Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 08:52 - Успех - повод да се пийне...Неуспех - повод да се пийне, както трябва!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 16430 Коментари: 37 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)


Вървяла по улицата мадама с отхвръкнало дупе, а след нея младеж, който непрекъснато й правел комплименти. Девойката твърдо решила да не се обръща, но когато чула "Ах, какви големи, хубави зъби имаш! ", не издържала, извърнала глава и попитала: -Кажи ми само, как позна за зъбите ми, без да си ги виждал никога?  -Ами, като гледам какъв задник си отпрала - това с лоши зъби не можеш да го постигнеш... 






- Ти кога изгуби девствеността си?  - А за кой случай питаш - активно, пасивно или с момиче?






Майка говори със сина за неговите момичета:  - И забележи, сине, че за твоите курви не съм казала никога една лоша дума!






- Интересно, каква е разликата между ортопедичния матрак и анатомичния?  - На ортопедичният е полезно да се спи, а на анатомичният - приятно.  - Ясно. Значи аз имам ортопедична жена и анатомична секретарка.







Веднъж отивам в един бар и по едно време усещам, че ми се пърди, и то много сериозно.  За щастие музиката беше доста силна и ми хрумна да пускам леки пръцвания в такт с музиката, така, че да не се  чуе. И така 2-3 песни, обикалям по бара, докато ми олекне. След 3-тата песен обаче усещам, че всички ме гледат  странно с леко отвращение в погледа. В това момент осъзнавам, че все още съм със слушалките на айпода в ушите!







Еврейка, постоянна клиетка влиза в месния магазин. Собственикът й мери месото, леко мами с кантара, но тя забелязва и казва:  - Ицхак, хванете ме за гърдите, но здраво!  На неговия ням въпрос в очите тя пояснява:"Просто като ме ебат, обичам да ме държат и за двете гърди."






- С любовта е същото, като с гъбите.  - В какъв смисъл?  - Когато човек забележи, че е сгрешил - вече с нищо не може да си помогне...







На едни мъже им се допило, но нямали пари. Единият казва:  - Що не поискаш от жена си?  - Няма да даде нищо.  - Абе, излъжи нещо!  - Добре, ще опитам.  Отива при жена си и казва, че в града е дошла нова фирма и само за 50 лева удължават члена с 5 сантиметра.  Жена му веднага вади 200лв. и казва:  - Отивай бързо!  Мъжът точно е на вратата, тя го спира и казва:  - Ето ти още 50, а накрая и малко да го огънат.  Мъжът отива при компанията. Правят си банкет по пълната програма.  Вечерта се прибира вкъщи, жена му го пита:  - Ходи ли в тази фирма?  - Ходих.  - Удължиха ли го?  - Удължиха го, много добре стана.  - А, защо си пиян?  - От мъка...Твоите мръсни фантазии са виновни. Свършиха да го удължават и започнаха да го огъват и...се счупи.







Лежи си един пич на централния плаж в Бургас, а банският му един набъбнал, абе много внушителен. Приближава се една мадама към него:
-Извинете, господине, мога ли да ви почерпя нещо?
-Да, една ракия, ако може - кимва с глава към близкото капанче.
Мацката носи питието, подава му чашата треперейки... а той вади една краставица... от банския, отхапва и отпива глътка, усмихнато.
- Простак! - негодува бамбината..
- Простак, простак, ама трета ракия пия вече.








-Каква е разликата между: "Не! Не! Не давам отзад!" и "Ммм мммммм мммм!"?
-Тиксо на устата...






А, аз без тиксо на устата ви пожелавам усмихната седмица на всички!
:):):)


Тагове:   успех,   както,


Гласувай:
41



1. karambol5 - Благодаря :)))))))))))))))) ...
06.09.2010 08:58
Благодаря :))))))))))))))))
Усмихната и за теб :))
цитирай
2. furiika - :)))))))
06.09.2010 09:05
karambol5 написа:
Благодаря :))))))))))))))))
Усмихната и за теб :))



И аз благодаря!:)))))
цитирай
3. despinida - Благодарности за чудесната гарнитура
06.09.2010 09:07
към сутрешното кафе!
цитирай
4. furiika - :))))
06.09.2010 09:09
despinida написа:
към сутрешното кафе!



Важното е настроение да има, приятелко!
:)))
цитирай
5. kosara2008 - :)))) йес,
06.09.2010 09:27
цукъммммм,мммм те ухилена до уши:)))БЪДИ ми живкоздравко и Обичност да ти е:))))
цитирай
6. furiika - Косарка,
06.09.2010 09:45
цунки, гушки и от мен, миличка!
:))))
цитирай
7. bigbrother2 - Ееех,
06.09.2010 09:51
допи ми се ракийка:)))
цитирай
8. furiika - :)))))
06.09.2010 10:25
bigbrother2 написа:
допи ми се ракийка:)))


с повод, или без?:)))))
цитирай
9. razkazvachka - Абеее - успех и успех и успех и пак!
06.09.2010 12:12
Хубав ден с повод или без и с каквото пие навалицата - по отделно или заедно - на здраве да е!
цитирай
10. gothic - Рано е за Наздраве - с или без повод, ...
06.09.2010 12:15
Рано е за Наздраве - с или без повод, така че - честит празник и усмихната седмица!!!
цитирай
11. furiika - :))))
06.09.2010 12:34
razkazvachka написа:
Хубав ден с повод или без и с каквото пие навалицата - по отделно или заедно - на здраве да е!


Нека е на здраве, още повече, че в днешния празничен ден е и с повод.
:))))))
цитирай
12. furiika - Готик,
06.09.2010 12:35
gothic написа:
Рано е за Наздраве - с или без повод, така че - честит празник и усмихната седмица!!!


Честит нека ни е празника и за довечера - наздраве!
:))))))
цитирай
13. hristo27 - Супер, Фури! Майка с ...
06.09.2010 15:25
Супер, Фури!




Майка с бебе пътува във рейса. Детето станало неспокойно и започнало да плаче. Майката започнала да го кърми, но то упорствало.
- Яж мама, защото ще я дам на чичкото!
Минало малко време и човекът до нея не се стърпял и казал:
- Госпожо, ако ще я давате, давайте я, защото вече трета спирка изпускам!
цитирай
14. miaa - Честит празник и успешна седмица:)
06.09.2010 15:56
Честит празник и успешна седмица:)
цитирай
15. monaliza121 - Поздрави, Фурийка и...
06.09.2010 16:04
Честит празник!
Ракийката е от мен...:)))))))))
цитирай
16. furiika - :)))))))))
06.09.2010 16:04
hristo27 написа:
Супер, Фури!

Майка с бебе пътува във рейса. Детето станало неспокойно и започнало да плаче. Майката започнала да го кърми, но то упорствало.
- Яж мама, защото ще я дам на чичкото!
Минало малко време и човекът до нея не се стърпял и казал:
- Госпожо, ако ще я давате, давайте я, защото вече трета спирка изпускам!



И ти си супер:))))))
цитирай
17. furiika - :)))))
06.09.2010 16:04
miaa написа:
Честит празник и успешна седмица:)


Мерсиии! Подобно!
:)))
цитирай
18. furiika - :))))))
06.09.2010 16:06
monaliza121 написа:
Честит празник!
Ракийката е от мен...:)))))))))


Бравооо! Аз ще спретна салатката!
:)))
цитирай
19. elineli - Нели,
06.09.2010 19:30
усмивчице чудна, обезпокоих се сериозно за въображението си :)))Прегръщ :)))
цитирай
20. furiika - Нел, :)))
06.09.2010 19:58
elineli написа:
усмивчице чудна, обезпокоих се сериозно за въображението си :)))Прегръщ :)))


Нямаш повод за притеснения!:)))
Прегръдки и от мен!
:)))
цитирай
21. mikino - Пожелавам усмихната седмица! Да пийнем по едно за случая!
06.09.2010 21:28
Жена се кара на мъжа си пияница:
- Не разбирам как може по цял ден да стоиш в кръчмата!
- Ами… защо тогава обсъждаш неща, които не разбираш?

:)))))
цитирай
22. furiika - :)))
06.09.2010 23:05
mikino написа:
Жена се кара на мъжа си пияница:
- Не разбирам как може по цял ден да стоиш в кръчмата!
- Ами… защо тогава обсъждаш неща, които не разбираш?

:)))))


Правилно! Аз обсъждам само неща, които разбирам:))))))))) И то не с мъжа си, естествено...:))))))))))
Наздравее!
цитирай
23. ronya - хахахах
07.09.2010 00:51
обаче не мога да сдържа да не ти го върна днес ;)

Eдин косовар жени сина си веднага след обявяването на независимост.
Хваща го и му казва:
Сине довечера пред прага на спалнята хващаш булката и я внасяш на ръце през прага, да не стъпва по земята щото Косово е гордо, мяташ я на леглото щото Косово е силно, сваляш и дрехите щото Косово е открито пред целия свят...
На сутринта хваща сина си и го пита: Кажи к'во стана?
Ами тате, внасох я на ръце през прага, да не стъпва по земята щото Косово е гордо, метнах я на леглото щото Косово е силно, свалих и дрехите щото Косово е открито пред целия свят ....и си забих една чикия щото Косово е независимо!

ухилено да ти е :)))))))))
цитирай
24. malkiatprintz - - Тошееее. . . . излизай от морето...
07.09.2010 04:50
- Тошееее.... излизай от моретоооо...
- Защо бе, мамоооо.... студено ли ми еееее...
- Неее... гладен сииии...

:)
цитирай
25. furiika - ronya,
07.09.2010 07:01
мерси за връщането!:)))))
Да живее независимостта!
:)
цитирай
26. furiika - Хахахахахаааа
07.09.2010 07:02
принцеее!:))))))) Да живеят и майкитеее! Днес синът ми е рожденик и този виц ми идва дюшеш!:))))))
цитирай
27. xxxx - с кеф тъ кльопам аз тебе.
07.09.2010 09:08
по очите ми дъ си.
и усмивката все тъй дъ ми виси хъхъ
:p хубав дес филийке-фурийке
цитирай
28. hristo27 - Тези "исторически бисери...
07.09.2010 12:21
Тези "исторически бисери" са за теб:

"Османската империя изживява своя закъснял пубертет"
" Революционерите преминават замръзналия Дунав при Горна Оряховица"
цитирай
29. furiika - И аз та кльопам,
07.09.2010 15:40
xxxx написа:
по очите ми дъ си.
и усмивката все тъй дъ ми виси хъхъ
:p хубав дес филийке-фурийке


хиксчо, миксчо:)))))))
цитирай
30. furiika - мерсиии Ицееееее:)))
07.09.2010 15:42
hristo27 написа:
Тези "исторически бисери" са за теб:

"Османската империя изживява своя закъснял пубертет"
" Революционерите преминават замръзналия Дунав при Горна Оряховица"



и аз съм чела много такива, ама пусто, не ги помня вечеее:)))))
цитирай
31. malkiatprintz - Ееее. . . . . . обичам "съвпа...
07.09.2010 20:06
Ееее...... обичам "съвпаденията", Фури! :) Да ти е жив и здрав, да палува (разумно), да те ядосва (по малко) и да те радва (много) :)
цитирай
32. furiika - Благодаря ти, принце! :)))
07.09.2010 21:59
Голяма душица ми е той, да е жив и здрав!
Поздрави, приятелче!
:)))
цитирай
33. hristo27 - "Здрасти, какво става с тебе, ...
08.09.2010 12:17
По повод на войните, които се водят в Блога:

"Здрасти, какво става с тебе, как живееш?- Абе като в харем...- Как така?- Ами знаеш, че все ще те нае*ат, ама не знаеш кога."
:)))))))
цитирай
34. joysii - Много свеж блог. Създава таковва ...
08.09.2010 22:53
Много свеж блог.Създава таковва приятно настроение.
Поздравления.За мен беше удоволствие.
Съжалявам,че не съм Ви открила по-рано.
Вие сте си съвсем на мястото,сред "Най-четени".
цитирай
35. furiika - joysii, благодаря за оценката :)))
09.09.2010 10:15
Не се влияя от класации, радвам се на приятелите, които ме посещават. Всички, които искат малко разтоварване в това трудно и забързано ежедневие, винаги са добре дошли. Добре дошла и на теб! Ще се радвам да сме приятели.
Поздрави!
:)))
цитирай
36. yotovava - ......
23.09.2010 16:08
изпопадаха ми думите.... :) :) :)

Поздрави
Валя
цитирай
37. furiika - хехе:)))
23.09.2010 16:14
yotovava написа:
изпопадаха ми думите.... :) :) :)

Поздрави
Валя


нали?:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959984
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031