Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2011 08:45 - По-добре седем пъти със Снежанка, отколкото един път със седемте джуджета.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 28058 Коментари: 52 Гласове:
83


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

-Kво си се сдухал, бе, брат?  -Абе, мани, вързах се на една обява за увеличаване на пениса само за 50 лв.!  -И кво?  -Еми тия капути ми изпратиха лупа!




Циганче-ваксаджийче лъска обувки на Централна гара-София. През цялото време го наблюдава полицай,който се чудил как циганчето напътствало всеки свой клиент. -Ти чичо за къде си? -За Мездра. -На 5 коловоз 12.45 ч бързия влак-рекло циганчето. -Ти лельо за къде си? -За Вакарел-отговорила жената. -На 6 -ти коловоз след 15 минути тръгва пътническия влак. Полиця си рекал:"Ся ша го оправя тоя мангал!" -Ти за къде си,чичко полицай?-рекло циганчето. -На майкати за в путката съм!-рекъл полицая. -Е, па ти си лесен.Качваш се на тате на хуя и си там по всяко време. 







Две блондинки си говорят: - Ти по документи ли спечели конкурса? - Не, по бельо... 





Претъпкан автобус в час пик, малко след края на работното време. Вътре задушно и тясно. От спирката на кооперативния пазар се качва едно бабе с издута стара торба и с треперещ, но писклив глас почва да повтаря:
- Младежи, леко с яйцата, баби! Внимавайте с яйцата, баби!
Един мъж и се троснал:
- Абе, бабо, къде си тръгнала с тез яйца баш в голямата тъпканица?
- Аааа, туй в торбата не са яйца баби. Нося един кактус! 






Медиен екип прави проучване сред различните слоеве на населението що е "девалвация". Финансистът отговорил: --- -Законното или официалното намаляване на валутния курс на съответната валутна парична единица спрямо другите валути. А бай Иван, пазачът на пункт за вторични суровини, обяснил простичко на екипа:
-Девалвация е, когато една жена замени златното сърце на мъжа си, за железния хуй на комшията... 







Глухоням влиза в аптека за да купи презервативи, ама след като не може да обясни за какво става дума, го вади, плясва го на гишето и до него 5 лева. Аптекаря, обаче също става, плясва го и той на гишето със свои 5 лева. После взима всичките десет, слага си ги в джоба и си сяда. Глухонемия се разлютил мъжки, а аптекаря му казал: - Пич, като не умееш да губиш - не залагай!






- Ако Ви бях жена, щях да сипя отрова в кафето Ви! - А аз, ако Ви бях мъж, щях да го изпия! 






Една бабичка отишла на лекар: - Докторе, от два дена корема постоянно ме боли. Какво ми е? Прегледал я докторът, нищо й нямало, но решил да се избъзика с нея: - Бабе, бременна си.  - Е как съм бременна бе, момче. Хубава работа, жена на 78 години да е бременна. - Не знам , трябва да отидеш на гинеколог. - Е, хубаво, хубаво - и бабата излязла от кабинета. През това време, лекарят се обадил на гинеколога и му казал как стоят нещата. Харесало му на гинеколога шегата и решил и той да се пошегува със старата жена.  Отишла бабата при гинеголога, прегледал я и й казал: - Дааа. Бабе, ти наистина си бременна. - Ех - въздъхнала старата жена - в днешно време и на патладжаните да нямаш вяра. 






Две руси мутреси си пият питието. Пред заведението спира як джип, от него слиза мутра с огромен букет. Едната въздъхва: -При коя ли идва? -При мене - казва другата. Пак ще трябва да вдигам крака...  Другата изненадано пита:  -Защо бе, миличка? Нямаш ли си вази у вас?






Мъжът бизнесмен, изпраща факс на жена си:  - Скъпа , вярвам че ще разбереш, сега когато ти си вече на 54 години, имам известни нужди , които ти не можеш повече да задоволяваш. Аз съм много щастлив с теб, смятам, че си прекрасна съпруга и искрено се надявам, че няма да реагираш болно като разбереш, че когато получиш този факс, ще съм в хотел с Ванеса, 25 годишната ми секретарка. Но не се безпокой, ще си бъда в къщи преди полунощ.  Когато мъжът пристига в къщи, намира бележка върху масата:  - Скъпи, получих факса ти и много ти благодаря за проявената загриженост. Възползвам се от случая да ти напомня, че ти също си на 54 години. И да те осведомя, че когато четеш тази бележка, ще съм в хотел с Мишел, моя треньор по тенис, който, както и секретарката ти, е също на 25 години. Понеже освен че си бизнесмен, си завършил още и математика, ще можеш лесно да разбереш, че си приличаме при тези обстоятелства, но ... с една малка разлика: 25 влиза повече пъти в 54, отколкото 54 в 25... Следователно, не ме очаквай по рано от утре! 





А, мен не ме очаквайте по-рано от следващия понеделник. До тогава бъдете бодри и усмихнати!:)))))

 



Гласувай:
84



1. tutankhamon661 - furiika
28.03.2011 08:51
Този от първия виц защо се сърди на лупата? За 50лв нов пенис ли иска да му пратят?
цитирай
2. mmmmmmmmm - Ще
28.03.2011 09:09
бъдем!:))
Усмихнато да ти е!:))
цитирай
3. furiika - верно е:))))))
28.03.2011 10:25
tutankhamon661 написа:
Този от първия виц защо се сърди на лупата? За 50лв нов пенис ли иска да му пратят?


няма причина да се сърди:)))
цитирай
4. furiika - Мимеее, благодаря ти, мила!:))))
28.03.2011 10:26
Бъдете и аз ще бъда:)))
Поздрави и прегръдки, приятелко!
цитирай
5. yotovava - Усмивки
28.03.2011 11:11
:))))))))))))
До понеделник.
Валя
цитирай
6. pevetsa - Отново ме усмихна, поздрави, но да ...
28.03.2011 11:26
Отново ме усмихна, поздрави, но да не се заплесвам че ме чака конкурс ...
цитирай
7. djgator - фуриии
28.03.2011 11:34
Друго си е математиката - точна наука е ! :))))))))) Винаги съм обичал събирането, а не ИЗВАЖДАНЕТО :))))
цитирай
8. furiika - :))))
28.03.2011 11:38
yotovava написа:
:))))))))))))
До понеделник.
Валя


До понеделник!
:))
цитирай
9. furiika - :))))))
28.03.2011 11:38
pevetsa написа:
Отново ме усмихна, поздрави, но да не се заплесвам че ме чака конкурс ...


По документи ли?
:)))
цитирай
10. furiika - верно:)))
28.03.2011 11:54
djgator написа:
Друго си е математиката - точна наука е ! :))))))))) Винаги съм обичал събирането, а не ИЗВАЖДАНЕТО :))))


друго си е събирането:)))
цитирай
11. makont - Здравей Фури,
28.03.2011 12:02
както винаги, страхотни усмивки ни пусна. Спорна и успешна и на теб. И внимавай, девалвация скоро няма да има, обаче инфлацията от ден на ден расте и не се знае кое точно се вдига. Усмивки и от мен!
цитирай
12. furiika - хихи:)))
28.03.2011 12:21
makont написа:
както винаги, страхотни усмивки ни пусна. Спорна и успешна и на теб. И внимавай, девалвация скоро няма да има, обаче инфлацията от ден на ден расте и не се знае кое точно се вдига. Усмивки и от мен!



Аз съм оптимист.:))) Важното е да е до пъпа, не до коленете:)))))))))
цитирай
13. sevdabg - Усмихна ме
28.03.2011 12:43
Но фаворитите днес са ми два :)))))))

Две блондинки си говорят:
- Ти по документи ли спечели конкурса?
- Не, по бельо...


- Ако Ви бях жена, щях да сипя отрова в кафето Ви!
- А аз, ако Ви бях мъж, щях да го изпия!

Благодаря!!!
Мога ли да метна единия във фейса? ;)
цитирай
14. furiika - разбира се, че може
28.03.2011 12:48
sevdabg написа:
Но фаворитите днес са ми два :)))))))

Две блондинки си говорят:
- Ти по документи ли спечели конкурса?
- Не, по бельо...


- Ако Ви бях жена, щях да сипя отрова в кафето Ви!
- А аз, ако Ви бях мъж, щях да го изпия!

Благодаря!!!
Мога ли да метна единия във фейса? ;)


и двата ако искаш:))))
цитирай
15. urilozev - Хубава и
28.03.2011 13:15
спорна седмица furika, с мнаго усмивки и настроение.
цитирай
16. furiika - благодаря ти!
28.03.2011 13:18
urilozev написа:
спорна седмица furika, с мнаго усмивки и настроение.


Подобно!
:)))
цитирай
17. tera - О, Фури,
28.03.2011 13:25
може и да не го знаеш, но онова за кафето си е исторически вярно:

"Уинстън, ако ми бяхте съпруг, щях да Ви сипя отрова в кафето !"
Лейди Астор към Уинстън Чърчил по време на вечеря

"Мадам, ако аз бях Ваш съпруг, щях да го изпия !"
Уинстън Чърчил в отговор към лейди Астор

Висок стил, тъй да се каже! :)))

цитирай
18. razkazvachka - Математиката е
28.03.2011 13:31
важно да се владее!:))))
цитирай
19. monaliza121 - Как смятат другите жени, а аз лапам ...
28.03.2011 13:48
Как смятат другите жени, а аз лапам мухите ...:))))
Весела седмица, Фурийка!:)))
цитирай
20. furiika - супер си е:))
28.03.2011 13:48
tera написа:
може и да не го знаеш, но онова за кафето си е исторически вярно:

"Уинстън, ако ми бяхте съпруг, щях да Ви сипя отрова в кафето !"
Лейди Астор към Уинстън Чърчил по време на вечеря

"Мадам, ако аз бях Ваш съпруг, щях да го изпия !"
Уинстън Чърчил в отговор към лейди Астор

Висок стил, тъй да се каже! :)))



:)))
цитирай
21. furiika - наистина е важно:)))
28.03.2011 13:49
razkazvachka написа:
важно да се владее!:))))


:)))
цитирай
22. furiika - дааа:)))
28.03.2011 13:51
monaliza121 написа:
Как смятат другите жени, а аз лапам мухите ...:))))
Весела седмица, Фурийка!:)))


както каза разказвачка важно е да се владее математиката, особено действието събиране:)))
цитирай
23. koliok5 - :)))))
28.03.2011 14:24
екстра майтапи
цитирай
24. kass - furiika
28.03.2011 15:11
хихихи Фури, за да не използваме лупи или пък заменяме златно сърце за железен, най-добре е да си купим по-еротични документи за милото, което печели всички залози :P, че както се вижда и на пдладжаните не може да се рзчита :))))...
Весела седмица приятелко, смях се от сърце...
цитирай
25. анонимен - За шефа на блога! Дар! Каква е разликата между флирт, любов и брак?
28.03.2011 15:39
Флиртът е туй-онуй без хуй.
Любовта е туй-онуй с хуй,
а бракът е хуй без туй-онуй.
цитирай
26. анонимен - И още един
28.03.2011 15:42
На закуска Милейди започва разговор. Сър, нашият син навърши 17 год. Време е да му обясните за отношенията между мъжете и жените. Моля Ви, използвайте примера с цветята и пчелите. Да, милейди, ще го направя след закуска.
Влязъл графът в стаята на сина си. Облегнал се на врата и рекъл. Сине, помните ли нашият воаяж във Франция ,миналата година? Да, татко.А двете прелестни дами с които се запознахме? Да, татко. Вашата майка ме помоли да Ви кажа,че и при цветята и пчелите е същото.
цитирай
27. furiika - нали?:)))
28.03.2011 17:11
koliok5 написа:
екстра майтапи


нали:)))
цитирай
28. furiika - ахахахахааа:))))
28.03.2011 17:14
kass написа:
хихихи Фури, за да не използваме лупи или пък заменяме златно сърце за железен, най-добре е да си купим по-еротични документи за милото, което печели всички залози :P, че както се вижда и на пдладжаните не може да се рзчита :))))...
Весела седмица приятелко, смях се от сърце...



И ти ме развесели:)))
Весела да е, приятелко, наред и с хубавото време.
цитирай
29. furiika - :)))
28.03.2011 17:15
katana написа:
Флиртът е туй-онуй без хуй.
Любовта е туй-онуй с хуй,
а бракът е хуй без туй-онуй.


при някои брака е нито туй-онуй, нито хуй:)))))))))
цитирай
30. miaa - :))))))))))))))))))))))))
28.03.2011 17:38
Успешна и весела седмица,Furika:)))
цитирай
31. phoenix2000 - Кой е шефа на блога?
28.03.2011 18:51
furiika написа:
katana написа:
Флиртът е туй-онуй без хуй.
Любовта е туй-онуй с хуй,
а бракът е хуй без туй-онуй.


при някои брака е нито туй-онуй, нито хуй:)))))))))


Има пръсти и език, а и други помощни средства

Знаеш ли го тоя:

Две баби си говорят
- Моят е 100 % инвалид в секса
- Моят е 300%
- Е как така
- Еми вчера падна счупи си двата пръста и си прехапа езика
цитирай
32. kamosutrov - Мъж отива на работа след едномесечна командировка
28.03.2011 18:59
furiika написа:
katana написа:
Флиртът е туй-онуй без хуй.
Любовта е туй-онуй с хуй,
а бракът е хуй без туй-онуй.

при някои брака е нито туй-онуй, нито хуй:)))))))))

Айде, разказвай! казват колегите.
К`во да разказвам в тази дива Индия и това пусто градче, ама, като се прибрах..
Ти си се прибрал в петък, какви ги редиш...
Абе, вярно, прибрах се в петък, ама в неделята жената каза
Свали ги тези обувки, че ме насини цялата и изпокъса завивките...
цитирай
33. antivlaks - Алооо ,математиците !
28.03.2011 20:16
Би трябвало да знаете ,че 54= 2 Х 27 !!!
Така ,че ми е нужна и още една секретарка !
За конкурсът не са нужни документи !
цитирай
34. furiika - antivlaks, разбира се, че знаем:)))
28.03.2011 20:43
и все пак 25 влиза повече от 2 пъти в 54, отколкото обратно - 54 в 25:))))))))
цитирай
35. furiika - те пръстите и езика спадат към туй-онуй:))))
28.03.2011 20:54
phoenix2000 написа:
furiika написа:
katana написа:
Флиртът е туй-онуй без хуй.
Любовта е туй-онуй с хуй,
а бракът е хуй без туй-онуй.


при някои брака е нито туй-онуй, нито хуй:)))))))))


Има пръсти и език, а и други помощни средства

Знаеш ли го тоя:

Две баби си говорят
- Моят е 100 % инвалид в секса
- Моят е 300%
- Е как така
- Еми вчера падна счупи си двата пръста и си прехапа езика



а, за 300% вица е патент на един наш блога(е,ъ)р leif :)))
цитирай
36. furiika - kamosutrov
28.03.2011 20:56
сушата няма начин да не окаже влияние:))))
цитирай
37. desilazarova - Смях се с глас! Благодаря ти!:)
28.03.2011 22:48
Смях се с глас! Благодаря ти!:)
цитирай
38. furiika - и аз благодаря:)))
28.03.2011 22:54
desilazarova написа:
Смях се с глас! Благодаря ти!:)


пак заповядай:)))
цитирай
39. furiika - miaaaa:))))за малко да те пропусна:)))
28.03.2011 22:56
miaa написа:
Успешна и весела седмица,Furika:)))


Хубава и усмихната седмица и на теб!
:)))
цитирай
40. teachme - Нел, здравей:)
28.03.2011 23:01
чакаме ваканция:)
при теб как е:) свикна ли с тънкия английски хумор:))
цитирай
41. dolsineq - "По-добре седем пъти със С...
28.03.2011 23:27
"По-добре седем пъти със Снежанка, отколкото един път със седемте джуджета." - няма начин да не приветствам такова хубаво заглавие...;-))))))) Адашки сме със Снежанка...:)
цитирай
42. furiika - оооо, приятелко:)))
29.03.2011 01:19
teachme написа:
чакаме ваканция:)
при теб как е:) свикна ли с тънкия английски хумор:))


и тук едни ваканции и холидеи, не ти е работа:))))
Малко ми се кучи английския, не мога да свикна с него, кво остава за хумора им:)))))
цитирай
43. furiika - :)))))))
29.03.2011 01:21
dolsineq написа:
"По-добре седем пъти със Снежанка, отколкото един път със седемте джуджета." - няма начин да не приветствам такова хубаво заглавие...;-))))))) Адашки сме със Снежанка...:)


Блазе на вас - Снежанките:)))
Усмивкиии!
цитирай
44. malkiatprintz - Двама колеги - възрастен и млад - са в ...
29.03.2011 08:14
Двама колеги - възрастен и млад - са в командировка. Денем - работа, вечер - в кръчмата. Възрастният си мези и си кърка, на младия му шарят очите и само пуфти след сервитьорките, докато на възрастният не му писнало:
- Бе момче! От жена си си се измъкнал, по жени се заглеждаш! Я си пий ракията и не се занимавай с глупости!
:):):)

хех... Фури, ако и на патладжаните вече не може да се разчита, значи девалвацията е сериозна, и не помагат нито големи залози, нито лупи, нито златни сърца, а тогава със седемте джуджета можем и сами и да си направим кафе, и сами да си го изпием :):):)
цитирай
45. nicodima - Ха-ха!
29.03.2011 08:51
Следващия път - по бельо! : ))))
И да живее девалвацията! ; )
Поздрави!
цитирай
46. abanos - Веселооо!
29.03.2011 09:15
С твоите вицове винаги съм бодра и най вече усмихната,и то за цяла седмица!Благодаря ти!
цитирай
47. furiika - хахахааа:))), Принцее
29.03.2011 10:27
ако съм ви една Снежанка, може и сметанка да ви сложа в кафето:))))))))))
цитирай
48. furiika - да, документи не ви трябват:)))
29.03.2011 10:28
nicodima написа:
Следващия път - по бельо! : ))))
И да живее девалвацията! ; )
Поздрави!


Поздрави и усмивки!
:)
цитирай
49. furiika - abanos, и аз благодаря:)))
29.03.2011 10:29
Весело настроение!
:)))
цитирай
50. inel379 - Ах, тези блондинки!
31.03.2011 20:48
Те нямат нужда от отровно кафе, за да решават проблемите си!
Пък и какви ли проблеми имат!
Въпрос на тактика!:)
Поздрав!
цитирай
51. furiika - хехехе:)))
01.04.2011 14:12
inel379 написа:
Те нямат нужда от отровно кафе, за да решават проблемите си!
Пък и какви ли проблеми имат!
Въпрос на тактика!:)
Поздрав!


Поздрав и от мен!
:)))
цитирай
52. furiika - heruvim4o, heruvim4oooo
04.04.2011 13:21
ошав, ошав, ама друго си е да го похапнеш... а на твойта възраст и за ошав не те бива...:(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969274
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930