Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2009 07:51 - Да се тръгва по-рано от работа е на лошо. Един си тръгна, и се разведе.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4385 Коментари: 10 Гласове:
0



:)
:)
:)




Коалиция за Успешно Развитие и Европейски Ценности (К. У. Р. Е. Ц. )
К. У. Р. Е. Ц. ще запълни всички дупки!
К. У. Р. Е. Ц. ще ви оправи за 800 секунди!
К. У. Р. Е. Ц. стои зад всеки от вас!
К. У. Р. Е. Ц. е вашето бъдеще!







Иванчо влиза в стаята и заварва баща си да си слага презерватив. Сконфузен, баща му се прави че търси нещо под дивана.
Иванчо: - Тате, какво правиш?
Бащата: - Абе некакъв плъх се е заврел под дивана…
Иванчо: - И кво, ще го ебеш ли?







Надпис в нюйоркски магазин: "Ако не намерите това, което търсите, обезщетението е 100 долара. "
Влиза българин и иска черен презерватив. Събират се продавачи, шефове на търговски зали, управителят, обръщат целия магазин наопаки - няма и няма черен презерватив. Дават на нашенеца 100 долара и го питат:
- Кажете ни все пак, как се сетихте да търсите черен презерватив?
- А, баджанакът почина, та исках като се върна в България, да поднеса на балдъзата мойте съболезнования.











Един нашенец на морето свалил една французойка. Случило се, че отишли на плажа късно през нощта и започнали да правят секс.
Към кулминационния момент французойката почнала:
- C"est tres joli! ("се тре жули" - много ми е хубаво)
А нашенеца:
- Е, па как нема да жули, он целия е у песък!













Дело за изнасилване. Идва първият свидетел.
- Кажете какво видяхте?
- Аз съм бояджия, седя на скелето на втория етаж и си боядисвам. И видях, че това момиче седеше в стаята отсреща. И гледам оня, ей там първия на пейката, влезе в стаята, хвана я и я хвърли на кревата.
- После?
- После й съблече роклята.
- После?
- После й свали бикините и сутиена.
- После?
- Ами останаха голи и той легна върху нея.
- И след това какво видяхте?
- Нищо не видях повече, щото скелето се счупи и паднах долу. Вече бяхме станали 15 човека върху него.








Дама с кученце пред ЦУМ. Гледа витрина. Някакво помиярче се заклещва с пудела й. Дамата се озърта с неудобство. Вижда едно циганче:
- Момченце, на ти 1 лев да подържиш тези кученца за малко, докато пазарувам.
- Аха, за малко! Това куче е от нашата махала - цял ден ще чука!








Отишъл един стар човек при доктора:
- Докторе имам голям проблем!
- Кажи да чуя дядо и ще ти помогна с каквото мога!
- Ами, докторе, като се събудя и наебавам веднъж бабата, после отивам за хляб, прасвам и продавачката. Отивам в парка, мине някое хубаво момиче и я оправям и нея в храстите. На обяд отида да си купя кисело мляко, еба магазинерката. Като ида след това малко на гости до комшииката и нея я еба 2-3 пъти. Прибера се вечерта помпам и бабата още 1-2 пъти и си лягам!
- И от кога така бе, дядо?! - попитал учудено доктора.
- Ами иска ми се, ако може още от утре! - рекъл дядото.








Мъж и жена и за двамата втори брак. Мъжът казал:
- Виж какво, скъпа, имам към теб 3 условия, ако ги спазваш, ще сме щастливи:
Първо - сутрин има ме, няма ме, закуската стои на масата и ме чака. Второ - има ме, няма ме, на обяд храната стои на масата и ме чака и трето - вечерта, има ме, няма ме ракията, салатата и вечерята стоят на масата и ме чакат.
- Хубаво - казала жената - и аз имам едно условие
- в 23ч. вечерта, има те, няма те, ебането почва.









- Кое е най-важното нещо за един хуй?
- Да няма клаустрофобия.





:):):)




Гласувай:
0



1. iliada - :))))))))
04.05.2009 08:13
Отново ме разсмя!
Усмивки и на теб пращам за деня!:)
цитирай
2. furiika - Илиада,
04.05.2009 08:23
много хубави моменти ти желая и аз!
:)))))
цитирай
3. vladov2007 - Весели свободни дни Има свобода у ...
04.05.2009 08:25
Весели свободни дни
Има свобода у нас, понякога цели 6 дни наред!
цитирай
4. furiika - vladov2007 :)))))
04.05.2009 08:27
Прав си, за почивните дни нямаме криза.
:)))
цитирай
5. martito - :)))))))))))))))))))))))))))))
04.05.2009 10:51
Условия ще й поставя, а:))))))))))))))))))))))
цитирай
6. furiika - Марти, нали?:))))))
04.05.2009 16:59
Амма ха!Има го, няма го, да си прави сметката.
:))))))))
цитирай
7. vmitkov - Нелито,
04.05.2009 17:33
Нали си научила твоя кога да се прибира от работа и от командировка? :-)
цитирай
8. furiika - :)))Да, Митков
04.05.2009 21:47
дресиран е много добре.:))))))))
цитирай
9. tera - О, Furi :)
05.05.2009 16:53
Онзи виц за черния презерватив го знам даже по-изискано :)

Отива нашенец във Франция и тръгнал да пазарува. Отива в един магазин и иска костюм черен, обувки черни, решил и шапка да си вземе, но нещо се объркал и поискал вместо "шапо ноар", "капо ноар" - черен презерватив. Продавачката го изгледала възхитено, решила че иска всичко да му е в тон и казала:
"Капо ноар! Оооо, мосю, кел финес!"
:)))
цитирай
10. furiika - О, Терааа! :)))
05.05.2009 18:08
Нали ме знаеш, че не съм по изисканите работи.
Хихихии!
:)))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959828
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031