Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2012 08:32 - Уикендът е като оргазъм. Чакаш дълго време, докато дойде, а веднъж дошъл, вече е свършил...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 10141 Коментари: 21 Гласове:
75



:)
:)
:)

В първи клас карат децата да опишат най-ценната вещ, която знаят.  Петьо става и казва за колата на баща си. Мими разказва за златното колие на майка си.  Иванчо става и казва:  - Менструация!  Учителката шокирана:  - Иванчо! Какво говориш? Поне знаеш ли какво означава тази дума?  Иванчо отговаря:  - Какво точно е не зная, но точно знам, че е много ценно, защото когато моята по-голяма сестра каза, че й е изчезнала менструацията, мама побясня, татко получи инфаркт,  а съседът се застреля. 




Мъж се оплаква на приятел: - Съседът ми прекалява! Аз отида за риба - той при жена ми. Аз съм вкъщи, гадината ходи да ми проверява мрежите.





Срещнали се двама приятели, а единият бил целият изподран и превързан. -Какво се е случило с теб? - попитал другият. -Остави, сбих се заради едно маце. -С кого се би, бе? -Ами с кого, с жена си...





Трима старци си говорят за секс. Първият се похвалил: -Още го мога! Мога го - като се съберем с бабата, тъй ми идва отвътре и аха да стане работата, колената ме заболяват и всичко се проваля, ама иначе си го мога, като на млади години. Вторият старец и той се похвалил: -И аз го мога! Като 20 годишно момче съм, ама аха да стане работата с бабата и като ми захлопа сърцето...Сърцето е виновно, иначе го мога. Третият старец и той се захвалил: -И аз го мога! Ей го на, днес прислужницата се навела да чисти и като ми се надупила, аз аха да я награбя, пък тя ми вика: стига, господине, четвърти път за днес вече... Та и аз го мога, ама паметта,паметта е виновна...





-Кръвната му захар беше толкова висока, че като пръднеше излизаше захарен памук.    
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ех, старост - нерадост, Фури... болежки в колената, сърцебиене, слаба памет, захарен памук... ама пък си има и хубава страна: в пенсия човек се чувства като в един дъъълъг оргазъм, който не свършва. Тогава вече може спокойно да си ходи за риба и да си гледа мрежите - комшията и без това вече само тях би пипал, колкото и да си може още - и нито с жената ще има за какво да се бие, нито ще се притеснява, че може да се загуби нещо ценно.
Затова, да се радваме на цялата седмица, защото уийкендът може и да е кратък, но пък и увертюрата към оргазма не е лошо нещо :)))

Изпратено: 06:47 От: malkiatprintz






Весела седмица и от мен! :)))



Гласувай:
75



1. divna8 - Пожелавам на теб, Фурийка и на вс...
02.04.2012 09:20
Пожелавам на теб, Фурийка и на всички твои гости една дълга загряваща прелюдия преди следващия - мимолетен :))) - оргазъм... Пардон - уикенд, исках да кажа :):):)
цитирай
2. pevetsa - Ох Фурийке, добре че с моята Ива не си ...
02.04.2012 09:44
Ох Фурийке, добре че с моята Ива не си делим мацетата, ... всички са само за мен :)))))
цитирай
3. анонимен - Охоооооо! Нел! Без мен не може!То се знае!
02.04.2012 09:51
Вуте и Геле си орат нивите, ама Вуте нeщо поизостанал.
Геле го Пита, що бе, Вуте?
Ами Геле, приебе ми се и аз тичам до село.Наеба Пена и пак тичам да ора.
Геле му му казал: Много си прост,бе Вутееееееее! Нали си ловец? Земи си чифтето и като ти се приебе, гръмни веднаж и Пена ще дойде.
И така си изорали нивите.
По едно време се засекли в кръчмата и Вуте нещо е кахърен
Що бе Вуте? попитал Геле
Абе, мани...почна се ловния сезон и мойта Пена хич не се свърта в къщи...
цитирай
4. gidmastar - Посмях се супер, благодаря!
02.04.2012 09:59
Посмях се супер, благодаря!
цитирай
5. hristo27 - Весело да ти е!
02.04.2012 11:18
Весело да ти е!
цитирай
6. kass - :))...
02.04.2012 11:33
успешна трудова седмица Фури и палав уикенд след това, може да е кратъй, но важното е да го има :)))...
цитирай
7. makont - Сакън, Фури,
02.04.2012 12:33
каква риба. Вече никакъв риболов, минем ли определена възраст ,вече трябва да сме в добри отношения с червеите. Усмивки от мен и поздрав за страхотните вицове. Хубава седмица!
цитирай
8. yotovava - Кръвната му захар беше толкова висока, че като пръднеше излизаше захарен памук.
02.04.2012 12:52
:))))))))))))))))))))

Весела и успешна седмица.
Валя
цитирай
9. daan - :)
02.04.2012 13:20
ххехехехех
значи ијас д ан еодам веќе за риба:))

Мъж се оплаква на приятел:
- Съседът ми прекалява! Аз отида за риба - той при жена ми. Аз съм вкъщи, гадината ходи да ми проверява мрежите.
цитирай
10. enjoy6 - Усмивки и крепко здраве
02.04.2012 13:21
и през тази цветна седмица ти пожелавам!!!
:)))))))))))))))))))
цитирай
11. enjoy6 - Усмивки и крепко здраве
02.04.2012 13:21
и през тази цветна седмица ти пожелавам!!!
:)))))))))))))))))))
цитирай
12. bojo12345 - Тая с захарния е като пъвоаприлка ...
02.04.2012 13:21
Като пръцка по - реално ми звуци да мерише пръднята му на загоряла захар:))))))
цитирай
13. анонимен - И аз се смях на същи, Валче
02.04.2012 13:45
Много е готин!
цитирай
14. furiika - Благодаря на всички за пожеланията! :)))
02.04.2012 14:17
Съжалявам, че нямам възможност да отговоря на всеки един коментар. Моля да ме извините.
Хубава седмица и добро настроение, приятели!
:)))
цитирай
15. анонимен - И да не гърмиш с пушка недей, че ...:-))))
02.04.2012 15:06
daan написа:
ххехехехех
значи ијас д ан еодам веќе за риба:))

Мъж се оплаква на приятел:
- Съседът ми прекалява! Аз отида за риба - той при жена ми. Аз съм вкъщи, гадината ходи да ми проверява мрежите.

цитирай
16. monaliza121 - Привет!:))
02.04.2012 16:01
Услужлив съсед, що се сърди, не знам...:)))
цитирай
17. dolsineq - Циганче пита полицай: - Чичко, ...
02.04.2012 19:08
Циганче пита полицай:
- Чичко, колко е часа?
- Пет без десет - отговаря полицаят.
- Като стане пет, ела да ми извъртиш една свирка - казвало нагло цигането.
Полицаят хуква да го гони, но по пътя среща свой колега:
- Защо гониш това циганче? - пита онзи.
- Ами, каза ми в пет часа да му духам и затова.
- Че то има още 5 минути, какво си се разбързал!?!
цитирай
18. antivlaks - :))))
02.04.2012 19:34
Третият старец май няма само склероза ! 4 пъти !!! На паралич ми намирисва !!!
цитирай
19. tsanynka - Смехът е здраве!
02.04.2012 23:24
Благодаря ти-добре се посмях:)))
Най-ме изкефи тоя със старците!
Лека вечер!
:)
цитирай
20. helios - Ох, Фури, много се смях с този захарен памук!:)
07.04.2012 22:53
Благодаря ти за веселието, хубаво е при теб!
Светли празници!
цитирай
21. romanticgirl25 - Благодаря ти-добре се посмях ot...
21.05.2012 18:33
Благодаря ти-добре се посмях otnovo:)))
Най-ми хареса тоя със старците!
А за циганчето-не бях го чувала дори този виц...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969579
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930