Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 08:55 - Глобалното затопляне е факт, вчера беше -13, днес -12.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 8136 Коментари: 22 Гласове:
24

Последна промяна: 28.01.2010 08:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А, при мен е още по-горещо!
:)
:)
:)

Възрастен човек преди операция:
- Докторе,а след тази операция ще мога ли пак да еба?
– Да.
- Наистина ли? Аз от близо 20 години не съм...







- И не ми се прави на много умен!
- Не се правя, но някак на твоя фон се получава от само себе си!








Тя: Бил ли си с момиче, което може да завърже на възел дръжка на череша само с език?
Той: Честно да ти кажа не знам, дръжки в устата не съм им пъхал...







Иванчо и Марийка порастнали и решили да се оженят. Един ден Иванчо позвънил на вратата на Марийка и се изтъпанил пред баща й да я иска за жена с думите:
- Гоподине, вашата дъщеря е всичко за мен! Бих искал да се оженя за нея...
Бащата на Марийка го изслушал търпеливо и на свой ред го попитал:
- А,  говори ли с жена ми по въпроса?
Иванчо му отговорил на свой ред:
- Да, говорих, но ако не възразявате, предпочитам дъщеря Ви....








Петнадесет години съвместен живот. Мъжът се обажда на жена си в работата:
- Скъпа, довечера ще вечеряме двамата на свещи. После секс по кардинално нов начин.
Възхитена, жената си тръгва от работа, на път минава през супера да напазарува. Вкъщи жената се наглася със секси дрешка и чака мъжа си. Той се прибира, поднасяйки роза на жена си. Настанява го тя на масата, свещите запалила, храни го, сипва му вино. После се качва на масата и прави стриптииз, кани го в спалнята:
- Не издържам, скъпи, що за кардинално нов начин си измислил!
Мъжът се усмихнал:
- Днес ще спя аз, а ти ще ме изчукаш.









Американец, французин и бьлгарин си говорят, кой как задоволява жена си. Американецьт бил прьв.
-Ами, прибирам се от ранчото, взимам една вана, пия 2 уискита, помачкаме се с Мери половин час, правя 3 тека и на сутринта Мери ми казва, че сьм страшен любовник.
Французинът рекъл:
-Прибирам се, взимаме с Мишел заедно душ, пия един коняк, един час френска любов, два тека и на сутринта ми казва, че сьм незаменим любовник.
 Бьлгаринът си мьлчи.
-А, ти как го правиш?- попитали го останалите.
-Аз ли?  Ами, прибирам се от бачкане, пия 2-3 ракии, метам Пена на леглото и я почвам.
-Добре де, и колко тека правиш?
-Хм ,само един.
-И  жена ти, какво ти казва на сутринта?
-Ами, казва ми „НЕ СПИРАЙ“!








Баба и дядо легнали и започнали да правят секс.
По някое време дядото пита бабата:
- Бабо, вътре ли е ма?
А бабата отговаря:
- Няма го вътре, бе дядо.
- Ми, че то и при мен го няма! - отвърнал дядото.







Любовна двойка в леглото. Той се обажда:
- Да знаеш, имам сифилис.
- И аз - отговорила му тя.
- Ами добре тогава…
- Е, аз се пошегувах само… - засмяла се жената.
- E, вече няма да се шегуваш...








Младеж и девойка са на дискотека. Девойката казва:
- Искаш ли да си играем на недомлъвки?
- Добре, ама как се играе?
- Ами, например аз казвам, целуни ме по у.... Ти разбираш всичко и ме целуваш по устата. Разбра ли?
- Разбрах!
- Давай ти пръв!
- Хвани ме за оная работа с две р...








Приемната на св. Петър. Влиза поредният умрял.
- Ти какво работеше на грешният свят преди да умреш?
- Ами, колбасар.
- Хм, какво беше туй колбасар, бе Марче? Пита той Дева Мария.
- Не знам, Пепи и аз не мога да се сетя.
- Слушай, човече, я нарави това, което си правил на грешният свят, та дано се сетим с Мери за твоята професия!
Захванал се за работа човека и изработил един хубав шпек салам.
Като видяла салама, Дева Мария възкликнала:
- А, леле Пепи, ами това е като Светия Дух, от който забременях, само дето от тук и от тук е вързан с връвчица!









Марийка и Иванчо правят страшно секс-изпълнение.
Тя:
-Иванчо, ти не ме ебеш, ти направо ме косиш!
-Що, ма?
-Ми, с тоя голям крив наляво хуй като мушкаш, все едно че косиш трева...









Млада адвокатка пледира, в защита на подсъдимия, опитвайки се да убеди 80 годишния съдия в невинността му. Приключва речта си:

- И сега, господин съдия, моля, при произнасяне присъдата на клиента ми, да имате предвид и двете ми магистратури (като посочва бюста си), както и изключително дългият ми опит в наказателни дела (сочейки дължината на бедрото си).
Възрастният и късоглед съдия я погледнал из под огромните си лупи и многозначително й отговорил:

- Мила колежке, за съжаление нито двете ви магистратури, нито дългият ви опит могат да повлияят на стария член от закона с висящ параграф...








:):):)



Тагове:   Вчера,


Гласувай:
24



1. djgator - фури
28.01.2010 09:10
Това със старците беше нечовешко :))))))
цитирай
2. furiika - Гаторче, неееее
28.01.2010 09:19
чиста човещинка си е:)))))))))))))))))))
цитирай
3. tit - :))):))
28.01.2010 09:57
На фона на параграфите на старите членове от закона Иванчо и Марийка напредват в месарския занаят докато ститнат до кардинални постижения!!!!:):):)
Весел ден!:)))
цитирай
4. kass - ха ха
28.01.2010 10:19
мерси за настроението, много сладурски вицове :)
цитирай
5. mmmmmmmmm - Голяма жега и
28.01.2010 10:33
при теб!Цели -12!:))
Майтапчийка!:)))
Усмихнат ден!:))
цитирай
6. kosara2008 - :)))))))))))))))))
28.01.2010 11:01
ей, не се "шегуваш" и това си е, направо ни "косиш" от смях

благодаря ти ,мила лудетино
цитирай
7. ivoso - Така...
28.01.2010 11:13
де...
цитирай
8. furiika - tit, по-точна интерпретация няма накъде:))))))))
28.01.2010 11:27
Поздравиии!
:)))
цитирай
9. furiika - kass:)))))))
28.01.2010 11:28
и аз мерси! Весел дееен!
:)))
цитирай
10. furiika - Мимеее, цели +12:))))))))
28.01.2010 11:28
Хубав ден и на теб, мила!
:)))
цитирай
11. furiika - Косарка, кося,
28.01.2010 11:30
щото и мене така ме косят! Няма шега, няма измама!
:)))))))))))
цитирай
12. furiika - ivoso,
28.01.2010 11:31
ми ко сега...
:)))
цитирай
13. pax - :)))
28.01.2010 15:21
хахахаха - много свежо! чудя се откъде ги намираш:)
цитирай
14. furiika - pax :))))))))
28.01.2010 16:06
който търси - намира!:))))
цитирай
15. malkiatprintz - Готини :):):):)
29.01.2010 01:28
Готини :):):):)
цитирай
16. furiika - принце,
29.01.2010 07:20
и ти си готин!
:)))
цитирай
17. martito - :)))))))))))))))
29.01.2010 08:16
Мдаааааа... образованието в Бг явно не струва;))))))))))))))))))
цитирай
18. furiika - Марти, не е толкова зле,
29.01.2010 09:39
ама това за недомлъвките е пропуснато като материал:))))))))))
цитирай
19. teachme - :)))
29.01.2010 21:03
мноо секс при тебе:))) даже баба и дядо
не пропускат:)))
цитирай
20. furiika - teachme, така е, приятелко! :)))))
30.01.2010 09:07
Празно няма!
:)))
цитирай
21. lubima - хахах тези със кардинално новия ...
31.01.2010 18:59
хахах тези със кардинално новия начин най- ми харесаха)))Усмивчици Фури )))))
цитирай
22. furiika - lubima, така е,
01.02.2010 11:08
трябва да има и промени, иначе става скучно:)))))))
Целувчици и от мен!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969510
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930