Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2012 07:07 - "Късметлия е Пешо, такава готина жена има!" - мислеше Иван, лежейки с нея в леглото.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 19093 Коментари: 36 Гласове:
80


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)

Качва се в автобус по линия 94 една бременна , съответно специалното място е заето от млада мацка, която обаче няма никакво намерение да отстъпи мястото. Господин, стоящ наблизо, се намесва и обяснява на младата дама, че мястото, на което седи, е за бременни жени и следва да го отстъпи. На което младата дама нахакано отговаря нещо от сорта: -Ами аз вчера правих секс с приятеля ми и може и аз да съм бременна. Господинът: -Ти пак нещо не разбра, ма. Това място е за бременни, не за наебани.




Между баща и 6-годишната му дъщеря - роми:  - Тате, ще ме вземеш ли от детската градина днес?  - Кажи на мъжа ти да те вземе, аз съм на училище!





Две баби си говорят: -Притеснявам се за мъжа си, излезе вчера по обяд, а още не се е прибрал. Страхувам се да не е тръгнал по проститутки. -Не бъди толкова черногледа, ма, може да е умрял човекът!





Мъж решил да ходи за риба.Съобщил това на жена си, а тя му заръчала: -Ако шаранът е много скъп, може да наловиш скумрия...





Момиче в аптека: -Извинете, имате ли презервативи с вкус на ягода? -Имаме. -А с вкус на банан? -Да, и такива имаме. -А с вкус на ананас? -Момиче, ти свирка ли ще правиш, или компот?





Дъщеря казва на майка си: -Мамо, бременна съм! Майката: -Каквоооо? Не ти ли казах, като те пипне по гърдите да извикаш "НЕ", а когато те пипне по "онова" място, да кажеш "СПИРАЙ"? -Да, така ми каза, но той ме хвана на двете места едновременно и аз виках: "НЕ СПИРАЙ! НЕ СПИРАЙ!"




Две блондинки си говорят: -Абе, муцка, много хубава походка имаш. -Да, нали минах през кръчмата.





Жена пише в сайт за интимни запознанства: "Уважаема, толкова често влизате в моята страница, че не мога да разбера: вие сте любовница на моя мъж, или жена на моя любовник?"



------------------------------------------------------------------------------------------------- Ето колко е важно да се ходи на училище, Фури, че ако човек не може да употребява думите правилно стават едни бъркотии - направо да се изпокара по автобусите и да си бие главата защо не си е спретнал един компот навреме! Макар че циганите не им пука, защото те така и така не влизат по сайтовете да се чудят кой на кого е любовник: успеят ли да се приберат от риболов с някоя и друга бутилка без жените им да се питат черногледо дали са ги хванали или само са умряли, вечер всички придобиват хубава походка, като внимават доколкото им се удава Мето да не започне да си мисли "Колко хубав мъж има Айше" докато лежи с него, защото то, че там всички са си рода - рода са си, ама все пак... :))) Изпратено: 17:35 От: malkiatprintz







С най-хубавата си походка ви казвам "добро утро" и много усмихната седмица!
:):):)



Гласувай:
80



1. antivlaks - :))))))
25.06.2012 07:26
sega niama nujda da si mia o4ite ! Nasalziha se ot smiah !
DOBRA SEDMICA furio !!!
цитирай
2. furiika - :)))))
25.06.2012 07:30
antivlaks написа:
sega niama nujda da si mia o4ite ! Nasalziha se ot smiah !
DOBRA SEDMICA furio !!!


добра да е и нахилена:)))
цитирай
3. анонимен - :))) \o/ \0/ \O/ :)))
25.06.2012 07:55
Нужно ни е едно такова "жювотно"!
Весела и приятна седмица! Бъдете здрави! :)))
цитирай
4. furiika - :)))))
25.06.2012 08:00
azop написа:
Нужно ни е едно такова "жювотно"!
Весела и приятна седмица! Бъдете здрави! :)))


здрави и усмихнати :)))
цитирай
5. yotovava - - Момиче, ти свирка ли ще правиш, или компот?
25.06.2012 10:46
:)))))))))))))))))
цитирай
6. furiika - yotovava - - Момиче, ти свирка ли ще правиш, или компот?
25.06.2012 10:47
yotovava написа:
:)))))))))))))))))



аз бих спретнала една плодова салата, то с тези плодове к'ъв компот ще стане:))))))
цитирай
7. makont - Ох, Фури, и аз нещо не мога да си оправя походката
25.06.2012 11:03
от снощи, пък и съм бременна от два часа и още ми треперят краката. Усмивчици, че пращам мъжа за риба.
цитирай
8. furiika - 7. makont Ох, Фури, и аз нещо не мога да си оправя походката
25.06.2012 11:28
makont написа:
от снощи, пък и съм бременна от два часа и още ми треперят краката. Усмивчици, че пращам мъжа за риба.



хаха:))) Кажи му да налови най-евтината риба:)))
Усмивчици и на теб, приятелко!
:)))
цитирай
9. анонимен - "НЕ СПИРАЙ! НЕ СПИРАЙ!" с виц парада!
25.06.2012 11:40
Страхотен заряд за седмицата, много настроение и хумор! Успешна и весела и на теб, furiika ;)
цитирай
10. rpatel - Велика си! За съжаление много рядко ...
25.06.2012 11:50
Велика си! За съжаление много рядко имам време за блога, но за теб винаги! Усмихнат ден! И давай все така!!!
цитирай
11. furiika - Мерси, Гоги:)))
25.06.2012 11:58
gogi6666 написа:
Страхотен заряд за седмицата, много настроение и хумор! Успешна и весела и на теб, furiika ;)


А ти, не спирай да се усмихваш!
:)))
цитирай
12. furiika - Благодаря!:))))
25.06.2012 12:00
rpatel написа:
Велика си! За съжаление много рядко имам време за блога, но за теб винаги! Усмихнат ден! И давай все така!!!


Винаги си добре дошла при мен!
Поздрави и ведро настроение!
:)))
цитирай
13. compassion - "НЕ СПИРАЙ! НЕ СПИРАЙ!"
25.06.2012 12:09
Продължавай да ни разсмиваш, чаровнице!
Не можеш да си представиш до какви благонравни мисли насочваш вниманието ми докато чета тук за секс ... "НЕ СПИРАЙ! НЕ СПИРАЙ!" :))))))
цитирай
14. furiika - хихи:))) Руми,
25.06.2012 12:17
compassion написа:
Продължавай да ни разсмиваш, чаровнице!
Не можеш да си представиш до какви благонравни мисли насочваш вниманието ми докато чета тук за секс ... "НЕ СПИРАЙ! НЕ СПИРАЙ!" :))))))



а какви ли мисли ти минават по време на секс...:))))) Никакво спиране както на смеха, така и на секса:)))
Поздрави, приятелко!
цитирай
15. brym4ence87 - Във връзка с блондинката с походката:
25.06.2012 13:11
- Леле, как те променят три ракии, жено!
- Но аз не съм пила.
- Еее, ти не...

Весела седмица и не отстъпвай място в транспорта ;-))
цитирай
16. furiika - хаха:)))
25.06.2012 13:14
brym4ence87 написа:
- Леле, как те променят три ракии, жено!
- Но аз не съм пила.
- Еее, ти не...

Весела седмица и не отстъпвай място в транспорта ;-))



то, вече наближава времето на мен да ми отстъпват място:))))))))
Весела и спорна да е седмицата ти:)
цитирай
17. sevdabg - Толкова смях ..
25.06.2012 14:46
в един постинг :))))

На всичките присъждам титла- вица на Блог бе-ге то !!!!

А на теб много успехи, усмивки и...
всичко за което се сетиш :)

цитирай
18. monaliza121 - Хаха:))))
25.06.2012 15:06
Баба оптимистка!:))) Хареса ми!:))
цитирай
19. furiika - благодаря ти, мила:))))
25.06.2012 15:36
sevdabg написа:
в един постинг :))))

На всичките присъждам титла- вица на Блог бе-ге то !!!!

А на теб много успехи, усмивки и...
всичко за което се сетиш :)



дай, Боже от всичко по много и за теб:))))
цитирай
20. furiika - :)))))
25.06.2012 15:37
monaliza121 написа:
Баба оптимистка!:))) Хареса ми!:))


да, и такива бабки има - оптимистки:))))))
Поздрави, приятелко!
:)))
цитирай
21. анонимен - jim 101
25.06.2012 16:59
Айшето и Асан се развеждат.
В съда съдията пита Асан:
-Асане, защо се развеждаш?
Асан отговаря:
-Защото Господин Съдилище Айшето не е пУтентна.
Съдията пита Айшето: -Верно ли е,че се развеждате с Асан защото не си путентна?
Айшето вика:
-Путентна сам аз,путентна, ама той не е хУентен.
цитирай
22. furiika - хаха:)))
25.06.2012 19:36
анонимен написа:
Айшето и Асан се развеждат.
В съда съдията пита Асан:
-Асане, защо се развеждаш?
Асан отговаря:
-Защото Господин Съдилище Айшето не е пУтентна.
Съдията пита Айшето: -Верно ли е,че се развеждате с Асан защото не си путентна?
Айшето вика:
-Путентна сам аз,путентна, ама той не е хУентен.



права е жената, ние такива хуентни ги търсим :))))))
цитирай
23. aidasv - Ти пак нещо не разбра, ма ....:):):):):)
25.06.2012 19:49
-Ти пак нещо не разбра, ма. Това място е за бременни, не за наебани.
Ей furiika не знам кой как приема това което правиш, но да ме накараш сам да се смея след толкова проблеми и ядове, означава, че си постигнала нещо.
Благодаря ти!
цитирай
24. furiika - хихи:)))
25.06.2012 20:59
aidasv написа:
-Ти пак нещо не разбра, ма. Това място е за бременни, не за наебани.
Ей furiika не днам кой как приема това което правиш, но да ме накараш сам да се смея след толкова проблеми и ядове, означава, че си постигнала нещо.
Благодаря ти!


това само може да ме радва, точно това е целта на постингите ми:))))
Поздрави и усмивки, приятелче, и хич да не ти пука на хард-диска:))))))
цитирай
25. anwel - в тон с постинга
25.06.2012 22:34
Най-ми е кеф, когато жена ме развеселява по този начин!Хубаво е, че се намират такива, фурии!...
цитирай
26. veninski - Поздрави за свежите вицове!
25.06.2012 22:39
Поздрави за свежите вицове!
цитирай
27. furiika - anwel :)))
25.06.2012 22:48
anwel написа:
Най-ми е кеф, когато жена ме развеселява по този начин!Хубаво е, че се намират такива, фурии!...



както казваха мои ученици - фурийка ще спаси света:))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
28. furiika - благодаря ти, приятелче!:)))
25.06.2012 22:49
veninski написа:
Поздрави за свежите вицове!


Хубава седмица!
:)))
цитирай
29. bojo12345 - Между приятели - моята не ми изневерява....
26.06.2012 05:47
- А пък , Аз откакто купих GSM на жената , винаги когато и се обадя ми се обажда от дома:)))))))
Весела седмица!
цитирай
30. furiika - bojo12345, :)))
26.06.2012 07:32
и аз така правя, като ми се обади мъжът ми:))))))))))
цитирай
31. inel379 - Ах, този език!:)
26.06.2012 08:07
Ах, тези препинателни знаци!:)
Ах, тези жени...дето знаят две и двеста!:)
Но...май наистина се смее най-добре този,
който се смее последен!:)
Забавни летни дни - свежи, усмихнати...
и безопасни за здравето!:)
цитирай
32. furiika - благодаря ти, inel379 :)))
26.06.2012 09:12
inel379 написа:
Ах, тези препинателни знаци!:)
Ах, тези жени...дето знаят две и двеста!:)
Но...май наистина се смее най-добре този,
който се смее последен!:)
Забавни летни дни - свежи, усмихнати...
и безопасни за здравето!:)



Много свежо настроение и на теб! ;)
:)))
цитирай
33. hristo27 - Среща ме в двора на Старозагорската ...
26.06.2012 18:05
Среща ме в двора на Старозагорската болница един циганин и ме пита:
"Бате, къде е приемателната стая на нервената докторка?" :))))
цитирай
34. injir - Късметлия е Пешо. . . Пуста завист ...
26.06.2012 23:09
Късметлия е Пешо... Пуста завист българска! :)
цитирай
35. furiika - хахаха:))))))
13.08.2012 11:40
hristo27 написа:
Среща ме в двора на Старозагорската болница един циганин и ме пита:
"Бате, къде е приемателната стая на нервената докторка?" :))))

цитирай
36. furiika - нали?:))))
13.08.2012 11:41
injir написа:
Късметлия е Пешо... Пуста завист българска! :)



запазена марка ни е :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969948
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930