Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2011 13:29 - След като се появиха форумите в интернет и възмосжността да се пишат коментари, стените на обществените тоалетни станаха по-чисти.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 18507 Коментари: 45 Гласове:
76


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:)
:)
:)


Жена казва на приятелка:  - С мъжа ми си живеем идеално, не се караме, не спорим. Пълна идилия. И всичко това е благодарение, че спазвам препоръките от ежедневния си хороскоп.  Мъжът казва на приятел:  - Всичко ни е наред с жената, защото тя реши да си следи внимателно хороскопа. Абонира се по мейла. Като разбрах това, хакнах й пощата и сега аз й пиша нейния хороскоп специално за нея.



Строители ремонтират покрива на църквата.Пада тухла и единия строител почва:  -Д*еба мама ти д*еба как можах да те изпусна...  Попът отдолу го чува и казва:  – Чадо, недей да псуваш върху църквата, защото Бог ще те порази!  Изведнъж пада гръм от небето и убива попа.Отгоре се чува гръмовен глас:  - Д*еба мама ти д*еба, как можах да те изпусна...


- Какво е от "едната крайност в другата крайност"?  - Това е като започнеш деня с онанизъм, а завърши с групов секс.




- Охо! Имаш яко ръкостискане!...Отдавна ли живееш сам?


- Господине, вие не сте по моя вкус!  - Междувпрочем, мадам, вие мен още не сте ме опитали!



- Мамо, бременна съм. - Слушай, това ти е трето дете, и все е от Генко! Защо не се омъжваш за него? - Не ми харесва...




- Генко, отгатни гатанката: родил се е в Англия, израснал е в Бразилия, а умрял в България. Що е то?  - ???  - Футбол...



Генко нещо се оплаква, мърмори си :"Да му се и невиди Интернета!...Шибан Интернет!". Питам го за причината, отговаря:  - Жената замина командировка и сега ме кара всяка вечер да ходя из апартамента с лаптопа с включена уеб камера, за да види, че не съм поканил някой.



-Кога Пинокио разбрал за вредата от секса? -Когато изчукал един шкаф и хванал дървеници.



Бях вчера в "Халбите" с жена и казах "Обичам те". Тя попита: "Ти ли говориш, или е бирата?"  Отговорих: "Аз. На бирата".




- Не ми излиза оригамито никак.  - Отдавна ли си го изял?





(на английски звучи по-добре :)  Един голям шеф си наема шофьор от агенция, защото личният му шофьор е в отпуск. Качва се в колата и го пита:  - Как се казвате? - при което шофьора отговаря:  - Чарлз, сър.  Шефа:  - Аз съм свикнал да наричам шофьорите си само с фамилното им име, как е Вашето?  - Пълното ми име е Чарлз Дарлинг, сър.  - Добре, карай, карай, Чарлз...



Въпрос: - Какво е истински мъж?  Отговор: - Истински мъж е този, който влизайки в дома си, заварва жeна си с любовник в леглото и казва: "Вие тук свършвайте, аз отивам да сваря кафе!"  Въпрос: - А какво е истински любовник?  Отговор: - Този, който успее да свърши в тази ситуация! 




В леглото. Мъжът почва да се натиска към жена си.  - Е, хайде де, скъпа.  - Ох, не мога. Боли ме главата.  - Ама аз да не те карам да мислиш?





Среща. Младеж към мацката:
- Ние идеално си пасваме един с друг! И аз се притеснявам от това, което и ти се притесняваш!
- Ти също се притеняваш да не забременееш...?



Иванчо пита майка си:
- Мамо, кой е моя татко?
- Дядо Коледа.
- Как така?
- Ами как…дойде една нощ, даде подарък и повече никога не го видях.






Хубава седмица!
:):):)

 



Гласувай:
76



1. bizcocho - :) Ето ти и един истински случай : ...
04.04.2011 13:45
:) Ето ти и един истински случай : семеен хванал дамски буби, а жена му взела, че го убедила, че се премахвали с перхидрол... не можеше да си седне на дъто от изгорялото... Те, разбира се от перхидрола не умрели, та процедурата после си е била убийствено "безболезнена"...
Весела седмица, фурийке! :))))
цитирай
2. furiika - хахахааа:)))
04.04.2011 13:55
умна жена:)))
Весела и на теб, приятелко!
цитирай
3. despinida - Хахахах, Фури, сега знам защо не искам да дойда да живея в Англия....
04.04.2011 14:32
щото на мъжа ми, ще му се налага да прави кафе...много често...обаче, горко на любовника ми....:))))

Прегръдки, скъпа!
цитирай
4. tit - Дааа - не можеш да прецениш, докато не опиташ!:):):))
04.04.2011 14:33
Весела седмица!:)))
цитирай
5. furiika - Прегръдки и от мен!
04.04.2011 14:40
despinida написа:
щото на мъжа ми, ще му се налага да прави кафе...много често...обаче, горко на любовника ми....:))))

Прегръдки, скъпа!


Е, по това ще се познае дали е истински любовник, или не :))))))))
цитирай
6. furiika - :))))
04.04.2011 14:41
tit написа:
Весела седмица!:)))


нали? :)))

Весела да е и за теб!
:)
цитирай
7. razkazvachka - Много готина серия!
04.04.2011 14:55
Ей че тъпа е мацката от първия виц...

А това с бременна съм, ама няма да се омъжа щото не ми харесва, вече е обичайната практика сред моите познати 20-30-годишни:)))))
цитирай
8. tera - Допълнение към заглавието:
04.04.2011 15:07
А откакто се появиха анонимни коментари в блог.бг, стените на обществените тоалетни почервеняха от срам! :)))

цитирай
9. furiika - и аз имам такива наблюдения:)))
04.04.2011 15:11
razkazvachka написа:
Ей че тъпа е мацката от първия виц...

А това с бременна съм, ама няма да се омъжа щото не ми харесва, вече е обичайната практика сред моите познати 20-30-годишни:)))))


Весело настроение!
:)))
цитирай
10. furiika - хиихихиии:)))
04.04.2011 15:11
tera написа:
А откакто се появиха анонимни коментари в блог.бг, стените на обществените тоалетни почервеняха от срам! :)))



много точно казано:)))
цитирай
11. kass - хихихи Фури,
04.04.2011 16:13
сега децата вече знаят :)))... След като напролет щъркелите носят бебетата, то през зимата ще трябва да е някой добър дядо с шейна :)))...
Поздрави мила и весела седмица...
цитирай
12. furiika - kass, браво приятелко! :)))
04.04.2011 16:14
не бях се сетила за това:)))
цитирай
13. kikokinezi - You have a nice week. . . Darling! ...
04.04.2011 16:21
You have a nice week... Darling! хахахаха
цитирай
14. joysii - Новият шофьор. . . най-много ми х...
04.04.2011 16:24
Новият шофьор...най-много ми хареса.:)
цитирай
15. hosekura - Е нали уж ги забраниха ;)
04.04.2011 16:40
tera написа:
А откакто се появиха анонимни коментари в блог.бг, стените на обществените тоалетни почервеняха от срам! :)))


да му мислят чистачките ;)
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Значи, номера с главоболието не ...
04.04.2011 17:46
Значи, номера с главоболието не минава, ще трябва да измисля нещо друго :))))
На един мъж му омръзнало жена му в такива моменти да се оплаква от главоболие, завел я в клеката на орангутани и я набутал насила вътре. Орангутанът тръгнал надървен към нея, а тя се разпищяла. Съпругът й казал "Не бой се скъпа, кажи му, че те боли глава":))))
цитирай
17. анонимен - Прогноза
04.04.2011 17:54
До 2015 година 92 % от земното население ще ползва интернет. Останалите 8% ще имат нормален полов живот.
цитирай
18. enjoy6 - Както винаги ми предизвикваш
04.04.2011 18:45
усмивки!:))) Благодаря, Фури!
Поздрави и хубава седмица и на теб!
цитирай
19. antivlaks - Затова ли
04.04.2011 19:20
Многото кафе предизвиква главололие !
цитирай
20. furiika - друго си е на английски, нали?
04.04.2011 20:20
kikokinezi написа:
You have a nice week... Darling! хахахаха


:)))
цитирай
21. furiika - то, много неща се забраняват,
04.04.2011 20:21
hosekura написа:
tera написа:
А откакто се появиха анонимни коментари в блог.бг, стените на обществените тоалетни почервеняха от срам! :)))


да му мислят чистачките ;)


ама кой спазва забраните...
:)
цитирай
22. furiika - да, на английски си е шедьовър
04.04.2011 20:22
joysii написа:
Новият шофьор...най-много ми хареса.:)


:)
цитирай
23. furiika - :)))
04.04.2011 20:24
kasnaprolet9999 написа:
Значи, номера с главоболието не минава, ще трябва да измисля нещо друго :))))
На един мъж му омръзнало жена му в такива моменти да се оплаква от главоболие, завел я в клеката на орангутани и я набутал насила вътре. Орангутанът тръгнал надървен към нея, а тя се разпищяла. Съпругът й казал "Не бой се скъпа, кажи му, че те боли глава":))))



мдааа...други причнини тряя се търсят:))))
цитирай
24. furiika - така както вървят нещата
04.04.2011 20:25
katana написа:
До 2015 година 92 % от земното население ще ползва интернет. Останалите 8% ще имат нормален полов живот.


натам отива...
:)))
цитирай
25. furiika - и аз благодаря:)))
04.04.2011 20:26
enjoy6 написа:
усмивки!:))) Благодаря, Фури!
Поздрави и хубава седмица и на теб!


сърдечни поздрави и пожелания и от мен:)))
цитирай
26. furiika - :))))))
04.04.2011 20:27
antivlaks написа:
Многото кафе предизвиква главололие !


и не само...
:)))
цитирай
27. анонимен - Така и така сме го започнали...
04.04.2011 20:42
Той и Тя си лежат в спалнята. Четат.Тя го поглежда, той я поглежда
Тя казва, Трябва да се промени нещо...
Той: Какво?
Ами..да сменим нещо, да променим.
Да сменим позите...
Той се замисля дълбоко и казва И? Че аз навсякъде съм те...
Тя пък се замисля
Той се плясва по челото и извиква: Сетих се!!!!!!!!! В Ушите не съм...
Тя казва с мил глас Ще оглушея бе, скъпи...
Той..Да,да..ще оглушееш.За 20 години дали онемя?
цитирай
28. furiika - katana:)))))
04.04.2011 20:48
като си помисля, че има и глухи жени...
:))))))))
цитирай
29. abanos - Веселооо!
04.04.2011 22:51
Спорна,успешна и усмихната седмица!
цитирай
30. bairakslavei - итервю с фурийка
04.04.2011 22:56
- Какво е истински мъж?
- Генко !
- Защо не се омъжваш за него?
- Хванал дървеници.
- Кога разбра за вредата от секса?
- С Генко си живеем идеално, не се караме, не спорим. Пълна идилия ,дойде една нощ, даде подарък и повече никога не го видях.
цитирай
31. furiika - благодаря,
04.04.2011 22:56
abanos написа:
Спорна,успешна и усмихната седмица!


подобно!
:)))))
цитирай
32. furiika - интервю с байрак Славей :)))
04.04.2011 23:28
-Да се запознаем!
-Наричай ме Славей Дарлинг.
-Охо! Имаш яко ръкостискане!...Отдавна ли живееш сам?
-Не, ама жената замина командировка и сега... само на ръкостискане я карам пред уеб камерата.
-Обичаш ли футбол?
-Зависи...
-От какво?
-От оригамито. Само да не е от едната крайност в другата...
-Какво означава това?
-Да започнеш от кафето и да свършиш с новогодишен подарък.

цитирай
33. monaliza121 - Поздрав, Фурийка!
05.04.2011 09:03
Чарлз Дарлинг:)) хахаха:)))
цитирай
34. furiika - zmai, мерси чичко Благолажчо:)))
05.04.2011 10:41
щом съседката има хапчета, значи и тя страда от мигрена:)
цитирай
35. furiika - monaliza121:)))
05.04.2011 10:42
Поздрави и усмивки!
:)
цитирай
36. malkiatprintz - Хехехе. . друго си е да може човек да ...
05.04.2011 10:54
Хехехе.. друго си е да може човек да пише хороскопите, тогава почти все едно може да контролираш кога какво ще изпусне - тухла или гръмотевица и няма да има нужда да се разхожда с лаптопа из къщи, или да приказва на бирата. Само не е ясно дали ще може да се справи с проблема с главоболието и мисленето, та да не хваща дървеници :):):) Хубав ден, Фури :):):)
цитирай
37. makont - Хубава седмица и на теб, Фури,
05.04.2011 11:53
една закачка и от мен: "Как се пише криминален роман?"- пита момиче един писател. "В романа трябва да има малко религия,малко елемент от висшето общество, малко секс и накрая загадка" - отговаря писателят. След време момичето носи своя роман: "О Боже, каза графинята, пак съм бременна, но от кого ли?". Усмивка!
цитирай
38. furiika - всичко е ОК,
05.04.2011 12:37
malkiatprintz написа:
Хехехе.. друго си е да може човек да пише хороскопите, тогава почти все едно може да контролираш кога какво ще изпусне - тухла или гръмотевица и няма да има нужда да се разхожда с лаптопа из къщи, или да приказва на бирата. Само не е ясно дали ще може да се справи с проблема с главоболието и мисленето, та да не хваща дървеници :):):) Хубав ден, Фури :):):)



стига за новогодишен подарък да не са дървеници:))))
цитирай
39. furiika - оооо:)))
05.04.2011 12:39
makont написа:
една закачка и от мен: "Как се пише криминален роман?"- пита момиче един писател. "В романа трябва да има малко религия,малко елемент от висшето общество, малко секс и накрая загадка" - отговаря писателят. След време момичето носи своя роман: "О Боже, каза графинята, пак съм бременна, но от кого ли?". Усмивка!


загадката е много сложна, понякога и бременните не са сигурни в правилния отговор:))))
Усмивкиии!
цитирай
40. ve6titsa - Знаеш ли какво прави щъркелът,
05.04.2011 15:38
когато донесе бебето? - Обръща се на другата страна и заспива;)
цитирай
41. furiika - хахахааа:)))
05.04.2011 15:48
точно така прави:)))))
цитирай
42. batstefan - хи-хи
08.04.2011 19:59
Разсмях се на истинския любовник: така се разсмях, че и аз неможах да свърша.
цитирай
43. furiika - ами...
09.04.2011 14:06
batstefan написа:
Разсмях се на истинския любовник: така се разсмях, че и аз неможах да свърша.


...май не ставаш за любовник тогава:)))))
цитирай
44. pevetsa - Усмихна ме Фурийке, и набързо си те ...
09.04.2011 15:45
Усмихна ме Фурийке, и набързо си те прегръщам, че имам да пиша хороскопа на Ива.
цитирай
45. furiika - хахахааа:)))
10.04.2011 00:36
pevetsa написа:
Усмихна ме Фурийке, и набързо си те прегръщам, че имам да пиша хороскопа на Ива.


внимавай да не объркаш нещо...
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6968891
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930