Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2009 08:41 - Сега в препълнения градски транспорт е по-добре силно да пръднеш, отколкото да кихнеш или кашляш. :)))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 8985 Коментари: 24 Гласове:
22



:)
:)
:)

Две проститутки си говорят:
-Теб ни тъ ли й страх от свинския грип?
-Кой, мен ли, ма? Аз СПИН на крак карам, чи от грипа да съ плаша!







Деца - изправя се учителката - кой ще каже какви пари имат американците? Гошко?
- Долари, госпожо.
- Правилно! А французите какви пари имат, Марийке?
- Франкове, госпожо.
- Точно така! А ние какви пари имаме, Иванчо?
- Ние нямаме пари, госпожо!






Мъж флиртува с жена:
- Апетитно изглеждаш!
- Със сос "Бешамел" съм се заляла.








Ловен клуб. Събрали се верни другари край огъня. Пийват си люта ракия и руйно вино. Единият от ловците решава да разкаже история от младостта си, за да се изтъкне какъв невероятен ловец е:
- Вървя си аз из гората и изведнъж насреща ми мечка. Въобще не трепвам, вдигам пушката и я гръмвам между очите, мечката се свлича, претъркулва се и пада в една долчинка. Няма как, сам съм трябва да я извадя. Хващам й единия крак и го хвърлям на едното си рамо, хващам й другия крак и го хвърлям на другото си рамо...
В този момент телефонът на авджията звънва и той излиза да говори по бизнес дела. Не след дълго се връща плесва с ръце въодушевен и пита:
- Та, докъде бях стигнал?
- Единият крак на едното рамо, другият крак на другото рамо - отговарят аверите му.
- А! И КАТО Й ГО НАВЪРВИХ, ЯКО СЕКС ДО СУТРИНТА!









Стои мъж пред един блок, нервно пристъпва от крак на крак и си мърмори:
- Красотата в жената не е най-важното, красотата в жената не е най-важното, красотата в жената не е най-важното...
- Какво правиш?
- Мисля да се прибирам вкъщи...








- Знаеш ли какво казват жените, като видят голям и дебел член?
- Не.
- А аз знам...







- Не понасям жени, на които направо на лицето им е изписано, че се продават.
- И какво именно не ти харесва?
- Скъпо, бе...








Пиян пътува прав в автобуса и при всеки завой залита върху стоящата наблизо жена:
- Господине, престанете да ме блъскате!
- Я, ходи да се шибаш!
- И простак на всичкото отгоре...
- Не! Доброжелател!








Какво е рапър?
Човек, който въобще не може да пее, но си изкарва парите с музика.
Какво е певец от „Пайнер”?
Човек, който въобще не може да пее, но си изкарва парите с музика.
Каква е разликата между рапър и певица от „Пайнер”?
Рапърът няма цици.







Обява по време на криза:
Искам да се омъжа. Говоря малко, готвя вкусно, глава не ме боли!







Иде, идееее! :):):)



Тагове:   отколкото,


Гласувай:
22



1. sisithebest - ох...
19.11.2009 09:11
смях се на Иванчо, ама леко се замислих, че доста е актуално сега... криза е... :)))))
хихих

ето и едно от мен: :))))

Двама пътуват във влака от Варна за София. Запознават се:
- Аз съм психолог.
- Аз пък съм едър мафиот... Я да те видим що за психолог си? Опитай да познаеш за какво мисля! За всяка мисъл, която познаеш, ти давам сто кинта.
- Ама аз съм психолог, не врачка!
- Абе сто кинта са това, я опитай.
- Добре, пътуваш от Варна. Значи си бил на море. Сега си спомняш колко хубаво ти е било.
- Браво! Позна! Ето ти стотачка.
- Щом ти е било хубаво, значи си бил със жена. И сега си мислиш за нея.
- Точно така! Ето ти още стотачка.
- Освен това, не ти се иска да се прибираш у дома.
- Правилно, ето ти още сто лева...
- Щом не ти се прибира, сигурно си женен. А щом си мафиот, сигурно мислиш, че няма да е лошо да пречукаш жена си и да си останеш с другата.
- Ха! Ето ти хилядарка!
- Ама защо хиляда? Нали щеше да даваш по сто на мисъл?
- Това не е мисъл, а идея!
цитирай
2. furiika - Сиси :)))))))))
19.11.2009 09:14
Да живеят идеите!
Хихи!:)))
цитирай
3. teachme - Миличка...
19.11.2009 09:44
добре че не ползвам градски транспорт,
щото ... и трите са гадни;))))
цитирай
4. furiika - teachme:))))
19.11.2009 09:45
най-добре сами зад волана.
:)))))
цитирай
5. vmitkov - Невероятно -
19.11.2009 10:58
някой в България да плаща за идеи!

********

И защо мъжете се боят от жените? Че какво толкова може да направи една жена - да ти развали настроението, да ти провали живота! И толкоз!

********

От някои жени направо може да ти спре дъхът - толкова силно те стискат за гушата с краката си!

********

Жена към мъжа си:
- Мисля, че нашите деца вече са пораснали...
- Защо мислиш така?
- Ето, виж!
- Добре, извикай ги да си поговорим!
Децата пристигат.
- Деца, - казва баща им - мисля, че вече сте достатъчно големи да научите важни неща за живота. Но преди това ми кажете кой идиот сложи скрита камера в спалнята ни?
цитирай
6. furiika - Митков,
19.11.2009 11:35
"И защо мъжете се боят от жените? Че какво толкова може да направи една жена - да ти развали настроението, да ти провали живота! И толкоз!"

:)))Че много ли е? Нищо работа!:)))
цитирай
7. mmmmmmmmm - Ами....
19.11.2009 12:41
дааа...той грипа стана по-опасен от СПИН-а:)))
Усмихнати поздрави!:)))
цитирай
8. vmitkov - Една жена
19.11.2009 14:14
може да ти "вземе" нещо за рождения ден, например... Което пак си е нищо работа! :-)
цитирай
9. malkiatprintz - "- А аз знам. . . " :) Да ...
19.11.2009 14:15
"- А аз знам..." :) Да живеят хората на познанието! :):):)
цитирай
10. furiika - Мимеееее,
19.11.2009 17:13
ми да, щом Спин на крак караме...
:))))))))
цитирай
11. furiika - Митков, нали? :)))
19.11.2009 17:14
Кой знае какво - един Мерцедес, или БМВ, голяма работа!
:)))
цитирай
12. furiika - Принце, знание му е майката!:)))
19.11.2009 17:15
:)))))
цитирай
13. martito - :))))))))
20.11.2009 09:16
Впечатляващо заглавие;))
цитирай
14. furiika - :)))))))))
20.11.2009 09:18
Марти и аз веднъж да уцеля 10-ката!
:)))
цитирай
15. batstefan - Пак си се постарала! Машала!
20.11.2009 10:39
Двама клиенти имали пари само за едно кафе и си поръчали общо кафе.
-Ти защо пиеш от към дръжката.
-Защото разни клиенти, с разни болести пият от тази чаша. По малка е вероятността някой да отпива от страната на дръжката. А ти защо пиеш от към дръжката?
- Имам свински грип, че да не би да заразя някого.
цитирай
16. tera - Българска му работа - все му скъпо!
20.11.2009 11:10
Всички жени били курви, ама като няма пари - тю, язък! :) Кел файда, че били курви ... :))))
цитирай
17. djgator - фури
20.11.2009 16:20
Дай ми телефона на тази мадама, обявата ми хареса :)))
цитирай
18. furiika - Бат'Стефане,
20.11.2009 17:29
ми стараем се бе, началство!
Като ти чета вица, и ти не ми отстъпваш в старанието...
:))))))))
цитирай
19. furiika - Тера,
20.11.2009 17:30
лошо ги свикнахме все без пари да им пускаме, сега всичко скъпо им се вижда.
:))))))
цитирай
20. furiika - Гаторче, супер е обявата, нали? :)))
20.11.2009 17:31
Кратко и ясно, право в целта!
:))))))))
цитирай
21. compassion - Красотата в жената не е най-важното???
21.11.2009 14:30
Тихо! Иначе ще западне козметичния бизнес... ами пластичната хирургия?
цитирай
22. furiika - Хаха!
22.11.2009 09:36
Руми, ами набира смелост, човека, за да се прибере, явно жена му има нужда от козметични процедури, че може и от пластична хирургия.
:))))
цитирай
23. tera - furi,
22.11.2009 11:20
какво го оправдаваш? Да е гледал като се е женил! :)))

Един чистел сутринта стълбищната площадка. Минава комшия и му вика:
"Здрасти, комшо! Чистиш, а? Ами жена ти къде е?"
"Ами тя спи"
"Ми ти като си спал като си се женИл..."
:)))
цитирай
24. furiika - :)))))))
22.11.2009 12:47
нееееее, ТЯ е била доста будна като се е женила!:))) Сега й се полага да поспи.:)))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959786
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031