Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 09:50 - Разбира се, че щастието не е в парите: човек с десет милиона долара може да е много по-малко щастлив, отколкото човек с девет.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6384 Коментари: 18 Гласове:
0




:)
:)
:)


Казват, че във влюбено състояние се изключват 90 процента от всички работещи неврони на човекa. Учените са доказали, че човешкия мозък използва само 10 процента от своя потенциал, т.е. излиза, че във влюбено състояние работи само 1 процент от мозъчните неврони. Средното тегло на човешкия мозък е 1400 грама, т.е. при влюбения човек реално работят 14 грама мозъчно вещество. Твърди се също така, че във възрастта между 40 и 45 години човешкия мозък губи ежедневно два грама нервни клетки, а след 50 години - по три грама годишно.

Т.е. примерно за 6,5 години семеен живот след 40-те мозъка на мъжете напълно престава да работи...









Цирк. Излиза конферансието.
- А сега, ще видите едно чудо - момчето с феноменалната памет!
И момчето излиза.
- А сега момчето с феноменалната памет ще опикае първите 2 реда!
Всички зрители от първите 2 реда се разбягали. Конферансието казва:
- Не бягайте, няма смисъл. Момчето има феноменална памет!










... Просто си седях в тоалетната на гарата, когато чух глас от съседната кабина: "Здравей, как си? "

Аз не съм човек, който би завързал разговор в мъжката тоалетна, но не знам какво ме накара да отговоря малко троснато "Добре съм! "

Другия каза: "Какво правиш? "

Какъв въпрос само? В този момент си помислих, че това е твърде лично затова казах: "Ъъъ! Пътувам, също като теб"

Реших, че трябва да си тръгна по най-бързия начин, когато непознатия зададе още един въпрос: "Може ли да дойда при теб? "

Добре, този въпрос беше твърде странен, но все пак реших, че ще бъда любезен и ще завърша разговора. И така аз казах: "Не... малко съм зает в момента! ! ! "

Тогава чух другия да казва нервно...

"Чуй, ще ти се обадя пак по-късно. Има един идиот в съседната кабина, който непрекъснато отговаря на всичките ми въпроси! ! !








Двама колеги си говорят и единият казва:

- Началникът ни е пълен педераст!
Обръща се и гледа
- началникът стои точно зад него, и веднага допълва:

- Разбира се, казвам го в добрия смисъл на думата…








Космонавт се обажда до земята:

- Срещу мен се задават много сини и зелени човечета. Искат да ме снимат. Какво да правя? ? ?

- Усмихни се.










Влиза надвечер мъж в денонощна аптека, слага пари на гишето и потропва с пръсти. Аптекарката пита: "Какво, крем за ръце ли Ви трябва".
- Не, дайте ми 5 таблетки Виагра, довечера ще ми идват на гости 5 девойки.
Купува таблетките и си отива. На сутринта, едва жив, същият мъж допълзява до гишето и подхвърля още пари. Аптекарката:
- Какво, още 5 таблетки ли?
- Не, дайте ми крем за ръце, девойките не дойдоха.










Късно през нощта. Пиян мъж се прибира вкъщи, целия в червило, фон дьо тен, разчорлен...На прага жената бясна:
- Какво е това?
- Няма да повярваш! С един клоун се сбих!











Две приятелки си говорят:
- Ау, детето ти толкова прилича на мъжа ти!
- Да бе, чак и аз се чудя...














В час учителката пита Иванчо:

- От какво е направен твоят пуловер?

- Изплетен е от прежда.

- А преждата, от какво е направена?

- От вълна.

- А, кой дава вълната?

- Овцата.

- Браво, Иванчо! Значи, кое животно ти е
дало пуловера?

- Мама...








Пътуват в едно купе мъж и жена... Тя чете книга, а мъжът я поглежда от време на време. Накрая решил да я попита:
- Негде съм ви видел вас... Да сте биле у Белград?
- Не сум била...
След пет минути пак я попитал:
- Негде съм ви видел вас... Да сте биле у Загреб?
- Не сум била...
Накрая не се сдържал и рекъл:
- Я сум те негде ебал... ама не мож да се сетим.
Жената го погледнала и отговорила:
- Може... ама не сум те запамтила ни со паре, ни со курец...







Спорна да е за всички!
:):):)




Гласувай:
0



1. sisithebest - :)))
18.05.2009 09:51
добро утро :)
цитирай
2. furiika - Сисиии, добро утро мила!:)))
18.05.2009 09:54
Лек и спокоен ден ти желая!
:)))
цитирай
3. mariani - Привет!
18.05.2009 10:10
Сега разбрах защо не е хубаво да се подслушват чужди разговори :)))))) Успешна седмица!
цитирай
4. furiika - mariani :))), такова подслушване
18.05.2009 10:21
винаги крие известен риск, нали?
Успешна и на теб!
:)))
цитирай
5. martito - :))))))))))))))))
18.05.2009 10:48
Усмихната седмица!
:)))
цитирай
6. furiika - Ще се усмихваме, Марти, че
18.05.2009 10:52
като влезе в сила да не се пуши на обществено място, да видим кво ще правим тогава...
:)))
цитирай
7. enjoy6 - Благодаря за настроението!:))
18.05.2009 20:43
Успешна и приятна седмица!
цитирай
8. furiika - enjoy6:))))
18.05.2009 21:06
Благодаря ти, успешна да е и за теб!
:)))
цитирай
9. martito - :))
19.05.2009 07:56
Пък като забранят на обществено място, ще пушим в домашна обстановка:))
Дотогава има време:)) Да запалим по една сега...на общественото място - блога:)))
Усмивки:)
цитирай
10. furiika - Така е, мила,
19.05.2009 08:06
но то само в къщи седи ли се?
Щом си рекла, да запалим тук.
Усмивки и за теб!
:))))))
цитирай
11. krassko - Добро утро :) :(
20.05.2009 06:11
Уф, не са лоши, но както нямам настроение...
цитирай
12. furiika - krassko, оправяй го бързо
20.05.2009 06:19
това настроение! :)))
Лек и спокоен ден ти желая ииии...никакво униване!
Поздравиии!
:)
цитирай
13. tera - Здрасти, Фури :)
20.05.2009 09:20
Разговарят двама пушачи:
А, бе ти що толкова много пушиш?
Ами, за да ми стане белият дроб черен!
Е, що бре?
Е, ти представи си с два черни дроба какво пиене ме чака....
:)
цитирай
14. furiika - Тера, ми да,
20.05.2009 11:55
с един черен дроб за къде е човека.:)))))))))))))
цитирай
15. marty - Последния виц
20.05.2009 15:22
Последния виц доста ме разсмя....
Поздрави !
И весела вечер :))))
цитирай
16. furiika - Хахаааааа! :)))
20.05.2009 16:58
Марти, поздрави и весела вечер и на теб!
:)))
цитирай
17. vmitkov - Толкова ви е акъла женски,
21.05.2009 03:36
че помните само две неща - пари и курец!
цитирай
18. furiika - Митков, не е така!:)))))
21.05.2009 08:35
Просто вие това предлагате...(това изтъквате)Едни се фукат с пари, други с кур, кой каквото си има(ако го има)
:))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969603
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930