Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2010 10:33 - Зрялост - когато спреш да разглеждаш Плейбой и започнеш да го четеш.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 28924 Коментари: 63 Гласове:
60





:)
:)
:)


Кара си един пич по магистралата и по едно време гледа, човек облечен целия в червено и му маха за автостоп. Шофьора спира и го пита:  - Кой си ти, бе?  - Аз съм Червения педераст и искам да ме откарате до следващият град.  Откарал го нашия и продължил. По едно време гледа - един целия в зелено маха за автостоп.  - Кой си ти?  - Аз съм Зеления педераст и ако може да ме хвърлите до следващият град.  Качил го нашия и продължил по пътя си. Кара си той и изведнъж гледа един в синьо му маха. Спира пича и казва:  - Ти си Синия педераст, знам...  - Абе ти си дай документите, пък ще видим после кой е педераст! 








Туристи в Египет, обикалят из Гиза.Отпред върви екскурзоводка, и обяснява: -От дясно, виждате прирамидата на Хеопс, строена 4000 години преди Христа, от ляво виждате свинкс, от еди коя си година преди Христа. Направо виждате обеликса на Тутанкамон, издигнат 3000 години преди Христа...  Завиват, цялата група зад някаква реликва, и екскурзоводката се вцепенява.Някакъв арабин награбил една мацка и я скъсва от чукане, подпряна на стената. Видяла се в чудо, какво да каже на хората и казала:
-А,това е съвременен арабин, кара колело. От задната част на групата се чува разярен глас:
-Аааааа, ама тоя кара мойто колело, бе! 






От новините 2082 година:  - В София са избухнали безредици в българския квартал...







Професора по анатомия в медицинска академия обяснява пред студенти: - Колеги в град Дупница живее българин с 41.5 см. полов член, измерен преди седмица! В същото това време една руса студентка станала и започнала тихичко да се придвижва към вратата, напуска лекцията. Подразнил се професорът и казал: - Не бързайте колежке, влак за Дупница има чак след два часа, време имате достатъчно! 








Отива Иванчо в публичен дом и казва на маман:  -Желая да правя секс с проститутка болна от СПИН. Маман положила всички усилия за да го разубеди, но той твърдо държал да бъде обслужен точно от такава жрица. С неохота го изпратили при една болна и след сеанса Иванчо спрял при маман и започнал да я разпитва:  -Сега като спах с болна дали ще съм заразен? Маман отговаря:  -Да най вероятно ще си заразен.  -А ако спа с жена ми тя ще се зарази ли ?  -Да ще се зарази?  -А тя като спи с кмета ще го зарази ли?  -Да разбира се! - А кмета дали ще зарази жена си?  -Да ще я зарази.  -А жената на кмета като е любовница на горския дали ще го зарази?  -Да ще го зарази. -Така му се пада! Ще ми рита той кучето...






- А как се грижите за гърдите си?  - За тях се грижи моя приятел!







Две приятелки си говорят: - Моя вчера ме нарече курва. - Ужас! А ти какво направи? - Изгоних го от спалнята! И неговите приятели също! 







Имало едно време....
Не е било лани-направо отколе.
Една снаха рекла на свекървата си:
-Мамо!В тая къща има трима за ебане.
-Що?-почудила се дъртата-чак пък трима?
-Ами свекъра-отговорила снахата-седнал с гръб до камината,кожуха му изгоря,той си изпочупи пръстите с огнивото,да си запали лулата.
Ти си втората. Вкарала си воловете всред реката,а ги поиш с кофата.
Третия е моят - твоя синковец,цяла нощ ме държи за путката и ми вика :"Ще ми дадеш ли да те наебъ???"







Въпрос:
-Кое животното лети най на високо ?
Отговор:
- Катеричките на стюардесите !







Пепеляшка:
- Обувчицата ми стана, кога е сватбата?

Принца:
- Това беше полуфинала. Сега ще мерим сутиен.







 
Ето че стигнахме до финала. Ура! Победихме!
Хубави почивни дни ви желая!
Лейди Фу
:))))))))

 


Тагове:   плейбой,


Гласувай:
61



1. rpatel - Милейди! За мен беше чест! :-)
14.10.2010 10:47
Милейди! За мен беше чест! :-)
цитирай
2. furiika - :)))
14.10.2010 10:49
rpatel написа:
Милейди! За мен беше чест! :-)



...и за мен!
:)))))
цитирай
3. kosara2008 - днескашну не ле четвъртъкчну, какви почивфни дни? ле лей ,Лейди, острият, влажен климат на Англиа
14.10.2010 10:53
и може би синият педераст са причина да объркате дните, но понеже сте нашата любима Лейди Фу,:))))

и сте ужасторазмиващоразмасващо сичкуту червилу ,щя си мислим усмихнато за вас, Лейди Непофторима, цунк ут идна немуралистка, а напротиф:))) винаги е за финала:)))))))))))))))
ох, съкровище си ти ,
цитирай
4. furiika - Косарка, мила
14.10.2010 10:56
пунежи в пундрелник и четвъртък си пускъм простотийте, зат"ва.:)))
И ти си ми голямо съкровище!
Цунки и гушки и от мен!
:))))))))
цитирай
5. gothic - Спечелилата финала да ми пише на ЛС ...
14.10.2010 11:11
Спечелилата финала да ми пише на ЛС :)))))))))
цитирай
6. furiika - :))))))
14.10.2010 11:15
Готик, а след това да почерпиш, щото няма да съм сред финалистките, ама ти ще имаш повод за черпня:))))))))
цитирай
7. makont - Фърст!
14.10.2010 11:49
При теб винаги е весело! Удоволствие е за мен и аз да се посмея в твоята къщичка! Усмивки в дъжда!
цитирай
8. furiika - благодаря ти, това много ме радва! :)
14.10.2010 11:53
makont написа:
При теб винаги е весело! Удоволствие е за мен и аз да се посмея в твоята къщичка! Усмивки в дъжда!



Усмивки в мъглата:)))))))))
цитирай
9. razkazvachka - Привет! Да не би да имате мъгла из Лондра?
14.10.2010 12:18
Българският квартал в София застрашително намалява - не знам как ще оцелее до 2082ра година...
Пък преди две години в едно от влакчетата по синята линия в Лондон, чух двама души да си говорят на английски... Единият вика: "Ей, Айвън, дъ нейб из дъ сив." А другият отговаря: "Я, я, зафън дъ кап! "
цитирай
10. razkazvachka - Пак съм аз - видях заглавието - абе,
14.10.2010 12:33
в "Плейбой" има ли букви?
цитирай
11. furiika - хаха:))))))))))
14.10.2010 12:40
razkazvachka написа:
в "Плейбой" има ли букви?



...точно там е уловката:))))))))
цитирай
12. enjoy6 - Отново ми подобри настроението
14.10.2010 12:45
в този дъждовен есенен ден, Фури!
Пожелавам ти много приятен и вълнуващ ден и на теб!
Сигурно в Англия е много студено и може би дъждовно, но
важното е в душата ти да е топло!:)))
цитирай
13. furiika - мерси:)))
14.10.2010 12:58
enjoy6 написа:
в този дъждовен есенен ден, Фури!
Пожелавам ти много приятен и вълнуващ ден и на теб!
Сигурно в Англия е много студено и може би дъждовно, но
важното е в душата ти да е топло!:)))


Не е студено в Англия, малко намръщено, но то си е нормално за тук.:)))
Не знам защо, но този климат (поне за сега) ми действа много добре.:)))Може пък аз да съм сбъркана нещо...
Поздравиии!
:)))))
цитирай
14. krotalka - Поздрави Фури!
14.10.2010 13:23
Стигнала си до финала, значи и сутиена ти е станал! Къжи как е принца?
цитирай
15. furiika - Кротии:)))
14.10.2010 13:41
krotalka написа:
Стигнала си до финала, значи и сутиена ти е станал! Къжи как е принца?


За малко да не ми стане тоя пусти сутиен... Ами аз си мисля, че притежавам ораторска дарба,а се оказа, че те просто чакали кога ще ми изскочат циците от деколтето!:))))))
Кък да кажа за принца, като още го няма - коня му закъсал някъде из острова:)))))))
Поздравииии!
:)))
цитирай
16. furiika - хихихихи:))))))))))
14.10.2010 13:58
razkazvachka написа:
Българският квартал в София застрашително намалява - не знам как ще оцелее до 2082ра година...
Пък преди две години в едно от влакчетата по синята линия в Лондон, чух двама души да си говорят на английски... Единият вика: "Ей, Айвън, дъ нейб из дъ сив." А другият отговаря: "Я, я, зафън дъ кап! "




И аз така си разговарям, ама основно пътувам по сивата линия:)))) И си говорим с моя мъж: "Уан, ту - в дупитууу"
:))))))))
цитирай
17. divna8 - Няма да се класирам за Пепеляшка. . . ...
14.10.2010 15:04
Няма да се класирам за Пепеляшка... С този номер 23 и 75/E :))))))))))))))))))

Поздравления, Фурийка - от мен и дъждовен Пловдив...
/ Скоро ще сме ПлУв-див :):):) /
цитирай
18. xxxx - няма как да се насладиш на изстеричния смях, който изхвърлих от..
14.10.2010 15:05
гръмогласното си гърло, но ти прощавам хъхъхъ
мноу сини ги праят тез педераси напоследък бе, напрау си смених партията хаха
а тва с Иванчо си беше брутално, ъхъ
:)))
цитирай
19. furiika - Поздрави, миличка! :)))
14.10.2010 15:10
divna8 написа:
Няма да се класирам за Пепеляшка... С този номер 23 и 75/E :))))))))))))))))))

Поздравления, Фурийка - от мен и дъждовен Пловдив...
/ Скоро ще сме ПлУв-див :):):) /


Дано сте добре с плуването:))))))
цитирай
20. furiika - хихихихииии:))))
14.10.2010 15:11
xxxx написа:
гръмогласното си гърло, но ти прощавам хъхъхъ
мноу сини ги праят тез педераси напоследък бе, напрау си смених партията хаха
а тва с Иванчо си беше брутално, ъхъ
:)))


Няма как да те чуя, ама си представям, като се сетя аз какъв хилеж му хвърлих на тоя синия педераст:))))))))
Цун и гуш!:))))
цитирай
21. author4fun - Ехееей! Страшни са вицовете! Сега ...
14.10.2010 15:17
Ехееей! Страшни са вицовете! Сега ми хрумна, на ингилизите успяваш ли да преведеш по някой, че и те да се посмеят, гОрките????Поздрави от мъгливо-дъждовна София! С нетърпение очаквам следващия постинг! :))))))
цитирай
22. furiika - мерси:)))
14.10.2010 15:28
author4fun написа:
Ехееей! Страшни са вицовете! Сега ми хрумна, на ингилизите успяваш ли да преведеш по някой, че и те да се посмеят, гОрките????Поздрави от мъгливо-дъждовна София! С нетърпение очаквам следващия постинг! :))))))



за сега още не ме разбират гОрките, ама има време:))))))
Среща отново в понеделник.
Поздравиии!
:)))
цитирай
23. mikino - Хахахахахахахах! И пак ще отговоря с виц, който чух вчера:
14.10.2010 15:36
Питат радио "Ереван":
- Каква е приликата между секса и Формула 1?
От радиото отговорили:
- И при двете има начало, край и смяна на гумите.
------------
Важното е кой за колко стига до финала! :))))))))))))
Весел ден и много късмет Фури!
цитирай
24. furiika - хихихихиии:))))
14.10.2010 15:40
mikino написа:
Питат радио "Ереван":
- Каква е приликата между секса и Формула 1?
От радиото отговорили:
- И при двете има начало, край и смяна на гумите.
------------
Важното е кой за колко стига до финала! :))))))))))))
Весел ден и много късмет Фури!



Важното е, че сме в играта!:)))
Весел ден и на теб!
цитирай
25. moegs - Винаги весело
14.10.2010 16:16
Винагие весело при теб :)))
Мерси за оправеното настроение.
цитирай
26. furiika - Благодаря! :)
14.10.2010 16:27
moegs написа:
Винагие весело при теб :)))
Мерси за оправеното настроение.



Винаги насреща!
:))))))
цитирай
27. vidrica - Успя ли да избягаш от Англия, или си ...
14.10.2010 16:51
Успя ли да избягаш от Англия, или си още при онези глобални педали? Поздрави!
цитирай
28. furiika - нямам намерение да бягам
14.10.2010 16:54
vidrica написа:
Успя ли да избягаш от Англия, или си още при онези глобални педали? Поздрави!



поне за сега, а и смятам да се заема с облагородяване:))))))))
цитирай
29. gothic - Готик, а след това да почерпиш, щото ...
14.10.2010 18:13
furiika написа:
Готик, а след това да почерпиш, щото няма да съм сред финалистките, ама ти ще имаш повод за черпня:))))))))




Да почерпа бе, ама....ни ЛС, ни мейл, ни СМС, ни позвъняване. Пощенско гълъбе даже няма. Отсвириха си ме :(
цитирай
30. tera - Охо, лейди,
14.10.2010 18:34
много ти порасна работата във всякакъв смисъл! :)))

А оня глупак като не си наглежда колелоъо - хак му е! :)

Дейм Тера

:)))
цитирай
31. furiika - Готик:)))
14.10.2010 19:01
Не са те отсвирили. Смее ли някоя да иде на финал, я:))))
цитирай
32. furiika - хахаха, Дейм(Нейм) Тера :)))
14.10.2010 19:05
tera написа:
много ти порасна работата във всякакъв смисъл! :)))

А оня глупак като не си наглежда колелоъо - хак му е! :)




Дейм Тера

:)))



Хак да му е и още нещо даже:)))))
цитирай
33. kasnaprolet9999 - Сигурно старост е когато спреш да се ...
14.10.2010 21:35
Сигурно старост е когато спреш да се интересуваш от "Плейбой" :)))
цитирай
34. shaffi - поздрав..
14.10.2010 21:48
винаги с усмивка се спирам при теб.....
цитирай
35. furiika - :))))
14.10.2010 21:57
kasnaprolet9999 написа:
Сигурно старост е когато спреш да се интересуваш от "Плейбой" :)))



да, то това е същото:)))))
цитирай
36. furiika - поздрав и от мен :)))
14.10.2010 21:58
shaffi написа:
винаги с усмивка се спирам при теб.....


И се радвам много на усмивките ви!
:)))))))
цитирай
37. joysii - Последните три!!:):):):) Ще ги ...
14.10.2010 21:59
Последните три!!:):):):)
Ще ги разправям където ми падне...
Весело е при теб.
Поздрави.
цитирай
38. furiika - ако питаш мен
14.10.2010 22:01
joysii написа:
Последните три!!:):):):)
Ще ги разправям където ми падне...
Весело е при теб.
Поздрави.


и първия си е доста добро попадение - много се смях на него:))))
Поздрави! Радвам се, че ви е весело при мен!
:)))
цитирай
39. анонимен - По-добре късно, отколкото без виц от мене
14.10.2010 23:13
Един цар имал три дъщери. Когато най-голямата дъщеря станала за женене той я извикал, подал й една пръчка и й казал: - Дъще, хвърли тази пръчка с все сила и където падне пръчката, там ще се омъжиш! Хвърлила дъщерята пръчката и тя паднала при най-красивия момък. След време и средната дъщеря станала за женене и тя хвърлила една пръчка и така се омъжила за най-богатия момък. Дошло време третата дъщеря да се жени. Хвърлила тя пръчката с все сила, но нещеш ли паднала в едно блато. Отишла дъщерята да види и гледа един жабок държи пръчката в уста. "Е! -казала си най-малката дъщеря - Такъв ми бил късмета!" Но се сетила че в приказките като целунеш жаба и тя се превръща в красив принц. Отишла, целунала жабока... но нищо! Целунала го втори път... но жабока си оставал жабок! Целунала го трети път и тогава жабока казал с дрезгав глас: - Много съм омагьосан, май че ще трябва и да духаш!
цитирай
40. mimayordanova - Прочетен: 2368 Коментари: 38 Гласове:49
14.10.2010 23:53
За 10 часа са те прочели 2368 глупака. По 236,8 глупака на час. На всяка минута по 40 глупака.

цитирай
41. furiika - така е:))))))
15.10.2010 01:02
katana написа:
Един цар имал три дъщери. Когато най-голямата дъщеря станала за женене той я извикал, подал й една пръчка и й казал: - Дъще, хвърли тази пръчка с все сила и където падне пръчката, там ще се омъжиш! Хвърлила дъщерята пръчката и тя паднала при най-красивия момък. След време и средната дъщеря станала за женене и тя хвърлила една пръчка и така се омъжила за най-богатия момък. Дошло време третата дъщеря да се жени. Хвърлила тя пръчката с все сила, но нещеш ли паднала в едно блато. Отишла дъщерята да види и гледа един жабок държи пръчката в уста. "Е! -казала си най-малката дъщеря - Такъв ми бил късмета!" Но се сетила че в приказките като целунеш жаба и тя се превръща в красив принц. Отишла, целунала жабока... но нищо! Целунала го втори път... но жабока си оставал жабок! Целунала го трети път и тогава жабока казал с дрезгав глас: - Много съм омагьосан, май че ще трябва и да духаш!



трябва да има и духовен живот:)))))
цитирай
42. furiika - И ти, една от най-големите глупачки си в списъка...
15.10.2010 01:04
mimayordanova написа:
За 10 часа са те прочели 2368 глупака. По 236,8 глупака на час. На всяка минута по 40 глупака.



И ти, една от най-големите глупачки си в този списък...
Благодаря за статистиката!
цитирай
43. malkiatprintz - Хех. . . ако животното лети високо, ...
15.10.2010 07:17
Хех... ако животното лети високо, Фури, обикновено няма нужда да се мерят нито обувки, нито сутиени, там и въпроси не се задават, а направо се викат приятелите да се грижат за гърдите, пък да видиш ти тогава какви безредици ще настанат... кой кара колело, кой се вози, кой му помпа гумите... само някой да не е ритал нечие куче, че всички ще се озоват в Медицинска академия, макар да не живеят в Дупница. Затова - я по-добре да се чете Плейбой, ако не друго, там поне не снимат сини педераси :)
цитирай
44. thomas - :-)
15.10.2010 09:40
Както винаги напоследък, тук се намира съчетание на малко свежи неща с непростимо мазна и сочна простотия при останалите. А в сВинкса явно има нещо свинско. При карането на колело пък логиката съвсем е изпущила.
цитирай
45. furiika - хахахахахааа:)))
15.10.2010 09:42
malkiatprintz написа:
Хех... ако животното лети високо, Фури, обикновено няма нужда да се мерят нито обувки, нито сутиени, там и въпроси не се задават, а направо се викат приятелите да се грижат за гърдите, пък да видиш ти тогава какви безредици ще настанат... кой кара колело, кой се вози, кой му помпа гумите... само някой да не е ритал нечие куче, че всички ще се озоват в Медицинска академия, макар да не живеят в Дупница. Затова - я по-добре да се чете Плейбой, ако не друго, там поне не снимат сини педераси :)



Принцеее, мерси за веселото събуждане.:))))))
След някоя и друга годинка може и аз да се пробвам да попрочета нещо от този Плейбой. Благодаря ти!
:))))))
цитирай
46. анонимен - Виц специално посветен на mimayordanova
15.10.2010 09:52
Скъпа, ако бях поет, щях да ти посветя сонет,
Скъпа, ако бях певец, щях да ти изпея песен,
Скъпа, ако бях художник, щях да те нарисувам,
Ама, като съм прост тенекеджия...
От един от прима глупаците в блога, който знае повече вицове от цялата ти компания и е изчел повече книги, от колко ти, вестници. За твоя удовлетворение ще ти кажа, че когато получа квалификацията "глупак" он подобни на тебе, изпитвам гордост. И се чувствам много добре в среда на хора, които ти определяш като глупаци. Фури, беше пишнала 1 виц за оня, с мускулната треска на гъза. :-))))))))) Фурор предизвика! Народа се изпозадави от смях.
цитирай
47. furiika - thomas,
15.10.2010 09:53
thomas написа:
Както винаги напоследък, тук се намира съчетание на малко свежи неща с непростимо мазна и сочна простотия при останалите. А в сВинкса явно има нещо свинско. При карането на колело пък логиката съвсем е изпущила.



сВинкса и аз го забелязах, но вече бях публикувала постинга, а нямах време да редактирам. Колкото до логиката, тя не е за хора, които са лишени от чувство за хумор. Това "изпуЩила" как да се разбира, че не намирам логика.:)))
Благодаря, че се отби в блога ми.
Хубав ден!
цитирай
48. thomas - @furiika
15.10.2010 10:00
Ами когато една логика се изпущи, и ойдЕ вица у рЯката...
цитирай
49. furiika - :))))))
15.10.2010 10:03
katana написа:
Скъпа, ако бях поет, щях да ти посветя сонет,
Скъпа, ако бях певец, щях да ти изпея песен,
Скъпа, ако бях художник, щях да те нарисувам,
Ама, като съм прост тенекеджия...
От един от прима глупаците в блога, който знае повече вицове от цялата ти компания и е изчел повече книги, от колко ти, вестници. За твоя удовлетворение ще ти кажа, че когато получа квалификацията "глупак" он подобни на тебе, изпитвам гордост. И се чувствам много добре в среда на хора, които ти определяш като глупаци. Фури, беше пишнала 1 виц за оня, с мускулната треска на гъза. :-))))))))) Фурор предизвика! Народа се изпозадави от смях.



...кервана си вървиии, глупаците се множаат:)))))
цитирай
50. furiika - доколкото виждам от коментарите,
15.10.2010 10:08
thomas написа:
Ами когато една логика се изпущи, и ойдЕ вица у рЯката...



не е отишъл в рЯката. Изтичането май е само при теб.:)))
цитирай
51. thomas - @furiika
15.10.2010 10:25
Отишъл е. Защото не мога да си представя причина да оприличиш която и да е сексуална поза с каране на колело. Или не знам достатъчно пози? ;-)
цитирай
52. анонимен - Тааамън да се впрегна на вицоанализаторите и да плясна нещо сериозно
15.10.2010 10:59
furiika написа:
thomas написа:
Ами когато една логика се изпущи, и ойдЕ вица у рЯката...


не е отишъл в рЯката. Изтичането май е само при теб.:)))

Взех, че се досетих за един притчов, фундаментален, технологичен и вицоконструкторски виц/нарича се още "анекдот".
Та, какъв трябва да е един виц? . Вицът трабва да е кратък, да има подобие на рима и да притежава изнендващ финал. Това е теорията. Ето и практически пример :
ПРАКТИЧЕСКИ ПРИМЕР:
Аз съм Тошо Хубавеца,
В блато грея си гъзеца,
Мацка изненида ме в папура
бързо хвана ме за ....
ухото.
цитирай
53. furiika - хахахаа:)))
15.10.2010 11:06
thomas написа:
Отишъл е. Защото не мога да си представя причина да оприличиш която и да е сексуална поза с каране на колело. Или не знам достатъчно пози? ;-)



има, има такава поза, не е точно колело, но...:))) Не се обиждай, ама май има още какво да учиш откъм пози:))))))))
цитирай
54. furiika - Поздравления за този коментар:)))
15.10.2010 11:07
katana написа:
furiika написа:
thomas написа:
Ами когато една логика се изпущи, и ойдЕ вица у рЯката...


не е отишъл в рЯката. Изтичането май е само при теб.:)))

Взех, че се досетих за един притчов, фундаментален, технологичен и вицоконструкторски виц/нарича се още "анекдот".
Та, какъв трябва да е един виц? . Вицът трабва да е кратък, да има подобие на рима и да притежава изнендващ финал. Това е теорията. Ето и практически пример :
ПРАКТИЧЕСКИ ПРИМЕР:
Аз съм Тошо Хубавеца,
В блато грея си гъзеца,
Мацка изненида ме в папура
бързо хвана ме за ....
ухото.


изненадата тук е брилянтна:)))))))
цитирай
55. анонимен - Технология, само..... :-)))))))))))))))))))))))))))))))
15.10.2010 11:26
furiika написа:
katana написа:
furiika написа:
thomas написа:
Ами когато една логика се изпущи, и ойдЕ вица у рЯката...


не е отишъл в рЯката. Изтичането май е само при теб.:)))

Взех, че се досетих за един притчов, фундаментален, технологичен и вицоконструкторски виц/нарича се още "анекдот".
Та, какъв трябва да е един виц? . Вицът трабва да е кратък, да има подобие на рима и да притежава изнендващ финал. Това е теорията. Ето и практически пример :
ПРАКТИЧЕСКИ ПРИМЕР:
Аз съм Тошо Хубавеца,
В блато грея си гъзеца,
Мацка изненида ме в папура
бързо хвана ме за ....
ухото.


изненадата тук е брилянтна:)))))))

цитирай
56. furiika - да,
15.10.2010 11:32
и кой за к'вот си мисли...
:)))))
цитирай
57. анонимен - И мрънка.
15.10.2010 11:38
furiika написа:
и кой за к'вот си мисли...
:)))))

Виж, това странно чувство, "чувството за хумор" не го имат всички.То е присъщо на един тип хора, с няколко мозъчни гънки над средното за мат`ряла.
цитирай
58. furiika - ахахахахааа:))))
15.10.2010 11:42
много точно!
Смешно ми е, когато някои хора търсят под вола - теле. И като не го намерят там, го търсят при вицовете и отново - ядец! Ами така ще е, като не знаят какво и къде да търсят...
:))))))))
цитирай
59. анонимен - Под вола няма телета... Има едно друго нещо, но то пък не работи
15.10.2010 12:25
furiika написа:
много точно!
Смешно ми е, когато някои хора търсят под вола - теле. И като не го намерят там, го търсят при вицовете и отново - ядец! Ами така ще е, като не знаят какво и къде да търсят...
:))))))))

:-)))))))))) Работещото друго нещо е под бика.
цитирай
60. furiika - ахам...
15.10.2010 13:04
кажи го на тези, дето не знаят:))))))))
цитирай
61. thomas - Не знаете правилната рима... :-)
15.10.2010 13:35
Имаше и по-добра версия на това с изненадата някъде към края на социализма...

Нашата родина мила
погреба Людмила
никак няма да е лошо
да погребе и... Роналд Рейгън
цитирай
62. batstefan - Да не изспуснеш самолета за Дупн...
15.10.2010 21:53
Да не изспуснеш самолета за Дупница!
цитирай
63. furiika - :)))))))))))
16.10.2010 02:28
batstefan написа:
Да не изспуснеш самолета за Дупница!



няма страшно, презаверила съм си билета:))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6973083
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930