Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 11:00 - Вълшебниците имали вълшебни пръчици, а вълшебничките - вълшебни ... дупчици.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 16043 Коментари: 52 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

Дебел човек стои пред едно училище. Учителка го пита: - Извинете! Дете ли чакате?  - Не, от бирата е. 





Пешо много заеквал...
Отнело му три часа да каже "ДА" на жена си когато се женели.
Целия му живот минал зле заради дефекта му и се решил да отиде при лекар...
- Докторе, искам да спра с тва заекване!?!?
Доктора мислил, мислил...:
- Съблечи се!
Съблякал се Пешо.. и доктора:
- Ааа ето каква била причината - заради голямото ти "достойнство" е! Когато виси тежеста му опъва гласните ти струни и от това се получва заекването.
- Докторе, искам да ми го смените с по-малък!!!
След 2 часа операцията била факт. Когато Пешо се прибрал изрецитирал влизайки в дома си стихотворението: "Родна стряха" без да заекне и веднъж.
Но в живота му последвал фатален обрат... Влиза след една седмица при докотора:
- Докторе, жена ми не е доволна от живота в спалнята и каза, че ако не си върна стария пенис ще ме напусне!?!?
Докотора:
- З з з забрави!







- На какво ти прилича пълната Луна?
- На дупката в гъза.
- ????
- Ми...ние сме вътре!







Двама писари в Древен Египет описват на стената на пирамидата живота на фараона. Единият пита другия:
- Колега, "много надарен мъж" как се пишеше, с един или с два пениса?







Интервю за работа:
- А как сте с чуждите езици?
- Идеално! Освен българския всички езици са ми чужди!







Питат Генко:
- Как са нещата на семейния фронт?
- Както и преди, седя в окопа и не смея да вдигна глава. Искам да се предам, но жената и тъщата заявиха, че пленници не взимат.







Един мъж се прибира от работа изморен отново и гледа жена си по средата на хола опънала един дюшек, застанала на него на челна стойка . Измореният мъж се шашнал от тази гледка и попитал:
-Абе, жена, какво става тук, да не си изперкала?
Жената отвърнала:
-Ами ти така и така не можеш да го вдигнеш, та вземи го спусни поне!







-Ало, КАТ ли е?
-Да, кажете.
-Тук с колата ударих две кокошки. Какво да ги правя?
-Хвърлете ги на банкета, да не пречат на движението и не ни занимавайте с глупости!
-Добре де добре, а с Пежото им какво да правя?







Двама сърби се разхождали из Ню Йорк и по едно време от един небостъргач падала някаква жена "Ааааааааааааааааа! " и тия двамата гледат, как тя се приближава и тупва и единия вика:
-"Ово йе стАндарт, брате..... йебеш, па фъргаш."








Мъж и жена са в ресторант. Накрая келнерката носи сметката. Жената почва да се възмущава:
- Защо освен яденето и пиенето в сметката има и един чорапогащник?
Келнерката:
- Не ви харесва, а? Тогава по-добре следете какви ги върши мъжа ви цяла вечер, или поне му изрежете ноктите.







Отивам да проверя ноктите на моичкия! :)))
Хубави дъждовни дни желая!



Гласувай:
46



1. erato7 - Отново порция смях! Благодаря ти, ...
24.06.2010 11:17
Отново порция смях! Благодаря ти, Фурийке!:)))
цитирай
2. furiika - erato7:))))
24.06.2010 11:18
и аз благодаря!
Усмихнат ден!
:)))
цитирай
3. mariani - :))
24.06.2010 11:21
...и като идете на ресторант, гледай го в очите и ръцете, furiika ;)))
цитирай
4. benra - -)))))
24.06.2010 11:26
за ноктите не бях се сещала:-)))
цитирай
5. despinida - Както винаги на върха на вълната...:)))
24.06.2010 11:26
а това е случка от практиката на моя съсед, катаджия :

- Как успяхте така лошо да се ударите в стъбла, пита той нещастен участник в пътното движение.
- Началник, ето ти ключовете и колата, да видим дали ти можеш по-добре да се удариш...

Поздрави на всички и от мен...и внимателно със стълбовете край пътя :)))
цитирай
6. furiika - mariani,
24.06.2010 11:31
само в ръцете е достатъчно:)))))))
цитирай
7. furiika - даа, ама
24.06.2010 11:32
benra написа:
за ноктите не бях се сещала:-)))


виж какви поразии правят:)))))))
цитирай
8. furiika - despinida:)))
24.06.2010 11:34
...и внимателно със стълбовете край пътя :)))

...и с кокошките също:)))))))))
цитирай
9. razkazvachka - на български и останалите чужди езици: готино е:)))
24.06.2010 12:56
и никъффф дъжд днеска, да си имами уважението!
цитирай
10. furiika - razkazvachka))))
24.06.2010 13:16
никъффффф! :)))
цитирай
11. raztvoritel - О_о
24.06.2010 13:47
Страшно ми хареса вица за египетските писари! А този за пълната луна, ако ми го обясниш, ще бъда много благодарна :-)
цитирай
12. furiika - готин е наистина:))))
24.06.2010 14:38
а, колкото за луната, предлагам да изчакаме да видим дали някой го е рабрал, ако не, тогава ще разясня:)))))))))
цитирай
13. gothic - А, мойте ми ги режат редовно. . . . До ...
24.06.2010 14:39
А, мойте ми ги режат редовно....До дупка ;)
цитирай
14. pilcho - Хахахахахааааа
24.06.2010 14:50
Браво, фурийке! Чудна си! Наздраве ;)
цитирай
15. semtomovi - )))
24.06.2010 14:52
)))
цитирай
16. semtomovi - ne zn zasto
24.06.2010 14:55
da, az go razbrah, no ne se smjah osobeno
цитирай
17. xxxx - хъхъхъ ни мой го разбра и туй то, ни моа бря..
24.06.2010 14:55
изчетакох го тук на ини мои, амъ всички зацъклихме по упулени лица и направо ни иди да си бръкнем в гъза ъъъъъъъ от яд да си бръкнем де хъхъ
ай кат разясниш, само ми свирни, за да ни съ отвея и дъ забрая да са задоволя с ответ :p
цитирай
18. sisithebest - :DDDDDD
24.06.2010 14:56
Ааааааа...ахахахаххахах :D

Веселоо!!! :)
цитирай
19. xxxx - хахахаха разбрах го тва за Лунат...
24.06.2010 14:57
хахахаха разбрах го тва за Луната
хахаха искаш да кажеш, че две лайна си говорят и са още вътре във гъза и от напъните кво дъ видят, дупката в гъза хаха
ъъъъ ни моа да обеснявам много-много :)
цитирай
20. xxxx - всъщност от всяка дупка и капката ...
24.06.2010 15:03
всъщност от всяка дупка и капката светлина ти се вижда като пълна луна :)
цитирай
21. furiika - Готик, :)))))
24.06.2010 15:04
gothic написа:
А, мойте ми ги режат редовно....До дупка ;)


браво, предвидлива жена имаш, да я поздравиш! Значи спокойно мога да се въртя край теб, без да пострада чорапогщника ми. Супер!:))))))
цитирай
22. furiika - хихии:)))
24.06.2010 15:06
pilcho написа:
Браво, фурийке! Чудна си! Наздраве ;)


Мерси, но много рано с наздравиците...ама щом си рекла - Наздраве да е !
:)))
цитирай
23. furiika - ок,
24.06.2010 15:07
semtomovi написа:
da, az go razbrah, no ne se smjah osobeno


Давай,сподели версията!
:))))
цитирай
24. furiika - Сисии:)))
24.06.2010 15:09
sisithebest написа:
Ааааааа...ахахахаххахах :D

Веселоо!!! :)


нали?:))) Нека е весело, от това по-хубаво няма!
:)))
цитирай
25. furiika - хххх:)))))))
24.06.2010 15:10
xxxx написа:
всъщност от всяка дупка и капката светлина ти се вижда като пълна луна :)


виждаш ли...това е отговора!
:)))))
цитирай
26. xxxx - Виждам, виждам хъхъхъ колко да виждам?! на половина чувам пък
24.06.2010 15:25
за виждането да не говорим хъхъ

- Докториеее, чувам на половина. - казва пациентката.
- Ъ, я да видим тая работа.. Ще отидете в другия край на кабинета и каквото кажа вие ще го повтаряте, разбрахте ли?
- Да..

и така, доктора:
- Четири.
- Две. - гордо викнала пациентката

аре чао хубав ден с мен без мен, все тая, а аз все така се мая :L
цитирай
27. furiika - :)))))))))))
24.06.2010 15:57
xxxx написа:
за виждането да не говорим хъхъ

- Докториеее, чувам на половина. - казва пациентката.
- Ъ, я да видим тая работа.. Ще отидете в другия край на кабинета и каквото кажа вие ще го повтаряте, разбрахте ли?
- Да..

и така, доктора:
- Четири.
- Две. - гордо викнала пациентката

аре чао хубав ден с мен без мен, все тая, а аз все така се мая :L




Диагнозата е ясна: Наполовина чува жената! :))))))))
цитирай
28. malkiatprintz - Хех. . . . тая Луна много голяма нещо, ...
24.06.2010 16:10
Хех.... тая Луна много голяма нещо, егааати, все едно, че е минал някой, който не само е заеквал, ами се подписва с две вълшебни пръчки, ама и това е въпрос на стандарт, Фури, ако не е добър, вместо сметки за чорапогашници, човек клечи в окопите, защото на жената й е омръзнало да стои начелна стойка, ама тогава човек поне един език трябва да владее добре - и да го използва - вместо да се чуди какво да ги прави тия кокошки :)
цитирай
29. furiika - хахахахаааа:))))) Принце,
24.06.2010 17:28
и аз тъй викам, ама кой да ни чуе и разбере?СтАндарт си требе, брате, оти и Пежото зян ще си иде, пък и пленници като няма, съвсем!
:)))))))))
цитирай
30. tera - Фури,
24.06.2010 18:08
накарай го да си ги гризе, чиста работа. Ноктите, де ....:)))
цитирай
31. karambol5 - Хихихихихихихихиихиииихихих...
24.06.2010 18:17
Хихихихихихихихиихиииихихихихихихихихихиих
Мнооого ме разсмя :))))
цитирай
32. net - :)
24.06.2010 18:57
Освен българския всички езици са ми чужди!
Ще го имам в предвид, ако ме питат на интервю :)))))))
цитирай
33. bigbrother2 - Значиии за ноктитеее
24.06.2010 19:02
Всекиии си имаа рабооотноо облеклоо, тооо си влизаав сметкааатааа.
Доопъъъълнителлооонто впиииисвааанеее е прооотиииивооокооонстиитуууциииооооннноооо..ъъъ
цитирай
34. hristo27 - Ловджия среща в полето пастирче и го ...
24.06.2010 20:17
Ловджия среща в полето пастирче и го пита:
- Да си виждал тук да минава един заек?
- Да! Един мъжки...
- Откъде разбра, че е мъжки?
- Каза да го хванеш за оная работа!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
35. yuliya2006 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! Божествен миг ...
24.06.2010 21:21
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
36. furiika - Тераааа:)))))
24.06.2010 22:42
приятелко, това е идеяяяяя:))))))))))))))
цитирай
37. furiika - karambol5, мила
24.06.2010 22:44
надявам се да те държи поне до понеделник:)))
Прегръдки, приятелко!
:)))
цитирай
38. tera - Furi,
24.06.2010 22:51
не милосвай karambola, щото е мъж! Не ти е приятелка, аз съм ти приятелка! :)
Че и прегръдки даже... , май ще требе и той да си гризе ноктите! :)))))
цитирай
39. furiika - :)))))))))))))
24.06.2010 23:00
bigbrother2 написа:
Всекиии си имаа рабооотноо облеклоо, тооо си влизаав сметкааатааа.
Доопъъъълнителлооонто впиииисвааанеее е прооотиииивооокооонстиитуууциииооооннноооо..ъъъ




Айде бе...без чорапогащник ли????
цитирай
40. furiika - Ицеееее
24.06.2010 23:04
hristo27 написа:
Ловджия среща в полето пастирче и го пита:
- Да си виждал тук да минава един заек?
- Да! Един мъжки...
- Откъде разбра, че е мъжки?
- Каза да го хванеш за оная работа!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



коя е тая работа???:))))))))))
цитирай
41. furiika - уауууууууууууууу:))))
24.06.2010 23:05
tera написа:
не милосвай karambola, щото е мъж! Не ти е приятелка, аз съм ти приятелка! :)
Че и прегръдки даже... , май ще требе и той да си гризе ноктите! :)))))



Тера, може ли да съм толко заблудена???
:))))))))))
цитирай
42. furiika - Джул, благодаря ти, миличка!
24.06.2010 23:07
Нека е честит празника на всички и нека не се налага чрез билки да ни споходи любовта, онази голямата и истинската!
:)))))))))))
цитирай
43. divna8 - Ох...
25.06.2010 02:27
от бира - дете;
от кокошки - мезе...
ох, не май "Пежо" беше...
Ама то не падаше ли върху сърбите?!...
Ех, фурийка, прощавай - блондинка съм :))))))))
Когато имам време - ще дойда да ги науча и да коментирам пак :):):)
Усмихнати дни и на теб - задето "затормозяваш" дивно блонди като мен :)))
цитирай
44. furiika - Хихииииии:)))
25.06.2010 15:00
net написа:
Освен българския всички езици са ми чужди!
Ще го имам в предвид, ако ме питат на интервю :)))))))


Той принца много готинко го каза:"човек поне един език трябва да владее добре - и да го използва"
:)))))Шегичка, де! Да не се разсърдиш!
:)))))
цитирай
45. furiika - divna8 :)))
25.06.2010 15:02
Айде, айде, всеки си е по малко блонди!
Хубави почивни дни, мила!
:)))))
цитирай
46. net - :)
25.06.2010 21:08
аааааааааа, поне два езика,поне два! ;)
:)))))
цитирай
47. umma - Значи... и ти си дивна furiika :))))))))) Хубави и усмихнати дни !
27.06.2010 06:00
furiika написа:
Айде, айде, всеки си е по малко блонди!
Хубави почивни дни, мила!
:)))))

цитирай
48. furiika - :)))))
27.06.2010 08:31
net написа:
аааааааааа, поне два езика,поне два! ;)
:)))))


два, ама...да не минем за змия с тез 2 езика. Ние може да ги имаме, ама единия е достатъчен само да се вижда, другия нека седи скрита резерва.:)))))))))))))
цитирай
49. furiika - umma, благодаря! :)))
27.06.2010 08:33
"Значи... и ти си дивна furiika"


Дивна съм, даже без "н".:)))))))
цитирай
50. hristo27 - Луда любов, разхвърляни дрехи, ...
29.06.2010 20:13
Луда любов, разхвърляни дрехи, нажежен въздух. Към 4 сутринта младоженеца казва:
- Мила, ще ми подадеш ли чаша вода!
От хола свекървата се обажда:
- Петьо, както си са запотил, остава и студена вода да ми пиеш сега!
цитирай
51. furiika - Ице, добре, че си ти,
29.06.2010 20:57
щото ми е зор сега и не мога да ви забавлявам. Благодаря ти!:)))
Тез свекърви, тез свекървиии...
:))))))))
цитирай
52. hristo27 - Един мъж лови риба, а на главата му - ...
30.06.2010 15:40
Един мъж лови риба, а на главата му - тухла. Минава една жена, гледа го с тухла на главата - и любопитството я заглождило.
- Каква е тая тухла на главата ти?
- Пусни ми и ще ти кажа - отговорил мъжът.
- Абе я си еби майката! - казала жената и си тръгнала.
Обаче нали е любопитна и се върнала.
- Кажи бе, каква е тая тухла!
- Пусни ми и ще ти кажа.
- Добре, ще ти пусна.
Отишли те зад храстите и като се върнали мъжът й казал:
- Слушай сега - от сутринта съм тука, на червея - нищо, ама на тухлата - ти си третата!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961699
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031