Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 09:55 - Жени! Помнете! Липсата на секс в мъжкия организъм се компенсира с алкохол!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 33796 Коментари: 78 Гласове:
71


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хеййй! Привет от Лондон! Не сте ме забравили, нали? Аз отново съм при вас и ви поднасям порция настроение за уикенда!:)))




:)
:)
:)



Отчаян български студент в Англия изпраща e-mail до баща си:

Скъпи татко,

Искам да те уведомя, че от догодина таксите за обучение скачат тройно.

С обич,
сина ти.

Получава мигновенен отговор от бащата:

Скъпи сине,

Искам да те уведомя, че ако не хванеш следващия самолет до вкъщи, ш"ти
еба майката.

С обич,
баща ти.

След минута бащата получава SMS на телефона си:

"Ти вече направи тази грешка."






Мъж и жена отбелязват двадесет и пет години съвместен живот. Мъжът казва:
- Помниш ли, преди двадесет и пет години, бяхме под наем в един таван, спяхме на един матрак на пода, имахме един черно-бял телевизор. Сега имаме собствена къща, скъпи мебели, кола, плазмен телевизор. Но преди двадесет и пет години спях с 21-годишна, а сега се налага да спя с 46-годишна жена.
Жената отговаря:
- Намери си 21-годишна и ще се погрижа да живееш на таван, да имаш отново черно-бял телевизор...







Майка пита дъщеря си:
- Дъще, ти нали си целомъдрена?
Дъщерята (привидно засегната):
- Но разбира се мамо, какво говориш! Аз не бих разпознала хуй, дори да бях седнала отгоре му!







- Мамо, колко години си омъжена?
- Вече 10.
- А колко още остават?







В зоопарка съобщение по радиоуредбата:
- Избягал е 120 килограмов орангутан. Молим гостите да напуснат зоопарка.
Никой не излиза, всички вадят телефони, включват фотоапарати и чакат шоу.
- Орангутанът е сексуално незадоволен.
 Жените веднага започват да напускат.
- ...и е бисексуален.








- Така ми се иска да дойде за мен принца на белия кон!
- Не, за мен по-добре без коня.
- Ама защо? Толкова е романтично!
- Аха, а на теб ти е малко, че този принц ще ти се качи на главата, че и на коня да трябва да му чистиш!






Боцман танцува с мацка в дискотека и й шепне:
- Искаш ли да те заведа у нас да ти покажа каква татуировка имам на корема? Цяла подводница!
Мацката:
- Знам, вече усещам перископа.






- Знаете ли, че на еврейската сватба младоженецът обикновено не може да целуне булката?
- Защо?
- Защото до него седи майка му и през цялото време му казва "Яж, яж!"





Бяла жена ражда негърче. Виждайки бебето в ръцете на акушерката, казва с усмивка:
- Моят мъж ще е много доволен! Толкова обича черния хумор...






С много обич към всички приятели!
Фурийка :):):)




Тагове:   алкохол,   мъжкия,   организъм,


Гласувай:
71



1. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
08.10.2010 10:07
:)))))))))))))))))))))))))))
Яж ,яж :)))))))))))))))))
Веселко да ти е :)))))
цитирай
2. kosara2008 - "ох аман аман" ся пееше в една песен...:)здравей.че, усмивчичке,
08.10.2010 10:08
то може отсъствие ,може но ти простот прекали, джанъм,толкова ми липсваше чи дваа пъти ся поболявах и за да се усвеста читях ти придишните веселораздирателни постинги:)))

цункав и щастлив петака, мило и тенкс!
цитирай
3. furiika - хихи:)))
08.10.2010 10:08
karambol5 написа:
:)))))))))))))))))))))))))))
Яж ,яж :)))))))))))))))))
Веселко да ти е :)))))



Да ям, ама пусто като съм на диета...:)))
Веселко и на теб!
:)))
цитирай
4. furiika - Косарка, мислех чак в понеделник да ви изненадам,
08.10.2010 10:12
ама си викам, я да видя аз моята приятелка Косарка защо ми е такава една болнавичка, да не би да й липсват неморалните ми вицове и хоп - цъфнах отново в блога:)))))
Целувки и прегръдки, миличка!
:)))
цитирай
5. divna8 - Ле, ле. . . и аз съм любителка на че...
08.10.2010 10:14
Ле, ле... и аз съм любителка на черния хумор... ?!
Затова ли ми котана ми роди и черно коте, м?!

И аз съм целомъдрена, затова внимавам ... къде сядам :):):)

Поздрав на мъгливия Лондон от есенно усмихнат Пловдив!
цитирай
6. furiika - Ооооо, приятелко:)))
08.10.2010 10:18
divna8 написа:
Ле, ле... и аз съм любителка на черния хумор... ?!
Затова ли ми котана ми роди и черно коте, м?!

И аз съм целомъдрена, затова внимавам ... къде сядам :):):)

Поздрав на мъгливия Лондон от есенно усмихнат Пловдив!



Целомъдрието както се вижда хич не ми е в натурата, затова си сядам спокойно и най-важното - разпознавам безпогрешно къде:)))))))
Колкото до Лондон, посрещна ме със слънчева усмивка и 17-18 градуса температура на въздуха, докато при вас май и снежец е наваляло някъде...
Прегръдки, мила!
:)))
цитирай
7. panazea - Поздрав , приятелко !
08.10.2010 10:26
И на мъгливия Лондон ! А в София иска да го обърне на сняг! :))
цитирай
8. krotalka - Привет Фуриииии!
08.10.2010 10:42
Радвам се, че отново си тук!
цитирай
9. furiika - Поздрав и на теб, приятелко! :)))
08.10.2010 10:45
panazea написа:
И на мъгливия Лондон ! А в София иска да го обърне на сняг! :))



Лондон ще ми се радва слънчево поне до вторник, помага ми да се климатизирам:))))
Усмивкииии!
цитирай
10. kosara2008 - ха ха ха немурални викаш:)))) да ги и муралтетките:))) много се посмяхме на муралния образ зън зън
08.10.2010 10:47
furiika написа:
ама си викам, я да видя аз моята приятелка Косарка защо ми е такава една болнавичка, да не би да й липсват неморалните ми вицове и хоп - цъфнах отново в блога:)))))
Целувки и прегръдки, миличка!
:)))

цитирай
11. mariani - Привет,
08.10.2010 10:48
лондонска furiika :)
Нека дойде на кон, той ще си му чисти ;)))
Поздрави и много усмивки за теб
цитирай
12. анонимен - Тъй и тъй се говори за Лондон
08.10.2010 11:03
Милорд звъни в дома си от клуба и се провежда следния диалог
- Джон, уведомете милейди, че ще се забавя тази вечер.
- Милорд, Вие се прибрахте преди час и си легнахте с милейди
- Джон...идете в оръжейната, вземете пушката за слонове и ме застрелялйте
- Милорд, застрелях Ви
- Джон, а милейди?
- Милорд, милейди избяга през зимната градина с писъци и стъпка любимити Ви рози
- Джон, ...не обичам рози, от тях кихам и и...нямаме зимна градина...
- Милорд, Вие кой телефонен номер сте набрал?
цитирай
13. martito - Поздрави на Лондон!:)) И много ...
08.10.2010 11:09
Поздрави на Лондон!:))
И много усмивки:))
цитирай
14. furiika - Косарака, верно е образ:)))
08.10.2010 11:18
Направихме си купончето:)))
цитирай
15. furiika - Привет!:)))
08.10.2010 11:19
mariani написа:
лондонска furiika :)
Нека дойде на кон, той ще си му чисти ;)))
Поздрави и много усмивки за теб


Правилно, сега и коня ли да го мислим:))))))
Усмивкиии!
цитирай
16. furiika - :))))
08.10.2010 11:20
katana написа:
Милорд звъни в дома си от клуба и се провежда следния диалог
- Джон, уведомете милейди, че ще се забавя тази вечер.
- Милорд, Вие се прибрахте преди час и си легнахте с милейди
- Джон...идете в оръжейната, вземете пушката за слонове и ме застрелялйте
- Милорд, застрелях Ви
- Джон, а милейди?
- Милорд, милейди избяга през зимната градина с писъци и стъпка любимити Ви рози
- Джон, ...не обичам рози, от тях кихам и и...нямаме зимна градина...
- Милорд, Вие кой телефонен номер сте набрал?



Пълна лудница!:))))
цитирай
17. furiika - Поздрави и от мен, миличка!:)))
08.10.2010 11:21
martito написа:
Поздрави на Лондон!:))
И много усмивки:))


Усмивкиии!
цитирай
18. compassion - Глей ти
08.10.2010 11:25
колко близо си била. Абе, усещах аз един английски хумор напоследък... в нашата политика... а то кой бил причината.
цитирай
19. benra - :-)))))))))))
08.10.2010 11:44
хахахаха
цитирай
20. furiika - Румииии, приятелко:))))
08.10.2010 11:50
Вече съм близко до теб и английския хумор, и за щастие достатъчно далеч от родната ни политика:)))
Поздрави, миличка!
:)))
цитирай
21. furiika - Привет, benra:))))
08.10.2010 11:52
Усмивкиии!
:)))
цитирай
22. kardamom - :)))))
08.10.2010 11:54
поздрави и усмивки на теб, Лондонска лейди...
усмихна ме...
дано имаш и там хубави и незабравими уйкенди...
пожелавам ти го от сърце...
че то само работа... работа...
а и ще трябва да свикваш с черния английски хумор....
:)))
цитирай
23. gothic - :))))))))))))))))))))))))))...
08.10.2010 12:04
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
24. kasnaprolet9999 - Чудя се, дали пък липсата на алкохол ...
08.10.2010 12:04
Чудя се, дали пък липсата на алкохол се компенсира със секс, та да скрия довечера шишето с мастиката. Какво ще кажеш за салата със секс -и двете започват със буквичката "с" :)))
цитирай
25. furiika - Приятелкоооо, привет!:)))
08.10.2010 12:09
kardamom написа:
поздрави и усмивки на теб, Лондонска лейди...
усмихна ме...
дано имаш и там хубави и незабравими уйкенди...
пожелавам ти го от сърце...
че то само работа... работа...
а и ще трябва да свикваш с черния английски хумор....
:)))


И уйкенди ще има и хумор английски и работа колкото си искаш, а за капак и колеж:))))))

Прегръщам те с много обич,
лейди фурийка
:)))
цитирай
26. furiika - Готик, привет и на теб, приятелче!:)))
08.10.2010 12:10
Усмивкииии!
:))))))))))))))))))
цитирай
27. furiika - Пролетче:)))
08.10.2010 12:11
kasnaprolet9999 написа:
Чудя се, дали пък липсата на алкохол се компенсира със секс, та да скрия довечера шишето с мастиката. Какво ще кажеш за салата със секс -и двете започват със буквичката "с" :)))


Чудесна идея, мила!Скривай бутилките и наблегни на салатите със секс!
Поздрави и усмивкиии!
:)))
цитирай
28. kasnaprolet9999 - Чудесна идия, ама не съвсем, щото ...
08.10.2010 12:19
Чудесна идея, ама не съвсем, щото денонощния е на пет минути път от нас , ще трябва да измисля нещо друго:)))
цитирай
29. furiika - Хаха:)))
08.10.2010 12:23
Към салатата прибавяш и белезниците, така че никакво мърдане да няма:)))))))
цитирай
30. author4fun - :)))))
08.10.2010 12:38
Мерси за настроението! Усмивки и на теб! :))))))))
цитирай
31. kasnaprolet9999 - Абе садо-мазото не е в мой стил, то ...
08.10.2010 12:45
Абе садо-мазото не е в мой стил, то насила казват хубост не става, те мъжете са като децата, трябва да ги прилъжеш с нещо интересно :)))
цитирай
32. furiika - И аз мерсиии! :))))
08.10.2010 12:49
author4fun написа:
Мерси за настроението! Усмивки и на теб! :))))))))


Поздравии!
:)))
цитирай
33. furiika - Абе то и в мой стил не е,
08.10.2010 12:50
kasnaprolet9999 написа:
Абе садо-мазото не е в мой стил, то насила казват хубост не става, те мъжете са като децата, трябва да ги прилъжеш с нещо интересно :)))


ама за превантивна мярка става:))))))
цитирай
34. tili - Привет, Фюри:)))
08.10.2010 13:42
Чакаме те с пълен куфар пресни лондонски вицове. Хубаво да си прекараш:)))
цитирай
35. miaa - Хубав уикенд за теб Furika! Щастие и ...
08.10.2010 14:28
Хубав уикенд за теб Furika! Щастие и късмет:)
цитирай
36. aidasv - :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
08.10.2010 14:53
Блондинка си поръчва кафе и когато отпива от него възмутена повиква сервитьора да му направи забележка, че кафето мирише на пенис. Той незабавно отива при бармана и му съобщава за направената забележка, а бармана му заявява - кажи и на тая да си пие кафето с другата ръка!
Поздрав за вицовете с които ни разсмиваш постоянно!
цитирай
37. razkazvachka - Красивия Лондон?!!!!
08.10.2010 15:03
Ммммммм, кви вицове - сега вече ми направи скомина - искам пак в Лондон! Весело да ти е и искаме една слънчева снимка - и я виж - на епъл маркет дали още продават желирани змиорки - хихихи!
цитирай
38. rpatel - Страшно се радвам да те видя отново! ...
08.10.2010 15:09
Страшно се радвам да те видя отново! Винаги правиш денят ми весел! Благодаря!
цитирай
39. kikokinezi - Благодаря Фурийке! Англия и секс са ...
08.10.2010 15:33
Благодаря Фурийке! Англия и секс са две несъвместими неща, но явно все пак си почерпила вдъхновение от някъде :-)))
цитирай
40. yotovava - С усмивка!
08.10.2010 15:34
:) :) :)

Валя
цитирай
41. mglishev - Лелеее, срамота!
08.10.2010 15:48
Бива ли такъви селташки вицове, то просто не се трае! Толкова не се трае, че всеки път влизам да прочети какви си ги пуснала тоя път :)

Дето имаше един виц:

Налита младеж на девойка и тя, много възмутена:
- Оххх, простак, аман вече, стига... още! Още!
цитирай
42. makont - Ти пак си усмихната!
08.10.2010 16:57
най-оптимистичното създание в блога. Усмивки и слънчев уикенд от мен!
цитирай
43. furiika - ако трябва да ме чакате,
08.10.2010 17:14
tili написа:
Чакаме те с пълен куфар пресни лондонски вицове. Хубаво да си прекараш:)))



има доста да чакате:)))) Ще ви пускам куфарите с вицовете международному, направо от тук:))))
Колежа вече го уредих, в понеделник и работата и съм ток:)))))
Поздравиии!
цитирай
44. furiika - Мерсиии! :)))
08.10.2010 17:18
miaa написа:
Хубав уикенд за теб Furika! Щастие и късмет:)



Уикенда ще мине в шопинг и много настроение предполагам.
Поздрави и на теб!
:)))
цитирай
45. furiika - Благодаря тиии! :)))
08.10.2010 17:19
aidasv написа:
Блондинка си поръчва кафе и когато отпива от него възмутена повиква сервитьора да му направи забележка, че кафето мирише на пенис. Той незабавно отива при бармана и му съобщава за направената забележка, а бармана му заявява - кажи и на тая да си пие кафето с другата ръка!
Поздрав за вицовете с които ни разсмиваш постоянно!



Поздрави и за теб!
:)))
цитирай
46. furiika - хахаха:)))
08.10.2010 17:22
razkazvachka написа:
Ммммммм, кви вицове - сега вече ми направи скомина - искам пак в Лондон! Весело да ти е и искаме една слънчева снимка - и я виж - на епъл маркет дали още продават желирани змиорки - хихихи!



Има, мила и панирани хлебарки има, без майтап! Индийците са им най-големите фенове на тях:)))))
Прегръдки и идвай насам!
цитирай
47. furiika - И аз много ви се радвам, наистина!
08.10.2010 17:23
rpatel написа:
Страшно се радвам да те видя отново! Винаги правиш денят ми весел! Благодаря!



Поздрави и много усмивки!
:)))
цитирай
48. furiika - :))))))))
08.10.2010 17:25
kikokinezi написа:
Благодаря Фурийке! Англия и секс са две несъвместими неща, но явно все пак си почерпила вдъхновение от някъде :-)))


Много са си съвместими даже:)))))) Поне аз се вместявам...
Весело намигване от мен, приятелче!
:)))
цитирай
49. furiika - Хахаха:))
08.10.2010 17:28
mglishev написа:
Бива ли такъви селташки вицове, то просто не се трае! Толкова не се трае, че всеки път влизам да прочети какви си ги пуснала тоя път :)

Дето имаше един виц:

Налита младеж на девойка и тя, много възмутена:
- Оххх, простак, аман вече, стига... още! Още!



И още, и още ще има, само гледай!:)))))))
Усмивкиии!
цитирай
50. furiika - Благодаря ти! :)))
08.10.2010 17:30
makont написа:
най-оптимистичното създание в блога. Усмивки и слънчев уикенд от мен!



Слънце и усмивки - мой патент:)))
Раздавам ги винаги на промоция!
Поздравиии!
цитирай
51. furiika - :)))
08.10.2010 17:33
yotovava написа:
:) :) :)

Валя



С усмивка и от мен!
:)))
цитирай
52. анонимен - :)))))))))))))))
08.10.2010 18:55
хах, аз когато бях на 10 години брак ми оставаше само още една :)

Смях се от сърце, фури, мерси ти !
цитирай
53. tomich - Не се трае вече, хи-хи-хи
08.10.2010 19:18
От първия и втория ти виц едва не се задавих от смях!:)))))))) Лелеее, следващия път не искам дори да си представя какви ще ги изтропосаш... :D Добре че те има, Фурийке!
цитирай
54. furiika - :)))
08.10.2010 19:26
анонимен написа:
хах, аз когато бях на 10 години брак ми оставаше само още една :)

Смях се от сърце, фури, мерси ти !



анонимна приятелко, блазе ти! Аз тъй ще си тъна в неведение, минаха вече 24 години и тъй незнам още колко ми остават...от брака де:)
Усмивкиии!
:)))))
цитирай
55. furiika - Томич,:)))
08.10.2010 19:28
благодаря ти, приятелче!:)))
Не се мъчи да си представяш следващия път какви ще ги изтропам, ама няма да е по-малко смешно, обещавам!
Поздравиии!
:)))
цитирай
56. furiika - Кротииии:)))))
08.10.2010 19:51
krotalka написа:
Радвам се, че отново си тук!


За малко да те пропусна, мила!:))))
И аз много се радвам, прегръдки, приятелко!
:)))
цитирай
57. tera - Furiiii .......
08.10.2010 21:08
Чакай ме в Лондон, напролет пак ще гледам да дойда :)))
цитирай
58. krotalka - Фури,
08.10.2010 22:22
появи се една симпатяга, която ще ме умори от смях. Ето прочети и се увери - http://andrinamark.blog.bg/
цитирай
59. furiika - Чакам те с нетърпение, приятелко! :)))
08.10.2010 23:41
tera написа:
Чакай ме в Лондон, напролет пак ще гледам да дойда :)))



Идваййй!
:)
цитирай
60. furiika - Кроти, верно е симпатяга голяма! :))))
08.10.2010 23:44
krotalka написа:
появи се една симпатяга, която ще ме умори от смях. Ето прочети и се увери - http://andrinamark.blog.bg/


хихи:)))
цитирай
61. mikino - Поздрави и от мен! Бъди щастлива!
09.10.2010 10:27
Един мъж отишал при жена си и й казал:
- Жено искам да ми кажеш нешто , което хем ще ме разплаче , хем ще ме разсмее!
Жената мислила , мислила и накрая му рекла:
-Брат ти има по-малка пишка от теб!
------------------------------------------------------------
цитирай
62. furiika - Благодаря ти, мила! :)))
09.10.2010 11:06
mikino написа:
Един мъж отишал при жена си и й казал:
- Жено искам да ми кажеш нешто , което хем ще ме разплаче , хем ще ме разсмее!
Жената мислила , мислила и накрая му рекла:
-Брат ти има по-малка пишка от теб!
------------------------------------------------------------



Хехехееее, баси успокоението:))))))))
Поздрави и усмивки!
:)))
цитирай
63. razkazvachka - Липсата на секс в женския организъм се компенсира
09.10.2010 12:30
с ходене на фризьор:)))
цитирай
64. furiika - :)))
09.10.2010 13:09
razkazvachka написа:
с ходене на фризьор:)))


...или на фитнес с млад фитнес-инструктор, за да е пълна компенсацията:))))
цитирай
65. monaliza121 - Привет, Фурийка!
09.10.2010 15:11
Следващият път очаквам английски хумор:))))))
цитирай
66. helios - Привет, Фури!:)
09.10.2010 19:00
И с Лондонски привкус- пак са страхотни!
Поздрави, Веселушке!:))
цитирай
67. furiika - Оооо, скъпа :)))
09.10.2010 21:07
monaliza121 написа:
Следващият път очаквам английски хумор:))))))


не е интересен английския хумор, само от Англия ще ги публикувам, но нищо английско няма да има в тях:))))
Усмивкииии!
цитирай
68. furiika - само привкус английски,
09.10.2010 21:08
helios написа:
И с Лондонски привкус- пак са страхотни!
Поздрави, Веселушке!:))


иначе автентично български:))))
Поздрави и на теб, веселушке!
:)))
цитирай
69. batstefan - Привет от България!
09.10.2010 23:22
Ти замина на далече
алкохолик ще стана вече.
цитирай
70. furiika - Привет, приятелче!:)))
10.10.2010 10:56
batstefan написа:
Ти замина на далече
алкохолик ще стана вече.


Сакън, нИдей!
:))))
цитирай
71. svoboda64 - Ха, Фури,
10.10.2010 11:19
Радвам се за новото ти назначение. Ама те не знаят, че си агент под прикритие :))) Направо ще им разбиеш трудовата дисциплина с това "Липсата на секс в мъжкия организъм се компенсира с алкохол" - Ми пращай ги в българия - те туръзмът у нас предлага и едното и другото :)))))
цитирай
72. furiika - Бодиии,
11.10.2010 00:08
с право много от хората не знаят къде се намира БГ и въобще за съществуването на нацията ни българска...в друг свят сме, ама по алкохол ги бием, определено, за другото още не съм проучила:))))))))))
Прегръщам те, приятелко!
:)))
цитирай
73. enjoy6 - :))))))
11.10.2010 19:45
С много обич и за теб,
винаги ми усмихваш ежедневието!
цитирай
74. furiika - Благодаря ти и аз! :)))
11.10.2010 20:07
enjoy6 написа:
С много обич и за теб,
винаги ми усмихваш ежедневието!


радвам се:)))
Усмивкииии!
цитирай
75. malkiatprintz - Фури, я дай алкохола, сядай на съ...
12.10.2010 07:00
Фури, я дай алкохола, сядай на съседния стол, почвай да викаш: "Пий, пий!" и забрави за секса (освен ако не обичаш черния хумор), че от секса само целомъдрени грешки стават и все - на изходна позиция по разни тавани, а никой не знае колко остава. Пък и като се освиним, ни орангутан ще посмее да припари, ни кон, та няма да има какво да чистиш, макар че обор все пак е за предпочитане пред цяла една подводница :)
цитирай
76. furiika - принце:)))
12.10.2010 10:37
по-добре "пий", отколкото "яж", нали:))))
цитирай
77. bizcocho - Ей, там по Лондон доста хумор, та ...
13.10.2010 01:54
Ей, там по Лондон доста хумор, та вкарвай кой трябва в релси :)))))) Да се не окаже, че не отбира от хумор :)))))))
Поздрав, фурийкеееееее :)))))))
цитирай
78. furiika - хихи:)))
13.10.2010 13:16
bizcocho написа:
Ей, там по Лондон доста хумор, та вкарвай кой трябва в релси :)))))) Да се не окаже, че не отбира от хумор :)))))))
Поздрав, фурийкеееееее :)))))))



ако не отбира, аз ще го подбера:))))))
Поздравиии!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972221
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930