Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2011 10:51 - Презервативите са като фотоапаратите. И двете улавят момента.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 8622 Коментари: 27 Гласове:
75


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

Отишла една бабка до Монтана на пазар и купила галоши.
Ама продавачите не й дали нито кутия, нито торбичка, за да си ги носи.
Минала бабката през аптеката и там й дали кутия да ги сложи и да си ги носи вкъщи. Ама кутията не била к"ва и да е, ами с етикет - 1000 презерватива.
Качила се бабата в рейса, гушнала кутията и седнала.
Загледали я всички, по едно време един другоселец не издържал и викнал:
- Ама, бабо , па колко време че изкараш с тéх,  ма?
А бабата въздъхнала и се оплакала:
- Ми, като го знам моА старец как ги трЪка, има-нема една седмица ша изкарат.

(с благодарност към Ицето27 за съдействието:*:)






Една бензиностанция започнала да привлича тълпи от клиенти. Конкуренцията решила  да разбере какво става и изпратил "разузнавач". Връща се той и докладва: - Големи хитреци са! Наели са четири супер готини мацки по къси полички да зареждат резервоарите на клиентите. А навсякъде са разлепили надписи:"Всеки път като се вдигне цената на бензина, нашите полички ще стават по-къси." - И само заради това отмъкнаха толкова клиенти? - Ами да, вече са останали почти по коланчета...





Ляга Вуте при Пена и й казва:  - Без гащи съм...  - Остави ме да спя сега! Утре ще ти ги изпера.






Македонец ще се жени за сръбкиня. Бащата изпраща младоженеца и му дава няколко безценни съвета: - Първо, сине, ще я прегърнеш - за да види колко сме привързани към семейството си. После ще я целунеш - за да види колко сме любвеобилни. Накрая ще си направиш сам една свирка - за да види колко сме независими! 




Иванчо е студент по медицина и отива на лекции. По време на лекцията доцента задава въпрос: -Колеги коя част или орган от тялото е най-важна? Обадил се един студент: -Г-н доцент според мен е сърцето. -Вярно че сърцето е важен орган,но не е това-отговорил доцента. Иванчо слушал,слушал и накрая вдигнал ръка и казал: -Според мен най-важната част от тялото е кожата. -Защо?-попитал доцента. -Защото, ако я няма кожата ще трябва да си държа топките в шепите-отгворил Иванчо. 





Мъж към приятеля си: - Изглежда, че твоята мацка не смуче нищо, освен парите ти...




- О, колко си отслабнала! Нова диета?  - Да, моркови, картофи, цвекло... - Ама, вариш или печеш?  - Копах!





- Представи си следната ситуация - връща се мъж от командировка, но не се прибира вкъщи, а отива при любовницата. И там вижда следната картина: любовницата лежи в леглото, в прегръдките на жена му.  - Е, и?  - Кой трябва да се крие в гардероба?







Много усмивки и ведро насторние!
:):):)



Гласувай:
75



1. chinaware - Mного ме разсмя,
21.11.2011 11:18
Как успяваш да си толкова оригинална и да откриваш такива "бисерчета " :)
Ще използвам една от историите за сутрешен поздрав към приятел ...!
цитирай
2. furiika - :)))
21.11.2011 11:23
chinaware написа:
Как успяваш да си толкова оригинална и да откриваш такива "бисерчета " :)
Ще използвам една от историите за сутрешен поздрав към приятел ...!



Разбира се, че ще я използваш!
Усмивкии!
цитирай
3. monaliza121 - привет, Фурийка!:)) Отивам да ...
21.11.2011 11:45
привет, Фурийка!:))
Отивам да видя, кой е в гардероба.:))))))
цитирай
4. furiika - хихи:)))
21.11.2011 11:52
monaliza121 написа:
привет, Фурийка!:))
Отивам да видя, кой е в гардероба.:))))))


дано няма изненади;)
:)))
цитирай
5. razkazvachka - Дааа - всичките са ми нови:))) Тенкю, както му викаме на границата със српско-македонско
21.11.2011 13:35
ама не е честно - кви са тия мадами по бензиностанциите - аз си ходя само на тая, дето бензина ми го наливат едни готини яки младежи...
цитирай
6. furiika - ееее,
21.11.2011 13:55
има бензиностанции дето залагат на друга тактика :)
:)))))))))
цитирай
7. gothic - За последният виц:
21.11.2011 14:25
да се крие съпругът на любовницата ми, защото аз съм в спалнята при двете! Впрочем, да попитам: знае ли някой какво е общото между сърцето и дупето? :))))))
цитирай
8. furiika - да, знам
21.11.2011 14:35
gothic написа:
да се крие съпругът на любовницата ми, защото аз съм в спалнята при двете! Впрочем, да попитам: знае ли някой какво е общото между сърцето и дупето? :))))))



и двете се пръскат от любов
:))))))))))))
цитирай
9. gothic - да се крие съпругът на любовницата ...
21.11.2011 14:49
furiika написа:
gothic написа:
да се крие съпругът на любовницата ми, защото аз съм в спалнята при двете! Впрочем, да попитам: знае ли някой какво е общото между сърцето и дупето? :))))))



и двете се пръскат от любов
:))))))))))))



:))))))))))))))))
цитирай
10. furiika - не е ли така
21.11.2011 14:55
:)))
цитирай
11. compassion - И аз исках да отслабна и то само с 5 кг,
21.11.2011 15:21
но не успях. Така е като не копам :))))))))
цитирай
12. enjoy6 - Много свежооооо
21.11.2011 16:57
начало на седмицата, Фури!:)))))))
Поздрави и прекрасно настроение!!!
цитирай
13. kosara2008 - :))))
21.11.2011 17:01
че земвам и аз да копам, зер на зелка щя заприличъм ;-)

здравей, съкровищенцецеце,

- добре си ги спретнала, да си разкинеме муцките ут хилеш
цитирай
14. tera - На първо четене
21.11.2011 17:50
ми се стори, че Пена му казва на Вуте за липсата на гащи и си викам: "Бре, какви мъже са се навъдили... чак и да перат гащи..."
:)))
цитирай
15. furiika - то моркови, картофи и т.н. има колкото си искаш,
21.11.2011 18:03
compassion написа:
но не успях. Така е като не копам :))))))))


ама в кОпането му е майката:)))))) Аз имам даже 10 за сваляне, ама само ям, не кОпам:)))
цитирай
16. furiika - Поздрави и от мен, миличка! ;)
21.11.2011 18:06
enjoy6 написа:
начало на седмицата, Фури!:)))))))
Поздрави и прекрасно настроение!!!


Много усмивки!:)))
цитирай
17. furiika - Давай, дружке да копаме дружно:))))
21.11.2011 18:10
kosara2008 написа:
че земвам и аз да копам, зер на зелка щя заприличъм ;-)

здравей, съкровищенцецеце,

- добре си ги спретнала, да си разкинеме муцките ут хилеш



че туй, зелките, не са хич вталени:))))
цитирай
18. furiika - хахха:)))
21.11.2011 18:12
tera написа:
ми се стори, че Пена му казва на Вуте за липсата на гащи и си викам: "Бре, какви мъже са се навъдили... чак и да перат гащи..."
:)))


може и да има такива мъже, знаеш ли...:)))))))
цитирай
19. hristo27 - :))):))):)))
21.11.2011 19:03
За Иванчо студента е СУПЕР!
цитирай
20. furiika - мдааа, ученото си е учено:)))))))))))
21.11.2011 19:06
hristo27 написа:
За Иванчо студента е СУПЕР!


:)))
цитирай
21. aidasv - Привет furiika, страхотна си :)
21.11.2011 22:16
Оригинално и актуално!
Една бензиностанция започнала да привлича тълпи от клиенти. Конкуренцията решила
да разбере какво става и изпратил "разузнавач". Връща се той и докладва:
- Големи хитреци са! Наели са четири супер готини мацки по къси полички да зареждат резервоарите на клиентите. А навсякъде са разлепили надписи:"Всеки път като се вдигне цената на бензина, нашите полички ще стават по-къси."
- И само заради това отмъкнаха толкова клиенти?
- Ами да, вече са останали почти по коланчета...
цитирай
22. furiika - aidasv, мерси!
21.11.2011 22:46
:)))
цитирай
23. kite333 - Това с македонците
22.11.2011 10:21
ме разби :))
Веднага го разпространявам сред колегите да се посмеят :)
цитирай
24. furiika - няма проблем:))))
22.11.2011 10:59
:
kite333 написа:
ме разби :))
Веднага го разпространявам сред колегите да се посмеят :)



посмейте се на воля ;)
:)))
цитирай
25. mikino - АХАХАХАААААААААА!
22.11.2011 17:46
Заглавието е потресаващо, още по-надолу слизам под масата хахахаха! Като фотограф смея да твърдя, че е ВАЖНО да не засече спусъка хахахахаах!
цитирай
26. furiika - напълно съм съгласна с теб:)))))))))
22.11.2011 21:58
mikino написа:
Заглавието е потресаващо, още по-надолу слизам под масата хахахаха! Като фотограф смея да твърдя, че е ВАЖНО да не засече спусъка хахахахаах!


спусъкът е най-важният елемент и при двете;)
:))))
цитирай
27. zorro998 - защо най-готините неща ги четем само в нета
25.11.2011 15:47
защо най-готините неща ги четем само в нета?

а в ежедневието трябва през деня със свещ да търсиш???
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961839
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031