Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2009 22:38 - Внимание! Употребата на дезодорант не ви освобождава от задължението да се къпете.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4665 Коментари: 13 Гласове:
0



:)
:)
:)


- Скъпи, искам за рождения ден едно такова нещо, дето като натисна с крак и ррррраз стрелката от 0 до 100 за 3 секунди!
След 2 дни.

- Скъпа, намерих каквото ми поиска! Заповядай кантарче да се мериш.











Спален вагон. Момиче и момче на горните легла, а на долното баба. Момчето говори на момичето:
- Ела при мен, че не издържам!
- Ако дойда трябва да мина през бабата, а тя ще се събуди и ще развали работата.
- Не се притеснявай, така съм го надървил, че ще го простна между двете легла и ще минеш по него, като по мост.
А бабата отдолу се обадила:
- Ами на връщане?








Двама пияни почукали на един манастир. Излязла игуменката. Пияните попитали:
- Да имате ей такава малка игуменка (100см)?
- Нямаме! - отвърнала тя.
- А ей такава малка игуменка (70см)?
- Нямаме! - отвърнала тя.
Единият побутнал другият и казал:
- Аз ти казах, че сме ебали пингвин, а ти не вярваш.











Говорят си американка, французойка и българка. Американката казва:
- Аз на моя като му казах той да чисти и да готви не го видях две седмици. После се върна вкъщи и всичко почна той да прави.
Французойката:
- Е, ми то и аз като му казах на моя, че той ще пере и готви и аз не го видях две седмици. После си събра багажа и си замина.
Българката:
- Аз, като му казах на моя, че вече само той ще чисти и готви и аз не го видях две седмици. На третата почнах да го виждам с едното око...










Пратили две кучета и една блондинка в космоса.
След една обиколка от Земята се обадили и казали:
- Шаро?
- Бау бау...
- Натисни червеното копче!
И Шаро натиснал копчето.
След още една обиколка.
- Мурджо?
- Бау бау...
- Натисни жълтото копче!
И Мурджо го натиснал.
Минала още една обиколка и от Земята пак се обадили:
- Блондинката?
- Бау бау...
- Не ми лай, ами нахрани кучетата и не барай нищо!










Върви си Червената Шапчица из гората, а насреща й лошия вълк.
- Червена Шапчице, къде отиваш сама, не те ли е страх?
- Че от кво да ме е страх? Пари нямам, а да ме ебат - обичам.












В съда в малък южноамерикански град, прокурорът призовава първия свидетел - стара бабичка.
Започва с въпроса:
- Мисис Джонс, вие мен знаете ли ме?
- Разбира се, че ви знам, господин Уилямс. Знам ви още от малък, и да си призная съм много разочарована от вас - вие лъжете, изневерявате на жена си, манипулирате хората и говорите гадости зад гърба им. Вие се мислете за голяма работа, защото нямате достатъчно мозък, за да разберете, че сте само един обикновен бюрократ.
Прокурорът е шокиран, не знае какво да прави нататък, стига до другия край на залата и пита:
- Мисис Джонс, а знаете ли адвоката?
- Ама разбира се, че го знам. Знам го господин Бредли от бебе дето се вика. Той е мързелив и има проблем с алкохола. Не може да има нормални отношения с никой, да не говорим, че изневерява на жена си с три жени. Между другото, една от тях е вашата жена. Да, знам го.
Адвокатът стои ни жив, ни мъртъв.
Съдията помолил и двамата юристи да се приближат при него и съвсем тихичко казва:
- Ако някой от вас, идиоти такива, попита свидетелката дали ме знае, ви пращам и двамата на електрическия стол!










Попитали радио Ереван:
    - Кога човек трябва да си изпере чорапите?
    - Когато си събуеш обувките и чорапите останат вътре.
    - Кога трябва да си ги зашие?
    - Когато можеш да си изрежеш ноктите без да си събуваш чорапите.
    - Кога трябва да ги хвърли?
    - Когато можеш да си свалиш чорапите без да си сваляш обувките.









Геймър умрял и го пратили в ада, но след седмица главният дявол се моли на Господ:
-Не мога повече!!! Вземай си го при тебе този!
-Защо?
-Изби всички дяволи,обърна казаните и пита къде е изхода за другото ниво!












Шеф към заместника си:
- Помолих да сложите моята разпоредба на най-видното място, къде сте я сложили?
- На дупето на секретарката.







Леки 2 работни дни! :):):)




Гласувай:
0



1. martito - :)))
07.05.2009 07:45
Следващият свидетел, моля!:)))))))))
Добро утро и леки работни дни:)
цитирай
2. furiika - Добро да е, Марти! :)))
07.05.2009 07:58
Поздрави, мила!
:)))
цитирай
3. tera - Здрасти, Furi :)
07.05.2009 11:05
Ето ти още:

Отива чукчата да си прави изследвания в поликлиниката и носи трилитров буркан с урина.
- Да беше донесъл и куфар с лайна - мърмори медицинската сестра.
Чукчата се пресяга през вратата и вмъква от коридора куфар:
- Знаех си аз, че ще потрябва!

:)))
цитирай
4. furiika - Ахахахахааааааа:))))) Терааааааа!
07.05.2009 11:25
Представяш ли си?
:)))))))))))
цитирай
5. elineli - Нели :)))
07.05.2009 17:03
Чудо ти е местенцето :))))
цитирай
6. furiika - Нел, нали? :))))
07.05.2009 23:42
Винаги си добре дошла, мила!
:)))
цитирай
7. vmitkov - Интересно ми е
08.05.2009 04:31
какво би казала една такава бабичка за нашенските прокурори, адвокати и съдии? Едва ли ще са по-различни?!
цитирай
8. vmitkov - Нелито,
08.05.2009 04:34
Надявам се у вас да сте разпределили задълженията справедливо без да е било нужно да се гледате с по едно око, а?

А пък у нас аз чистя, ако ми се наготви - тъй де, гладна мечка хоро не играе...
цитирай
9. furiika - Митков:))))))))
08.05.2009 08:10
Това бабичките в съда са срашна работа. :))
У дома задълженията също както у вас са точно разпределени.:)))))
цитирай
10. ivoso - По-лошото е,
08.05.2009 08:40
че повечето хора пренибрегват и двете.
/Дезодорант и къпане/.
цитирай
11. furiika - Хахаааааа! :)))
08.05.2009 16:38
ivoso, верно ги има...:)))))))))
цитирай
12. candysays - Трепач са твойте вицове, ей!
13.05.2009 16:29
Поздрави сърдечни! :)))
цитирай
13. furiika - Кендииии! :)))
14.05.2009 08:25
Поздрави и на теб, скъпа!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961465
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031