Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 07:47 - Идеалната жена е като хлебарката - виждаш я само през нощта или в кухнята.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 9806 Коментари: 36 Гласове:
14



:)
:)
:)

Мили Дядо Коледа,

Никога не съм ти писала писма, защото смятам, че е тъпо. Също така смятам, че Коледата е голяма тъпня, защото отдавна не е това, което трябва да е. Да не говорим, че ти си просто измислица на "Кока-Кола".

За мен ти всъщност си Дядо Мраз, чийто рейтинг е паднал внушително и вместо смяна на пола, което би скандализирало Католическата църква (с която ти си като дупе и гащи), просто смени името. Човече, това не помага. Виж Принс! Колко пъти пробва, все не му се получава.

На всичко отгоре заради тая промяна, която се осъществи преди 20 години, а АЗ те помня като Дядо Мраз, непрекъснато ми се вменява, че съм стара, защото има популация от хора, които дори не знаят, че си бил под различен псевдоним преди време.

А напомнянето на една жена, че е стара, я прави нестабилна емоционално и психически, което, вярвай ми, ти не искаш да предизвикаш! Капиш?

Смятам обаче, че дойде мигът да искам. Ето кратък списък с нещата, които, смятам, е редно да ми донесеш, не щото съм алчна, а щото реших, че е крайно време. Прилагам исканията си, разделени в няколко групи:

Група А (група от прости искания, мои си):

1) нов лаптоп (за улеснение мога да приложа линкове – тук проличава в мен желанието да помагам и да не съм в тежест на хората)*
2) фотоапарат (познавам една мацка, която има хубав, може да вземеш нейния, за да не се набутваш много – тук изтъквам като разумна и благородна дама, спестявайки ти малко хилядарки)*
3) таблет **
4) аз да съм красива, останалите – грозни. ***

легенда: * задължително, ** пожелателно със задължителна насоченост, *** спешно!

Група Б:

Следва списък с възвишени искания, за да се представя добре и за да ти изглеждам готина, белким това те убеди, че може да изпълниш първите 3 точки.

1) всички бездомни животни да имат дом и да не страдат (не за друго, но агресията ми расте) – бивам също така състрадателна, очевидно!

2) световен мир (гледала съм около 2 състезания за Бест Евър Супер Вселенски Мега Гига Модел на Сатовча и там съм го чувала, а и имайки предвид точка 1 от списък Б, в най-скоро време може да застана с автомат на улицата и да избия 20-30 човека. Можеш ли да живееш с тази мисъл, че ти си виновен? Пряко! Замисли се!)

3) здраве и благоденствие за всички (яла съм бая питки с късмети) – ето, дори не съм егоист! Нека и другите имат лаптоп и камера! Милиарди грозни хора с камери и лаптопи.

4) забрани, моля, Голямото Коледно Преяждане! Тъпчейки седемнайсетата сарма в гърлото си в главата си, 99% от жените на този свят пишат "Обещания за Новата Година", в които категорично е упоменато: "от 01.01. започвам диета". Точка 4 може да мине към точка 3, особено ако говорим за холестерол, диабет и кво ли още не, но в Името на Жената го отделям – от тази точка става ясно, че съм виден общественик и с гражданска съвест.

5) Особено много ми се иска да те замоля да се счупят всички видове преси за коса, особено тия с "вафличките". Кажи са и ти – не са ли гнусни тия "вафлички"? То па как не им дойде на акъла на молните принцеси, че това е освен демоде и доста ... грозно. Тук личи загрижеността ми и за мъжете, но и че съм естет.

От група Б повече, но и от група А, мисля, категорично стана ясно, че съм яка мацка. Кораво парче. Супер тупалка. И че заслужавам, ЗАСЛУЖАВАМ, ПО ДЯВОЛИТЕ, нов лаптоп, чиито бутони работят и който не забива, като пусна повече от 3 програми!

За да не пропуснеш нещо, съм внесла някои разяснения, а не изключвам да пропуснеш и тях, защото вече споменах – ти си тъпак.

Наблюдавайки обаче кариерата ти последните години, оставам с усещането, че теб повече те касаят материалните неща. Мен също. За нематериалните искания май трябва да сменя получателя на това писмо. Вероятно то ще започне с "Мили Дедо Боже". Въпреки всичко сметнах за необходимо да покажа дълбока душевност.

При неизпълнение на някое от исканията ми ще подам жалба в НВМС, РВМС и РИОКОЗ. Не че жалбите ми ще имат ефект, но поне ще съм изпълнила гражданския си дълг, а и мнението ми, че си тъпак, ще се затвърди.

Поздрави,
Мила
(нека името ми не те заблуждава, заплахата за калашникова седи!)

ПП: Слушкала съм, ако това има значение.





Айде, не останаааа! :):):)




Гласувай:
14



1. krotalka - И аз искааааам....
21.12.2009 08:21
Весели празници Фури!
цитирай
2. furiika - Кротииии:)))))
21.12.2009 08:22
Весели празници и на теб, мила!
:)))
цитирай
3. iliada - Весело посрещане на Коледа и Нова Година!
21.12.2009 08:27
И писмото е написано, и настроение има-повече през новата година!:)))))))
цитирай
4. martito - :))))))))))))))
21.12.2009 08:36
И аз съм слушкалаааааа!:)))
цитирай
5. furiika - iiada, остава само всичко да се сбъдне.:)))))))))
21.12.2009 08:37
Весело настроение и на теб, през предстоящите празници!
:)))
цитирай
6. furiika - еееее, щом си слушкала Марти,
21.12.2009 08:38
и на теб ще има!
:)))))
цитирай
7. tera - Тая па! :))))))
21.12.2009 08:56
За един лаптоп и една камерка що нещо изписала :)
Пък и последната точка бих я формулирала другояче, щото съм естет - всички да са хубави, а аз най-хубава! :)))
И бих се подписала; Най Мила
:)
цитирай
8. furiika - Тера,
21.12.2009 08:58
ама ти си най-мила, спор няма, аз затова така...
:))))))))))))))
цитирай
9. tera - Furi,
21.12.2009 09:14
какъв е този таблет дето го искаш? :)
Досега чудесно съм си карала и без таблет, но пък мое и да ми потребе... Какво е?

цитирай
10. mariani - :)
21.12.2009 09:15
Усмихнати и весели празници, furiika!!
цитирай
11. diso - Ти си била много скромничка
21.12.2009 09:20
Кой ще ти се занимава с дреболиите?
Да ти пратя някоя пачка, да не губиш времето на Дядката :))
цитирай
12. batstefan - Дядо мраз,
21.12.2009 11:47
една е моята молба: Направи така, че Нели мене да хараесва, другите да мрази! Пък тогава, ще отпадне един твой ангажимент. Ще си има лаптоп тя, когато е до мен.
цитирай
13. анонимен - Furiika - Мацка ТРЕПАЧ
21.12.2009 14:32
Следя Вашия блог от Юли 2009
Наистина сте Furia!!!
Весели празници!
цитирай
14. furiika - Тера, това е ново поколение компютри,
21.12.2009 16:08
с всички екстри и всичко това е на един общ панел, та така...пожелателно, със задължителна насоченост!
:)))))))))))))))
цитирай
15. furiika - Мариани,
21.12.2009 16:10
много веселба и при теб, мила!
:))))))))))
цитирай
16. furiika - diso, наистина съм от най-скромните, да не ми й уроки!:)))
21.12.2009 16:13
Пращай и пачките:)))))))))))))))
цитирай
17. furiika - Бат'Стефане, мноооого си щедър,
21.12.2009 16:14
Господ здраве да ти дава!:)))))))))))
цитирай
18. furiika - @13, благодаря за комплимента, много мило! :)))
21.12.2009 16:16
Весели празници и от мен!
:)))
цитирай
19. helios - :)
21.12.2009 21:41
Весели празници, Фури!:)
цитирай
20. furiika - Весели празници и на те, helios!:)))
21.12.2009 22:34
Много настроение!
:)))
цитирай
21. compassion - Крайно време беше за писмото,
21.12.2009 23:58
но може и да си закъсняла. Не знам как работят пощите сега в България.
Весели празници, па макар и със стар лаптоп.
цитирай
22. malkiatprintz - Ама така де :):):) Но можеше и по-...
22.12.2009 02:06
Ама така де :):):) Но можеше и по-експресно: "Мили дядо Коледа, донеси ми всичко, което някога съм искал, за да не направя всичко, което някога съм ти замислял" :):):):)
цитирай
23. furiika - Руми, мисля, че не съм закъсняла, мила:)))))
22.12.2009 06:25
Ми...ако бях го написала по-рано, дядката можеше и да забрави исканията ми:))))))
Весели празници с много настроение!
:)
цитирай
24. furiika - О, принце, кво да му замислям на Дядо Коледа...
22.12.2009 06:26
виж, ако имаше син, можеше и да му замисля нещо:)))))
Много весеба желая и на теб!
:)))
цитирай
25. andi2 - Весели празници и повече сбъд...
22.12.2009 12:19
Весели празници
и повече сбъднати желания
:)
цитирай
26. mmagy - И аз слушках, ами откраднаха лап...
22.12.2009 14:34
И аз слушках,ами откраднаха лаптопа.....та ако може един и за мен!:)
Усмихнати и топли празници!:)
цитирай
27. tera - Добре че ме светнА :)
22.12.2009 16:43
Сега знам точно к'во ми требе, къде ли блее дедо Мраз маскиран като дедо Коледа? :)))))
цитирай
28. furiika - andi2, благодаря ти! :)
22.12.2009 16:54
Много топлина и светлина в празничните нощи!
:)))
цитирай
29. furiika - mmagy, на теб направо един таблет ще поръчаме, мила! :)))
22.12.2009 16:57
За да ти е усмихнато и на теб!
:)
цитирай
30. furiika - Тера и на теб един, и на мен, значи 3 в 1:))))
22.12.2009 16:57
:))))
цитирай
31. hel - А моят списък с поръчки стана тол...
23.12.2009 01:26
А моят списък с поръчки стана толкова дълъг, та го задрасках и поисках от дядото да ме научи да правя чудеса. Ако изчезна от сайта, или ми се е скапал окончателно компа, или съм станала ученичка на добрия старец... :)))
Весели и вихрени празници по фурийски!
цитирай
32. furiika - :))))))))
23.12.2009 08:04
hel, много смях и настроение в празничните дни ти желая и аз!
:)))
цитирай
33. tera - Furi,
23.12.2009 09:40
абе да ти кажа - по-евтино ми излиза като си купувам сама нещата, а не чакам на дедовци разни, щото те искат да слушкаш, пък аз не съм от слушкащите :)))
А и синът ми навремето го учих да вярва в Мама Коледа, а не в дедо Коледа :)

Но ти пожелавам един такъв:
- Каква беше тая врява снощи у Пенчеви?
- Врява ли?!...Направо скандал!
- Какво толкова е станало?
- Ами, Пенчев ненадейно се върнал от командировка и заварил
в апартамента си Дядо Коледа.
- И какво от това?
- А, нищо особено...Само дето тоя Дядо Коледа бил твърде млад, а подаръците му - твърде скъпи!
:)))
цитирай
34. furiika - хахахахахааааааа
23.12.2009 11:00
Тера, и аз искам млад Дядо Коледа, с колкото се може, по-скъпи подаръци(и ... твърди) :)))))))))
цитирай
35. malkiatprintz - виж, ако имаше син, можеше и да му ...
24.12.2009 04:24
furiika написа:
виж, ако имаше син, можеше и да му замисля нещо:)))))
Много весеба желая и на теб!
:)))


Хехехе... така е от твоя гледна точка, но от гледната точка на едно 6 – 8 годишно диване, нещата могат да придобият страховит обрат и да се носи мирис на барут и пърлена брада... :):):)
цитирай
36. furiika - Принце, за децата дрът дядо,
24.12.2009 09:31
за нас порасналите - млад.:)))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6973328
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930