:)))
цитирай
35. анонимен - 4estita baba marta!!!
01.03.2009 00:51
Бяло сирене в нощвица
червено вино в паница
синьо мънисто на ръчица
пълно щастие в душица.:)


цитирай
36. furiika - Ехеееей, че е хубавооо!
01.03.2009 07:59
Вихре, честита Баба Марта и на теб, мила!
Едно червено мънисто и от мен, за душицата.
:))))))))
цитирай
37. teddka94v - честита пьрва пролет!!
24.03.2009 21:53
:););)
цитирай
38. furiika - teddka94v :)))
25.03.2009 09:43
Честита да е!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969042
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930