Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2009 23:25 - Нищо чудно, че в древността са принасяли в жертва девици. Не са били глупави, че да жертват тези, които пускат!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6483 Коментари: 20 Гласове:
0



:)
:)
:)

Срещат се две блондинки:

- Как мина срещата ти снощи?

- Банално...

- Ползвай лубрикант!










След дълги години на улицата се срещат двама приятели от училище:

-Как я караш, какво ново?

-Ми едно и също, завърших, ожених се, сега на работа... А ти?

-Май и при мен. Само дето не съм женен... а помниш ли Ванчето от последния клас на гимназията?

-Коя пък  беше тая?

-Ее, не може да не си я спомняш - тя дойде съм края на първия срок. Една такава с дълги крака и големи цици...

-Аа, да не е оная русата, със сивите очи? ...

-Точно!

-Е, и какво за нея?

-Сега шибам брат й...












На конкурс за прокопаване на голям тунел се явяват американска, френска и българска фирми. Основният въпрос е какво отклонение дават фирмите при срещата на двата ръкава.
    Американците:
    - Ние гарантираме отклонение от 1 метър!
    Французите:
    - Ние можем да постигнем отклонение 35 сантиметра!
    Българите:
    - Ако двата ръкава не се срещнат, ще прокопаем два тунела!











Връща се един мъж след работа и жена му се оплаква от съседа:
-Като хлопнеш вратата и съседа веднага звъни на вратата и пита:
"Ебе ли ти се? " и аз му хлопвам вратата под носа и вече не се трае.
-Добре! -казал той
-Утре като ти звънне и те попита ти му отговори с "да" а пък аз уж ще тръгна и ще се скрия зад вратата.
На сутринта всичко се повторило и на въпроса ебе ли и се , жената отговорила е "да".
-Ами като ти се ебе, що не пускаш на съседа, ами той ходи да ебе моята жена?!











Разговор между двама приятели:

- Вчера пратих на едно страхотно маце СМС с текст " Абонатът желае да сключи брак с Вас". И днес получих отговор от нея , знаеш ли какво ми писа ?

- Какво ? -  попитал приятеля.

- Отговора беше: "По сметката на абоната няма достатъчно средства за извършването на такава операция"










Около едно капанче за продажба на алкохол висял постоянно кварталният алкохолик. Удрял по няколко "Пършинга" (докато му свършат парите) а надвечер падал в тревата зад капанчето и заспивал.
Една вечер през градинката минал кварталният педераст. Видял дълбоко заспалия пияница, огледал се и, като не видял нищо застрашително, оправил набързо спящия, а на раздяла му пъхнал една десетарка в джоба.
На сутринта пияницата намерил парите и се закотвил пред будката, поръчвайки серийно любимото си питие, ликьор РОЗА. Натряскал се, паднал и заспал, а през нощта историята се повторила.
Сутринта нашият герой цъфнал пред будката с болезнено изкривена физиономия и си поръчал КЮРАСАО (синьо на цвят, за да се получи поантата). Продавачът се учудил: "Нали уж само РОЗА пиеш, защо сменяш питието? " Пияницата замислено отвърнал: "Аз РОЗАТА пак си я харесвам, ама напоследък от нея нещо ме боли задникът... "










Срещат се две комшийки и си говорят:

- Цано, ти миналата седмица ходи ли на Байчевата сватба?

- Ходих и много съм доволна

- 5 пъти ме ебаха и 3 пъти ме храниха, ама нямаше нужда толкоз да ме хранят!










Иван и Киро стоят на плажа, Иван казва:

- Виж го това гадже направо е супер!

- Ама ти нали си женен?

- Е, какво от това като съм женен?

- Е, не е хубаво! - отвръща Киро.

- Еми то, ако беше хубаво и Господ шеше да е женен...





:):):)



Тагове:   жертва,


Гласувай:
0



1. santov - :)))
03.06.2009 23:31
Мерси!
цитирай
2. furiika - santov, моля, моля:)))))))))
03.06.2009 23:32
:)))))))))
цитирай
3. анонимен - ахахаха,
03.06.2009 23:32
Фури,да си чула скоро някъде да има сватба???:))))))))))))))
Хубава вечер,веселушке!!!!:))))
цитирай
4. furiika - Вихрее!:))))
03.06.2009 23:36
Те сега са по-нарядко сватбите, че нали е модерно съжителството без брак(демек сватба нема), но ако изкочи некоя, ще ти се обадя да идем двете.
Поздрави милааа!
:)))
цитирай
5. анонимен - Фури,непременно.....
03.06.2009 23:43
и.....няма много да ядем:)))))))
Хайде лека!!!!:)))
цитирай
6. furiika - Ааааа, Вихре, не много
03.06.2009 23:55
хич няма да ядем, само от другата работа да има...:))))))))))))
Айде, лека и на теб!
:)))
цитирай
7. martito - Ей, мъдри са били хората на времето. ...
04.06.2009 07:45
Ей, мъдри са били хората на времето..:))))))))))
И не ги мислете с вихрето тия сватби - нали виждате - "то, ако беше хубаво и Господ шеше да е женен..."
:))))))))))))))))
цитирай
8. mariani - Добро утро!
04.06.2009 08:52
За това като ни зададат неудобен въпрос - отговаряме направо, за да не се получават конфузни ситуации :))))) Весел ден!
цитирай
9. furiika - Марти, нали?:))))))
04.06.2009 09:14
То, за сватбите е така, ама ние с Вихрето нема се женим, само ще "купонясваме" без ядене.:))))))))))))
Поздрави, мила!
:)))
цитирай
10. furiika - Мариани, весел ден и на теб! :)))
04.06.2009 09:15
Бе... най-добре без въпроси...Че то с много питане нали знаеш...
:))))))))))
цитирай
11. djgator - furiika
04.06.2009 10:04
Благодаря за хубавото настроение, което създаваш :)
цитирай
12. furiika - djgator, радвам се, че успявам. :)))
04.06.2009 10:09
Поздрави и усмихнати дни ти желая!
:)))))
цитирай
13. allbi - Е,
04.06.2009 10:41
аз нали вси да съм наобратно та чак
ми е хубаво да съм женена...
и комшията не смее да ме пита нищо;)
поне не ми е банално :))
Хубав ден :))
и да ме вземете и ман на сватбата...;)
цитирай
14. furiika - allbi, непременно! :))))))
04.06.2009 10:50
Ще спретнем една хубава "работна" група.:))))))))
Усмихнат ден, мила!
:)))
цитирай
15. tera - Този за сватбата има и друг вариант:
04.06.2009 11:14
Айшето и Манго ги канили на сватба. После ги питат как е било. Айшето казва:
- Манго го биха, мен ме ебаха... Другата седмица пак сме канени. Аз ще ида, ама Манго се чуди...
:)))
цитирай
16. krassko - Брей какви моми, ненаиграли се. Все ви е малко ;)
04.06.2009 11:16
цитирай
17. furiika - Тера, привет, мила! :)))
04.06.2009 16:30
Знам го този вариант, бях го пускала тук даже:))))))))
Хубаво си е по сватбите, кво сега...
:)))))
цитирай
18. furiika - Краско, така си е.:))))
04.06.2009 16:31
Много - на душманите!Хихихии!
:)))
цитирай
19. istina - Връща се един мъж след работа и жена ...
08.06.2009 00:01
Връща се един мъж след работа и жена му се оплаква от съседа:
-Като хлопнеш вратата и съседа веднага звъни на вратата и пита:
"Ебе ли ти се? " и аз му хлопвам вратата под носа и вече не се трае.
-Добре! -казал той
-Утре като ти звънне и те попита ти му отговори с "да" а пък аз уж ще тръгна и ще се скрия зад вратата.
На сутринта всичко се повторило и на въпроса ебе ли и се , жената отговорила е "да".
-Ами като ти се ебе, що не пускаш на съседа, ами той ходи да ебе моята жена?!

Фури, този ми хареса. Винаги чета вицовете, които поместваш в постингите си и всеки път, когато съм изпаднала в лошо настроение, успявам да го повиша, четейки вицовете. Благодаря!
цитирай
20. furiika - istina, радвам се, че успявам да те разведря.:)))))
08.06.2009 18:17
Благодаря ти и аз!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961491
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031