Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2011 10:27 - Знаещият електротехник се страхува да хване жена едновременно за двете гърди.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 16863 Коментари: 35 Гласове:
76



:)
:)
:)
 

-Каква е приликата между френската любов и шкембе чорбата?  -Навсякъде ги правят различно :)




Между приятелки: - Годеникът ти е далеч от идеала...  - Нищо, затова пък е близо до големите пари.




Студентски купон. По някое време студент и студентка се скриват е една свободна стая, за да се забавляват насаме. По едно време се чува нейния смях, ама се смее, не може да спре. Нейни приятелки отиват и я питат:  - Какво стана?  Тя, смеейки се:  - Аз го питам:скоро ли ще свършва, а той ми вика:Има време, едва втори курс съм..




Женска логика във Фейсбук:  -Не е онлайн - значи е с някоя кучка!  -Онлайн е - ааааа, значи си чати с някоя кучка!



 
Един човек имал проблем с това, че след всяка дума казвал "Да еба". Влиза в един магазин  за хранителни стоки и казва на продавачката:  - Г-жо, да еба, дайте ми едно пиле да еба.  Продавачката се възмутила и се развикала:  -Ама, господине, какви глупости говорите?  Клиентът пак опитва да си купи пиле:  - Г-жо, да еба, аз не искам вас да еба, искам едно пиле да еба.  Продавачката не издържала и викнала полицая да се справи с клиента.  Полицая вкарва клиента в една стая и го пита какво иска от продавачката. Клиента започнал да обяснява:  - Господин полицай да еба, аз казах на продавачката да еба, да ми даде едно пиле да еба, тя си помисли че искам нея да еба, и накрая изивка вас да еба.  Полицая сърдито:  - Седнете господине!  - Ама аз мога и прав да еба - отговаря клиентът.





- Направи ми свирка.  - Не можеш ли да си поне малко романтичен?  - Направи ми свирка на фона на залеза.




- Докторе, не мога да свърша. Таковам жената до пълно изнемогване, а оргазъм няма. Помогнете!  - Ще помогнем, няма нищо сложно...А защо сте толкова наплашен и се озъртате?  - Жената ми каза:"А отидеш на доктор, а съм те убила!"




Жената:  - Искаш ли да изчукаш симпатична мулатка?  Мъжа:  - Разбира се!  Жената:  - Тогава дай пари за солариум!



Не знам дали имате нужда от солариум, но при всички положения се нуждаете от една хубава, предпразнична седмица! :):):)



Гласувай:
76



1. gidmastar - Аз познавам един, които също пов...
19.12.2011 11:01
Аз познавам един, които също повтаря,да еба. Преди години, оправи един министър.
Хубава седмица, хубави подараци!
цитирай
2. furiika - :)))
19.12.2011 11:05
gidmastar написа:
Аз познавам един, които също повтаря,да еба. Преди години, оправи един министър.
Хубава седмица, хубави подараци!


Мерси, подобно!
:)))
цитирай
3. aidasv - Поздрав furiika
19.12.2011 11:40
Един човек имал проблем с това .........Много увлекателен виц :):):)
Успешна седмица!
цитирай
4. hristo27 - :))))
19.12.2011 11:51
Е това, за солариума е супер!
цитирай
5. furiika - хихи:)))
19.12.2011 12:05
hristo27 написа:
Е това, за солариума е супер!


нали? ;)
:))
цитирай
6. bojo12345 - Един войник....
19.12.2011 12:40
Се връща след тридневен домашен отпуск.
Старшщината го пита:
-Как мина първия ден?
Той : Та третия ден старшина.
-Като не помниш първия кажи за втория?
-На третия ден старши...
-Какво толкова та само третия ??
На третия ден го извадих,жената да пика....:)))))
цитирай
7. furiika - :)))
19.12.2011 13:01
aidasv написа:
Един човек имал проблем с това .........Много увлекателен виц :):):)
Успешна седмица!


Поздрави и усмивки!
:)))
цитирай
8. furiika - мдааа:)))
19.12.2011 13:02
bojo12345 написа:
Се връща след тридневен домашен отпуск.
Старшщината го пита:
-Как мина първия ден?
Той : Та третия ден старшина.
-Като не помниш първия кажи за втория?
-На третия ден старши...
-Какво толкова та само третия ??
На третия ден го извадих,жената да пика....:)))))


няма нужда от подробности за 1-я и 2-я ден:))))
цитирай
9. sande - Знаещият електротехник се страхува да хване жена едновременно за двете гърди.
19.12.2011 13:19
Защото не е от Перник. Пернишките електротехници са толкова корави, че не две цици, а две голи жици хващат едновременно. А пък сапьорите им са толока корави, че правят по две-три грешки една след друга.

Поздрави!
цитирай
10. furiika - ех...
19.12.2011 13:47
sande написа:
Защото не е от Перник. Пернишките електротехници са толкова корави, че не две цици, а две голи жици хващат едновременно. А пък сапьорите им са толока корави, че правят по две-три грешки една след друга.

Поздрави!



перничанин да си в днешно време:))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
11. romanov - Благодаря ти!
19.12.2011 13:55
Посмях се при теб:))
цитирай
12. monaliza121 - Какви романтични мъже е имало едно ...
19.12.2011 14:04
Какви романтични мъже е имало едно време... а сега:(
Романтична седмица, Фурийка!:))
цитирай
13. furiika - радвам се:)
19.12.2011 14:17
romanov написа:
Посмях се при теб:))


винаги добре дошъл!
:)))
цитирай
14. furiika - имало е,
19.12.2011 14:18
monaliza121 написа:
Какви романтични мъже е имало едно време... а сега:(
Романтична седмица, Фурийка!:))


сега са изчезващ вид:)))))))))
Поздрави, приятелко!
цитирай
15. анонимен - Ехей! А без мене?
19.12.2011 14:26
Момче изпраща момиче. Стигат до входа, при което момчето застава на вратата и казва:
- Няма да те пусна да минеш, докато не ми направиш свирка!
Момичето:
- Ама... може да мине някой и да ни види.
- Не, толкова късно няма хора - казвам ти, няма да те пусна докато не ми направиш свирка!
След 15 мин. убеждаване, вратата зад момчето се отваря и едно малко момиченце казва:
- Татко ме изплати. Каза аз да ти наплавя свилка. Или ще изплати мама да ти наплави свилка. Каза че и той ще ти направи свилка, само спли да се подпилаш на копчето за домофона.
цитирай
16. enjoy6 - Както винаги при теб е весело:)))
19.12.2011 14:27
благодаря за настроението и пожелания за
усмихнати и уютни коледни празници!:)))
цитирай
17. furiika - katana, как без теб:)))))))))
19.12.2011 14:44
и аз си падам по ломантичните свилки:)))))
цитирай
18. furiika - и аз благодаря!
19.12.2011 14:46
enjoy6 написа:
благодаря за настроението и пожелания за
усмихнати и уютни коледни празници!:)))


Дай, Боже! Весели празници и на теб!
:))
цитирай
19. malkiatprintz - Фури, студентката няма какво да се ...
19.12.2011 15:09
Фури, студентката няма какво да се смее: един студент не може да свърши едва във втори курс, защото иначе никога няма да научи, че може спокойно да я хване едновременно и за двете гърди, ако преди това е проверил с фазомера всичките й контакти, макар че то вече и контактите, и фазомерите сякаш ги правят само в Китай и всичко става все по-еднакво - и супите, и френската любов... Дано поне романтика малко остане, че иначе тя ще го дебне дали е във фейсбука или е отишъл на доктор, а той ще се занимава с разни пилета и съвсем ще кривне от идеала... макар че какво пък, тогава поне ще има кинти за солариум. Току виж заприличала на пиле на грил, та й обърнал внимание... :):):)
цитирай
20. furiika - Принцееее:))))))))))))
19.12.2011 15:20
ахахахахахааа, нееее, ще ме умориш ти някой ден от смях:)))))))))
цитирай
21. apostapostoloff - Нуждая се и от едно
19.12.2011 17:48
шкембе, па после и от една...
цитирай
22. furiika - ееее:))))
19.12.2011 17:53
apostapostoloff написа:
шкембе, па после и от една...


ти още малко и романтика ще поискаш:)))))))))
цитирай
23. despinida - Хахах, опасна СнежУрийка си:)))
19.12.2011 18:33
Хубава седмица и на тел...
цитирай
24. furiika - Оооо, приятелко!:)))
19.12.2011 18:38
мен ако питаш - друго си е да си симпатична мулатка...:)))
Хубава и усмихната седмица!
цитирай
25. despinida - Да бе, малко скъпичко излиза
19.12.2011 18:45
тате ти, като не е негър, тряа ходиш по-често на сулариум :)
Ай, метай един грог от мен, че да се сгрееш на мъгливия остров...
цитирай
26. furiika - ах, как добре ще ми дойде
19.12.2011 19:09
щото освен че е кофти времето, и грипа още не ме е пуснал нацяло ;)
:)))
цитирай
27. gotzageraskov - Едно време се разказваше за посещение при лекар следното
19.12.2011 20:31
Пациент към сестрата:
-Тука ли е доктора да го еба?
-Сега ще проверя.
Сестрата влиза при лекаря и му докладва какво точно е казал въпросният пациент. Докторът уплашено поръчва на сестрата да каже, че е излязал. Сестрата така и направила, но пациентът казал:
-Е аз ще го почакам, да го еба!
След половин час сестрата го поканила да седне, но той отговорил:
-А, аз мога и прав да го еба.
След още половин час пациентът казал:
- Не ми се чака повече, ама утре ще дойда, да го еба!
цитирай
28. patilan4o - Весели празници, веселячке!
19.12.2011 20:51
Един австралийски виц:
Малкият Джони се прибира от училище и пита майка си: Мамо, какво значи pussy и какво значи bitch? Чух тези думи в училище. Майка му се замисля оказала се неподготвена и отговаря: О, Джони, малко, пухкаво котенце като на съседите отляво хората наричат pussy, а женско кученце като на съседите отдясно - bitch! Джони, очевидно незадоволен от отговора отива при баща си със същите въпроси. Баща му го кара да затвори вратата, измъква един "Плейбой" отнякъде и окръжава с фулмастер "триъгълника" на модела на корицата: "Запомни Джони, това в кръга се нарича pussy, а всичко извън него е bitch!"
цитирай
29. furiika - gotzageraskov :)))
19.12.2011 21:00
прав си, има такива варианти за доктора:)))
Пациента към сестрата:
-Извинете, тук ли е доктора, да го еба?
-Няма го - отговаря сестрата.
-А, кога ще дойде да го еба?
-Не знам, седнете и го изчакайте.
-Благодаря, и прав мога да го еба.

Та, такива ми ти работи:)))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
30. furiika - patilan4o, благодаря ти!:))))
19.12.2011 21:02
Разбират му австралийските бащи ;):)))
Весели празници и на теб!
цитирай
31. malkiatprintz - ахахахахахааа, нееее, ще ме умориш ...
20.12.2011 00:14
furiika написа:
ахахахахахааа, нееее, ще ме умориш ти някой ден от смях:)))))))))


Сакън! Не давам :)
цитирай
32. sherif - Е, това са
22.12.2011 17:52
подбрани вицове :)))
цитирай
33. furiika - :)))
23.12.2011 12:16
sherif написа:
подбрани вицове :)))


мерси за оценката, стараем се ;)
:)))
цитирай
34. hristo27 - :))))
24.12.2011 14:25
Весела Коледаааааа!
цитирай
35. furiika - Весела Коледа, Ице! :))
25.12.2011 11:13
hristo27 написа:
Весела Коледаааааа!


Здраве и благоденствие!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972061
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930