Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2011 09:30 - Ако мъжът ви не ви помага в кухнята, не му помагайте в леглото. Нека се мъчи.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 17904 Коментари: 49 Гласове:
-87


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

 
-Вчера се запознах с родителите на моето момиче. -И как е? -Приеха ме като роден син. Баща й даже ме наби...




Учителка: - Мили ученици, зная, че по време на уроците си пращате един на друг смс-и, защото никой, просто така, не си гледа между краката и се усмихва.





Мъж към приятелката си: -Не се ли дразните, като отворите издут пакет с чипс и той се оказва наполовина празен? -??? -Ами, ето така се чувстваме и ние мъжете, като сваляме сутиен с подплънки.




Заклет алкохолик решава да изпита силата на волята си.Минавайки покрай магазин за продажба на спиртни напитки нашият човек си казва: - Ето това е то - пълно е с алкохол, но няма да вляза! На входа на магазина си казва: - Усложнявам експеримента - ще вляза, но няма да си купя нищо! Вече влязъл в магазина, пияндето хвърля поглед към любимата си ракия, и си казва: - Усложнявам експеримента - ще си купя, но няма да пия! Вече купил ракията, нашият човек си тръгва от магазина и се прибира в къщи.Вади чаша и си казва: - Усложнявам експеримента - ще си налея, но няма да пия! Налива си ракия в чашата с мисълта: - Ето, ще пия, но няма да гълтам! Вече ударил на екс цялата чаша, мъжът само промърморва доволно: - Ето това се казва сила на духа!Не ми се пиеше, но си наложих и пих! 





-Какво мислиш за жените? -Жените понякога са като съкровищата - направо ти се иска да ги заровиш.





Студент, който учи в театрален институт, писал на родителите си, че в учебния театър му поверили роля на   женен от 25 години мъж.В отговор баща му пише: -Не се ядосвай, сине, сигурно скоро ще ти дадат и роля с думи!





-Помниш ли, скъпи, как едно време ме галеше по брадичката? -Помня, но тогава ти имаше само една...




Двама приятели си говорят по мъжки: -Много си харесвам Марчето от съседния вход. -Оооо! Разбираш ти от жени, браво! -Да, ама тя не ми обръща никакво внимание. -Е, да. И тя разбира от мъже.  



И аз съм от разбирачките:))) Хубава седмица!
Усмивкиии!



Гласувай:
90



1. karambol5 - От разбирачките ? Суууупппее...
16.05.2011 09:34
От разбирачките ?
Суууупппееееерррррррр ,щото аз съм от ценителите :)))))))))))
цитирай
2. furiika - Знам:)))
16.05.2011 09:35
karambol5 написа:
От разбирачките ?
Суууупппееееерррррррр ,щото аз съм от ценителите :)))))))))))


не се и съмнявам в теб, затова те уважавам:)))
цитирай
3. yotovava - За силата на духа!
16.05.2011 09:41
:))))))))))))))))
Валя
цитирай
4. despinida - То от много разбиране, може и това да се случи...:)
16.05.2011 09:41
Пиша на бившата си sms:"Не отговаряй на обажданията ми. Днес ще пия."

цитирай
5. анонимен - Подаръчето ми
16.05.2011 09:44
Студентка хлипа и плаче в коридора на университета. Минава преподавател и пита: Колежка, да не са ви скъсли на изпит? НЕЕЕЕЕ! плаче момичето.Колежке, не можахте да заверите семестъра ли? НЕЕЕЕЕ! плаче мацката. С общежитието ли го закъсахте? НЕЕЕЕ! Пак плаче. За какъв кур плачете тогава? За какъвто и да ееееееееееееее!!!!!!!!!!
цитирай
6. furiika - За силата на духа! :)))
16.05.2011 09:45
yotovava написа:
:))))))))))))))))
Валя


:))))
цитирай
7. furiika - :)))
16.05.2011 09:46
despinida написа:
Пиша на бившата си sms:"Не отговаряй на обажданията ми. Днес ще пия."



Такъв смс не е на ценител:)))
цитирай
8. furiika - Мерси за подаръчето:)))
16.05.2011 09:48
katana написа:
Студентка хлипа и плаче в коридора на университета. Минава преподавател и пита: Колежка, да не са ви скъсли на изпит? НЕЕЕЕЕ! плаче момичето.Колежке, не можахте да заверите семестъра ли? НЕЕЕЕЕ! плаче мацката. С общежитието ли го закъсахте? НЕЕЕЕ! Пак плаче. За какъв кур плачете тогава? За какъвто и да ееееееееееееее!!!!!!!!!!



Аз дотам не съм стигнала още, пък и брадичката си ми е още само една:))))))
цитирай
9. анонимен - Ама то е до.... внезапно възникнали потребности
16.05.2011 09:51
furiika написа:
katana написа:
Студентка хлипа и плаче в коридора на университета. Минава преподавател и пита: Колежка, да не са ви скъсли на изпит? НЕЕЕЕЕ! плаче момичето.Колежке, не можахте да заверите семестъра ли? НЕЕЕЕЕ! плаче мацката. С общежитието ли го закъсахте? НЕЕЕЕ! Пак плаче. За какъв кур плачете тогава? За какъвто и да ееееееееееееее!!!!!!!!!!



Аз дотам не съм стигнала още, пък и брадичката си ми е още само една:))))))

Абе, кой ти гледа броя брадички.... :-))))))))))))
цитирай
10. furiika - katana,
16.05.2011 09:52
абе друго си е да галиш само една:)))))))))))
цитирай
11. kass - :)))))))
16.05.2011 10:17
хех, Фури, весела седмица от мен с пожелания цип-а, пардон чипс-а, да е пълен догоре и духът ти мноооого силен... :))))...
цитирай
12. анонимен - Фурийке...ъъъъъ... галя местата под брадичките....
16.05.2011 10:17
furiika написа:
абе друго си е да галиш само една:)))))))))))

Две са ми достатъчни... :-)))))))))))))))))))
цитирай
13. gothic - :)))))
16.05.2011 10:18
Той:- Скъпа, какво ще кажеш тази вечер да излезем само двамата?
Тя: -Оооо, супер! Откога искам да отидем някъде сами!
Той:- Какво ще кажеш за една вечеря в "При Миро"?
Тя:- Мм.м...не е ли по-добре да отидем на кино, да изгледаме някой филм?
Той:- Ееее, с твойте филми! Само за филми мислиш!
Тя:- Иска ми се да гледаме някой филм! Отдавна не сме ходили...
Той:- В салона не можем да си кажем нищо, а аз исках да си поговорим като хората!
Тя:- Престани да мислиш само за ядене, обърни внимание и на нещо друго!
Той:- А ти престани да мислиш за Брад Пит, след като имаш МЕН!
Тя:- Аз не мисля за него, просто искам ДА ИЗЛЕЗЕМ И ДА ОТИДЕМ НА КИНО!
Той:- Виж какво, винаги съм се съобразявал с твоите желания, СЪОБРАЗИ СЕ ВЕДНЪЖ И ТИ С МОЕТО!
Тя:- Ти винаги мислиш за себе си! Ти си ЕГОИСТ!
Той: -Стига си дрънкала глупости и дай да тръгваме!
Тя:- НЯМА ДА ПОМРЪДНА ОТТУК! ВЪРВИ БЕЗ МЕН! И БЕЗ ТОВА ТАКА ЩЕ ТИ Е ПО-ДОБРЕ!
Той:- НЕ СИ ИЗМИСЛЯЙ, НЕ СЪМ КАЗВАЛ ТАКОВА НЕЩО!
Тя:- ВСЕ ЕДНО ДАЛИ СИ ГО КАЗАЛ! ДЪРЖАНИЕТО ТИ ГО ПОКАЗВА!
Той:- МЛЪКНИ И МЕ ОСТАВИ ДА КАЖА НЕЩО!
Тя:-- КАКВООО?!? КАКЪВ СИ ТИ ЧЕ ДА МИ КАЗВАШ ДА МЪЛЧА!
Той:- ЕЙ ТАКЪВ!
Тя:- НЯМА ДА ТРЪГНА НИКЪДЕ С ТЕБЕ ЕГОИСТ СМОТАН!
Той:- АКО ЩЕШ! ЗАВРИ СЕ В КУХНЯТА И СИ ГЛЕДАЙ КЕФА ТОГАВА....
цитирай
14. furiika - ооо, благодаря ти, приятелко!
16.05.2011 10:25
kass написа:
хех, Фури, весела седмица от мен с пожелания цип-а, пардон чипс-а, да е пълен догоре и духът ти мноооого силен... :))))...


пълен цип, пардон чипс и силен дух!
:))))))))))
цитирай
15. furiika - браво,
16.05.2011 10:26
katana написа:
furiika написа:
абе друго си е да галиш само една:)))))))))))

Две са ми достатъчни... :-)))))))))))))))))))


не си претенциозен:)))
цитирай
16. furiika - Готик,
16.05.2011 10:26
gothic написа:
Той:- Скъпа, какво ще кажеш тази вечер да излезем само двамата?
Тя: -Оооо, супер! Откога искам да отидем някъде сами!
Той:- Какво ще кажеш за една вечеря в "При Миро"?
Тя:- Мм.м...не е ли по-добре да отидем на кино, да изгледаме някой филм?
Той:- Ееее, с твойте филми! Само за филми мислиш!
Тя:- Иска ми се да гледаме някой филм! Отдавна не сме ходили...
Той:- В салона не можем да си кажем нищо, а аз исках да си поговорим като хората!
Тя:- Престани да мислиш само за ядене, обърни внимание и на нещо друго!
Той:- А ти престани да мислиш за Брад Пит, след като имаш МЕН!
Тя:- Аз не мисля за него, просто искам ДА ИЗЛЕЗЕМ И ДА ОТИДЕМ НА КИНО!
Той:- Виж какво, винаги съм се съобразявал с твоите желания, СЪОБРАЗИ СЕ ВЕДНЪЖ И ТИ С МОЕТО!
Тя:- Ти винаги мислиш за себе си! Ти си ЕГОИСТ!
Той: -Стига си дрънкала глупости и дай да тръгваме!
Тя:- НЯМА ДА ПОМРЪДНА ОТТУК! ВЪРВИ БЕЗ МЕН! И БЕЗ ТОВА ТАКА ЩЕ ТИ Е ПО-ДОБРЕ!
Той:- НЕ СИ ИЗМИСЛЯЙ, НЕ СЪМ КАЗВАЛ ТАКОВА НЕЩО!
Тя:- ВСЕ ЕДНО ДАЛИ СИ ГО КАЗАЛ! ДЪРЖАНИЕТО ТИ ГО ПОКАЗВА!
Той:- МЛЪКНИ И МЕ ОСТАВИ ДА КАЖА НЕЩО!
Тя:-- КАКВООО?!? КАКЪВ СИ ТИ ЧЕ ДА МИ КАЗВАШ ДА МЪЛЧА!
Той:- ЕЙ ТАКЪВ!
Тя:- НЯМА ДА ТРЪГНА НИКЪДЕ С ТЕБЕ ЕГОИСТ СМОТАН!
Той:- АКО ЩЕШ! ЗАВРИ СЕ В КУХНЯТА И СИ ГЛЕДАЙ КЕФА ТОГАВА....


каква идилия само:))))))
цитирай
17. анонимен - Прекомерните пратанции водят до катастрофа :-))))))))))))))))
16.05.2011 10:50
furiika написа:
katana написа:
furiika написа:
абе друго си е да галиш само една:)))))))))))

Две са ми достатъчни... :-)))))))))))))))))))


не си претенциозен:)))

цитирай
18. furiika - така си е,
16.05.2011 10:57
katana написа:
furiika написа:
katana написа:
furiika написа:
абе друго си е да галиш само една:)))))))))))

Две са ми достатъчни... :-)))))))))))))))))))


не си претенциозен:)))



затова можеш да се задоволиш и с една:))))))))
цитирай
19. mmmmmmmmm - И за теб да е
16.05.2011 11:21
хубава и много усмихната!:)))
Поздрави!:))))
цитирай
20. furiika - Мимеее, благодаря ти!:)))
16.05.2011 11:25
mmmmmmmmm написа:
хубава и много усмихната!:)))
Поздрави!:))))


Поздрави и прегръдки, приятелко!
цитирай
21. gothic - Той:- Скъпа, какво ще кажеш тази ...
16.05.2011 12:10
furiika написа:
gothic написа:
Той:- Скъпа, какво ще кажеш тази вечер да излезем само двамата?
Тя: -Оооо, супер! Откога искам да отидем някъде сами!
Той:- Какво ще кажеш за една вечеря в "При Миро"?
Тя:- Мм.м...не е ли по-добре да отидем на кино, да изгледаме някой филм?
Той:- Ееее, с твойте филми! Само за филми мислиш!
Тя:- Иска ми се да гледаме някой филм! Отдавна не сме ходили...
Той:- В салона не можем да си кажем нищо, а аз исках да си поговорим като хората!
Тя:- Престани да мислиш само за ядене, обърни внимание и на нещо друго!
Той:- А ти престани да мислиш за Брад Пит, след като имаш МЕН!
Тя:- Аз не мисля за него, просто искам ДА ИЗЛЕЗЕМ И ДА ОТИДЕМ НА КИНО!
Той:- Виж какво, винаги съм се съобразявал с твоите желания, СЪОБРАЗИ СЕ ВЕДНЪЖ И ТИ С МОЕТО!
Тя:- Ти винаги мислиш за себе си! Ти си ЕГОИСТ!
Той: -Стига си дрънкала глупости и дай да тръгваме!
Тя:- НЯМА ДА ПОМРЪДНА ОТТУК! ВЪРВИ БЕЗ МЕН! И БЕЗ ТОВА ТАКА ЩЕ ТИ Е ПО-ДОБРЕ!
Той:- НЕ СИ ИЗМИСЛЯЙ, НЕ СЪМ КАЗВАЛ ТАКОВА НЕЩО!
Тя:- ВСЕ ЕДНО ДАЛИ СИ ГО КАЗАЛ! ДЪРЖАНИЕТО ТИ ГО ПОКАЗВА!
Той:- МЛЪКНИ И МЕ ОСТАВИ ДА КАЖА НЕЩО!
Тя:-- КАКВООО?!? КАКЪВ СИ ТИ ЧЕ ДА МИ КАЗВАШ ДА МЪЛЧА!
Той:- ЕЙ ТАКЪВ!
Тя:- НЯМА ДА ТРЪГНА НИКЪДЕ С ТЕБЕ ЕГОИСТ СМОТАН!
Той:- АКО ЩЕШ! ЗАВРИ СЕ В КУХНЯТА И СИ ГЛЕДАЙ КЕФА ТОГАВА....


каква идилия само:))))))


Семейство, Фури :)))))))
цитирай
22. furiika - така е, Готик:)))
16.05.2011 12:15
а, представяш ли си като се появи втората брадичка, ще ти се прииска да заровиш съкровището:))))))))))
цитирай
23. razkazvachka - а, ето защо студенцията гледа някъде под банките и
16.05.2011 12:57
се усмихва по време на тест: ама, все пак, не ми е ясно, защо половината тест остава непопълнен...
цитирай
24. furiika - казва ли ти някой:)))
16.05.2011 13:03
razkazvachka написа:
се усмихва по време на тест: ама, все пак, не ми е ясно, защо половината тест остава непопълнен...


може да е заради силата на духа:)))
цитирай
25. miaa - Щастлива седмица,Furika!
16.05.2011 13:25
Благодаря за хубавите и забавни мигове!
цитирай
26. malkiatprintz - Важното е да си помагат, Фури, за...
16.05.2011 13:39
Важното е да си помагат, Фури, защото иначе стават големи разбирачи и двамата, спират да се интересуват от чипса, започват да си гледат усмихнато между краката и да се ценят като съкровища :):):)
цитирай
27. tili - Проявявам сила на духа
16.05.2011 13:43
и ставам от тук!
Хубава седмица, Фюри;-))))))))))))))
цитирай
28. furiika - благодаря ти:)))
16.05.2011 13:51
miaa написа:
Благодаря за хубавите и забавни мигове!


пак заповядай! ;)
цитирай
29. furiika - ахахахааа, принце:)))
16.05.2011 13:52
malkiatprintz написа:
Важното е да си помагат, Фури, защото иначе стават големи разбирачи и двамата, спират да се интересуват от чипса, започват да си гледат усмихнато между краката и да се ценят като съкровища :):):)


напълно съм съгласна с теб:)))
цитирай
30. furiika - хубава седмица и на теб, приятелко!
16.05.2011 13:53
tili написа:
и ставам от тук!
Хубава седмица, Фюри;-))))))))))))))



Здрав дух - здраво тяло(особено под брадичките:)))))))
цитирай
31. monaliza121 - Роля с думи? На мъж?
16.05.2011 14:12
Никога!:)))))))
Весел ден!:))
цитирай
32. furiika - :)))
16.05.2011 14:24
monaliza121 написа:
Никога!:)))))))
Весел ден!:))



съвсем без надежда ли ще ги оставим?:)))))))))
Весел ден и на теб!
цитирай
33. phoenix2000 - Ти да не си учителка?
16.05.2011 14:32
Ти да не си учителка?
цитирай
34. therainss - :)
16.05.2011 14:42
Жена се кара на мъжа си:
- Пак си се напил! Ту бира, ту ракия, а за мен не ти пука! Така повече не може! Избирай - или, или! Е, какво мълчиш?
- Мисля, кое е по-добре - бира или ракия...
цитирай
35. furiika - дааа:)))
16.05.2011 16:20
phoenix2000 написа:
Ти да не си учителка?


голямо усмихване между краката пада:))))
цитирай
36. furiika - :))
16.05.2011 16:21
therainss написа:
Жена се кара на мъжа си:
- Пак си се напил! Ту бира, ту ракия, а за мен не ти пука! Така повече не може! Избирай - или, или! Е, какво мълчиш?
- Мисля, кое е по-добре - бира или ракия...


пак като мисли, добре е:)))
цитирай
37. jim101 - Знаете ли какво пише на копчето на ...
16.05.2011 16:36
Знаете ли какво пише на копчето на вибратора?
Fuck on и Fuck off.
цитирай
38. furiika - :)))
16.05.2011 17:27
jim101 написа:
Знаете ли какво пише на копчето на вибратора?
Fuck on и Fuck off.


:)))
цитирай
39. tutankhamon661 - furiika
16.05.2011 22:17
Приели го като роден син. Бащата първо го напил, после го набил. Съвсем като роден син. За да бъде пълна картинката, трябва и пари да му даде, но едва ли .....
цитирай
40. furiika - :)))
16.05.2011 22:38
за какво му са пари, нали му е дал дъщеря си, която сигурно е съкровище:)))
цитирай
41. tutankhamon661 - furiika
16.05.2011 22:56
Права си, но знаеш ли какви бащи има? Тя не била като сина, защото принадлежала на друга къща. Демек рано-рано я е отписал. Щях да падна като чух такива разсъждения.
цитирай
42. furiika - И аз съм чувала това.
16.05.2011 23:59
Надявам се, да е вече отживелица.
цитирай
43. zabylgarite - Mнение
17.05.2011 07:19
законът в България поставя жената над мъжа
оттам жената все повече се прави на мъж
на някои жени им се измени и външния вид

къде остана женствеността?
цитирай
44. furiika - и, кой е този закон?
17.05.2011 09:11
Питаш къде остана женствеността? При доста мъже напоследък.:))))))))))))))))
цитирай
45. injir - Голяма мъка за мъжа, значи.:)
21.05.2011 01:14
Голяма мъка за мъжа, значи.:)
цитирай
46. pevetsa - Топла прегръдка за теб Фурийке, и ...
21.05.2011 12:46
Топла прегръдка за теб Фурийке, и отивам в кухнята, обещал съм да направя днес за празника един мой специалитет, а ако съм се справил добре ...
цитирай
47. furiika - :)))
22.05.2011 11:22
injir написа:
Голяма мъка за мъжа, значи.:)


ахам:)))
цитирай
48. furiika - разбираш му значи...:)))
22.05.2011 11:23
pevetsa написа:
Топла прегръдка за теб Фурийке, и отивам в кухнята, обещал съм да направя днес за празника един мой специалитет, а ако съм се справил добре ...



Поздрав и прегръдки и от мен!
:)))
цитирай
49. rosi2010 - Поздрави! Винаги е весело при те...
22.05.2011 22:09
Поздрави! Винаги е весело при теб!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959775
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031