Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2011 08:16 - От наказателния кодекс на феминистките: всеки секс, след който жената остане недоволна, се счита за изнасилване.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 13362 Коментари: 32 Гласове:
114


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)


Съпругата:
-Какво ще правиш ако умра? Ще се ожениш ли повторно? 
Съпругът:
-Разбира се, че не! 
Тя:
-Защо? Не ти ли харесва да си женен? 
Той:
-Харесва ми, разбира се! 
Тя:
-Е, защо тогава няма да се ожениш повторно? 
Той:
-Добре тогава, ще се оженя. 
Тя: (видимо растроена)
-Така значи... 
Той: (пъшка)  Тя:
-И в нашата къща ли ще живеете. 
Той:
-Защо не, добра къща е. 
Тя:
-И ще спите в нашето легло? 
Той:
-А къде другаде? 
Тя:
-Ще и даваш ли да кара колата ми? 
Той:
-Разбира се, тя е почти нова... 
Тя:
-И ще смениш моите снимки с нейни? 
Той:
-Би било уместно... 
Тя:
-И тя ще играе с моите стикове за голф? 
Той:
-Не, тя е левичарка... 
Тя: ..........  Той:
-По дяволите!






Две проститутки си говорят:  -Ама я кажи, когато преспа за първи път с някой мъж за пари ли го направи, или от любов?  -Ами по любов , ти на два лева пари ли им викаш. 





Родители неочаквано се връщат у дома и заварват сина си с мацка в леглото: "Не можаха ли да дойдат минутка по-късно" - си мисли ебача... "Е, сега вече ще се ожени за мен" - мисли си мацката... "Съвсем е пораснал - време му е да му купя мотоциклет" - помисля си бащата. "Боже мой, каква поза е заела - не му е неудобно" - мисли си майката... 





Жена след баня влиза в спалнята, сваля си хавлията и пита мъжа си:  - Как съм?  - Хубава! Ако беше и чужда - цена нямаше да имаш... 





Един шоп отишъл в църквата да се помоли на Бог: - Боже, защо всички хубави момичета са от Пловдив? Бог му отговаря: - Незнам бе, майна! 




Между старци: - Пешоо, ти колко килограма тежиш? - Ами с очилата 60 килограма - отговаря Пешо. - А без очилата? - Ми не знам, не мога да видя. 




 Между майка и дъщеря: -Добре де, мамо - казва дъщерята - това с оплождането го разбрах. Семето на татко трябва да  стигне до твоята яйцеклетка и тогава става бебе. Само не разбирам как стига семето до  яйцеклетката? Трябва да се глътне ли, когато искаш бебе?   Бащата, дочул разговора се обажда от хола: -Не, гълта го само когато иска нова рокля! 





Вървят си две приятелчета... На единия много му се сере, но няма къде. Другия го съветва: - Виж сега, внушението е голяма работа. Ще си повтаряш, "не ми се сере" и ще се оправиш. И човека какво да прави, на зор е работата, започнал да си повтаря: - Не ми се сере, не ми се сере, не ми се сере... не съм се насрал, не съм се насрал... 





- Кои са най-големите удоволствия в секса? - Кафе преди и цигара - след...   


 
Аз съм още на кафе...Усмихнат дееен!
:):):)




Гласувай:
426



1. vmir - Съществува приказка,
11.05.2011 08:28
че ако след развод мъжът се ожени отново, значи е обожавал жена си, а ако жената се омъжи пак, значи е ненавиждала мъжа си. Изглежда странна, но наблюденията ми в продължение на десетилетия я потвърждават напълно.

Поздравления! :)))
цитирай
2. furiika - :))))
11.05.2011 08:30
vmir написа:
че ако след развод мъжът се ожени отново, значи е обожавал жена си, а ако жената се омъжи пак, значи е ненавиждала мъжа си.

Поздравления! :)))


значи...мъжете са пак на далавера...
Поздрави и от мен!
:)))
цитирай
3. despinida - Нели, а ти пушиш ли след секс...
11.05.2011 08:31
- Не знам, не съм се поглеждала...:))))

Ай, провери тогава и да разкажеш....:)))
Хубав ден и от мен !!!
Поздрави!
цитирай
4. furiika - ама аз не съм блонди:)))
11.05.2011 08:32
despinida написа:
- Не знам, не съм се поглеждала...:))))

Ай, провери тогава и да разкажеш....:)))
Хубав ден и от мен !!!
Поздрави!


пуша и преди и след:)))
цитирай
5. despinida - Хахахах,
11.05.2011 08:33
роди мe мамо тъпа, аз сама ще се изруся....:)))
Да ма пращават блондитата :)
цитирай
6. furiika - :)))
11.05.2011 08:36
despinida написа:
роди мe мамо тъпа, аз сама ще се изруся....:)))
Да ма пращават блондитата :)



:)))
цитирай
7. kass - furiika
11.05.2011 09:10
хех, ето защо мъжете умират преди жените, айде де, друга жена ще ни кара колата, спи в спалнята и живее в къщата... тцъ... не е работа...
Поздрави Фури, много се смях...
цитирай
8. furiika - kass, приятелко
11.05.2011 09:22
kass написа:
хех, ето защо мъжете умират преди жените, айде де, друга жена ще ни кара колата, спи в спалнята и живее в къщата... тцъ... не е работа...
Поздрави Фури, много се смях...



на всичкото отгоре ще се окаже и левичарка, още преди да сдадем богу дух:)))
цитирай
9. анонимен - Ако 60 минуса на този пост не е виц, здраве му кажи!
11.05.2011 09:30
И подаръка от мен.
На св. Петър му доскучало и решил да вкара малко грешници в Рая. Изчакал да се съберат повечко мъже и ревнал: Строоооой сееееееее!
Строили се.
-Всички които са кръшкали на жените си, КРАААЧКА НАПРЕЕЕД!
Чула се стегната мъжка крачка и редицта се придвижила напред.
Св. Петър замълчал, гледайки 1 мъж, който останал сам от зад. Друг мъж погледнал св. Петър, обърнал се, погледнал останалия от зад и рекъл:
-Св. Петре, този ми е съсед, познавам го. Викни по-силно, че не чува човека!
цитирай
10. анонимен - но не и по време, нали?
11.05.2011 09:31
furiika написа:
despinida написа:
- Не знам, не съм се поглеждала...:))))

Ай, провери тогава и да разкажеш....:)))
Хубав ден и от мен !!!
Поздрави!


пуша и преди и след:)))

цитирай
11. furiika - 9. katana - Ако 60 минуса на този пост не е виц, здраве му кажи!
11.05.2011 09:33
здраве да е! Не се впечатлявам, ако ще и 1060 да са минусите:))))

За вица-откак оглушах(ослепях за минусите:))), съм си много добре:)))
Поздрави и мерси за подаръка ;)
цитирай
12. furiika - но не и по време, нали?
11.05.2011 09:35
katana написа:
furiika написа:
despinida написа:
- Не знам, не съм се поглеждала...:))))

Ай, провери тогава и да разкажеш....:)))
Хубав ден и от мен !!!
Поздрави!


пуша и преди и след:)))




по време - пушат други работи...
:))))))))))))
цитирай
13. анонимен - а други работи скърцат. Сетих сеза още един подарък
11.05.2011 09:42
furiika написа:
katana написа:
furiika написа:
despinida написа:
- Не знам, не съм се поглеждала...:))))

Ай, провери тогава и да разкажеш....:)))
Хубав ден и от мен !!!
Поздрави!


пуша и преди и след:)))



по време - пушат други работи...
:))))))))))))

цитирай
14. анонимен - другия подарък
11.05.2011 09:46
3 часа през ноща, тих панелен софийски квартал. Нежен мъжки глас се разнася
- Маре, хайде да го лапнеш...
- е, пеше, недей,бе...
- Лапни га,бе Маре, хайде..
- Пеше, не искам,моля ти се
- Маре, много искам да лапнеш, вече
Неидентифициран глас, нейде от етажите:
- Абе другарко Маре, лапнете го най-после, че сме първа смяна на работа!
цитирай
15. bizcocho - Защо издаваш тайни, майна?:)))...
11.05.2011 10:33
Защо издаваш тайни, майна?:))))))))))))
Весело да ти е! Спорен ден!:)
цитирай
16. furiika - няма повече
11.05.2011 10:45
bizcocho написа:
Защо издаваш тайни, майна?:))))))))))))
Весело да ти е! Спорен ден!:)



обещавам!:))))))))))))
Спорен и весел и на теб!
цитирай
17. razkazvachka - Здрасти, майна!
11.05.2011 10:50
как е времето в оня квартал на Пловдив, Мейфеър, дето карате левичарски:))))
цитирай
18. tit - :):):))))
11.05.2011 11:43
"По дяволите!":)))
От жената по-голям дявол няма!:):):))
цитирай
19. furiika - здрасти, майна! :)))
11.05.2011 12:00
razkazvachka написа:
как е времето в оня квартал на Пловдив, Мейфеър, дето карате левичарски:))))


това левичарите сме си много готини хора:)))))))))
цитирай
20. furiika - вярно е:)))
11.05.2011 12:02
tit написа:
"По дяволите!":)))
От жената по-голям дявол няма!:):):))


няма!:)))
цитирай
21. antivlaks - След няколко години съпружески живот -
11.05.2011 15:01
Чуждата и грозна да е ,пак цена няма !!!
цитирай
22. istina - :)
11.05.2011 15:19
Усмихнат ден и на теб!
цитирай
23. furiika - дааа:)))
11.05.2011 15:37
antivlaks написа:
Чуждата и грозна да е ,пак цена няма !!!


чуждото привлича повече ;)
цитирай
24. furiika - мерсии
11.05.2011 15:37
istina написа:
Усмихнат ден и на теб!


:)))
цитирай
25. malkiatprintz - Какви времена, Фури. . . кафето е ...
11.05.2011 16:56
Какви времена, Фури... кафето е безкофеиново, а цигарата - електронна... :) Денят преваля, така че - весела вечер :):):)
цитирай
26. furiika - хахаха:)))
11.05.2011 17:29
malkiatprintz написа:
Какви времена, Фури... кафето е безкофеиново, а цигарата - електронна... :) Денят преваля, така че - весела вечер :):):)


кафето безкофеиново, цигарата електронна, а между тях една скука...я вибратор, я надуваема кукла:)))
Хубава вечер и на теб, принце!
:)))
цитирай
27. makont - Е, Фури,
11.05.2011 17:50
да стигнеш и до цигарата. Чакай, че и аз се замислих, е рокля не искам, но едно панталовче, обувчици, чантички, ей тези три неща, добре, че съм на диета и съм злояда. Усмивчици от мен!
цитирай
28. furiika - хихи:)))
11.05.2011 18:31
makont написа:
да стигнеш и до цигарата. Чакай, че и аз се замислих, е рокля не искам, но едно панталовче, обувчици, чантички, ей тези три неща, добре, че съм на диета и съм злояда. Усмивчици от мен!


и аз не нося рокли ;)
Усмивчици, мила!
:)))
цитирай
29. tili - Eto малко усмивчици и
11.05.2011 20:08
от мен :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
30. furiika - :)))
11.05.2011 21:26
tili написа:
от мен :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



така те искам:)))
цитирай
31. abanos - Усмивкиии...
13.05.2011 09:02
:):):):):):)
цитирай
32. furiika - Мерсиии:)))
13.05.2011 09:57
:):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969928
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930