Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 10:56 - Поверие: "Жените спрат ли да си бръснат краката, зимата ще бъде студена."
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 12153 Коментари: 32 Гласове:
67



:)
:)
:)


Отиват индианците при шамана и го питат: -Тежка ли ще е зимата, да знаем колко дърва да събираме? -Кучетата ще умират от студ-отговорим им шамана. След един месец. -Да събираме ли още дърва? -Събирайте, вълците ще умират от студ. След още един месец -Още да събираме ли? -Още,още, мечките ще умират от студ. Но на шамана му станало гузно дали не е подвел хората си и решил да отиде на върха където имало метеорологична станция и да попита бледоликите каква ще е зимата .На портала видял един техник качен на стъб и го попитал: -Момче, тази зима дали ще е студена? -Голям студ дядо, мечките ще умират от студ. Шамана доволен се обърнал да си ходи ,но се извърнал и попитал -А бе, вие по тези жици ли познавате? -Заеби ги жиците, гледай индианците колко дърва събират.






Жена отива при врачка:  - Мъжът ми постоянно по командировки пътува и ми се струва, че ми изневерява.  Врачката дава на жената едно бурканче и едно парченце въже на възел.  - Дай му да носи този възел със себе си на командировката и ще му кажеш, че като се върне ще пуснеш възела в бурканчето, и ако си промени цвета, значи е имало изневяра.  Жената:  - Излиза, че по цвета на възела ще мога да разбера дали ми е изневерявал, или не?  Врачката:  - Не.  Жената:  - А как ще разбера, че ми е изневерявал?    - Ако каже, че е изгубил възела.






- Защо си толкова тъжна? - Бях в мола и се влюбих в едни ботушки, но нямаха моя размер... - Мислех, че ако любовта е истинска, то размерът няма значение.







Една нощ малкият Иванчо влязъл в стаята на родителите си докато те правели секс. - Тате, какво правиш на мама? Бащата: - Сине, вкарвам малко детенце в мама. На другия ден бащата се връща и заварва Иванчо да плаче. Бащата сяда до него и го пита, какво е станало. Иванчо отговаря: - Тате, нали през нощта вкара мой малък брат в мама, а тази сутрин дойде чичо Васо от съседния вход и го изяде.





Един мъж простирал пране в 5 сутринта. По улицата минава приятел, прибиращ се от пиянски купон. Като видял авера си с щипките и ризите, набързо изтрезнял, облещил се и го попитал: - Абе, Пешо, що простираш по това време? . Защото досега чистих, готвих и прах - отговорил клетникът. - Ами ти кога си спал, бе? - Как кога - като съм се женил... 





Обезпокоена майка води детето си на лекар. - Докторе, защо на дъщеря ми очите са й дръпнати като на японче и непрекъснато е ухилена до ушите? Лекарят поглежда детето:   - Бих препоръчал, като й плетете плитката, да не опъвате толкова косата...





Срещат се приятели, които не са се виждали години. - Генко, чух че си се оженил. Как е съпружеския живот?   - Като театър е...то са едни сцени!





- Как успя да я вкараш в леглото?! - Гледахме звездите, четох й стихове и се предаде...А и, разбира се, половин бутилка водка...






- А ти кой си представяш, когато аз теб те..., като правим секс? - Брад Пит. А ти? - И аз.






Въпрос:
-Как се яде сладолед зимата?
Отговор:
-Вдигате градусите на помещението до 30, събличате се по потник и шорти, пускате малко реге песнички все едно сте на плажа и набивате сладолед.




 

Желая Ви голяма и чиста любов и мръсен, много мръсен секс.:)))))))))





Гласувай:
67



1. karambol5 - Мдааааааааа, пожеланието ти е м...
31.01.2011 11:03
Мдааааааааа , пожеланието ти е мнооого хубаво :))))
цитирай
2. furiika - :)))
31.01.2011 11:06
karambol5 написа:
Мдааааааааа , пожеланието ти е мнооого хубаво :))))



нали? ;)
цитирай
3. kass - furiika
31.01.2011 11:27
хахахах
Да пием за заспалите мъже, когато са се женили :)... Пет минути сън, цял живот буден :))))
цитирай
4. furiika - хихи:)))
31.01.2011 11:44
kass написа:
хахахах
Да пием за заспалите мъже, когато са се женили :)... Пет минути сън, цял живот буден :))))



че какво лошо - от сън спомени няма:))))))))))
цитирай
5. tera - Здрасти, Фури :)
31.01.2011 12:17
Не знам дали осъзнаваш, но си копнала нещо адски философско:

"- Защо си толкова тъжна?
- Бях в мола и се влюбих в едни ботушки, но нямаха моя размер...
- Мислех, че ако любовта е истинска, то размерът няма значение."

Горе-долу май повечето народ не са си "улучили номера" и все ги стяга "чепика" :)))

А онзи за заспалия - ето ти го в друг вариант:

Мъжът мете стълбищната площадка в неделя преди обед и го среща един съсед:
- Здрасти, комши, какво правиш?
- Ами виждаш, мета ...
- А жена ти?
- Тя спи.
- Ами ти като си спал, като си се женил...
:)))
цитирай
6. furiika - здрасти, Тера!:)))
31.01.2011 12:27
tera написа:
Не знам дали осъзнаваш, но си копнала нещо адски философско:

"- Защо си толкова тъжна?
- Бях в мола и се влюбих в едни ботушки, но нямаха моя размер...
- Мислех, че ако любовта е истинска, то размерът няма значение."

Горе-долу май повечето народ не са си "улучили номера" и все ги стяга "чепика" :)))

А онзи за заспалия - ето ти го в друг вариант:

Мъжът мете стълбищната площадка в неделя преди обед и го среща един съсед:
- Здрасти, комши, какво правиш?
- Ами виждаш, мета ...
- А жена ти?
- Тя спи.
- Ами ти като си спал, като си се женил...
:)))


Така е! Кой ял-ял, кой ебал-ебал, кой спал-спал...мандалото лопна!:)))
цитирай
7. xxxx - е те тоя път те изчетох...
31.01.2011 12:29
с развита "на глас" усмивка... яко беше, много. И пак шъ дода.. ду другия път `начи :))))
цитирай
8. yotovava - Направо да прескочим на секса :)))))))))
31.01.2011 12:37
Поздрав,
Валя
цитирай
9. furiika - жалко, че не мога да видя колко е развита, ама си представям, де:)))
31.01.2011 12:42
xxxx написа:
с развита "на глас" усмивка... яко беше, много. И пак шъ дода.. ду другия път `начи :))))


ахам, до другия път 'начи:)))
цитирай
10. furiika - дааа:)))
31.01.2011 12:43
8. yotovava - Направо да прескочим на секса :)))))))))
12:37
Поздрав,
Валя

направо по същество:)))
Поздрав!
:)
цитирай
11. bairakslavei - интервю с фурийка
31.01.2011 16:26
- Защо си толкова тъжна?
- Мислех, че размерът няма значение.
- А ти кой си представяш, когато те....
- Мислех, че ако любовта е истинска то, като правим секс, как ще разбера, каква ще е зимата ?Генко - Лекаря ,Пешо - Шамана .Иванчо - Врачката , чичо Васо от съседния вход .
-Заеби ги ,Бих препоръчал : половин бутилка водка. мръсен, много мръсен секс в 5 сутринта :)))))))))
цитирай
12. razkazvachka - одеве не ме пусна мрежата да вляза, а то имало защо:)))
31.01.2011 16:58
Умееш да разправяш вицове и това си е!
цитирай
13. furiika - интервю с байрак Славей:
31.01.2011 17:55
-Спиш ли добре?
-Спах, като бях ерген, сега...мета, мия и простирам, нямам никакво време за спане...само някой друг сладолед посред зима успаявам да хапна...
-Голям ли?
-Размера няма значение, важен е секса, мръсния, много мръсния секс.
-Успяваш ли да се усмихваш?
-Аз не, ама любовницата ми е постоянно ухилена, откакто се е родила си е такава, вързана в главата и все едни неща си представя докато се чукаме...
-Деца имаш ли?
-Снощи сложих едно на моята, та сега се моля Васо комшията да не ми го изяде
цитирай
14. furiika - хехе:))))
31.01.2011 17:57
razkazvachka написа:
Умееш да разправяш вицове и това си е!



и аз съм една разказвачка...
:)))))))
цитирай
15. enjoy6 - :)))))
31.01.2011 20:41
Хубава седмица и на теб!
цитирай
16. furiika - мерсиии
31.01.2011 21:10
enjoy6 написа:
Хубава седмица и на теб!


подобно:))))))))
цитирай
17. monaliza121 - Привет!
31.01.2011 23:49
Вързах си две опашки и отивам да ям сладолед!:)))
цитирай
18. furiika - :))))
01.02.2011 00:34
monaliza121 написа:
Вързах си две опашки и отивам да ям сладолед!:)))


Привет!;)
За сладоледа имаш инструкции:)))))))
цитирай
19. abanos - Весело...
01.02.2011 00:38
Дай Боже всекиму...(такъв секс)!!!!!!
цитирай
20. furiika - :)))
01.02.2011 01:20
abanos написа:
Дай Боже всекиму...(такъв секс)!!!!!!



дай, Боже!:)))))))
цитирай
21. mariani - Весела
01.02.2011 08:30
седмица, furiika - и за теб по много от пожеланието ;))
цитирай
22. pevetsa - Лелеееее, да си ми виждала възела. . ...
01.02.2011 08:48
Лелеееее, да си ми виждала възела ...!?
Ееееее, ко, остава ми пожеланието, за мръ ..... ОТИВАМ!
цитирай
23. анонимен - За къде без мен?
01.02.2011 09:48
В английския форум задaваш въпрос и ти отговарят.
В руския задaваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо.
В българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост...
цитирай
24. furiika - :)))
01.02.2011 10:27
pevetsa написа:
Лелеееее, да си ми виждала възела ...!?
Ееееее, ко, остава ми пожеланието, за мръ ..... ОТИВАМ!



възела си го забравил при мен оная вечер, след...мръсния таковата...:))))))))))
цитирай
25. furiika - еее, как без теб:)))))
01.02.2011 10:28
katana написа:
В английския форум задaваш въпрос и ти отговарят.
В руския задaваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо.
В българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост...


абсолютната истина е, за съжаление...
цитирай
26. furiika - мерси:)
01.02.2011 10:30
mariani написа:
седмица, furiika - и за теб по много от пожеланието ;))



весела и пълна с много мръсни "неща":))))
цитирай
27. анонимен - Ето ти още един...
01.02.2011 10:51
внуче пита баба си, бабо ,защо ти е толкова голяма устата? Ти миличко, дяда си без гащи виждало ли си?
цитирай
28. furiika - и от мен един:
03.02.2011 11:38

Kак се ядат бисквити ОРЕО: Първо отлепяш... и после си ебало майката от трохи!

:)))))
цитирай
29. kosara2008 - :)))) ъх, та не си събрах дръфца,сега нека
04.02.2011 14:01
да облажвам топлосвивацията :)))друго си е да се ендиенец, имаш си шаман...е, да ама аз си имам любимата ми усмивчица Фурийка,

здравей, слънчефченце,асоциация за сладолед с ягодки си ми ти :))))
цитирай
30. antivlaks - Дано !!!!
04.02.2011 19:58
От редовете на твоят блог,
до ушите на добрият Бог !!!
цитирай
31. furiika - оооо, скъпичката ми Косарка, здравей, приятелко!:))))))))
05.02.2011 11:49
kosara2008 написа:
да облажвам топлосвивацията :)))друго си е да се ендиенец, имаш си шаман...е, да ама аз си имам любимата ми усмивчица Фурийка,

здравей, слънчефченце,асоциация за сладолед с ягодки си ми ти :))))



сладолед с ягодки посред зима - много слънчевко звучи, също като теб:))))))))
цитирай
32. furiika - :))) Дай, Боже!
05.02.2011 11:49
antivlaks написа:
От редовете на твоят блог,
до ушите на добрият Бог !!!



Амин!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959958
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031