Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2010 10:54 - По-добре да плачеш при психолога, отколкото да се смееш при психиатъра...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 20523 Коментари: 52 Гласове:
59



:)
:)
:)


Прибира се жена от работа и заварва в къщи съпруга си с любовницата му. Любовницата си тръгва, а жената не казва нищо.  След няколко дни мъжът се прибира в къщи - а там съпругата му с любовника си.  Изхвърля любовника и пребива жена си.  Когато всичко свършило жената попитала: - Защо когато аз те заварих с любовницата ти не казах нищо, а когато ти намери мъжа тук ме преби?  - Виж сега. Мъжът и жената са едно цяло. Когато еба аз, ебем ние; когато ебат теб, ебат нас! 








Пуснали американеца в някакъв океан и го попитали кой океан е. Той изследвал водата, правил експерименти и казал:
- Атлантическия.
- Не, Тихия е.
Пуснали африканеца в пустиня и него питали коя е пустинята. Той правил изследвания с пясъка и казал:
- Бахрабар.
- Не. Сахара е.
Пуснали Бай Ганю в някакъв град и го питали къде се намира.
- Ам"че ний сме в Габрово бре.
- отговорил той веднага.
- От къде разбра?
- Намерих презерватив с десет вулканизации.





- Какво ще станe, ако си вдигна левия крак? - пита млада курсистка инструктура.
- Ще отпуснете газта.
- Ами ако вдигна десния?
- Ще отпуснете съединителя.
- А ако вдигна и двата?
- Ще вземете изпита - казал инструктура.





Майка към сина си:
-Скъпи, не ходи толкова често на дискотека, ще оглушееш!
-Да, мамо, вече обядвах.







Веднъж в едно от столичните кафенета влиза един много як младеж и се провиква:

- Всички цесекари са педали!
Всички мълчат. Само един мъж се обажда:

- Абе, защо ни обиждаш така?

- Кво? Да не си цесекар?

- Не! Педал съм.







Посред нощ Иванчо става да пикае и минавайки край спалнята на родителите си, засича старите да се боричкат.Преструва се че нищо не е разбрал.
На сутринта баща му се опитва да завърже разговор:
- Как си моето момче?Добре ли си? Наспа ли се?
- Как да съм добре бе,цяла нощ не съм мигнал, ти снощи направо ми еба майката.






Омръзнало на Пена у кревато винаги да бъде отдолу и рекла на Вуте:
- Вуте, тоя път я че бъда отгоре!
Нямало как и слабичкия Вуте се съгласил и дебелата Пена го яхнала.
Скачала, пъшкала и по едно време му вика:
- Вуте, я свърших, а ти свърши ли?
- И я свърших. Дай лопатата да го изринем.






Новата учителка по география влиза за първи път в час и след секунди изкача навън и отива при директора.
- Господин Директор, невъзможно е да се преподава в този клас! Невъобразим шум, псувни, никой не ми обръща внимание!
- Куца Ви педагогическият подход колежке! Елате да Ви покажа как се работи с тези прекрасни деца!
Влизат двамата в стаята. Вътре хаос. Директорът вика от вратата:
- Здравейте пичове и малки путета!
Настъпва тишина.
- Знаете ли как се слага презерватив на глобус?
Малкият Иванчо пита:
- Какво е това глобус?
- Е, затова е тук новата ви учителка по география. Тя ще ви обясни...







Млада дама отива в полицията:
- Много обичам да правя секс. От него изпадам в неоописуем екстаз. Този бурен възторг, яростно кипящ в мен, по време на секс ме докарва до някакво безумие. Буря от диво блаженство се разлива в мен, преминавайки в
страхотен оргазъм. И тогава аз неистово викам от кеф...На нощ имам по 20 оргазма.
- Ами отидете на доктор, защо сте дошла в полицията?
- Съседите ми искат да ме убият.






Нерде Ямбол, нерде Стамбул е работата, ама нейсе. Нашата Пътка Кърова, чистачката на входа, е по-експерт по Закона за етажната собственост, независимо от проблемите й с латиницата в личните й документи.
Не знам до колко сте запознати с името Пътка, но има 26 Пътки в България.
Хайде, името не е толкова колоритно - докато не решат да си вадят лична карта, международен паспорт... защото им предлага точно 2 варианта на латиница. Putka или Patka. Фамилията й оставям на вашата фантазия...






На вашата фантазия оставям и решението ви за вълнуващ уикенд. Усмивкиии!:):):)






 


Тагове:   отколкото,


Гласувай:
60



1. gothic - Karova or Kurova. . . . the choice is ...
22.10.2010 11:15
Karova or Kurova....the choice is yours :))))
цитирай
2. bven - Много весели са днес!
22.10.2010 11:21
Смях се безгрижно! Весел ден и на теб! :)))))
цитирай
3. furiika - :))))))
22.10.2010 11:24
gothic написа:
Karova or Kurova....the choice is yours :))))


добро въображение, Готик:))))))
цитирай
4. furiika - Благодаря ти, мила! :)))
22.10.2010 11:25
bven написа:
Смях се безгрижно! Весел ден и на теб! :)))))



Веселко и на теб да е!
:)))
цитирай
5. xxxx - Много си яка в ЗАГЛАВИЕ хъхъхъ
22.10.2010 11:32
напрау си разхвърлих кайвету в лиги, и завалийката ей тука ти казвам - разсмя ме
цитирай
6. furiika - Сменяме кафето
22.10.2010 11:35
xxxx написа:
напрау си разхвърлих кайвету в лиги, и завалийката ей тука ти казвам - разсмя ме



с нещо по-силничко!
:))))))
цитирай
7. divna8 - И аз имам проблем с фамилията. . . ...
22.10.2010 11:45
И аз имам проблем с фамилията... Питат ме с "с" или с "t"... се пише "ц"...
Отговарям: " ts" !!!
Следват изумени погледи...

Ето, обаче и аз съм изумена: най-после разбрах защо не съм си взела шофьорския изпит?!?!?! А и казах на инструктора, че като го видя и се сещам за амбреажа... Защо ли ми се обиди, м?

Хубав ден, Фурийка, ще се смея цял ден пак :):):)
цитирай
8. mikino - Весела, слънчева и щастлива почивка!
22.10.2010 11:46
Един мьж си седял в автобуса. По едно време се разсмива на глас и хората го питат.
- Защо се смееш?
- Разказвам си вицове - отговорил мьжа.
След пет минути се чува много силен смях. Хората пак питат:
- Сега защо се смееш, бе човек?
- Ами този виц и аз не сьм го чувал!
:))))))))))))))))
цитирай
9. furiika - :)))))
22.10.2010 11:49
divna8 написа:
И аз имам проблем с фамилията... Питат ме с "с" или с "t"... се пише "ц"...
Отговарям: " ts" !!!
Следват изумени погледи...

Ето, обаче и аз съм изумена: най-после разбрах защо не съм си взела шофьорския изпит?!?!?! А и казах на инструктора, че като го видя и се сещам за амбреажа... Защо ли ми се обиди, м?

Хубав ден, Фурийка, ще се смея цял ден пак :):):)




По-добре да се смеете при мен, отколокото при други хора...:)))
Хубав ден, миличка!
:)))
цитирай
10. furiika - ох, добре че аз все още разказвам вицовете си на глас,
22.10.2010 11:50
mikino написа:
Един мьж си седял в автобуса. По едно време се разсмива на глас и хората го питат.
- Защо се смееш?
- Разказвам си вицове - отговорил мьжа.
След пет минути се чува много силен смях. Хората пак питат:
- Сега защо се смееш, бе човек?
- Ами този виц и аз не сьм го чувал!
:))))))))))))))))


че иначе ще посещавам някои специалисти...
Усмивкиии!
:)))
цитирай
11. kosara2008 - :))))-
22.10.2010 12:21
без фантазии молям, само реал и това му се вика събутнунеделенрелакс...ся у петак,палим с вицове, после:))))), кой с каквото си е заслужил;)..............не, не съм уморена, само дето пукам от кисканье

Слънцеееееееееееее,СИ цунпетачну
цитирай
12. yotovava - Една голяма усмивка от мен
22.10.2010 12:24
и много :))))))))))))))))))
Валя

П.С. Ако утре ме няма, значи съм умряла от смях.:))))))))))))))))
цитирай
13. furiika - Косарка, надявам се добре да си подпалила,
22.10.2010 12:36
kosara2008 написа:
без фантазии молям, само реал и това му се вика събутнунеделенрелакс...ся у петак,палим с вицове, после:))))), кой с каквото си е заслужил;)..............не, не съм уморена, само дето пукам от кисканье

Слънцеееееееееееее,СИ цунпетачну


че да издържиш до пундрелник!:)))))
Цун и от мен, мила!
:)))
цитирай
14. furiika - Вал,:)))
22.10.2010 12:37
yotovava написа:
и много :))))))))))))))))))
Валя

П.С. Ако утре ме няма, значи съм умряла от смях.:))))))))))))))))



Искам те на линия! :))))
Поздравиии!
:)))
цитирай
15. compassion - Страхотно заглавие, Фурийче. Вдъхнови ме.
22.10.2010 12:37
Психиатърът пита пациента:
- И така, кога почувствахте удоволствие от това, че плащате данъци?
цитирай
16. ady - Честит петък
22.10.2010 12:44
:))
цитирай
17. furiika - Румииии:)))
22.10.2010 12:50
compassion написа:
Психиатърът пита пациента:
- И така, кога почувствахте удоволствие от това, че плащате данъци?



Хубави почивни дни, приятелко и много усмивки, не при психиатъра:))))))))
цитирай
18. furiika - честит да е, adi:)))
22.10.2010 12:51
ady написа:
:))


И уикенда също, тоже...
:)))
цитирай
19. mariani - :)))
22.10.2010 13:03
Какво да избере жената, като не е успяла до свястна фамилия да се докопа??
Ама и това е променлива величина ;)
Усмихнати почивни дни, furiika
цитирай
20. furiika - права си,
22.10.2010 13:17
mariani написа:
Какво да избере жената, като не е успяла до свястна фамилия да се докопа??
Ама и това е променлива величина ;)
Усмихнати почивни дни, furiika


кой до какво се докопа:)))))))
Усмивки, приятелко!
:)))
цитирай
21. makont - Усмихна ни по петъшки,
22.10.2010 13:35
и за теб слънце и усмивки от мен!
цитирай
22. furiika - благодаря ти! :)))
22.10.2010 13:38
makont написа:
и за теб слънце и усмивки от мен!


Нека доброто настроение не ни напуска!
:))))))
цитирай
23. author4fun - :)))) Много усмихнато е слънцето ...
22.10.2010 13:45
:)))) Много усмихнато е слънцето днес у Софийското поле, а и от екрана ми валят усмивки, направо има всички изгледи за един смешен уикенд. Особено с две диванета, едното от които, момченце на 4г, ме попита сериозно: "Мамо, а аз кога ще стана майка??" ;))))
Поздрави, фурийке, и весел уикенд! Чакам с нетърпение ПундрЕлник ;))))
цитирай
24. furiika - :)))
22.10.2010 13:51
author4fun написа:
:)))) Много усмихнато е слънцето днес у Софийското поле, а и от екрана ми валят усмивки, направо има всички изгледи за един смешен уикенд. Особено с две диванета, едното от които, момченце на 4г, ме попита сериозно: "Мамо, а аз кога ще стана майка??" ;))))
Поздрави, фурийке, и весел уикенд! Чакам с нетърпение ПундрЕлник ;))))



май няма да имам време в пУндрелник, ама ще се реванширам във вторник:))))
Много усмивки през почивните дни и внимавай какво ще отговориш на детенцето:))))
цитирай
25. анонимен - Паднах си от смях,
22.10.2010 15:21
Само ми кажи: ти да не си психиатър?
цитирай
26. razkazvachka - Putka Kurova - Route Dickson:))) or maybe - Duck Truck?
22.10.2010 16:28
Ei sya she se pribera 2 chasa po-rano, a sum si zabravila i dvata telefona v kusti... Chudya se dali nyama da svaray muja i gadjeto po sredata na onaya butilka black ram det ya sdobih minalata sedmica...


Have a great weekend!
цитирай
27. batstefan - Много се смях
22.10.2010 16:39
дано не си психиатър.
цитирай
28. bizcocho - Следователно:
22.10.2010 17:05
-Защо в едно домакинство трябва да има лопата?
-За разнообразието.
С колограми или без килограми отгоре, колко му е да потрябва... :))))))
цитирай
29. pilcho - Наздраве!
22.10.2010 18:29
Да те намразят съседите дано :)))))))
цитирай
30. monna - :)))))
22.10.2010 18:44
Вярно си е - всички цесекари са педали..!
Само Левски!! :)
цитирай
31. furiika - ахахахахааа:))))
22.10.2010 19:16
анонимен написа:
Само ми кажи: ти да не си психиатър?


по-добрия вариант на психиатъра съм:)))))
цитирай
32. furiika - ееее:)))
22.10.2010 19:18
razkazvachka написа:
Ei sya she se pribera 2 chasa po-rano, a sum si zabravila i dvata telefona v kusti... Chudya se dali nyama da svaray muja i gadjeto po sredata na onaya butilka black ram det ya sdobih minalata sedmica...


Have a great weekend!


най-лошото, което може да се случи е съпруга и любовника на калъп да сварим:)))
цитирай
33. furiika - не съм,
22.10.2010 19:19
batstefan написа:
дано не си психиатър.


по-добре е при мен да се смеете, отколкото при психиатъра:)))))
цитирай
34. furiika - хихихи:)))
22.10.2010 19:19
bizcocho написа:
-Защо в едно домакинство трябва да има лопата?
-За разнообразието.
С колограми или без килограми отгоре, колко му е да потрябва... :))))))



нали?:))))))
цитирай
35. furiika - ако знаеш от кога ме мразят:))))))
22.10.2010 19:20
pilcho написа:
Да те намразят съседите дано :)))))))


Наздраве!:))))))
цитирай
36. furiika - И аз съм левскарка от бебе:)))))
22.10.2010 19:21
monna написа:
Вярно си е - всички цесекари са педали..!
Само Левски!! :)



Само Левскиии!
:)))
цитирай
37. rpatel - :-)) Страшна си! Мерсииии!
22.10.2010 19:35
:-)) Страшна си! Мерсииии!
цитирай
38. furiika - хехе:))) Права си, да не се заблуждават някои от умалителното фурийка, щото ги чака голяма изненада:)))
22.10.2010 19:39
rpatel написа:
:-)) Страшна си! Мерсииии!



надявам се да не съм по-страшна от психиатър:)))))
И аз мерсиии!
:)))
цитирай
39. monna - Този виц за инструктора няма да е актуален...
22.10.2010 20:00
... ако въведат нови методики на изпитване...Не знам как полуграмотните ще се
справят, като няма да се налага да вдигат и двата крака ? :))))))
цитирай
40. original - Ееее, не, смях се от сръце :))))
22.10.2010 22:11
Омръзнало на Пена у кревато винаги да бъде отдолу и рекла на Вуте:
- Вуте, тоя път я че бъда отгоре!
Нямало как и слабичкия Вуте се съгласил и дебелата Пена го яхнала.
Скачала, пъшкала и по едно време му вика:
- Вуте, я свърших, а ти свърши ли?
- И я свърших. Дай лопатата да го изринем.
цитирай
41. joysii - Много ме кефиш, бе Фурийчице! ...
22.10.2010 23:32
Много ме кефиш, бе Фурийчице!
Учителката по география...хем го знам...и пак ми е смешно.Какъв пекан директор, само! :):):):):):)
цитирай
42. aniane - ok
23.10.2010 00:01
zabavno e
цитирай
43. furiika - :))))
23.10.2010 00:12
monna написа:
... ако въведат нови методики на изпитване...Не знам как полуграмотните ще се
справят, като няма да се налага да вдигат и двата крака ? :))))))


ами как...няма да вземат изпита:)))
цитирай
44. furiika - original, радвам се:)))
23.10.2010 00:15
при мен винаги е весело, заповядай пак!
:)))
цитирай
45. furiika - :)))))
23.10.2010 00:16
joysii написа:
Много ме кефиш, бе Фурийчице!
Учителката по география...хем го знам...и пак ми е смешно.Какъв пекан директор, само! :):):):):):)



права си, страшен подход има шефа:))))
цитирай
46. furiika - :)))
23.10.2010 00:20
aniane написа:
zabavno e


това е целта, да е забавно - радвам се:)))
цитирай
47. inel379 - Чудесно е да посрещнеш деня с настроение!
23.10.2010 00:39
Добрите сили тръгват към теб, без дори да се замислят за почивка!
Слънчева да е и твоята!:)
цитирай
48. furiika - благодаря ти, мила! :)))
23.10.2010 11:41
inel379 написа:
Добрите сили тръгват към теб, без дори да се замислят за почивка!
Слънчева да е и твоята!:)



Усмивки!:)))
цитирай
49. tera - Сетих се за един друг, май беше от един филм
25.10.2010 11:40
Жената пита мъжа си:
- Коя е тази с Петрв?
- Новата му любовница.
Жената я оглежда критично и заявява:
- Нашата е по-хубава!
:))

Каква солидарност, а? :)
цитирай
50. furiika - Тера:)))))
25.10.2010 14:32
tera написа:
Жената пита мъжа си:
- Коя е тази с Петрв?
- Новата му любовница.
Жената я оглежда критично и заявява:
- Нашата е по-хубава!
:))

Каква солидарност, а? :)



така е, наше лошо няма:)))))
цитирай
51. vmitkov - Жената е слабо и беззащитно създ...
27.10.2010 17:45
Жената е слабо и беззащитно създание, от което няма спасение!
цитирай
52. furiika - :)))))
27.10.2010 21:21
vmitkov написа:
Жената е слабо и беззащитно създание, от което няма спасение!



защо, вие искате да бъдете спасени ли?
:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961726
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031