Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2012 08:37 - Той просто й предложи кафе, а видя в очите й секс, гражданското, две деца, ипотека, три внука и чаша вода.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 13368 Коментари: 44 Гласове:
78


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

 Купонът за Нова година е бил успешен, ако: 
- Градската елха, незнайно как, се е оказала у дома ти.  - Дядо Мраз си тръгва от вас в 5 часа следобед на втори януари, едва след като жена му идва да си го прибере.  - Ако на тавана вкъщи има 47 следи от тапи от шампанско, а бутилките са били общо 8.  - Ако на 10 януари президентът се обърне към теб, с молба: "Слушай, хайде вече да си ходим, а?!"




Момче към приятелката си: - Зашо пък реши, че нищо не разбирам от секс?  - Ми...просто не го вкарваш!




- Хей маце, никой ли не ти е казвал, че си много хубава?!  - О, много пъти са ми казвали, но мъжът ми не е много доволен. А! Ето го и него, тича към вас с бухалката...





Прибира се Пешо вкъщи и жена му запчова още от вратата: - Пешо, айде да отидем на ресторант... - Ти луда ли си, ма? - Аре бе Пеше, днес стават 10 години откакто сме женени... - Нямам пари, ма! - Абе аз съм поспестила някой лев за тия 10 години... - Нямам и какво да облека, ма... - Спокойно, бе, взела съм един костюм назаем от съседа. - А ти, кво ще облечеш, ма? - Ушила съм си една рокля. - Е добре, да вървим - казал Пешо с неохота. Отиват в ресторанта, а на вратата портиерът: - Здрасти Пешо! - Шът, днес съм с жената... Влизат вътре и сервитьорът: - Пешо, твойта маса е свободна... - Шът, днес съм с жената... Сядат, поръчват, започва програмата. Стриптизьорката: - Кой смелчага ще ми свали бикините? Цялата зала в хор: - Пешо... Пешо... Пешо... Жената скача, трясва един на Пешо по врата и излиза от ресторанта. На улицата се качва в едно такси. Пешо тичешком излиза от ресторанта и сяда в таксито. Жената започва да му се кара: - Аз на теб толкова доверие да ти имам, а ти... Таксиметраджията се обръща назад и пита: - Абе Пешо, този урунгел ли успя да свалиш тази вечер... 





Жена казва на мъжа:  - Хайде да правим любов, като във филмите.  Мъжът се навил. Опънал я, както си иска, после свършил на лицето й...  Тя, избърсвайки се:  - Да, скъпи! Различни филми гледаме с теб!





Доктор към млад пациент: -Младежо, къде настинахте така? -Бях леко облечен на открито. -По-точно? -По презерватив на балкона.





Тъща и зет копаят царевица. По едно време слънцето толкова напекло, че зетя се ядосал: - Да те еба в царевицата! - казал той, хвърлил мотиката и решил да се скатае в кръчмата. В този момент тъщата се провикнала: - А-а, срамота зетко от хората, по добре да идем в слънчогледа, че е по-висок.






Лека и спорна седмица на всички! И не забравяйте да се усмихвате!
:):):)



Гласувай:
78



1. hristo27 - Весела и Успешна седмица!
16.01.2012 08:41
Весела и Успешна седмица!
цитирай
2. furiika - Весела да е Ице! :)))
16.01.2012 08:43
И мерси за царевицата! ;)
:)))
цитирай
3. gothic - хе хе....
16.01.2012 09:06
варена или печена? А може би пуканки ;) Хубава седмица, Фурийке :)))))))
цитирай
4. furiika - хихи:)
16.01.2012 09:14
Готик, да ти кажа честно, и аз предпочитам слънчогледа, не само, че е по-висок, но ми е по-вкусен, особено ако е печен, може и без сол:))))))))))
Хубава седмица и на теб! ;)
цитирай
5. gothic - Слънчоглед!
16.01.2012 09:25
хвна ме на тясно....:) Любимооооооо!!!!!!
цитирай
6. viovioi - ха-ха кой за какво си мисли:))
16.01.2012 09:26
Поздрави Нели:) Защо не дадеш някоя идея на сценаристи и режисьори на Домашен арест, че нещо не им се получават смешките. За кой ли път се убеждавам, че сатирата е голяма лъжица. Лек ден и весела седмица! Цунки.
цитирай
7. furiika - :)))
16.01.2012 09:28
gothic написа:
хвна ме на тясно....:) Любимооооооо!!!!!!

цитирай
8. furiika - Вили, права си, голяма лъжица е:))))
16.01.2012 09:29
Ама те са си винови, като не се осмеляват да черпят идеи от мен ;)
Поздрави, приятелко!
:)))
цитирай
9. tutankhamon661 - furiika
16.01.2012 09:31
Не го вкарвал, а?
Нетърпеливи жени!
цитирай
10. mmmmmmmmm - Усмивки и
16.01.2012 09:34
добро настроение и на теб!:))
цитирай
11. furiika - tutankhamon661:))))))))
16.01.2012 09:35
то бива, бива търпение, ама и то си има граници::)))))
Усмивкиии!
цитирай
12. furiika - Благодаря ти, Миме!:)))
16.01.2012 09:36
Подобно и на теб! ;)
цитирай
13. daan - :)
16.01.2012 09:49
hehheehehhe
me nasmea:)
ti balgodaram:::))
ubav vesel den ti poskuvam
цитирай
14. aidasv - Привет furiika
16.01.2012 10:10
Тъща и зет копаят царевица. По едно време слънцето толкова напекло, че зетя се ядосал:- Да те еба в царевицата! - казал той, хвърлил мотиката и решил да се скатае в кръчмата.В този момент тъщата се провикнала:- А-а, срамота зетко от хората, по добре да идем в слънчогледа, че е по-висок.
Ами така си е като царевицата расте бавно се търсят други варианти :):):)

цитирай
15. gidmastar - furiika
16.01.2012 10:54
Пешо... Пешо... Пешо..
Супер!
цитирай
16. tera - Киноманката ми обра точките! :)
16.01.2012 10:56
След това изпълнение и '"скъпи" му вика, вместо да го емне с бухалката :)))
цитирай
17. furiika - благодАрим, подобно:)))
16.01.2012 11:37
daan написа:
hehheehehhe
me nasmea:)
ti balgodaram:::))
ubav vesel den ti poskuvam

цитирай
18. furiika - да, слънчогледа си е друго нещо:)))))))))
16.01.2012 11:38
aidasv написа:
Тъща и зет копаят царевица. По едно време слънцето толкова напекло, че зетя се ядосал:- Да те еба в царевицата! - казал той, хвърлил мотиката и решил да се скатае в кръчмата.В този момент тъщата се провикнала:- А-а, срамота зетко от хората, по добре да идем в слънчогледа, че е по-висок.
Ами така си е като царевицата расте бавно се търсят други варианти :):):)



Поздрави! ;)
цитирай
19. furiika - :)))))
16.01.2012 11:38
gidmastar написа:
Пешо... Пешо... Пешо..
Супер!


нали? ;)
:)))
цитирай
20. furiika - Тера, какво да я правим жената,
16.01.2012 11:40
като романтизмът й идва в повечко:)))) А, това "скъпи", може да е израз на благодарност за качественото чукане, кой знае...:)))))))
Поздрави, приятелко! ;)
цитирай
21. monaliza121 - Сигурна съм, че Пешо има и други и...
16.01.2012 11:46
Сигурна съм, че Пешо има и други имена...:)))

Поздрав!:))
цитирай
22. furiika - разбира се, че има:)))))
16.01.2012 11:51
monaliza121 написа:
Сигурна съм, че Пешо има и други имена...:)))

Поздрав!:))


хиляди са, както и урунгели има колкото си щеш:)))
Поздрави и усмивки! ;)
цитирай
23. анонимен - Фууриииииии! Я да се включа и аз
16.01.2012 12:21
Шефът на травматологията на Пирогов отива на работа и какво да види. От вратата ,по целия коридор лежат мъже с различна степен на потрошеност на главите.Шашнал се доктора и пита един от първите: Какво е станало? Самолет, влак? Не е чувал за катастрофа. Мъжът отговорил.
Този, който е в кома, кръшнал на жена си. И тоя идиот да вземе, че да се скрие на нашето партийно събрание...
цитирай
24. анонимен - Повторно включване!
16.01.2012 12:23
Вбесена съпруга крещи като обезумяла по адрес на благоверният си:
- Виж се! Целият си в синини! Сакото ти е скъсано, главата ти е превързана, и те нямаше цели три дни…А ми обеща, че няма да се биеш повече!
Мъжът се оправдава:
- Жена, не съм се бил ами паднах от петия етаж на една сграда!
При тези му думи жена му го подхванала с нова сила:
- Ти кого ще лъжеш бе? Искаш от мене да ти повярвам, че си падал цели три дни ли? ? ?
цитирай
25. furiika - katana, винаги си добре дошъл:)))))
16.01.2012 12:27
бива си го допълнението към вицовете, мерси:)))
ама и вие мъжете, големи сте лъжци, бре:))))))
цитирай
26. kass - furiika
16.01.2012 13:13
Еххх, Фури, едно време като имаше само по един телевизор в къщите на хората, нямаше как да гледат различни филми, а гледай сега какви недоразумения стават :)... Весела седмица...
цитирай
27. malkiatprintz - Какво ли не слагат вече в кафето, ...
16.01.2012 13:13
Какво ли не слагат вече в кафето, Фури, човек много трябва да внимава с него. Единственият сигурен начин да не вижда нищо в него е да не разбира от секс: само тогава няма да има опасност да настине, защото някой носи бухалка или да се прочуе в ресторанта, или пък да го подгони тъщата из царевицата. Да не говорим, че като не разбира от секс, няма да се занимава с разни филми, а всяка Нова година ще му е успешна и спокойно ще може да си я празнува всеки ден :):):)
цитирай
28. furiika - kass, верно, че така си беше:))))
16.01.2012 13:37
kass написа:
Еххх, Фури, едно време като имаше само по един телевизор в къщите на хората, нямаше как да гледат различни филми, а гледай сега какви недоразумения стават :)... Весела седмица...


но, ето, че евлюцията си има и отрицателните страни:)))
Поздрави и усмивки! ;)
цитирай
29. furiika - хаха:))), принце:)))
16.01.2012 13:39
malkiatprintz написа:
Какво ли не слагат вече в кафето, Фури, човек много трябва да внимава с него. Единственият сигурен начин да не вижда нищо в него е да не разбира от секс: само тогава няма да има опасност да настине, защото някой носи бухалка или да се прочуе в ресторанта, или пък да го подгони тъщата из царевицата. Да не говорим, че като не разбира от секс, няма да се занимава с разни филми, а всяка Нова година ще му е успешна и спокойно ще може да си я празнува всеки ден :):):)


еее, то ката ден пипер не може - в неделя шъ гудим:))))))))
цитирай
30. bojo12345 - Между елинженери:
16.01.2012 13:46
-Колега , намерих се хубава работа ,
сега остава да си намеря и трифазна жена!
-Как ,така ртифазна!?!
-Ами просто: в кухнятя домакиня,на гости красавица и
в леглото проститутка!!!
След една година:
- Как е намерилиси трифазна жена?
-Намерих , но нещо фазите и са разместени
в кухнята е касавица,в леглото домакиня
а на гости - проститутка:)))))
цитирай
31. furiika - хехеее:))))
16.01.2012 14:07
bojo12345 написа:
-Колега , намерих се хубава работа ,
сега остава да си намеря и трифазна жена!
-Как ,така ртифазна!?!
-Ами просто: в кухнятя домакиня,на гости красавица и
в леглото проститутка!!!
След една година:
- Как е намерилиси трифазна жена?
-Намерих , но нещо фазите и са разместени
в кухнята е касавица,в леглото домакиня
а на гости - проститутка:)))))


това се казва "сполучлива" трифазност:))))
цитирай
32. анонимен - Фури, ей за това си те обичам!
16.01.2012 14:22
Все народ с чувство за хумор сбираш! Ще излезе, че съм женомразец! Долна клевета! Съпруго и тъщомразец съм! :-))))))))
Мъж в аптеката. Аптекарят го пита:
- Как е, помогна ли лечебната кал на жена ви?
- Само временно - първите два-три дена изглеждаше по-добре, ама после калта падна...

цитирай
33. furiika - Ахахахахахаааа!:)))))))
16.01.2012 15:34
katana написа:
Все народ с чувство за хумор сбираш! Ще излезе, че съм женомразец! Долна клевета! Съпруго и тъщомразец съм! :-))))))))
Мъж в аптеката. Аптекарят го пита:
- Как е, помогна ли лечебната кал на жена ви?
- Само временно - първите два-три дена изглеждаше по-добре, ама после калта падна...




да се достави нова кал! :)))
цитирай
34. reader1 - Добре, че те има , Фурийче !
16.01.2012 16:31
Добре, че те има в блога . От твоята колекция винаги ми става весело .
А ето и един виц от мен ( преписал съм го , естествено ) .
Останал съм с впечатление, че си по ингилизките земи в момента , така че дано ти хареса :

"Първата брачна нощ на сър Джон и милейди.
Сър Джон се обръща към иконома :
-Питър, вземи фенера и ела да ми светиш в спалнята.
-Веднага, сър Джон.
След 20 минути напразни усилия:
-Питър, дай ми фенера аз да светя, а ти изпълни моите задължения към милейди.
-Веднага, сър Джон.
След още 20 минути:
-Ето, Питър, така се свети! "

Навярно го знаеш, но не пречи пак да се засмеем :)
цитирай
35. dolsineq - Супер яки вицове....:)))))))))
16.01.2012 16:38
Супер яки вицове....:)))))))))
цитирай
36. rpatel - Здрасти! Напоследък нямам много ...
16.01.2012 16:53
Здрасти! Напоследък нямам много време за блога :-((, но за теб успях да намеря няколко минути. Заслужава си! Благодаря ти за усмивката! Весела и успешна седмица!
цитирай
37. antivlaks - :)))
16.01.2012 18:20
За това искам да е лято !
Стой на балкона само по презерватив колкото си щеш !
цитирай
38. furiika - reader1, така е, веселите хора се надушваме бързо, нали сме си от една порода:)))
16.01.2012 19:23
reader1 написа:
Добре, че те има в блога . От твоята колекция винаги ми става весело .
А ето и един виц от мен ( преписал съм го , естествено ) .
Останал съм с впечатление, че си по ингилизките земи в момента , така че дано ти хареса :

"Първата брачна нощ на сър Джон и милейди.
Сър Джон се обръща към иконома :
-Питър, вземи фенера и ела да ми светиш в спалнята.
-Веднага, сър Джон.
След 20 минути напразни усилия:
-Питър, дай ми фенера аз да светя, а ти изпълни моите задължения към милейди.
-Веднага, сър Джон.
След още 20 минути:
-Ето, Питър, така се свети! "

Навярно го знаеш, но не пречи пак да се засмеем :)


Този виц си е класика, има го някъде из постингите ми, но се радвам да си го припомня отново:)))
И ти не си поплювш с хумора, който не е чел разказите ти, той не знае ;)
Сърдечен поздрав и добро настроение!
:)))
цитирай
39. furiika - Хубавка е подборката, нали? Благодаря ти! :)))
16.01.2012 19:27
dolsineq написа:
Супер яки вицове....:)))))))))


Много усмивки! ;)
цитирай
40. furiika - Когато намериш време, отбивай се:))))
16.01.2012 19:30
rpatel написа:
Здрасти! Напоследък нямам много време за блога :-((, но за теб успях да намеря няколко минути. Заслужава си! Благодаря ти за усмивката! Весела и успешна седмица!


Успешна седмица и много усмивки и на теб! ;)
:)))
цитирай
41. furiika - хахахаха:))))
16.01.2012 19:34
antivlaks написа:
За това искам да е лято !
Стой на балкона само по презерватив колкото си щеш !


е лятото, трябва да се внимава от слънчасване:))))))), но е за предпочитане за този вид любители, които стоят по презервативи на балконите ;)
цитирай
42. enjoy6 - Лека и спорна седмица и на теб!
17.01.2012 10:25
Поздрави!:)))
цитирай
43. furiika - enjoy6, благодаря ти!
17.01.2012 11:47
спорна и усмихната! ;)
:)))
цитирай
44. razkazvachka - хъм, тъкмо бях планирала да водя
18.01.2012 19:19
Геката на пъб някъде из Острова...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6968283
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930