Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 08:19 - Въпросът за вярността е само въпрос на време и подходящ случай.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 18107 Коментари: 40 Гласове:
46


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

- Благодаря, докторе! Таблетките, които ми изписахте за повишаване на потенцията, са просто чудодейнии! Нахвърлих се на жена си още на масата и последва див и необуздан секс час и половина!...Вярно е, че и повече в този ресторант няма да ни пуснат..



- Има хора, които с нетърпение чакат понедленик, за да отидат на работа. 
- Толкова си обичат работата? 
- Не, вкъщи не им дават да пушат.





Две приятелки:  - Представи си само, моят от командировката пак нова поза докара!




- Наскоро ме бяха обкръжили банда престъпници!  - Ау! Как се измъкна?  - Един ме напада, а аз - на! Вторият напада: а аз - на! Третият скача към мен: а аз - на!  - После какво стана?  - Това беше. Парите ми свършиха.




- Хайде днес без презерватив?
- Защо?
- Жега е.





В аптека с мъка влиза прастар дядо и с треперещ глас към аптекарката: 
- Госпожице, от Втората световна насам имам проблем с половия живот! Д-д-да имат-те случ-чайно надуваем Хитлер? 






Стоят си в хладилника 10 яйца. Първото казва: - Глей го онова яйце, в края! Ама каква муцуна, а?  Второто: - Изрод. На хипар се прави.  Третото: - Не го обиждайте, де! Може да е хормонално разстройство!  А четвъртото: - Я, млъквайте! Това е киви! 





- Абе батка, какво е тва дет вали и е бяло, но завършва на АТКА?  - Незнам, кажи!?  - Снег, бе, бАТКА!  - А какво е тва дето вали, бяло е и завършва на АХ?  - Незнам, кажи пак!?  - Снег, бе, батка, нали ти казАХ! 





Американски турист в Париж. Рано сутринта седи в една закусвалня и дъвче дъвка. По едно време идва един французин да си изпие кафето. Сяда, а американеца от скука се настанява при него. Французина си поръчва кафе, ягодово сладко и кроасан. Донасят му поръчката и той започва да се храни. Американеца , дъвчеики си дъвката попитал: -Кафенце пием, а? Абе, да те питам вие тука с утайката на кафето какво правите, а?  -Как какво, изхвърляме я! -отвърнал французина.  -АААхахаххахахаха! Ние пък я опаковаме и я пращаме за Франция та да си правят кафе! ХАхахахахаха!  -А, да те питам вие с трохите от кроасаните какво правите, а? -попитал американеца най-безочливо дъвчейки си дъвката.  -Ами какво, изхвърляме ги!  -ААаааааа а ние, не! Пращаме ги във Франция та да си правят кроасани! Хахахахаха!  Тука французина не издържал и попитал: -Добре де, а вие там в Америка какво правите с използваните вече презервативи?  Американеца се замислил и рекъл: -Ами как какво, изхвърляме ги бе, идиот! Що, вие какво правите?  -Аааааа , ами нищо, събираме ги и ги пращаме в Америка, та да си правят ДЪВКИ!







Научен вариант на поговорката "Бързата кучка слепи ги ражда":
"Женски индивид от разред хищници, ускорявайки естествен биологичен процес, възпроизвежда потомство,
неспособно да асимилира визуална информация."







Отново е ПондРелник! Спорна седмица!
:):):)


Тагове:   въпрос,


Гласувай:
47



1. karambol5 - Спорна да е :))))))))))))))
02.08.2010 08:50
Спорна да е :))))))))))))))
цитирай
2. furiika - :)))
02.08.2010 08:52
karambol5 написа:
Спорна да е :))))))))))))))


и да не е жега:)))
цитирай
3. tera - Furi,
02.08.2010 09:36
не ща те разочаровам, но голяма жега се задавала... :)))
Ако ме разбираш де, щото съм от разред "киви"! :)
цитирай
4. furiika - Тера:)))))
02.08.2010 09:44
tera написа:
не ща те разочаровам, но голяма жега се задавала... :)))
Ако ме разбираш де, щото съм от разред "киви"! :)


мен жега не ме плаши, напротив...:))))


Два домата пресичали улицата. По едно време единия го сгазила една кола, а другият се провикнал, хилейки се:
- Ставай бе, кетчуп!

Аз пък съм от разред домати:)))
цитирай
5. martito - Спорна и весела!:)) И внимателно с ...
02.08.2010 09:52
Спорна и весела!:)) И внимателно с дъвките:)))))))))))))
цитирай
6. furiika - Мартиии:)))
02.08.2010 10:03
martito написа:
Спорна и весела!:)) И внимателно с дъвките:)))))))))))))


Мерси, мила! :)))
Колкото до дъвките - няма никаква опасност, защото не дъвча дъвки, предпочитам да смучкам...бонбонки:)))
цитирай
7. kardamom - :)
02.08.2010 10:10
ПондРелник e!
:)))
цитирай
8. razkazvachka - Жега, викаш!
02.08.2010 10:11
Хъммм! Отивам да бера... къпини!

Весела седмица!
цитирай
9. furiika - :)))))
02.08.2010 10:16
kardamom написа:
ПондРелник e!
:)))


ПондРелник еееее! Ей го къде е и уйкенда!
:)))
цитирай
10. furiika - :)))))
02.08.2010 10:17
razkazvachka написа:
Хъммм! Отивам да бера... къпини!

Весела седмица!


Хихи, в гората за къпини, дано полъхва там:)))))))))
Весела и на теееб!
:)))
цитирай
11. анонимен - Я да те оспамя
02.08.2010 10:30
и от този профил ;) Визуалната информация ли? Да живее лятото - дълбоки деколтета, впити блузки, невидимо бельо под seethru дрешки....Да живее лятото! Да живее визуалната информация :)))))
цитирай
12. furiika - :)))
02.08.2010 10:41
thegreatcollection написа:
и от този профил ;) Визуалната информация ли? Да живее лятото - дълбоки деколтета, впити блузки, невидимо бельо под seethru дрешки....Да живее лятото! Да живее визуалната информация :)))))



да живее визуалната информация, но само в случай, че се асимилира добре, особенооо през лятото:))))))
цитирай
13. enjoy6 - Приятна и спорна работна седмица!
02.08.2010 10:46
Поздрави и благодаря за понеделнишкото настроение!:)))
цитирай
14. priqtel12 - :):):)
02.08.2010 11:02
Спорна да е и твоята седмица!
цитирай
15. gothic - и от този профил ;) Визуалната ин...
02.08.2010 11:42
furiika написа:
thegreatcollection написа:
и от този профил ;) Визуалната информация ли? Да живее лятото - дълбоки деколтета, впити блузки, невидимо бельо под seethru дрешки....Да живее лятото! Да живее визуалната информация :)))))




Фури, бъди сигурна че я асимилирам добре....А забелязах, че и половинката се грижи доста добре за осведомеността на мъжката част от народонаселението :)

да живее визуалната информация, но само в случай, че се асимилира добре, особенооо през лятото:))))))

цитирай
16. furiika - :)))
02.08.2010 14:23
enjoy6 написа:
Поздрави и благодаря за понеделнишкото настроение!:)))


Мерсиии! Весели, пондрелнишки поздрави и от мен!
:)))))
цитирай
17. furiika - Готик,
02.08.2010 14:24
само половинката ти ли се грижи за това?:)))))
За къде сте вие, без нас-жените!
:))))))
цитирай
18. dengubara - Кой беше оня ресторант? - Черпя по едно от същото!
02.08.2010 14:43
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. furiika - :)))))
02.08.2010 15:34
priqtel12 написа:
Спорна да е и твоята седмица!



Благодаря ти! В отпуска съм, ама защо да не ми спори в тая жега...:))))))))))
цитирай
20. furiika - :)))))))))))))
02.08.2010 15:37
dengubara написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Има ли значение в кой ресторант? Важното е, че си мераклия да почерпиш:)))))
цитирай
21. malkiatprintz - Ами как няма да има нова поза след ...
02.08.2010 16:02
Ами как няма да има нова поза след командировка, при тия ресторанти и хапчета, с тях даже въпросът за времето и подходящия случай отпада, пък ако трябва и надуваема кукла на Дзержински ще се търси, а при късмет с нападатели няма да има опасност да им плаща в натура: каже ли им "на", ще бягат с нетърпение сякаш е понеделник, че в тая жега и с тия кивита, нито ще им е до гатанки, нито до дъвки, ако трябва и планина ще повдигнат, че тоя път майсторът няма да се посрами :)
цитирай
22. furiika - хахахаааа:))))
02.08.2010 16:18
Принцееее!:))) На ниво както винаги!Мерсииии!
:)))
цитирай
23. hristo27 - "Ако един мъж е с букет цветя, ...
02.08.2010 16:55
"Ако един мъж е с букет цветя, то означава, че планира не да се занимава с ботаника, а с анатомия."

:)))))))))))

Усмихната седмица, Фури!
цитирай
24. divna8 - Жега, жегаааа. . . И Хитлер няма, и ...
02.08.2010 17:19
Жега, жегаааа... И Хитлер няма, и кивито замръзва в хладилника...
И да внимавате, ей - хапчетата си пийте само в къщи / на мъжете говоря :))) / !!!

Фурийка, слагай по-разхлаждащите дрешки иии ... в подготвителния клас на вечерното училище :)))))))) Че иначе тия мъже, недоучени си остават, ей :)))))

Весела седмица - още от понеделник - и на теб :):):)
цитирай
25. furiika - Ицеее:)))
02.08.2010 17:34
hristo27 написа:
"Ако един мъж е с букет цветя, то означава, че планира не да се занимава с ботаника, а с анатомия."

:)))))))))))

Усмихната седмица, Фури!




То, всички мъже сте ми едни анатомии, или поне гинеколози:))))))))



"Ако е верен израза, че "обущарят е без обувки", то става ясно, защо мнозинството гинеколози са мъже."

:)))))))))))
цитирай
26. furiika - Дивна приятелко,
02.08.2010 17:37
благодаря ти! :)))
Весела и жегаво-полъхваща и на теб, мила!
:)))
цитирай
27. bigbrother2 - Добре че е понеделник!
02.08.2010 20:34
Да си запаля една....
цитирай
28. abanos - Усмивкиии...
02.08.2010 22:42
Усмихнат понеделник,усмихната седмица,усмихнато лято....ееееех,че хубавоооо!
цитирай
29. kass - furiika
02.08.2010 22:53
и аз чакам пондрелника с нетърпение поради две причини:
1. ще има нови вицове
2. вкъщи съм си забранила да пуша :)...
цитирай
30. furiika - :)))
02.08.2010 23:28
bigbrother2 написа:
Да си запаля една....


...горкия...
:)))))
цитирай
31. furiika - :)))
02.08.2010 23:29
kass написа:
и аз чакам пондрелника с нетърпение поради две причини:
1. ще има нови вицове
2. вкъщи съм си забранила да пуша :)...



и у дома е забранено, само за мен не:)))))))
цитирай
32. furiika - :)))))
03.08.2010 11:24
abanos написа:
Усмихнат понеделник,усмихната седмица,усмихнато лято....ееееех,че хубавоооо!


Усмивки и от мееен!
:)))
цитирай
33. kesh - здравейте :)
03.08.2010 19:03
здравейте,от скоро попаднах на този блог но определено вече съм пристрастен към него,furiika хиляди благодарности за това че ме разсмиваш и продължавай в същия дух :)
цитирай
34. furiika - :)))))
04.08.2010 05:07
kesh написа:
здравейте,от скоро попаднах на този блог но определено вече съм пристрастен към него,furiika хиляди благодарности за това че ме разсмиваш и продължавай в същия дух :)



Благодаря и аз!
Слушам и изпълнявам!:)))))
цитирай
35. net - :)
04.08.2010 22:11
Хубав ден, прекрасен. Започва с "П", завършва на "К", ама не е петъъъък!!!
цитирай
36. tera - Пък аз си пуша в къщи :)
05.08.2010 09:25
Не стига, че навън все нещо ми се забранява, та вкъщи аз да си забранявам!
Да не съм мазохист, всичко си разрешавам даже! :)))
цитирай
37. furiika - net-че:)))))))
05.08.2010 10:02
net написа:
Хубав ден, прекрасен. Започва с "П", завършва на "К", ама не е петъъъък!!!


ПОНДРЕЛНИК ЕЕЕЕЕЕЕ!
Познах, нали?;)
:)))))))
цитирай
38. furiika - Тера, и аз съм така! :)))
05.08.2010 10:04
tera написа:
Не стига, че навън все нещо ми се забранява, та вкъщи аз да си забранявам!
Да не съм мазохист, всичко си разрешавам даже! :)))



Големи сме егоистки ние с тебе:)))))))
цитирай
39. tera - Мтъй, я! :)
06.08.2010 09:13
Аз ако чакам някой да ми разрешава, къде ще му отиде края.:)))

Дето онази стрина казала на децата като я питали:
- А нямали да чекаме тате за обяд?
- Ако съм чекала на баща ви и вас немаше да ви има!
:)))
цитирай
40. furiika - Ахахахахахааа:))))))))
06.08.2010 09:21
tera написа:
Аз ако чакам някой да ми разрешава, къде ще му отиде края.:)))

Дето онази стрина казала на децата като я питали:
- А нямали да чекаме тате за обяд?
- Ако съм чекала на баща ви и вас немаше да ви има!
:)))



М'тъй, я! Никакво чакане, действие му е майката!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959786
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031