Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 07:56 - Циците са доказателство, че мъжете могат да се фокусират върху две неща едновременно.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6128 Коментари: 12 Гласове:
70



:)
:)
:)

 Две приятелки си говорят:
-Моят много пие. -И моят пиеше, ама го отучих. -Как? -Ами като иска да спи с мен, го наказвам с поза 101. -Каква е тази поза? -Мъжът отгоре, а отдолу няма никой.




Седим с колегата и зяпаме отминаващата сочна мацка. Колегата ме поглежда лукаво и ме ръгва в ребрата:  - Що не се пробваш?  - Абе, остави! Тая е "би"(сексуална)  - "Би", не "би", ебИ...




По време на класна работа, учителката казала: -Чувам някакви гласове! Иванчо тихо се обадил: -И аз съм така, но се лекувам...




- Знаеш ли, скъпи, мисля, че причината за искане за развод си я изсмукал от пръстите си!  - Съдейки по снимки, от наетия от мен детектив, причината не е изсмукана от мен, не е от пръстите, и не от моите.




- А как те пусна мъжът  ти сама да излезнеш на дискотека?  - Приготвих ваната и му я напълних с пяна!  - И това го спря да дойде с теб?!  - Монтажната пяна може да спре много неща.




Мъж към приятеля си: -В сайта за запознанства са ми изтрили профила. -Защо? -Един от въпросите беше: "Какво харесвате в жените?...Очевидно "Моят хуй" беше грешен отговор.




Мъдрост: "Секс без хуй, е като бейзбол без бухалка."



Ако жената ползва разни номера като монтажна пяна, изобщо да не си мисли, че чрез поза 101 ще го отучи да пие, защото, когато няма върху какво да се съсредоточава, мъжът прави така, че всичко да му е двойно и вече няма нужда да се напъва да се пробва - хеле пък по разни профили - а ако чува гласове, това най-вероятно са гласовете на коментаторите по време на футболните мачове - спорт в който има само мъже и никакви бухалки, и изобщо няма да му пука кой какви аргументи, откъде изсмуква :))) Изпратено: 03:05 От: malkiatprintz    


Хахахахаа! Принце, много добро попадение! ;) На теб и на всички приятели желая усмихната седмица! :)))



Гласувай:
71



1. abanos - Смях се!
07.05.2012 09:29
Прекрасен усмихнат понеделник!
цитирай
2. furiika - :))))
07.05.2012 09:30
abanos написа:
Прекрасен усмихнат понеделник!


Нека ни е усмихнато:)))
цитирай
3. gothic - :))))))
07.05.2012 10:16
Аз пък не се лекувам. Така ми е по-гот :)))))))
цитирай
4. furiika - :)))
07.05.2012 11:12
gothic написа:
Аз пък не се лекувам. Така ми е по-гот :)))))))


и аз не се лекувам - малка съм още:)))))))))
цитирай
5. dolsineq - По време на класна работа, учи...
07.05.2012 23:21

По време на класна работа, учителката казала:
-Чувам някакви гласове!
Иванчо тихо се обадил:
-И аз съм така, но се лекувам...
....................................
Тоя го отмъквам на секундата...:)

цитирай
6. furiika - хихи:)))
07.05.2012 23:49
dolsineq:Тоя го отмъквам на секундата...:)

:)))
цитирай
7. tsanynka - Хахахах...
08.05.2012 01:21
"...-В сайта за запознанства са ми изтрили профила..."

А уж имало свобода на словото!:)))И после върви,че бъди откровен...
:)))

цитирай
8. furiika - :)))
08.05.2012 09:09
tsanynka написа:
"...-В сайта за запознанства са ми изтрили профила..."

А уж имало свобода на словото!:)))И после върви,че бъди откровен...
:)))



ми... така, де:))))
цитирай
9. antivlaks - Понякога жените задават въпроси чиито отговори ги карат да трият профили !
09.05.2012 08:11
На времето,след едно корабокрушение , Стефен Д. и Стоянка М. попаднали на безлюден остров !
Стефчо се въдзържал седмица ....две,но накрая не издържал и......!
По едно време,Стоянка (както е отдолу )го пита :
- Стефчо,не намираш ли ,че има нещо красиво в мен ?
- Да! Ама след малко ще го изкарам !
цитирай
10. furiika - пък аз се чудя, защо толкова съм погрозняла
10.05.2012 06:35
:))))))))))))))
цитирай
11. kass - хаххахах...
12.05.2012 16:00
Очевидно този дето харесва собствения си член в жените може да фокусира вниманието си върху други две неща едновременно - собствените си ташаци :)))... То бива, бива да си го харесваш, ама чак пък толкоз :)))... Но като се замислим няма лошо, така ще може да види и нещо хубаво в мъжете, в службата, въобще навсякъде където не намира нищо привлекателно...
цитирай
12. pevetsa - Аз не се лекувам, щото чувам един ...
12.05.2012 16:22
Аз не се лекувам, щото чувам един глас, ... на жена ми :)))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971662
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930